Ik vond het ook iets te ver gaan..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:35 schreef Urquhart het volgende:
Kreeg wel plaats vervangende schaamte voor Henk-Jan toen hij die Johnny Las Vegas zo voor lul zette.
Dat zijn alleen de eerste 5 min.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:01 schreef KaMo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mFARDTF5jio![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:54 schreef pberends het volgende:
Lingo uitzending met Jensen:
DL link: mms://streams.omroep.nl/tv/tros/lingo/bb.20061019.asf
stream: http://streams.omroep.nl/tv/tros/lingo/bb.20061019.asf
ow sorry ik keek alleen begin met de blousequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de eerste 5 min.
Doe mij de volledige uitzending maar.
[..]
wat zou het verschil zijn, wat is zijn toegevoegde waarde?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zonder Jan geen Jensen!
De standaard grapjes met Jan, buitenlandse gasten die verbaasd zijn wat Jan daar doet (Knoxvillequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:19 schreef laffer het volgende:
[..]
wat zou het verschil zijn, wat is zijn tegevoegde waarde?![]()
huh, dan staat z`n microfoon zeker uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De standaard grapjes met Jan
bankzitten dus, tja da`s wel apart om op zo`n manier een hoop geld te verdienenquote:buitenlandse gasten die verbaasd zijn wat Jan daar doet (Knoxville)
zijn woensdagtaak? ophoeren met die parasietquote:en natuurlijk zijn woensdag taak! (Hoewel, dat laatste heb ik dit seizoen helemaal nog niet gezien?).
dat mag ik hopen want op de voorgrond zie ik daar niets van terugquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Doet overigens verdomd veel op de achtergrond ook.
daar zijn lachbanden voor uitgevondenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:32 schreef BigFire het volgende:
Jan zegt echt wel eens wat hoor. 2x a 3x per show(+veel gelach de hele uitzending door). precies genoeg om het leuk te houden.
Haha, dat je Jan ook echt veroordeeltquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:09 schreef laffer het volgende:
[..]
dat mag ik hopen want op de voorgrond zie ik daar niets van terug![]()
Artikel over Jan, stond in het vorige Jensen topic.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:09 schreef laffer het volgende:
[..]
dat mag ik hopen want op de voorgrond zie ik daar niets van terug![]()
Jaren geleden deed hij gewoon mee aan de show, om een of andere manier mocht dat niet meer ofzo(?). Nu zit hij er gewoon omdat het hoort zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:30 schreef laffer het volgende:
ja , allemaal wel leuk en aardig maar wat doet die jan nou op de bank bij jensen?????![]()
who de fuck cares, die gast is hilarisch, alleen zijn aanwezigheid is al voldoende, jij ziet er niks in, 9 anderen wel, boeiend!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:30 schreef laffer het volgende:
ja , allemaal wel leuk en aardig maar wat doet die jan nou op de bank bij jensen?????![]()
omdat het hoortquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jaren geleden deed hij gewoon mee aan de show, om een of andere manier mocht dat niet meer ofzo(?). Nu zit hij er gewoon omdat het hoort zo.
die jan pakt een hoop geld met niks doen, en dat stoort mequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
who de fuck cares, die gast is hilarisch, alleen zijn aanwezigheid is al voldoende, jij ziet er niks in, 9 anderen wel, boeiend!
Jan Rules!![]()
Dat was sarcastisch, ik denk dat ze hem er niet uit durven schoppen. Hij mag in elk geval niet 'grappiger' dan Jensen zijn ofzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:42 schreef laffer het volgende:
[..]
omdat het hoort![]()
en dat heeft toegevoegde waarde???![]()
ah, duidelijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch, ik denk dat ze hem er niet uit durven schoppen. Hij mag in elk geval niet 'grappiger' dan Jensen zijn ofzo.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:43 schreef laffer het volgende:
[..]
die jan pakt een hoop geld met niks doen, en dat stoort me![]()
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:43 schreef laffer het volgende:
[..]
Dat is helemáál gelul, aangezien Jan het brein is achter álles dat Jensen doet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:43 schreef laffer het volgende:
[..]
Dit is wat er in de mail staat:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom gaan die opname's van vandaag niet door
Al de derde keer dat ik zo'n jensen-afzegmail krijg in een maand tijdquote:Helaas is de opname van woensdag 25 oktober om 16:15 uur komen te vervallen in verband met een onvoorziene verschuiving in de planning.
Wij vinden het erg jammer dat deze opname is komen te vervallen en willen jullie graag uitnodigen voor nieuwe opnames zodat je toch nog de kans hebt het Jensen! gevoel in het echt te beleven.
*verkapte: ik ken de mensen die bij Jensen op de bank hebben gezeten, wie wil mij nu aanraken-post*quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:04 schreef the_hunter het volgende:
Gisteren een leuke uitzending, omdat er twee bekenden van mij waren. Roos en Marino. Vooral Marino ken ik erg goed. Hij is in real life ook zoals hij op tv over kwam; een aardige, sympathieke gozer
Inderdaad dat is toch veel mooier.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:29 schreef Smeich het volgende:
en persoonlijkheid.. mooi hoor dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |