Game onquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:09 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Kwam hij aan met de beker waar hij het meest trots op was, de prijs voor de beste vader..![]()
Ja, heel leuk voor jezelf, maar dit boeit de gemiddelde Jensen kijker dus echt geen drol..![]()
Was geen onaardige uitzending.quote:
Het kind kijkt ook als een schaap....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:39 schreef Soul79 het volgende:
Heer heb erbarmen, hoe dom ben je als je te dom bent voor de vragen van Jensen![]()
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow mijn god, dat wijf is echt dom
Och, ik zie hier wel weer potientele Wilders stemmen zittenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:51 schreef Soul79 het volgende:
Het zijn wel gelukkige meisjes volgens mij.
Geen oorlog, geen politiek, alleen maar dom lachen![]()
Dom is nog zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:01 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat waren sommige meisjes gisteren allejezus dom zeg.
Mwah..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef Sjengdanny het volgende:
Borat moet erg grof zijn geweest, maat van me was in de uitzending geweest donderdag.
Ben benieuwd![]()
ja idd, vooral aan het begin!quote:
Hij lacht leuk!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:45 schreef NAF_NAF het volgende:
OMG JENSEN LACHT FOCKIN HINDERLIJK!!!!
Edit-
Ik ben gelukkig niet de enige die dat vind.
Echt wel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi ff Jensen voor lul gezet (letterlijk)!![]()
Nou dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Borat is leuker dan Jensen!
Maar dat geld voor iedereen die op die bank plaats neemt.
Zei ik toch alquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:46 schreef -Mo- het volgende:
Borat gebruikt wel de hele tijd dezelfde grappen.
Bij zijn persconferentie, bij Boulevard en nu zie ik die grappen bij Jensen.
Ik vind Borat ook geweldig, maar tijdens zijn promotietour wordt het wel steeds matiger ja.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Jensen lacht inderdaad vreselijk overdreven en bovenal gigantisch nep!
Ook jammer dat Borat veel dezelfde grappen maakt inderdaad, ik vond hem altijd grappig in de voorgaande jaren - maar tijdens de promotie van z'n film vindt ik hem enigzins tegenvallen (op momenten na).
Dus ik twijfel of ik naar de film zal gaan in de bioscoop of niet, omdat ik bang ben dat er veel in zal zitten dat ik al een keer gezien heb, qua grappen dan.
Desalniettemin blijft Borat wel eentypetje hoor, beter dan Ali G of Bruno wat mij betreft.
Ook geweldig dat hij tegen de campagne van de echte Kazachstaanse overheid in durft te gaan, en grof ook![]()
Niet gelezen.quote:
Geeft niet..quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:38 schreef -Mo- het volgende:
Niet gelezen.
Indd, Borat komt nog veel beter tot zn recht bij bijvoorbeeld Conan O'Brienquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:46 schreef Zuignapje het volgende:
Borat is een fantastisch uitgewerkt typetje. Jensen bulderde wat langs hem heen terwijl 'Borat' vlijmscherp bleef. Daarin onderscheidt de ware komiek zich.
Link?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:48 schreef Robocock het volgende:
[..]
Indd, Borat komt nog veel beter tot zn recht bij bijvoorbeeld Conan O'Brian![]()
Geen idee of hij daar op bezoek is geweestquote:
Dat was echt mooi ja, ik keek het toen altijdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:01 schreef Smeich het volgende:
Conan![]()
Man wat was dat mooi toen zowel Jay Leno als Conan (en Andy Richter) achter elkaar nog op de NL'se tv te zien was op NBC... a long LONG time ago...
Jensen is great...
for me to poop on!![]()
Oke sorry, dan was mijn chagrijnige 'niet gelezen' ook nergens voor nodig.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:45 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Geeft niet..
Maar ik wilde je eigenlijk supporten in het feit dat ik hetzelfde vond
Was geen verwijt oid
inderdaad, ik keek het ook altijd en toen ineens kwam er national geographic voor in de plaatsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:03 schreef Robocock het volgende:
[..]
Dat was echt mooi ja, ik keek het toen altijd![]()
Geweldige humor heeft die vent.
Pfff..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:20 schreef 2Drix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mWilcs0Fse4
Hoe origineel![]()
Dankje!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:22 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uFiSjiEb6Yg
![]()
Je kan het vergelijken met een concert: iedere dag hetzelfde liedje met een ander publiek.quote:Ongelofelijk..
Ik wist dat het redelijk ingestudeerd was maar dit slaat echt alles..
Als jij de grappen niet snapt/leuk vindt, wil nog niet zeggen dat z'n humor flauw of slecht is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:28 schreef miki het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen ineens zo into Borat is, vond hem totaal niet grappig en flauwe/slechte humor hebben...
En inderdaad, Jensen lacht erg irritant, zo nep en hysterisch! Het viel me normaal ook wel eens op, maar gisteren was het extreem...
Daarom schrijf ik erbij dat ik dat vind. En aan die grappen valt weinig te snappen denk ik zoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:37 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Als jij de grappen niet snapt/leuk vindt, wil nog niet zeggen dat z'n humor flauw of slecht is.![]()
Dit is inderdaad wel jammer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:23 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Pfff..![]()
Ongelofelijk..
Ik wist dat het redelijk ingestudeerd was maar dit slaat echt alles..
Ik hield het ff ruim.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:47 schreef miki het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik erbij dat ik dat vind. En aan die grappen valt weinig te snappen denk ik zo
en rijker....quote:Hij is wel knapper geworden
Tja ik ben ook bang van niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:26 schreef jdiezrequejo het volgende:
Hij zal vast wel niet meedoen ben ik bang
Ja het komt ik was vandaag bij de opnames, het was echt hilarischquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar komt hij nou donderdag echt blij Lingo of niet? Weet iemand dat?
Haha oke!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja het komt ik was vandaag bij de opnames, het was echt hilarisch!!
Ik ga lekker niets verklappen, ok 1 ding Lucille is sexy![]()
Whaha wat doen ze dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:56 schreef paultjuhhh het volgende:
nou ok 1 ding nog let ff op de opkomst van Jan en Jensen![]()
Hij zegt gewoon dezelfde dingen die hij ook in het interview met Jensen zei..quote:
Whaha ja ik ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
zo zag ik ze in m'n hoofd al helemaal staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |