Ik neem aan dat jullie ook meteen XL2.5 worden?quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:25 schreef waterreus23 het volgende:
Zodra wij over vier a vijf weken in de AH XL zitten zal ik ook vele foto's maken
Vrijdag pas, nomraal donderdag ook, maar ik zit dan in the haguequote:Op zondag 15 oktober 2006 15:50 schreef GotC het volgende:
Morgen weer 5 uur eruit voor werk!
(tevens tvp)
Ik zit elke dag in den haagquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrijdag pas, nomraal donderdag ook, maar ik zit dan in the hague
Ja, ik ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:50 schreef GotC het volgende:
Morgen weer 5 uur eruit voor werk!
Morgen zal ik er eens navraag over doen, maar 'de hoge heren' beweren dat we zelfs Wasmachines gaan verkopenquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie ook meteen XL2.5 worden?
Heb je daar misschien al iets over gehoord? Al een plattegrond gezien? Of iets anders over nieuwe afdelingen of spullen???
Ik tot 8quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:03 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja, ik ook![]()
![]()
maarja, ik hoef maar tot 13.00![]()
Wasmachines.. De AHXL begint steeds meer op een ASDA uit de UK te lijken, daar kan je serieus alles kopen, van wasmachines tot kleding. Hoop eerlijk gezegd niet dat het echt zo wordt zoals de ASDAquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:04 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Morgen zal ik er eens navraag over doen, maar 'de hoge heren' beweren dat we zelfs Wasmachines gaan verkopen. En ja we worden een 2.5 XL
Morgen weet ik meer
Ik gaf het zelf al aanquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:24 schreef waterreus23 het volgende:
Ik maak een schoonheidsfoutje in de OP, het moet deel 38 zijn ipv deel 37![]()
Waar?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:38 schreef NJ het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk in week 46 beginnen met de ombouw van Konmar naar AH.
Morgen een uitleg van AH over wat er allemaal gaat gebeuren.
Rotterdam Alexandrium.quote:
Gaaf, collega van NJ wordenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:38 schreef NJ het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk in week 46 beginnen met de ombouw van Konmar naar AH.
Morgen een uitleg van AH over wat er allemaal gaat gebeuren.
Vulploegleiders zijn er zat nodigquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Rotterdam Alexandrium.
En ik ben momenteel vooral benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik heb een paar weken geleden een voorlopige winkelindeling gezien en dat zag er goed uit. Grote wijnafdeling, grote frisafdeling en een entree met een hoop vers.
Maar natuurlijk nog meer naar wat er gaat veranderen. De plaastvervangend SM had gehoord dat de persoon die nu SM is op de AH Lijnbaan naar ons toekomt (wat wel logisch is, eenzelfde soort publiek. Zakenmensen en shoppers).
Persoonlijk ben ik ook meer benieuwd naar de instromers van huidige AHmederwerkers naar de vulploegen. Dat we een nieuwe SM en chef krijgen staat vast en spreekt voor zich, maar op het moment ben ik vulploegleider en dat bevalt me best prima, eerlijk gezegd.. Ook bij AH zou het me leuk lijken, maar het is natuurlijk ook logisch dat AH een ervaren vulploegleider van een ander filliaal overhevelt naar het Alexandrium.
Dus ik hoop die vragen morgen te kunnen stellen.
en winstuitkeringquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaaf, collega van NJ worden
1 ding is tof, je kan op 300 euro jaarbasis krijgen bij een medewerkerspasje
Ik dacht dat ze zeiden dat dat landelijk was.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:27 schreef Mip1988 het volgende:
zijn hier nog meer winkels die van plan zijn op zondag 24 december (dag voor kerst dus) open te gaan?
Is het zeker dat Zoetermeer een XL wordt??quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:45 schreef superhaagie het volgende:
Aankomend Collega meldt zich
Werk nu in Konmar Zoetermeer, wat straks dus omgebouwd wordt naar AH XL.
wordt zelf overgeplaatst naar een filiaal in Den haag, omdat ik daar woon.
Weet nog niet waar, heb komende week een gesprek ergens in DH.
En over een jaar misschien ook XL Leidenquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is het zeker dat Zoetermeer een XL wordt??
Dan hebben we straks XL Rijswijk, XL Den Haag Elandstraat, XL Zoetermeer en XL Leidschendam.![]()
Voor op de broodafdelingquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:00 schreef Koenz0r het volgende:
Zet mij ook maar in de OP ! Ik ben aangenomen op de broodafdelingga minimaal 15 uur per week werken. Eindelijk!
Vanmiddag heb ik ff gesprekje (gegevens van de winkel, kluissleutel etc) en woensdag word ik ingewerkt!
Je bedoelt dus een lockersleutel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:13 schreef Koenz0r het volgende:
ja, plattegrond enzo ook krijg ik een kluisje toegewezen
De server is nogal traag. Je kan het beste rechtermuisknopopslaanals doen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:32 schreef lenin het volgende:
waarom doet die commercial het niet?
Ja is zeker...quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is het zeker dat Zoetermeer een XL wordt??
Dan hebben we straks XL Rijswijk, XL Den Haag Elandstraat, XL Zoetermeer en XL Leidschendam.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |