quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:52 schreef _Supreme het volgende:
goedemorgen! schijnt bij jullie ook zo lekker het zonnetje naar binnen?
en? nog buiten geweest?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Straks nog maar even naar buiten denk ik.
is het geen herfstvekansie ofzo?quote:
Nopequote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
en? nog buiten geweest?
[..]
is het geen herfstvekansie ofzo?
ik moet donderdag werken op Avansquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
NopeTentamen en bezig aan project.
Wat doe je voor werk @ avans?quote:
Hier welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk @ avans?
*profiel checked* - ook BI?!
63.342quote:
ja ook BIquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk @ avans?
*profiel checked* - ook BI?!
Vanzelfsprekend!quote:
vbi3 was goed te doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef Frazz het volgende:
voor de BI'ers, welk jaar? ik zit 2de jaar nu en doe VBI3
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef Brun0 het volgende:
BI = Bedrijfskundige Informatica!goedzo
Ralphquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:03 schreef Brun0 het volgende:
[..]
vbi3 was goed te doenDré
Ralph
![]()
ik zit in jaar 4 dus nog 1 kwartaal en ik ben op afstuderen...
Waar is jouw balkon?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:42 schreef bassieVL het volgende:
ik hoor de kermis zelf op mijn balkon. ik dacht eerst dat ik de muziek zo hard aan had staan
ghehe ok msschien niet de snelste maar hij heeft natuurlijk net een zoontje...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ralphhij heeft ons onderzoeksopzet nog niet na gekeken
en morgen moeten we de eindrapportage presenteren
Ohja, dat hedde al eens verteld geloof ikquote:
Heb er vooral op het terras gezeten... aardig tentje wel...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef hannekethemaster het volgende:
we gaan met de assistenten van t ziekenhuis morgen wat drinken en eten bij Moeke in Ginneken is dat wat??
Zeg, had ik Moeke niet getipt in het vorige topic in navolging op jouw vraag?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef hannekethemaster het volgende:
we gaan met de assistenten van t ziekenhuis morgen wat drinken en eten bij Moeke in Ginneken is dat wat??
Waarom sinds lange tijd? Je woont toch in Breda?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:11 schreef travelman het volgende:
Vanavond gaat er weer eens, sinds lange tijd, gestapt worden in Breda !! Ik hoop niet, dat alle studentes tijdens de herstvakantie naar huis zijn !!!![]()
1e, VBI1. Versneld, dus na komend blok m'n P (hopelijk)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef Frazz het volgende:
voor de BI'ers, welk jaar? ik zit 2de jaar nu en doe VBI3
Yupquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef timmeeeh het volgende:
kiwi ik kan jouw studies echt niet meer bijhouden hoor
wat doe je nu allemaal? BI = bedrijfskundige informatica?
Toch weer terug in de informaticaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
1e, VBI1. Versneld, dus na komend blok m'n P (hopelijk)
Yup![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |