dus danny en knorretje zijn op de buisquote:
Roef en Marian #3: Stop ermee, het is nog niet te laat!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:46 schreef Robocock het volgende:
Watskeburt?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef Mr.Mills het volgende:
Haj hééf geen koás gegeetn van Neerlandsche musiek
dat is al zo uitgemolken, je kan geen zender aanzetten of brood komt wel langs.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat Daniël Boissevain zou komenEr is een film gemaakt over Herman Brood, en dat is vertolkt door Daniël
Nu komen dat stel
Niet dat ik ze gezien hebt hoor dat weer niet.
vanavond bij Boulevard zag ik ze![]()
Góóre klóótsàk die Jensnquote:Op woensdag 8 november 2006 11:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
Marian was zichtbaar onder de indruk van het commentaar van Jan
Jammer dat ze al wegwaren toen Jensen en Henk Jan ze na de reclame nog even de grond in boorden, ik zie die gekken al zitten achter de schermen, helemaal in de waan dat ze zo geliefd zijnEn ondertussen worden ze in de studio nog effe flink voor schut gezet
Denk dat die twee toch veel boeiender zijn dan zo'n wannabe acteur die ff blij Brood gaat na lopen doen in een film.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat Daniël Boissevain zou komenEr is een film gemaakt over Herman Brood, en dat is vertolkt door Daniël
Nu komen dat stel
Niet dat ik ze gezien hebt hoor dat weer niet.
vanavond bij Boulevard zag ik ze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |