Ze heeft inderdaad een lelijk gebit..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:49 schreef Cool_Runner het volgende:
zou me niks verbazen.
Ik vind het maar een magere snijboon met der scherpe haaietandjes
Dat was ik nog vergeten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:29 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad een lelijk gebit..![]()
Dat zei Roos ook hé, als Marino haar had verlaten dan was ze verschrikkelijk boos op hem geworden zei ze tegen Jensen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:23 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat het nog harder aankomt wanneer die Marino bij d'r was weggegaan. Maar het was zeker een interessant stukje.
Ik kijk nou niet Jensenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een grappig mens dat model..
Ja zeg dat welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een grappig mens dat model..
Tjah..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:14 schreef Miss-V het volgende:
Ik had wel een beetje medelijden voor Nicole toen Daisy en Sylvia d'r bij kwamen zittenze bleven maar Nederlands lullen en dat kind snapte d'r niks van
ze kan beter eerst gewoon weg gaan en dat dan Daisy en Sylvia komen
![]()
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:31 schreef Nashje het volgende:
Beetje lullig voor die Nicole idd. Volgens mij vond ze het zelf ook niet echt leuk.
er ging een gerucht dat ze ook van wat ander spul dan alcohol hield, ach ja....wel een beetje ordinair type, beetje patty brard maar dan veel jonger en mooier uiteraardquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Was idd echt niet leuk voor Nicole. En Sylvia had volgens mij wel wat meer op dan dat roseetje
Als die gast stinkt dan mag dat best gezegd worden. Moeten ze hem maar niet uitnodigen voor die show.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:42 schreef miki het volgende:
Kan Henk-Jan echt niet uitstaan. Vond het echt zielig voor die man, hij stinkt waarschijnlijk ook niet expres...
Henk-Jan meent echt dat hij God is!
Nicole is een winnares van America's Next Top Model, Daisy en Sylvia zijn de nummer 3 en 2 van Holland's Next Top Model.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:22 schreef roburt het volgende:
wie zijn Nicole, Daisy en Sylvia?
Ze hadden de camera de hele tijd op haar moeten richtenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:58 schreef Haunter het volgende:
Wat was die Nicole mooi,lief,knuffelbaar![]()
![]()
Idd. Ik vond die Daisy ook niet echt geweldig ofzo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:36 schreef Rnnz het volgende:
Ik snap overigens niet dat die Sylvia 2e is geworden. Wat een ordinair mens zeg, pff. Niet eens zo heel knap, en absoluut geen stijl.
Helemaal mee eens, wat een mooie uitstraling heeft Nicole.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:36 schreef kollie het volgende:
[..]
Ze hadden de camera de hele tijd op haar moeten richtenStukken beter dan die ordinaire Sylvia
![]()
Het zijn allebei jongens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:02 schreef snellejelle het volgende:
is dat oudste kind nou een jongen of een meisje?
Neem ik opquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:50 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Jan Marijnissen
Peter van der Vorst was er gisteren hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus hoef ik morgen avond niet naar de HH te kijken.
Enquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Peter van der Vorst was er gisteren hoor.
Ik dacht dat jij die zo leuk vondquote:
Ja ik zag dat vanavond bij de HHquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Kim Holland en Jensen is altijd een vermoeiende combinatie
Dat kwam omdat Marijnissen in zijn uitzending was !quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:47 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Geen roulette gister? Vaag![]()
Ik zou wel eens wat vernieuwends op de bank willen zien.
Aha, thanxquote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Van X Factor.
Roef en Marian #2
dus danny en knorretje zijn op de buisquote:
Roef en Marian #3: Stop ermee, het is nog niet te laat!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:46 schreef Robocock het volgende:
Watskeburt?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef Mr.Mills het volgende:
Haj hééf geen koás gegeetn van Neerlandsche musiek
dat is al zo uitgemolken, je kan geen zender aanzetten of brood komt wel langs.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat Daniël Boissevain zou komenEr is een film gemaakt over Herman Brood, en dat is vertolkt door Daniël
Nu komen dat stel
Niet dat ik ze gezien hebt hoor dat weer niet.
vanavond bij Boulevard zag ik ze![]()
Góóre klóótsàk die Jensnquote:Op woensdag 8 november 2006 11:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
Marian was zichtbaar onder de indruk van het commentaar van Jan
Jammer dat ze al wegwaren toen Jensen en Henk Jan ze na de reclame nog even de grond in boorden, ik zie die gekken al zitten achter de schermen, helemaal in de waan dat ze zo geliefd zijnEn ondertussen worden ze in de studio nog effe flink voor schut gezet
Denk dat die twee toch veel boeiender zijn dan zo'n wannabe acteur die ff blij Brood gaat na lopen doen in een film.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht dat Daniël Boissevain zou komenEr is een film gemaakt over Herman Brood, en dat is vertolkt door Daniël
Nu komen dat stel
Niet dat ik ze gezien hebt hoor dat weer niet.
vanavond bij Boulevard zag ik ze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |