Ja hier is de dichtgegooide haven nog te zienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:28 schreef Ritchie het volgende:
ja.. die is ook mooi natuurlijk
Gelukkig wordt dat lelijke stukje Breda een stuk mooier in de toekomst!
TR gezet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ow sh*it, titel nog ff aanpassen: deel 7![]()
Mezz, ook zoiets. Aardig gebouwtje, weinig ruimte, maar ach, best leuk, er is iig best wat mee te doen. Maar nee, ze zijn voor nieuw talent, alternatieve dingen, onhip, zwarte kousen...ook tof hoor, voor dat soort figuren. Maar wanneer is er nou écht wat tofs in Mezz? Amper. Dan moet je naar Tilburg, 013 heeft het wel gemaakt. Mezz is gewoon geflopt, en dat vind ik niks gek. Ik zou zoiets ook niet winstgevend kunnen houden als er telkens 40 man op zo'n kutaltogroep afkomt die dan 8 euro per persoon betalen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:57 schreef Ritchie het volgende:
Ik ben het met je eens wat dat betreft. Zou zouden ze eens wat aan de openingstijden moeten doen. Dan kunnen er in Mezz bijv veel leukere parties gegeven worden.
En ik in m'n reply ook al over tilburgquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ja, zelfs de cafe's in een stad als *kuch*Tilburg*kuch* mogen langer open blijven
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En ik in m'n reply ook al over tilburg.
Zullen we een merge aanvragen met die *hihi* kruikenzeikers?
Dat je het uberhaubt durft voor te stellenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En ik in m'n reply ook al over tilburg.
Zullen we een merge aanvragen met die *hihi* kruikenzeikers?
Geile stad!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:27 schreef TrenTs het volgende:
Breda is best aaibaar.
Met als toppunt 'De Vulling', waar je zelf je koffie uit een automaat in je kartonnen bekertje mag laten lopen.quote:
Ga weg jong vuilak! De Vulling is tofquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Met als toppunt 'De Vulling', waar je zelf je koffie uit een automaat in je kartonnen bekertje mag laten lopen.
Het is net een bouwkeet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ga weg jong vuilak! De Vulling is tof.
Dat was toen de 'stamkroeg' van m'n opleidingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Vroegah... toen dat nog cafe robbies was...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Vroegah... toen dat nog cafe robbies was...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:15 schreef veldmuis het volgende:
Dronken... dan is het goed. Bijna een nieuw topic, en dit keer zonder foto van mij. Ik vind dat iemand anders nou mag.
Ben té druk geweest om foto's te maken.
Hm, de Nachtwacht vind ik qua muziek niet veel aan, Kerkplein komt vervelend volk en de Liquid is voor dertigersquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:00 schreef hannekethemaster het volgende:
wat is een leuke kroeg voor na 2'en in Breda??? Vond de Graanbeurs echt 10x niks nl...
Maak ze af! Ik ga op de seizoenkaart van m'n ouders die een weekendje weg zijn naar Vitesse - Willem II.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:03 schreef richkes het volgende:
Aha een nieuw Bredatopic, hier verder. Vanavond NEC thuis, eitje.
Hoezo, kom je ook even langs?quote:
als die kamer beter is dan die ik nu heb kom ik ook wel langsquote:
als er lekkere chix0rz zijn welquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hoezo, kom je ook even langs?![]()
idem dito.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:17 schreef timmeeeh het volgende:
nee. en ik ben het ook niet van plan. ik mijd de bredaasche kermis al sinds m'n 12e.
hoiquote:
En je wil ons vast wel even vertellen waarom? (hoewel we het eigenlijk al wel weten denk ik)quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:13 schreef bassieVL het volgende:
ik heb het toch nog wel 1 uur volgehouden op de kermis. eerste en laatste keer Berdase kermis in ieder geval![]()
waaorm ik het een uur heb volgehouden of waarom het de laatste keer was?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
hoi
[..]
En je wil ons vast wel even vertellen waarom? (hoewel we het eigenlijk al wel weten denk ik)
Zou het willen (mijden)quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:17 schreef timmeeeh het volgende:
nee. en ik ben het ook niet van plan. ik mijd de bredaasche kermis al sinds m'n 12e.
Dat vind ik knap, hier niet namelijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:56 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zou het willen (mijden)Maar zelfs helemaal in Westerpark staan de ramen te denderen van de kutherrie
![]()
excuseer: STONDEN te denderen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, hier niet namelijk.
Ik kan nu een opmerking maken over iets met JDude en een didgeridoo, maar dat was vorige keer ook al niet grappig.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:44 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
excuseer: STONDEN te denderen.![]()
Of was er nog iets anders luidruchtigs aande gang?![]()
Wel weer lief van de BBA om ná de staking vandaag iedereen gratis te vervoeren. Scheelde me mooi fietsen naar de stad.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:49 schreef JDude het volgende:
Wilde staking bij BBA, verbouwingen en ellende op het spoor... Breda in een isolement.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:52 schreef _Supreme het volgende:
goedemorgen! schijnt bij jullie ook zo lekker het zonnetje naar binnen?
en? nog buiten geweest?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Straks nog maar even naar buiten denk ik.
is het geen herfstvekansie ofzo?quote:
Nopequote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
en? nog buiten geweest?
[..]
is het geen herfstvekansie ofzo?
ik moet donderdag werken op Avansquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
NopeTentamen en bezig aan project.
Wat doe je voor werk @ avans?quote:
Hier welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk @ avans?
*profiel checked* - ook BI?!
63.342quote:
ja ook BIquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk @ avans?
*profiel checked* - ook BI?!
Vanzelfsprekend!quote:
vbi3 was goed te doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef Frazz het volgende:
voor de BI'ers, welk jaar? ik zit 2de jaar nu en doe VBI3
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef Brun0 het volgende:
BI = Bedrijfskundige Informatica!goedzo
Ralphquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:03 schreef Brun0 het volgende:
[..]
vbi3 was goed te doenDré
Ralph
![]()
ik zit in jaar 4 dus nog 1 kwartaal en ik ben op afstuderen...
Waar is jouw balkon?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:42 schreef bassieVL het volgende:
ik hoor de kermis zelf op mijn balkon. ik dacht eerst dat ik de muziek zo hard aan had staan
ghehe ok msschien niet de snelste maar hij heeft natuurlijk net een zoontje...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ralphhij heeft ons onderzoeksopzet nog niet na gekeken
en morgen moeten we de eindrapportage presenteren
Ohja, dat hedde al eens verteld geloof ikquote:
Heb er vooral op het terras gezeten... aardig tentje wel...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef hannekethemaster het volgende:
we gaan met de assistenten van t ziekenhuis morgen wat drinken en eten bij Moeke in Ginneken is dat wat??
Zeg, had ik Moeke niet getipt in het vorige topic in navolging op jouw vraag?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef hannekethemaster het volgende:
we gaan met de assistenten van t ziekenhuis morgen wat drinken en eten bij Moeke in Ginneken is dat wat??
Waarom sinds lange tijd? Je woont toch in Breda?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:11 schreef travelman het volgende:
Vanavond gaat er weer eens, sinds lange tijd, gestapt worden in Breda !! Ik hoop niet, dat alle studentes tijdens de herstvakantie naar huis zijn !!!![]()
1e, VBI1. Versneld, dus na komend blok m'n P (hopelijk)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef Frazz het volgende:
voor de BI'ers, welk jaar? ik zit 2de jaar nu en doe VBI3
Yupquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef timmeeeh het volgende:
kiwi ik kan jouw studies echt niet meer bijhouden hoor
wat doe je nu allemaal? BI = bedrijfskundige informatica?
Toch weer terug in de informaticaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
1e, VBI1. Versneld, dus na komend blok m'n P (hopelijk)
Yup![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Toch weer terug in de informatica
Zal me niets verbazen als je volgend jaar weer op de havo zit
Kiwi, veel succes met je nieuwe studie!!
Aah groeilamp, dat is een leuk kwartaalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
1e, VBI1. Versneld, dus na komend blok m'n P (hopelijk)
[..]
Yup![]()
Nee helaas, ze hebben alle cases vervangen, groeilamp circuleerde al reeds ruim 4 jaar en de positief beoordeelde versies waren vrij verkrijgbaar via 2e jaarsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:26 schreef Frazz het volgende:
[..]
Aah groeilamp, dat is een leuk kwartaalIk zelf heb ook verkort gedaan
He wat jammer nu, ik had groeilamp inderdaad ook via een 2de jaars gedaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nee helaas, ze hebben alle cases vervangen, groeilamp circuleerde al reeds ruim 4 jaar en de positief beoordeelde versies waren vrij verkrijgbaar via 2e jaarsHet begon op te vallen dat men toch wel erg gemakkelijk door dat blok heen kwam
![]()
dat klopt, maar ik kan nooit op donderdag stappen en dat vind ik een van de beter dagen om in Breda te stappen. Het was ook weer erg gezellig !!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:18 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Waarom sinds lange tijd? Je woont toch in Breda?
Mooizoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:50 schreef travelman het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik kan nooit op donderdag stappen en dat vind ik een van de beter dagen om in Breda te stappen. Het was ook weer erg gezellig !!!![]()
jah ik ken hem! hij is echt relaxt, altijd zwaaien naar iedereen ook!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:44 schreef timmeeeh het volgende:
kut BBA altijd
ze kunnen erin zakken
alleen die dikke negerbuschauffeur is keirelaxed, ik hoef nooit te betalen / ov te laten zien
jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:14 schreef _Supreme het volgende:
[..]
jah ik ken hem! hij is echt relaxt, altijd zwaaien naar iedereen ook!
oh dat was toch wel snel danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ja nu ik ook weer. Vreemd, was niet gebanned ofzo
gelukkig welquote:
Puicke winkel. De openingstijden, vooral.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:12 schreef timmeeeh het volgende:
Ja, ik heb ook lieverGrolsch
of Hertog Jan, maar het is nu eenmaal een half kratje bavaria dat ik tegoed heb van kiwi. Ik kan er ook niets aan doen, het was destijds in de aanbieding bij AH Valkeniersplein.
Goed punt!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef richkes het volgende:
Mag ik de heren ook wijzen op de bijzonder aardige cassieres bij de Appie? Volgens mij worden ze d'r op uitgezocht. Moet je voor de gein het verschil eens bekijken met de C1000 op de Ginnekenweg. Tada!
De Appie achter het station doet dan niet mee met dit selectiebeleid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef richkes het volgende:
Mag ik de heren ook wijzen op de bijzonder aardige cassieres bij de Appie? Volgens mij worden ze d'r op uitgezocht. Moet je voor de gein het verschil eens bekijken met de C1000 op de Ginnekenweg. Tada!
Dat wordt dus een bioscoop op kruipafstand voor mijquote:NAC Breda wil de capaciteit van het Rat Verlegh Stadion uitbreiden van 14.500 naar maximaal 20.000 zitplaatsen. De voorkant van haar stadion wordt ingrijpend heringericht. Naast het stadion komt een bioscoop met tien zalen en 2.000 stoelen en mogelijk een topsporthal.
Dat staat in de intentieovereenkomst die de gemeente Breda, NAC en twee projectontwikkelaars woensdagmiddag hebben ondertekend. Het totale plan vergt een investering van circa 100 miljoen euro.
Volgens de projectontwikkelaars en NAC zal de club als de plannen doorgaan 10 miljoen euro verdienen en kan de jaarlijkse begroting van 10,5 miljoen omhoog naar 15 tot 17 miljoen euro. De overeenkomst heeft een duur tot 1 september. In die tijd moet het haalbaarheidsonderzoek af zijn.
De bouw van de bioscoop moet in de eerste maanden van 2008 beginnen. In de zomer van dat jaar wordt begonnen met vervanging en uitbreiding van voorzieningen onder de hoofdtribune. De bedoeling is dat daar conferentie- en businessruimten, sportmedische centra, kantoren, een hotel en parkeerplaatsen komen.
De huidige trainingsaccommodatie achter het stadion wil NAC inrichten als parkeerterrein. Dat betekent dat elders in de stad een nieuw trainingscomplex komt. De komst van een sporthal is nog in studie.
Bron : nrc.nl
Dat dan weer wel ja... én op fietsafstandquote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef bassieVL het volgende:
dat wordt dan een fatsoendelijk bioscoop binnen de stadsgrenzen.
Ja, idd. Dan kan al dat klote oorbelvolk naar die omgebouwde bioscoop en dan kan ik weer rustig tequila drinken in graanbeurs onder het genot van nirvana, green day, rage against machine en de wekelijkse 10 minuten happy hardcore.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
Ik vrees dat -als die nieuwe er komen- de huidige bios in de binnenstad wel tot uitbreiding van de Graanbeurs kan worden gerekend.
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja... én op fiets wandelafstand.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:26 schreef timmeeeh het volgende:
En dan vergeet ik eigenlijk nog erbij te zeggen "en met dikke wijven zoenen", maar dat hoeven jullie niet te weten natuurlijk
Hallo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:19 schreef Guiduuuuw het volgende:
HUP WILLEM II STOERE KERELS! TROTS VAN HET VOETBALLAND!
Boh Gek ! NAK BREDA SCHIJTRATTEN!
013 leeft
Jupquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:19 schreef Guiduuuuw het volgende:
013 leeft in hun eigen fantasie..
En gij zét un Ei.. Nak is'ne Verrekten pauper klub meej koelere Trainierdersquote:
Ernie Brandtzz is niet echt ..Cool jeweetquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:49 schreef Irritinus het volgende:
Gelukkig zijn de meningen er over verdeeld!
Koelere -> Coolere?![]()
"Stoere kerels"quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:19 schreef Guiduuuuw het volgende:
013 leeft
NIET? ok.. zette we Kargbo wel ff tege die zeikert van een Leonardoquote:
Speel liever met superhelden uit bredaquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:41 schreef Superheld het volgende:
Tyf eens op tering wannabee, ga lekker met je vriendjes van de youthspelen.
Misschien moet je even in VBL de hoelie gaan uithangen en hier opbokkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:43 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Speel liever met superhelden uit breda
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Misschien moet je even in VBL de hoelie gaan uithangen en hier opbokken![]()
Weet ook niet wat het is eigenlijk,maar rij er best vaak langs.quote:Op zondag 5 november 2006 14:25 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt eigenlijk?.
Ah, dat staat vast wel leeg danquote:Op zondag 5 november 2006 14:49 schreef veldmuis het volgende:
Ja, dan kom je toch vanaf de praxis zegmaar, en dan ga je richting centrum, die weg?
Die fabrieken met die typische fabriek-puntdakjes? Da's aan de speelhuislaan, die uitgebrande papierverwerker.
Ben er 2 weken terug voor 't eerst geweest. Was best tofquote:
Woukzeggen.quote:Op maandag 6 november 2006 07:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ben er 2 weken terug voor 't eerst geweest. Was best tof![]()
![]()
Hm, ik ben er eens geweest en vond het driewerf niksquote:
Ach, je hoort dat zo vaak, niet enkel over het kerkplein... Niet in jouw geval genoemd, maar het valt mij erg op dat heel vaak de schuld wordt gegeven aan de portier die "gewoon een klootzak is", of discrimineert, etc. Ikzelf ben in normale toestandquote:Op zondag 5 november 2006 13:07 schreef Tommeh het volgende:
Ik hoorde pas iemand op de radio en die had een klacht dat hij niet het kerkplein inmocht omdat zij "niet in het beleid paste". Niet dat me dat iets uitmaakt maar het ook weer een BredaVindPost.
quote:Kerkplein in Breda beste discotheek van Nederland
Bar-Dancing Kerkplein in Breda is woensdagavond tijdens de Nightlife Awards verkozen tot beste discotheek van Nederland. De discotheek in Breda kreeg de eerste plaats toegekend op basis van tienduizenden publieksstemmen en een quickscan, uitgevoerd door een vakjury. De afgelopen maanden kon op internet en via sms gestemd worden op honderden Nederlandse discotheken, danscafés en clubs die voor de Nightlife Awards waren genomineerd door Nightlife Magazine, het vakblad voor de discothekenbranche. Naar aanleiding van de stemronde werd bij diverse nachtzaken die hoog waren geëindigd een quickscan uitgevoerd door een vakjury.
Weet je dat zeker? Moet je geen bewijs van goed gedrag hebben voor dit werk?quote:Op maandag 6 november 2006 17:39 schreef veldmuis het volgende:
Ex-gedetineerden.
Misschien konden ze wel onberispelijk wasknijpers vouwen.quote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef richkes het volgende:
Weet je dat zeker? Moet je geen bewijs van goed gedrag hebben voor dit werk?
Sta jij hier ook zo stoer te zijn?quote:Op maandag 6 november 2006 18:53 schreef Guiduuuuw het volgende:
Willem Deux Kingside Groet u allen
Heuvel heeft er wat pauperstraten tussen zitten, die wijk bij de haagdijk, da's niet meer centrum maar wat anders kan er ook wat van, en dan zijn er vast nog wel een paar. breda-noord is ook vrij pauper.quote:Op maandag 6 november 2006 18:50 schreef hannekethemaster het volgende:
wat is eigenlijk de grootste pauperwijk van Breda?
quote:Op maandag 6 november 2006 19:57 schreef veldmuis het volgende:
Tilburg is trouwens zegmaar een pauperbuitenwijk van Breda!
So truequote:Op maandag 6 november 2006 19:57 schreef veldmuis het volgende:
Tilburg is trouwens zegmaar een pauperbuitenwijk van Breda!
Haha ja moeten we zeker weer eens doen. De goede oude tijd. Bezopen aankomen in de Graan, 3 tequila in een rij nemen en de bek vol bier en daarna lekker in de ruwe pitquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:31 schreef Tommeh het volgende:
Tim kom weer eens mee naar de graan om de pitten
ja daarom klaagde ik eerder al over dat oorbellenvolk in de graan die een heel stuk van het plezier wegnemen met hun vijandelijke gedrag.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:12 schreef Irritinus het volgende:
Beetje jammer trouwens dat er de laatste tijd in de pit vaak mensen zijn die het verpesten en andere mensen op hun bek gaan meppen en gaan flippen.![]()
ja tegen elkaar aanbeuken dus op harde gitaarmuziekquote:Op woensdag 8 november 2006 18:43 schreef Ritchie het volgende:
om te pitten.. ik dacht om te slapen.. maar nu snap ik hem al hoor
Verklaar je nader?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:23 schreef veldmuis het volgende:
Wie heeft de kerkklokken aangezet?.
wordt dat net zo groot gevierd in Breda als in Limburg? Aangezien 11.11 dit jaar op zaterdag is zijn er grootse activiteiten gepland in Limburg.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef Irritinus het volgende:
Zaterdag ist trouwens de elfde van de elfde! Gaan er nog mensen verkleed de stad in?
Vorig jaar was de grote markt ondergeschuimd en gingen ze op van die schaatsen met dingen eronder rondrennen ofzoiets. Hoe heet dat ookweer.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:14 schreef bassieVL het volgende:
[..]
wordt dat net zo groot gevierd in Breda als in Limburg? Aangezien 11.11 dit jaar op zaterdag is zijn er grootse activiteiten gepland in Limburg.
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vorig jaar was de grote markt ondergeschuimd en gingen ze op van die schaatsen met dingen eronder rondrennen ofzoiets. Hoe heet dat ookweer.
Klûnen! Van cafe naar cafe met een stempel kaart!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vorig jaar was de grote markt ondergeschuimd en gingen ze op van die schaatsen met dingen eronder rondrennen ofzoiets. Hoe heet dat ookweer.
Ho ho.. beetje respect voor mijn verjaardag pleasequote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef Helsie het volgende:
Ik houd wel van carnaval, maar 11e van de 11e vind ik zo'n onzin...
Die mogen van mij via de nooduitgang en met de tanden als eerste de straatstenen rakende, naar buiten.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:12 schreef Irritinus het volgende:
Beetje jammer trouwens dat er de laatste tijd in de pit vaak mensen zijn die het verpesten en andere mensen op hun bek gaan meppen en gaan flippen.![]()
ga je verkleed?quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:52 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Ja maar in mijn normale kleren, beetje te koud om zonder te gaan.
Wij mogen daar niet binnenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:28 schreef Helsie het volgende:
Zo, was weer gezellig in de liquid gisteravond
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:22 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Wij mogen daar niet binnen
Tijuana, Mexico was trouwens ook erg goed
Nou, het werd eens tijd. Het enige dat ik er jarenlang van gezien heb, was die homer simpsons schildering op zo'n houten schutting!quote:Op woensdag 15 november 2006 01:45 schreef JDude het volgende:
De nieuwe 3 Gezusters staat nog volop in de steigers in elk geval! Net nog langs gewandeld.
En wanneer moet ie klaar zijn dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:45 schreef JDude het volgende:
De nieuwe 3 Gezusters staat nog volop in de steigers in elk geval! Net nog langs gewandeld.
Bedoel je, dat ze na de brand zeiden dat er in 2004 een nieuwe 3gezuster geopend zou worden, of bedoel je vóór de brand dat ze zeiden dat ie open ging in de zomer en we moesten wachten tot januari ofzo?quote:Op woensdag 15 november 2006 08:54 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat ze hebben geleerd van de vorige keer, en dat maar niet te vroeg bekendmaken.
Dat laatste, inderdaadquote:Op woensdag 15 november 2006 09:10 schreef timmeeeh het volgende:
Bedoel je, dat ze na de brand zeiden dat er in 2004 een nieuwe 3gezuster geopend zou worden, of bedoel je vóór de brand dat ze zeiden dat ie open ging in de zomer en we moesten wachten tot januari ofzo?
Deze ramptoerist is even gaan kijken, en inderdaad, de lijkwagen stond klaar, ik heb slechte foto's omdat ik niet geflitst heb, op de andere wegen reed nog volop verkeer, en daar stond ik vlak voor, dus ik heb gedacht aan alle automobilisten! Aardig he!quote:BREDA - Bij een verkeersongeval in Breda is aan het eind van de middag een fietser om het leven gekomen. Het ongeluk gebeurde rond kwart over vijf op de kruising Nieuwe Kadijk - Kapittelweg.
Volgens de politie is de man geschept door een auto en was hij op slag dood. Meer informatie is nog niet bekend.
dinsdag 21 november 2006 om 18:36 uur
© BN/De Stemquote:Politie Breda zoekt ontsnapte tbs-er
Woensdagmiddag 22 november 2006, BREDA - De politie in Breda is met man en macht op zoek naar Hendrik Muller die woensdag 14 november ontsnapte tijdens begeleid verlof vanaf een kerkhof in Heerlen. De tbs-er is vermoedelijk gezien op het station in Breda. De politie zet veel auto’s en manschappen in bij de zoekactie.
Sinds het begin van de zoekactie cirkelt er een politiehelikopter boven de wijken Belcrum en Spoorbuurt rondom het NS-station. De tbs-er verbleef in de kliniek Kijvelanden in Poortegaal. Hij is tien keer veroordeeld voor mishandeling en verkrachting. De verdachte heeft stekeltjes haar en valt op met een tatoeage van drie druppels in de vorm van tranen onder een oog.
Zie topic Tranen Tattoo op wangquote:Op woensdag 22 november 2006 15:46 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik vroeg me al af wat die heli boven het centrum deed.
En hoe zit het met die tranen-tattoo, dat staat bij zulke figuren toch voor het aantal slachtoffers dat iemand heeft gemaakt?
Beetje getiept alsof er haast bij was?quote:Politiebericht, gezocht: ontsnapte TBS-er, Hendrik Muller, gezien bij station breda, blw jas, spijkerbr, dnk. pet, 3 tranen op wang getatoueerd. bel 0900-8844
mss de erfenis aan het opmaken?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:22 schreef Helsie het volgende:
Wat voor cheap bastard ben je als je in Vulling gaat zitten? Ga dan naar een leuke kroeg.
en omdat de tosti's gewoon erg lekker zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:34 schreef Helsie het volgende:
Bruxelles, Brooklyn, Bruine Pij, Beyerd. Desnoods SamSam, Ierse pub, Hijgend Hert, etc. Maar Vulling gaat het meeste volk alleen heen omdat het bier een paar cent goedkoper is.
En omdat het de stamkroeg was van mijn oude studieverenigingquote:Op woensdag 22 november 2006 21:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
en omdat de tosti's gewoon erg lekker zijn.
Vroeger was de Vulling toffer! Nu ze het interieur boven zo grondig aangepast hebben vind ik er geen klap meer aan.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:34 schreef Helsie het volgende:
Bruxelles, Brooklyn, Bruine Pij, Beyerd. Desnoods SamSam, Ierse pub, Hijgend Hert, etc. Maar Vulling gaat het meeste volk alleen heen omdat het bier een paar cent goedkoper is.
was dat toen het nog anders heette? (weet niet meer hoequote:Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vroeger was de Vulling toffer! Nu ze het interieur boven zo grondig aangepast hebben vind ik er geen klap meer aan..
Die gare 'zetels' waren tof, maarja shit happens.
Wat develop jij?
daar kom ik nog geeneens binnenquote:
jij moet op vrijdagmiddag eens naar cafe Janssenquote:Op donderdag 23 november 2006 00:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
daar kom ik nog geeneens binnen
maar dansen, beuken, irritant doen, hoe je 't ook wil noemen
ben 1keer in de suykerkist geweest en 1 keer in de bolle (ofzo)(was trouwens met een verjaardag
)maar dat waren ruktenten.
hoef ik echt nooit meer binnen...
dan staat er weer iemand tegen je op te rijen (12-jaar) of je krijgt weer een elleboog in je rug
Nee, dat was een kleine 2 jaar geleden nog zeker zo, en toen heette het zeker de vulling!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
was dat toen het nog anders heette? (weet niet meer hoe)
Toen was het cafe Robbies. Eigenaar Rob. (heeft ook ooit nog cafe Zottekot gehad in de vismarktstr)quote:Op donderdag 23 november 2006 11:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, dat was een kleine 2 jaar geleden nog zeker zo, en toen heette het zeker de vulling!
Kan dat het van de vorige eigenaar nog zo was hoor, maar ik heb geen idee wat het toen was, want toen ben ik er nooit binnengeweest.
Chique wezen shoppen?quote:
kan je ook net zo goed naar de walkaboutquote:Op donderdag 23 november 2006 22:20 schreef veldmuis het volgende:
Oew, waar is dat?
Goedkoop bier, dus ik heb interesse!
Ligt eraan wat voor iemand je bent.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:45 schreef hannekethemaster het volgende:
is Dependance iets?
wat voor tent is het dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:56 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor iemand je bent.
Ik vind het kut, anderen schijnen het leuk te vinden. Ik vind het maar een stel jonge sjonnies bij elkaar.
Daar weiger ik naar binnen te gaanquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
kan je ook net zo goed naar de walkabout
tot 23:00 bier voor 1 pleuro
in een normaal/groot glas (megaglas tov de glazen van de graan)
en waarom?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar weiger ik naar binnen te gaan.
Wat is je budget en wat wil je ( gewoon een hapje eten of lekker dineren)?!?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:47 schreef Brun0 het volgende:
guys waar zal ik mijn vriendin mee uit eten nemen? Suggesties?
Weet iemand of dat Hook wat is? Volgens mij iets van een theme restaurantje ofzeau...
Was jij vuurwerk aan het afsteken?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:59 schreef JDude het volgende:
Wolfslaar! Wel even creditcard van je pa scoren.
Ik bevind me momenteel in het ouderlijk dorp. Dus nee. Staat m'n huis er nog wel?quote:
enquote:00:42:50 26-11-06 17 G BRAN PRIO 1 3795 3785 VEEMARKTSTRAAT 3 BREDA BINNENBRAND LOGEREN (Classificatie: grote,brand) (Grip: 2)
611260042501201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
611260042501201956 1201956 BRW Oosterhout ( Lichtkrant )
611260042501200708 1200708 BRW Oosterhout ( Groep C )
611260042501200693 1200693 BRW Oosterhout ( OvD )
611260042501200098 1200098 BRW Midden en West Brabant ( Piketcentralist GMK )
611260042501200008 1200008 BRW Midden en West Brabant ( ROGS West )
611260042501200006 1200006 BRW Midden en West Brabant ( HOvD West )
quote:00:59:22 26-11-06 17 I BRAN PRIO 1 3795 3785 VEEMARKTSTRAAT 3 BREDA BINNENBRAND LOGEREN (Classificatie: grote,brand) (Grip: 2)
611260059221200006 1200006 BRW Midden en West Brabant ( HOvD West )
BN/De Stem:quote:120 Teletekst zo 26 nov
Kort nieuws binnenland
` In de binnenstad van Breda woedt een
brand boven een kapperszaak.Een aantal
kroegen in de buurt is ontruimd.Er is
een brandweerman lichtgewond geraakt.
De oorzaak van brand is niet bekend.
quote:Grote brand Veemarktstraat Breda
Zondag 26 november 2006, BREDA - In de Veemarktstraat in Breda woedde in de nacht van zaterdag op zondag een grote brand. Om zeventien minuten over twaalf rukte de brandweer uit voor een binnenbrand in een appartement op nummer drie van de Veemarktstraat, boven een kapperszaak. Rond half een was er sprake van een middelbrand, en even voor een uur was de classificatie opgewaardeerd tot grote brand.
De vlammen sloegen toen het pand uit en er was veel rookontwikkeling. Politie en brandweer hebben uit voorzorg drie kroegen ontruimd, meldde de politie Midden- en West-Brabant.
Daarvoor was het nog "t Gat In De Marktquote:Op donderdag 23 november 2006 11:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Toen was het cafe Robbies. Eigenaar Rob. (heeft ook ooit nog cafe Zottekot gehad in de vismarktstr)
Maar Robbies heeft alvorens het van eigenaar veranderde en omgedoopt werd in de Vulling nog zeker een jaar leeggestaan.
En daarvoor Le Berry...quote:Op zondag 26 november 2006 19:47 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Daarvoor was het nog "t Gat In De Markt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |