Ik neem aan dat jullie ook meteen XL2.5 worden?quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:25 schreef waterreus23 het volgende:
Zodra wij over vier a vijf weken in de AH XL zitten zal ik ook vele foto's maken
Vrijdag pas, nomraal donderdag ook, maar ik zit dan in the haguequote:Op zondag 15 oktober 2006 15:50 schreef GotC het volgende:
Morgen weer 5 uur eruit voor werk!
(tevens tvp)
Ik zit elke dag in den haagquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrijdag pas, nomraal donderdag ook, maar ik zit dan in the hague
Ja, ik ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:50 schreef GotC het volgende:
Morgen weer 5 uur eruit voor werk!
Morgen zal ik er eens navraag over doen, maar 'de hoge heren' beweren dat we zelfs Wasmachines gaan verkopenquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie ook meteen XL2.5 worden?
Heb je daar misschien al iets over gehoord? Al een plattegrond gezien? Of iets anders over nieuwe afdelingen of spullen???
Ik tot 8quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:03 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja, ik ook![]()
![]()
maarja, ik hoef maar tot 13.00![]()
Wasmachines.. De AHXL begint steeds meer op een ASDA uit de UK te lijken, daar kan je serieus alles kopen, van wasmachines tot kleding. Hoop eerlijk gezegd niet dat het echt zo wordt zoals de ASDAquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:04 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Morgen zal ik er eens navraag over doen, maar 'de hoge heren' beweren dat we zelfs Wasmachines gaan verkopen. En ja we worden een 2.5 XL
Morgen weet ik meer
Ik gaf het zelf al aanquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:24 schreef waterreus23 het volgende:
Ik maak een schoonheidsfoutje in de OP, het moet deel 38 zijn ipv deel 37![]()
Waar?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:38 schreef NJ het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk in week 46 beginnen met de ombouw van Konmar naar AH.
Morgen een uitleg van AH over wat er allemaal gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |