jah ik ken hem! hij is echt relaxt, altijd zwaaien naar iedereen ook!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:44 schreef timmeeeh het volgende:
kut BBA altijd
ze kunnen erin zakken
alleen die dikke negerbuschauffeur is keirelaxed, ik hoef nooit te betalen / ov te laten zien
jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:14 schreef _Supreme het volgende:
[..]
jah ik ken hem! hij is echt relaxt, altijd zwaaien naar iedereen ook!
oh dat was toch wel snel danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ja nu ik ook weer. Vreemd, was niet gebanned ofzo
gelukkig welquote:
Puicke winkel. De openingstijden, vooral.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:12 schreef timmeeeh het volgende:
Ja, ik heb ook lieverGrolsch
of Hertog Jan, maar het is nu eenmaal een half kratje bavaria dat ik tegoed heb van kiwi. Ik kan er ook niets aan doen, het was destijds in de aanbieding bij AH Valkeniersplein.
Goed punt!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef richkes het volgende:
Mag ik de heren ook wijzen op de bijzonder aardige cassieres bij de Appie? Volgens mij worden ze d'r op uitgezocht. Moet je voor de gein het verschil eens bekijken met de C1000 op de Ginnekenweg. Tada!
De Appie achter het station doet dan niet mee met dit selectiebeleid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef richkes het volgende:
Mag ik de heren ook wijzen op de bijzonder aardige cassieres bij de Appie? Volgens mij worden ze d'r op uitgezocht. Moet je voor de gein het verschil eens bekijken met de C1000 op de Ginnekenweg. Tada!
Dat wordt dus een bioscoop op kruipafstand voor mijquote:NAC Breda wil de capaciteit van het Rat Verlegh Stadion uitbreiden van 14.500 naar maximaal 20.000 zitplaatsen. De voorkant van haar stadion wordt ingrijpend heringericht. Naast het stadion komt een bioscoop met tien zalen en 2.000 stoelen en mogelijk een topsporthal.
Dat staat in de intentieovereenkomst die de gemeente Breda, NAC en twee projectontwikkelaars woensdagmiddag hebben ondertekend. Het totale plan vergt een investering van circa 100 miljoen euro.
Volgens de projectontwikkelaars en NAC zal de club als de plannen doorgaan 10 miljoen euro verdienen en kan de jaarlijkse begroting van 10,5 miljoen omhoog naar 15 tot 17 miljoen euro. De overeenkomst heeft een duur tot 1 september. In die tijd moet het haalbaarheidsonderzoek af zijn.
De bouw van de bioscoop moet in de eerste maanden van 2008 beginnen. In de zomer van dat jaar wordt begonnen met vervanging en uitbreiding van voorzieningen onder de hoofdtribune. De bedoeling is dat daar conferentie- en businessruimten, sportmedische centra, kantoren, een hotel en parkeerplaatsen komen.
De huidige trainingsaccommodatie achter het stadion wil NAC inrichten als parkeerterrein. Dat betekent dat elders in de stad een nieuw trainingscomplex komt. De komst van een sporthal is nog in studie.
Bron : nrc.nl
Dat dan weer wel ja... én op fietsafstandquote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef bassieVL het volgende:
dat wordt dan een fatsoendelijk bioscoop binnen de stadsgrenzen.
Ja, idd. Dan kan al dat klote oorbelvolk naar die omgebouwde bioscoop en dan kan ik weer rustig tequila drinken in graanbeurs onder het genot van nirvana, green day, rage against machine en de wekelijkse 10 minuten happy hardcore.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
Ik vrees dat -als die nieuwe er komen- de huidige bios in de binnenstad wel tot uitbreiding van de Graanbeurs kan worden gerekend.
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja... én op fiets wandelafstand.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:26 schreef timmeeeh het volgende:
En dan vergeet ik eigenlijk nog erbij te zeggen "en met dikke wijven zoenen", maar dat hoeven jullie niet te weten natuurlijk
Hallo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:19 schreef Guiduuuuw het volgende:
HUP WILLEM II STOERE KERELS! TROTS VAN HET VOETBALLAND!
Boh Gek ! NAK BREDA SCHIJTRATTEN!
013 leeft
Jupquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:19 schreef Guiduuuuw het volgende:
013 leeft in hun eigen fantasie..
En gij zét un Ei.. Nak is'ne Verrekten pauper klub meej koelere Trainierdersquote:
Ernie Brandtzz is niet echt ..Cool jeweetquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:49 schreef Irritinus het volgende:
Gelukkig zijn de meningen er over verdeeld!
Koelere -> Coolere?![]()
"Stoere kerels"quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:19 schreef Guiduuuuw het volgende:
013 leeft
NIET? ok.. zette we Kargbo wel ff tege die zeikert van een Leonardoquote:
Speel liever met superhelden uit bredaquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:41 schreef Superheld het volgende:
Tyf eens op tering wannabee, ga lekker met je vriendjes van de youthspelen.
Misschien moet je even in VBL de hoelie gaan uithangen en hier opbokkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:43 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Speel liever met superhelden uit breda
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Misschien moet je even in VBL de hoelie gaan uithangen en hier opbokken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |