Weet ook niet wat het is eigenlijk,maar rij er best vaak langs.quote:Op zondag 5 november 2006 14:25 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt eigenlijk?.
Ah, dat staat vast wel leeg danquote:Op zondag 5 november 2006 14:49 schreef veldmuis het volgende:
Ja, dan kom je toch vanaf de praxis zegmaar, en dan ga je richting centrum, die weg?
Die fabrieken met die typische fabriek-puntdakjes? Da's aan de speelhuislaan, die uitgebrande papierverwerker.
Ben er 2 weken terug voor 't eerst geweest. Was best tofquote:
Woukzeggen.quote:Op maandag 6 november 2006 07:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ben er 2 weken terug voor 't eerst geweest. Was best tof![]()
![]()
Ach, je hoort dat zo vaak, niet enkel over het kerkplein... Niet in jouw geval genoemd, maar het valt mij erg op dat heel vaak de schuld wordt gegeven aan de portier die "gewoon een klootzak is", of discrimineert, etc. Ikzelf ben in normale toestandquote:Op zondag 5 november 2006 13:07 schreef Tommeh het volgende:
Ik hoorde pas iemand op de radio en die had een klacht dat hij niet het kerkplein inmocht omdat zij "niet in het beleid paste". Niet dat me dat iets uitmaakt maar het ook weer een BredaVindPost.
quote:Kerkplein in Breda beste discotheek van Nederland
Bar-Dancing Kerkplein in Breda is woensdagavond tijdens de Nightlife Awards verkozen tot beste discotheek van Nederland. De discotheek in Breda kreeg de eerste plaats toegekend op basis van tienduizenden publieksstemmen en een quickscan, uitgevoerd door een vakjury. De afgelopen maanden kon op internet en via sms gestemd worden op honderden Nederlandse discotheken, danscafés en clubs die voor de Nightlife Awards waren genomineerd door Nightlife Magazine, het vakblad voor de discothekenbranche. Naar aanleiding van de stemronde werd bij diverse nachtzaken die hoog waren geëindigd een quickscan uitgevoerd door een vakjury.
Weet je dat zeker? Moet je geen bewijs van goed gedrag hebben voor dit werk?quote:Op maandag 6 november 2006 17:39 schreef veldmuis het volgende:
Ex-gedetineerden.
Misschien konden ze wel onberispelijk wasknijpers vouwen.quote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef richkes het volgende:
Weet je dat zeker? Moet je geen bewijs van goed gedrag hebben voor dit werk?
Sta jij hier ook zo stoer te zijn?quote:Op maandag 6 november 2006 18:53 schreef Guiduuuuw het volgende:
Willem Deux Kingside Groet u allen
Heuvel heeft er wat pauperstraten tussen zitten, die wijk bij de haagdijk, da's niet meer centrum maar wat anders kan er ook wat van, en dan zijn er vast nog wel een paar. breda-noord is ook vrij pauper.quote:Op maandag 6 november 2006 18:50 schreef hannekethemaster het volgende:
wat is eigenlijk de grootste pauperwijk van Breda?
quote:Op maandag 6 november 2006 19:57 schreef veldmuis het volgende:
Tilburg is trouwens zegmaar een pauperbuitenwijk van Breda!
So truequote:Op maandag 6 november 2006 19:57 schreef veldmuis het volgende:
Tilburg is trouwens zegmaar een pauperbuitenwijk van Breda!
Haha ja moeten we zeker weer eens doen. De goede oude tijd. Bezopen aankomen in de Graan, 3 tequila in een rij nemen en de bek vol bier en daarna lekker in de ruwe pitquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:31 schreef Tommeh het volgende:
Tim kom weer eens mee naar de graan om de pitten
ja daarom klaagde ik eerder al over dat oorbellenvolk in de graan die een heel stuk van het plezier wegnemen met hun vijandelijke gedrag.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:12 schreef Irritinus het volgende:
Beetje jammer trouwens dat er de laatste tijd in de pit vaak mensen zijn die het verpesten en andere mensen op hun bek gaan meppen en gaan flippen.![]()
ja tegen elkaar aanbeuken dus op harde gitaarmuziekquote:Op woensdag 8 november 2006 18:43 schreef Ritchie het volgende:
om te pitten.. ik dacht om te slapen.. maar nu snap ik hem al hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |