Ik sinds deze week er midden in. Hoop niet dat ik daar spijt van ga krijgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:39 schreef Frazz het volgende:
Gelukkig woon ik niet dicht bij het centrum in de buurt
Geen FokKlusBierBBQMeet?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik dacht al, wat een vaag lawaai. Maar toen heb ik een cd'tje opgezet en ben ik IKEA meubilair in elkaar gaan timmeren.
nou zegquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik sinds deze week er midden in. Hoop niet dat ik daar spijt van ga krijgen![]()
quote:
Yupquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:23 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
nou zeg
het werd tijd
is die keet eindelijk klaar daarzo?
quote:
wat een kutwebsitequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:01 schreef bassieVL het volgende:
[..]
inderdaad
http://www.bredasekermis.nl/
er zit er ook 1 in de ijpelaar, en 1 in belcrum (heet die wijk zo?) iig vlakbij de grote superdeboer daarzo achter de suikerfabriek. al weet ik niet of die laatste er nog steeds zit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef JDude het volgende:
Goeie vraag, ik zou niet weten waar in elk geval.
Wel minimaal twee Aldi's... op de Graaf Hendrik III-laan en de Teteringsedijk.
No way dat jij op mn lul woontquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:16 schreef sararaats het volgende:
als je goed op de kaart kijkt, kun je zien waar ik woon
je moet iets naar onder kijken
nee slimpiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
No way dat jij op mn lul woont.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
No way dat jij op mn lul woont.
dus? hier dient breda geadoreerd te worden, geen wuustwezel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee slimpie
ik woon in Wuustwezel
ja, das in prinsebeekquote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:47 schreef Tommeh het volgende:
Zat er niet achter de woonboulevard ook een Lidl? Ik dacht wel, medebredanaars.
jij ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:27 schreef veldmuis het volgende:
Mogguh Breda.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:37 schreef veldmuis het volgende:
Ga dan maar snel dit luisteren: http://media.putfile.com/(...)-de-lucht-voor-Breda
Jouw snode doch tactvolle TVP is mij ook niet onopgemerkt voorbij gegaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:41 schreef veldmuis het volgende:
Dacht ik al, ik zag jou ook reageren in dat kuttopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |