Game onquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:09 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Kwam hij aan met de beker waar hij het meest trots op was, de prijs voor de beste vader..![]()
Ja, heel leuk voor jezelf, maar dit boeit de gemiddelde Jensen kijker dus echt geen drol..![]()
Was geen onaardige uitzending.quote:
Het kind kijkt ook als een schaap....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:39 schreef Soul79 het volgende:
Heer heb erbarmen, hoe dom ben je als je te dom bent voor de vragen van Jensen![]()
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow mijn god, dat wijf is echt dom
Och, ik zie hier wel weer potientele Wilders stemmen zittenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:51 schreef Soul79 het volgende:
Het zijn wel gelukkige meisjes volgens mij.
Geen oorlog, geen politiek, alleen maar dom lachen![]()
Dom is nog zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:01 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat waren sommige meisjes gisteren allejezus dom zeg.
Mwah..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef Sjengdanny het volgende:
Borat moet erg grof zijn geweest, maat van me was in de uitzending geweest donderdag.
Ben benieuwd![]()
ja idd, vooral aan het begin!quote:
Hij lacht leuk!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:45 schreef NAF_NAF het volgende:
OMG JENSEN LACHT FOCKIN HINDERLIJK!!!!
Edit-
Ik ben gelukkig niet de enige die dat vind.
Echt wel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi ff Jensen voor lul gezet (letterlijk)!![]()
Nou dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Borat is leuker dan Jensen!
Maar dat geld voor iedereen die op die bank plaats neemt.
Zei ik toch alquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:46 schreef -Mo- het volgende:
Borat gebruikt wel de hele tijd dezelfde grappen.
Bij zijn persconferentie, bij Boulevard en nu zie ik die grappen bij Jensen.
Ik vind Borat ook geweldig, maar tijdens zijn promotietour wordt het wel steeds matiger ja.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Jensen lacht inderdaad vreselijk overdreven en bovenal gigantisch nep!
Ook jammer dat Borat veel dezelfde grappen maakt inderdaad, ik vond hem altijd grappig in de voorgaande jaren - maar tijdens de promotie van z'n film vindt ik hem enigzins tegenvallen (op momenten na).
Dus ik twijfel of ik naar de film zal gaan in de bioscoop of niet, omdat ik bang ben dat er veel in zal zitten dat ik al een keer gezien heb, qua grappen dan.
Desalniettemin blijft Borat wel eentypetje hoor, beter dan Ali G of Bruno wat mij betreft.
Ook geweldig dat hij tegen de campagne van de echte Kazachstaanse overheid in durft te gaan, en grof ook![]()
Niet gelezen.quote:
Geeft niet..quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:38 schreef -Mo- het volgende:
Niet gelezen.
Indd, Borat komt nog veel beter tot zn recht bij bijvoorbeeld Conan O'Brienquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:46 schreef Zuignapje het volgende:
Borat is een fantastisch uitgewerkt typetje. Jensen bulderde wat langs hem heen terwijl 'Borat' vlijmscherp bleef. Daarin onderscheidt de ware komiek zich.
Link?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:48 schreef Robocock het volgende:
[..]
Indd, Borat komt nog veel beter tot zn recht bij bijvoorbeeld Conan O'Brian![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |