Verklaar je nader?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:23 schreef veldmuis het volgende:
Wie heeft de kerkklokken aangezet?.
wordt dat net zo groot gevierd in Breda als in Limburg? Aangezien 11.11 dit jaar op zaterdag is zijn er grootse activiteiten gepland in Limburg.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef Irritinus het volgende:
Zaterdag ist trouwens de elfde van de elfde! Gaan er nog mensen verkleed de stad in?
Vorig jaar was de grote markt ondergeschuimd en gingen ze op van die schaatsen met dingen eronder rondrennen ofzoiets. Hoe heet dat ookweer.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:14 schreef bassieVL het volgende:
[..]
wordt dat net zo groot gevierd in Breda als in Limburg? Aangezien 11.11 dit jaar op zaterdag is zijn er grootse activiteiten gepland in Limburg.
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vorig jaar was de grote markt ondergeschuimd en gingen ze op van die schaatsen met dingen eronder rondrennen ofzoiets. Hoe heet dat ookweer.
Klūnen! Van cafe naar cafe met een stempel kaart!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vorig jaar was de grote markt ondergeschuimd en gingen ze op van die schaatsen met dingen eronder rondrennen ofzoiets. Hoe heet dat ookweer.
Ho ho.. beetje respect voor mijn verjaardag pleasequote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef Helsie het volgende:
Ik houd wel van carnaval, maar 11e van de 11e vind ik zo'n onzin...
Die mogen van mij via de nooduitgang en met de tanden als eerste de straatstenen rakende, naar buiten.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:12 schreef Irritinus het volgende:
Beetje jammer trouwens dat er de laatste tijd in de pit vaak mensen zijn die het verpesten en andere mensen op hun bek gaan meppen en gaan flippen.![]()
ga je verkleed?quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:52 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Ja maar in mijn normale kleren, beetje te koud om zonder te gaan.
Wij mogen daar niet binnenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:28 schreef Helsie het volgende:
Zo, was weer gezellig in de liquid gisteravond
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:22 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Wij mogen daar niet binnen
Tijuana, Mexico was trouwens ook erg goed
Nou, het werd eens tijd. Het enige dat ik er jarenlang van gezien heb, was die homer simpsons schildering op zo'n houten schutting!quote:Op woensdag 15 november 2006 01:45 schreef JDude het volgende:
De nieuwe 3 Gezusters staat nog volop in de steigers in elk geval! Net nog langs gewandeld.
En wanneer moet ie klaar zijn dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:45 schreef JDude het volgende:
De nieuwe 3 Gezusters staat nog volop in de steigers in elk geval! Net nog langs gewandeld.
Bedoel je, dat ze na de brand zeiden dat er in 2004 een nieuwe 3gezuster geopend zou worden, of bedoel je vóór de brand dat ze zeiden dat ie open ging in de zomer en we moesten wachten tot januari ofzo?quote:Op woensdag 15 november 2006 08:54 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat ze hebben geleerd van de vorige keer, en dat maar niet te vroeg bekendmaken.
Dat laatste, inderdaadquote:Op woensdag 15 november 2006 09:10 schreef timmeeeh het volgende:
Bedoel je, dat ze na de brand zeiden dat er in 2004 een nieuwe 3gezuster geopend zou worden, of bedoel je vóór de brand dat ze zeiden dat ie open ging in de zomer en we moesten wachten tot januari ofzo?
Deze ramptoerist is even gaan kijken, en inderdaad, de lijkwagen stond klaar, ik heb slechte foto's omdat ik niet geflitst heb, op de andere wegen reed nog volop verkeer, en daar stond ik vlak voor, dus ik heb gedacht aan alle automobilisten! Aardig he!quote:BREDA - Bij een verkeersongeval in Breda is aan het eind van de middag een fietser om het leven gekomen. Het ongeluk gebeurde rond kwart over vijf op de kruising Nieuwe Kadijk - Kapittelweg.
Volgens de politie is de man geschept door een auto en was hij op slag dood. Meer informatie is nog niet bekend.
dinsdag 21 november 2006 om 18:36 uur
© BN/De Stemquote:Politie Breda zoekt ontsnapte tbs-er
Woensdagmiddag 22 november 2006, BREDA - De politie in Breda is met man en macht op zoek naar Hendrik Muller die woensdag 14 november ontsnapte tijdens begeleid verlof vanaf een kerkhof in Heerlen. De tbs-er is vermoedelijk gezien op het station in Breda. De politie zet veel auto’s en manschappen in bij de zoekactie.
Sinds het begin van de zoekactie cirkelt er een politiehelikopter boven de wijken Belcrum en Spoorbuurt rondom het NS-station. De tbs-er verbleef in de kliniek Kijvelanden in Poortegaal. Hij is tien keer veroordeeld voor mishandeling en verkrachting. De verdachte heeft stekeltjes haar en valt op met een tatoeage van drie druppels in de vorm van tranen onder een oog.
Zie topic Tranen Tattoo op wangquote:Op woensdag 22 november 2006 15:46 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik vroeg me al af wat die heli boven het centrum deed.
En hoe zit het met die tranen-tattoo, dat staat bij zulke figuren toch voor het aantal slachtoffers dat iemand heeft gemaakt?
Beetje getiept alsof er haast bij was?quote:Politiebericht, gezocht: ontsnapte TBS-er, Hendrik Muller, gezien bij station breda, blw jas, spijkerbr, dnk. pet, 3 tranen op wang getatoueerd. bel 0900-8844
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |