Zou het willen (mijden)quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:17 schreef timmeeeh het volgende:
nee. en ik ben het ook niet van plan. ik mijd de bredaasche kermis al sinds m'n 12e.
Dat vind ik knap, hier niet namelijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:56 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zou het willen (mijden)Maar zelfs helemaal in Westerpark staan de ramen te denderen van de kutherrie
![]()
excuseer: STONDEN te denderen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, hier niet namelijk.
Ik kan nu een opmerking maken over iets met JDude en een didgeridoo, maar dat was vorige keer ook al niet grappig.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:44 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
excuseer: STONDEN te denderen.![]()
Of was er nog iets anders luidruchtigs aande gang?![]()
Wel weer lief van de BBA om ná de staking vandaag iedereen gratis te vervoeren. Scheelde me mooi fietsen naar de stad.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:49 schreef JDude het volgende:
Wilde staking bij BBA, verbouwingen en ellende op het spoor... Breda in een isolement.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:52 schreef _Supreme het volgende:
goedemorgen! schijnt bij jullie ook zo lekker het zonnetje naar binnen?
en? nog buiten geweest?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Straks nog maar even naar buiten denk ik.
is het geen herfstvekansie ofzo?quote:
Nopequote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
en? nog buiten geweest?
[..]
is het geen herfstvekansie ofzo?
ik moet donderdag werken op Avansquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
NopeTentamen en bezig aan project.
Wat doe je voor werk @ avans?quote:
Hier welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk @ avans?
*profiel checked* - ook BI?!
63.342quote:
ja ook BIquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk @ avans?
*profiel checked* - ook BI?!
vbi3 was goed te doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef Frazz het volgende:
voor de BI'ers, welk jaar? ik zit 2de jaar nu en doe VBI3
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef Brun0 het volgende:
BI = Bedrijfskundige Informatica!goedzo
Ralphquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:03 schreef Brun0 het volgende:
[..]
vbi3 was goed te doenDré
Ralph
![]()
ik zit in jaar 4 dus nog 1 kwartaal en ik ben op afstuderen...
Waar is jouw balkon?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:42 schreef bassieVL het volgende:
ik hoor de kermis zelf op mijn balkon. ik dacht eerst dat ik de muziek zo hard aan had staan
ghehe ok msschien niet de snelste maar hij heeft natuurlijk net een zoontje...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ralphhij heeft ons onderzoeksopzet nog niet na gekeken
en morgen moeten we de eindrapportage presenteren
Ohja, dat hedde al eens verteld geloof ikquote:
Heb er vooral op het terras gezeten... aardig tentje wel...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef hannekethemaster het volgende:
we gaan met de assistenten van t ziekenhuis morgen wat drinken en eten bij Moeke in Ginneken is dat wat??
Zeg, had ik Moeke niet getipt in het vorige topic in navolging op jouw vraag?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef hannekethemaster het volgende:
we gaan met de assistenten van t ziekenhuis morgen wat drinken en eten bij Moeke in Ginneken is dat wat??
Waarom sinds lange tijd? Je woont toch in Breda?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:11 schreef travelman het volgende:
Vanavond gaat er weer eens, sinds lange tijd, gestapt worden in Breda !! Ik hoop niet, dat alle studentes tijdens de herstvakantie naar huis zijn !!!![]()
1e, VBI1. Versneld, dus na komend blok m'n P (hopelijk)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef Frazz het volgende:
voor de BI'ers, welk jaar? ik zit 2de jaar nu en doe VBI3
Yupquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef timmeeeh het volgende:
kiwi ik kan jouw studies echt niet meer bijhouden hoor
wat doe je nu allemaal? BI = bedrijfskundige informatica?
Toch weer terug in de informaticaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
1e, VBI1. Versneld, dus na komend blok m'n P (hopelijk)
Yup![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Toch weer terug in de informatica
Zal me niets verbazen als je volgend jaar weer op de havo zit
Kiwi, veel succes met je nieuwe studie!!
Aah groeilamp, dat is een leuk kwartaalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
1e, VBI1. Versneld, dus na komend blok m'n P (hopelijk)
[..]
Yup![]()
Nee helaas, ze hebben alle cases vervangen, groeilamp circuleerde al reeds ruim 4 jaar en de positief beoordeelde versies waren vrij verkrijgbaar via 2e jaarsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:26 schreef Frazz het volgende:
[..]
Aah groeilamp, dat is een leuk kwartaalIk zelf heb ook verkort gedaan
He wat jammer nu, ik had groeilamp inderdaad ook via een 2de jaars gedaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nee helaas, ze hebben alle cases vervangen, groeilamp circuleerde al reeds ruim 4 jaar en de positief beoordeelde versies waren vrij verkrijgbaar via 2e jaarsHet begon op te vallen dat men toch wel erg gemakkelijk door dat blok heen kwam
![]()
dat klopt, maar ik kan nooit op donderdag stappen en dat vind ik een van de beter dagen om in Breda te stappen. Het was ook weer erg gezellig !!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:18 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Waarom sinds lange tijd? Je woont toch in Breda?
Mooizoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:50 schreef travelman het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik kan nooit op donderdag stappen en dat vind ik een van de beter dagen om in Breda te stappen. Het was ook weer erg gezellig !!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |