Game onquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:09 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Kwam hij aan met de beker waar hij het meest trots op was, de prijs voor de beste vader..![]()
Ja, heel leuk voor jezelf, maar dit boeit de gemiddelde Jensen kijker dus echt geen drol..![]()
Was geen onaardige uitzending.quote:
Het kind kijkt ook als een schaap....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:39 schreef Soul79 het volgende:
Heer heb erbarmen, hoe dom ben je als je te dom bent voor de vragen van Jensen![]()
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow mijn god, dat wijf is echt dom
Och, ik zie hier wel weer potientele Wilders stemmen zittenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:51 schreef Soul79 het volgende:
Het zijn wel gelukkige meisjes volgens mij.
Geen oorlog, geen politiek, alleen maar dom lachen![]()
Dom is nog zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:01 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat waren sommige meisjes gisteren allejezus dom zeg.
Mwah..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef Sjengdanny het volgende:
Borat moet erg grof zijn geweest, maat van me was in de uitzending geweest donderdag.
Ben benieuwd![]()
ja idd, vooral aan het begin!quote:
Hij lacht leuk!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:45 schreef NAF_NAF het volgende:
OMG JENSEN LACHT FOCKIN HINDERLIJK!!!!
Edit-
Ik ben gelukkig niet de enige die dat vind.
Echt wel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi ff Jensen voor lul gezet (letterlijk)!![]()
Nou dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Borat is leuker dan Jensen!
Maar dat geld voor iedereen die op die bank plaats neemt.
Zei ik toch alquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:46 schreef -Mo- het volgende:
Borat gebruikt wel de hele tijd dezelfde grappen.
Bij zijn persconferentie, bij Boulevard en nu zie ik die grappen bij Jensen.
Ik vind Borat ook geweldig, maar tijdens zijn promotietour wordt het wel steeds matiger ja.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Jensen lacht inderdaad vreselijk overdreven en bovenal gigantisch nep!
Ook jammer dat Borat veel dezelfde grappen maakt inderdaad, ik vond hem altijd grappig in de voorgaande jaren - maar tijdens de promotie van z'n film vindt ik hem enigzins tegenvallen (op momenten na).
Dus ik twijfel of ik naar de film zal gaan in de bioscoop of niet, omdat ik bang ben dat er veel in zal zitten dat ik al een keer gezien heb, qua grappen dan.
Desalniettemin blijft Borat wel eentypetje hoor, beter dan Ali G of Bruno wat mij betreft.
Ook geweldig dat hij tegen de campagne van de echte Kazachstaanse overheid in durft te gaan, en grof ook![]()
Niet gelezen.quote:
Geeft niet..quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:38 schreef -Mo- het volgende:
Niet gelezen.
Indd, Borat komt nog veel beter tot zn recht bij bijvoorbeeld Conan O'Brienquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:46 schreef Zuignapje het volgende:
Borat is een fantastisch uitgewerkt typetje. Jensen bulderde wat langs hem heen terwijl 'Borat' vlijmscherp bleef. Daarin onderscheidt de ware komiek zich.
Link?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:48 schreef Robocock het volgende:
[..]
Indd, Borat komt nog veel beter tot zn recht bij bijvoorbeeld Conan O'Brian![]()
Geen idee of hij daar op bezoek is geweestquote:
Dat was echt mooi ja, ik keek het toen altijdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:01 schreef Smeich het volgende:
Conan![]()
Man wat was dat mooi toen zowel Jay Leno als Conan (en Andy Richter) achter elkaar nog op de NL'se tv te zien was op NBC... a long LONG time ago...
Jensen is great...
for me to poop on!![]()
Oke sorry, dan was mijn chagrijnige 'niet gelezen' ook nergens voor nodig.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:45 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Geeft niet..
Maar ik wilde je eigenlijk supporten in het feit dat ik hetzelfde vond
Was geen verwijt oid
inderdaad, ik keek het ook altijd en toen ineens kwam er national geographic voor in de plaatsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:03 schreef Robocock het volgende:
[..]
Dat was echt mooi ja, ik keek het toen altijd![]()
Geweldige humor heeft die vent.
Pfff..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:20 schreef 2Drix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mWilcs0Fse4
Hoe origineel![]()
Dankje!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:22 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uFiSjiEb6Yg
![]()
Je kan het vergelijken met een concert: iedere dag hetzelfde liedje met een ander publiek.quote:Ongelofelijk..
Ik wist dat het redelijk ingestudeerd was maar dit slaat echt alles..
Als jij de grappen niet snapt/leuk vindt, wil nog niet zeggen dat z'n humor flauw of slecht is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:28 schreef miki het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen ineens zo into Borat is, vond hem totaal niet grappig en flauwe/slechte humor hebben...
En inderdaad, Jensen lacht erg irritant, zo nep en hysterisch! Het viel me normaal ook wel eens op, maar gisteren was het extreem...
Daarom schrijf ik erbij dat ik dat vind. En aan die grappen valt weinig te snappen denk ik zoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:37 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Als jij de grappen niet snapt/leuk vindt, wil nog niet zeggen dat z'n humor flauw of slecht is.![]()
Dit is inderdaad wel jammer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:23 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Pfff..![]()
Ongelofelijk..
Ik wist dat het redelijk ingestudeerd was maar dit slaat echt alles..
Ik hield het ff ruim.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:47 schreef miki het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik erbij dat ik dat vind. En aan die grappen valt weinig te snappen denk ik zo
en rijker....quote:Hij is wel knapper geworden
Tja ik ben ook bang van niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:26 schreef jdiezrequejo het volgende:
Hij zal vast wel niet meedoen ben ik bang
Ja het komt ik was vandaag bij de opnames, het was echt hilarischquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar komt hij nou donderdag echt blij Lingo of niet? Weet iemand dat?
Haha oke!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja het komt ik was vandaag bij de opnames, het was echt hilarisch!!
Ik ga lekker niets verklappen, ok 1 ding Lucille is sexy![]()
Whaha wat doen ze dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef paultjuhhh het volgende:
nou ok 1 ding nog let ff op de opkomst van Jan en Jensen![]()
Hij zegt gewoon dezelfde dingen die hij ook in het interview met Jensen zei..quote:
Whaha ja ik ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
zo zag ik ze in m'n hoofd al helemaal staan
quote:
Oke. Maar kan mij iemand straks even vertellen of er nog wat over Lingo is gezegd, wie de gasten waren etc.?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Morgenmiddag herhaling, rond 12u geloof ik
Zet het dan ook ff hier want ik mag het nu niet zien.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Kijken of Jensen er nog wat over zegt
Ja dat vond ik ook zo jammer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef Sethje het volgende:
Het was opzich wel komisch, jammer dat ze niet in de finale kwamen
Volgens mij mis ik heel veel nu.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:33 schreef Sender_ het volgende:
Een Lingo reportage haha
Jensen in een bejaardenkarretje voor de studioquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik heel veel nu.![]()
Zeg, van wie is die reet in je icon?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Haha geweldig! Lekkere jetsers heeft die Lingo presentatrice trouwens.
Nu ben ik wel heel benieuwd naar dat filmpje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:47 schreef TornadoDK het volgende:
Dat filmpjeecht geweldig. Verder alweer henk jan zo oninterressant vind ik die gast
Henk Jan zuigt, al voor de 1000ste keer bij Jensen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:47 schreef TornadoDK het volgende:
Dat filmpjeecht geweldig. Verder alweer henk jan zo oninterressant vind ik die gast
idd, als ze niemand kunnen krijgen dan pakken ze maar weer dezlefde en dan noemen ze het vriend van de showquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Henk Jan zuigt, al voor de 1000ste keer bij Jensen.
echt wel hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik kan wel janken.. dit is gewoon lullig
Ja bij Idols mocht ik hem ook al niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef NAF_NAF het volgende:
OMGGGGGGG zo hard is die Henk-Jan, die gast kan wel janken!
Geen idee.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:45 schreef pberends het volgende:
Zeg, van wie is die reet in je icon?
O ik heb alleen het laatste stuk gezien dus ik zal morgen bij de herhaling eens opletten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef kevin85 het volgende:
Was echt een briljante uitzending
Het grappige is dat Henk Jan vorige week donderdag opgenomen was maar dat ze het weer zo knippen met dat praatje in het begin dat het lijkt alsof het vandaag is opgenomen![]()
Ja, moet je inderdaad maar doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O ik heb alleen het laatste stuk gezien dus ik zal morgen bij de herhaling eens opletten.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=mFARDTF5jioquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:54 schreef pberends het volgende:
Lingo uitzending met Jensen:
DL link: mms://streams.omroep.nl/tv/tros/lingo/bb.20061019.asf
stream: http://streams.omroep.nl/tv/tros/lingo/bb.20061019.asf
Ik vond het ook iets te ver gaan..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:35 schreef Urquhart het volgende:
Kreeg wel plaats vervangende schaamte voor Henk-Jan toen hij die Johnny Las Vegas zo voor lul zette.
Dat zijn alleen de eerste 5 min.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:01 schreef KaMo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mFARDTF5jio![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:54 schreef pberends het volgende:
Lingo uitzending met Jensen:
DL link: mms://streams.omroep.nl/tv/tros/lingo/bb.20061019.asf
stream: http://streams.omroep.nl/tv/tros/lingo/bb.20061019.asf
ow sorry ik keek alleen begin met de blousequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de eerste 5 min.
Doe mij de volledige uitzending maar.
[..]
wat zou het verschil zijn, wat is zijn toegevoegde waarde?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zonder Jan geen Jensen!
De standaard grapjes met Jan, buitenlandse gasten die verbaasd zijn wat Jan daar doet (Knoxvillequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:19 schreef laffer het volgende:
[..]
wat zou het verschil zijn, wat is zijn tegevoegde waarde?![]()
huh, dan staat z`n microfoon zeker uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De standaard grapjes met Jan
bankzitten dus, tja da`s wel apart om op zo`n manier een hoop geld te verdienenquote:buitenlandse gasten die verbaasd zijn wat Jan daar doet (Knoxville)
zijn woensdagtaak? ophoeren met die parasietquote:en natuurlijk zijn woensdag taak! (Hoewel, dat laatste heb ik dit seizoen helemaal nog niet gezien?).
dat mag ik hopen want op de voorgrond zie ik daar niets van terugquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Doet overigens verdomd veel op de achtergrond ook.
daar zijn lachbanden voor uitgevondenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:32 schreef BigFire het volgende:
Jan zegt echt wel eens wat hoor. 2x a 3x per show(+veel gelach de hele uitzending door). precies genoeg om het leuk te houden.
Haha, dat je Jan ook echt veroordeeltquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:09 schreef laffer het volgende:
[..]
dat mag ik hopen want op de voorgrond zie ik daar niets van terug![]()
Artikel over Jan, stond in het vorige Jensen topic.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:09 schreef laffer het volgende:
[..]
dat mag ik hopen want op de voorgrond zie ik daar niets van terug![]()
Jaren geleden deed hij gewoon mee aan de show, om een of andere manier mocht dat niet meer ofzo(?). Nu zit hij er gewoon omdat het hoort zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:30 schreef laffer het volgende:
ja , allemaal wel leuk en aardig maar wat doet die jan nou op de bank bij jensen?????![]()
who de fuck cares, die gast is hilarisch, alleen zijn aanwezigheid is al voldoende, jij ziet er niks in, 9 anderen wel, boeiend!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:30 schreef laffer het volgende:
ja , allemaal wel leuk en aardig maar wat doet die jan nou op de bank bij jensen?????![]()
omdat het hoortquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jaren geleden deed hij gewoon mee aan de show, om een of andere manier mocht dat niet meer ofzo(?). Nu zit hij er gewoon omdat het hoort zo.
die jan pakt een hoop geld met niks doen, en dat stoort mequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
who de fuck cares, die gast is hilarisch, alleen zijn aanwezigheid is al voldoende, jij ziet er niks in, 9 anderen wel, boeiend!
Jan Rules!![]()
Dat was sarcastisch, ik denk dat ze hem er niet uit durven schoppen. Hij mag in elk geval niet 'grappiger' dan Jensen zijn ofzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:42 schreef laffer het volgende:
[..]
omdat het hoort![]()
en dat heeft toegevoegde waarde???![]()
ah, duidelijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch, ik denk dat ze hem er niet uit durven schoppen. Hij mag in elk geval niet 'grappiger' dan Jensen zijn ofzo.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:43 schreef laffer het volgende:
[..]
die jan pakt een hoop geld met niks doen, en dat stoort me![]()
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:43 schreef laffer het volgende:
[..]
Dat is helemáál gelul, aangezien Jan het brein is achter álles dat Jensen doet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:43 schreef laffer het volgende:
[..]
Dit is wat er in de mail staat:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom gaan die opname's van vandaag niet door
Al de derde keer dat ik zo'n jensen-afzegmail krijg in een maand tijdquote:Helaas is de opname van woensdag 25 oktober om 16:15 uur komen te vervallen in verband met een onvoorziene verschuiving in de planning.
Wij vinden het erg jammer dat deze opname is komen te vervallen en willen jullie graag uitnodigen voor nieuwe opnames zodat je toch nog de kans hebt het Jensen! gevoel in het echt te beleven.
*verkapte: ik ken de mensen die bij Jensen op de bank hebben gezeten, wie wil mij nu aanraken-post*quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:04 schreef the_hunter het volgende:
Gisteren een leuke uitzending, omdat er twee bekenden van mij waren. Roos en Marino. Vooral Marino ken ik erg goed. Hij is in real life ook zoals hij op tv over kwam; een aardige, sympathieke gozer
Inderdaad dat is toch veel mooier.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:29 schreef Smeich het volgende:
en persoonlijkheid.. mooi hoor dit!
Ze heeft inderdaad een lelijk gebit..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:49 schreef Cool_Runner het volgende:
zou me niks verbazen.
Ik vind het maar een magere snijboon met der scherpe haaietandjes
Dat was ik nog vergeten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:29 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad een lelijk gebit..![]()
Dat zei Roos ook hé, als Marino haar had verlaten dan was ze verschrikkelijk boos op hem geworden zei ze tegen Jensen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:23 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat het nog harder aankomt wanneer die Marino bij d'r was weggegaan. Maar het was zeker een interessant stukje.
Ik kijk nou niet Jensenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een grappig mens dat model..
Ja zeg dat welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een grappig mens dat model..
Tjah..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:14 schreef Miss-V het volgende:
Ik had wel een beetje medelijden voor Nicole toen Daisy en Sylvia d'r bij kwamen zittenze bleven maar Nederlands lullen en dat kind snapte d'r niks van
ze kan beter eerst gewoon weg gaan en dat dan Daisy en Sylvia komen
![]()
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:31 schreef Nashje het volgende:
Beetje lullig voor die Nicole idd. Volgens mij vond ze het zelf ook niet echt leuk.
er ging een gerucht dat ze ook van wat ander spul dan alcohol hield, ach ja....wel een beetje ordinair type, beetje patty brard maar dan veel jonger en mooier uiteraardquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Was idd echt niet leuk voor Nicole. En Sylvia had volgens mij wel wat meer op dan dat roseetje
Als die gast stinkt dan mag dat best gezegd worden. Moeten ze hem maar niet uitnodigen voor die show.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:42 schreef miki het volgende:
Kan Henk-Jan echt niet uitstaan. Vond het echt zielig voor die man, hij stinkt waarschijnlijk ook niet expres...
Henk-Jan meent echt dat hij God is!
Nicole is een winnares van America's Next Top Model, Daisy en Sylvia zijn de nummer 3 en 2 van Holland's Next Top Model.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:22 schreef roburt het volgende:
wie zijn Nicole, Daisy en Sylvia?
Ze hadden de camera de hele tijd op haar moeten richtenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:58 schreef Haunter het volgende:
Wat was die Nicole mooi,lief,knuffelbaar![]()
![]()
Idd. Ik vond die Daisy ook niet echt geweldig ofzo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:36 schreef Rnnz het volgende:
Ik snap overigens niet dat die Sylvia 2e is geworden. Wat een ordinair mens zeg, pff. Niet eens zo heel knap, en absoluut geen stijl.
Helemaal mee eens, wat een mooie uitstraling heeft Nicole.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:36 schreef kollie het volgende:
[..]
Ze hadden de camera de hele tijd op haar moeten richtenStukken beter dan die ordinaire Sylvia
![]()
Het zijn allebei jongens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:02 schreef snellejelle het volgende:
is dat oudste kind nou een jongen of een meisje?
Neem ik opquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:50 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Jan Marijnissen
Peter van der Vorst was er gisteren hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus hoef ik morgen avond niet naar de HH te kijken.
Enquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Peter van der Vorst was er gisteren hoor.
Ik dacht dat jij die zo leuk vondquote:
Ja ik zag dat vanavond bij de HHquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Kim Holland en Jensen is altijd een vermoeiende combinatie
Dat kwam omdat Marijnissen in zijn uitzending was !quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:47 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Geen roulette gister? Vaag![]()
Ik zou wel eens wat vernieuwends op de bank willen zien.
Aha, thanxquote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Van X Factor.
Roef en Marian #2
dus danny en knorretje zijn op de buisquote:
Roef en Marian #3: Stop ermee, het is nog niet te laat!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:46 schreef Robocock het volgende:
Watskeburt?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef Mr.Mills het volgende:
Haj hééf geen koás gegeetn van Neerlandsche musiek
dat is al zo uitgemolken, je kan geen zender aanzetten of brood komt wel langs.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat Daniël Boissevain zou komenEr is een film gemaakt over Herman Brood, en dat is vertolkt door Daniël
Nu komen dat stel
Niet dat ik ze gezien hebt hoor dat weer niet.
vanavond bij Boulevard zag ik ze![]()
Góóre klóótsàk die Jensnquote:Op woensdag 8 november 2006 11:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
Marian was zichtbaar onder de indruk van het commentaar van Jan
Jammer dat ze al wegwaren toen Jensen en Henk Jan ze na de reclame nog even de grond in boorden, ik zie die gekken al zitten achter de schermen, helemaal in de waan dat ze zo geliefd zijnEn ondertussen worden ze in de studio nog effe flink voor schut gezet
Denk dat die twee toch veel boeiender zijn dan zo'n wannabe acteur die ff blij Brood gaat na lopen doen in een film.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat Daniël Boissevain zou komenEr is een film gemaakt over Herman Brood, en dat is vertolkt door Daniël
Nu komen dat stel
Niet dat ik ze gezien hebt hoor dat weer niet.
vanavond bij Boulevard zag ik ze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |