O ik heb alleen het laatste stuk gezien dus ik zal morgen bij de herhaling eens opletten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef kevin85 het volgende:
Was echt een briljante uitzending
Het grappige is dat Henk Jan vorige week donderdag opgenomen was maar dat ze het weer zo knippen met dat praatje in het begin dat het lijkt alsof het vandaag is opgenomen![]()
Ja, moet je inderdaad maar doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O ik heb alleen het laatste stuk gezien dus ik zal morgen bij de herhaling eens opletten.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=mFARDTF5jioquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:54 schreef pberends het volgende:
Lingo uitzending met Jensen:
DL link: mms://streams.omroep.nl/tv/tros/lingo/bb.20061019.asf
stream: http://streams.omroep.nl/tv/tros/lingo/bb.20061019.asf
Ik vond het ook iets te ver gaan..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:35 schreef Urquhart het volgende:
Kreeg wel plaats vervangende schaamte voor Henk-Jan toen hij die Johnny Las Vegas zo voor lul zette.
Dat zijn alleen de eerste 5 min.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:01 schreef KaMo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mFARDTF5jio![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:54 schreef pberends het volgende:
Lingo uitzending met Jensen:
DL link: mms://streams.omroep.nl/tv/tros/lingo/bb.20061019.asf
stream: http://streams.omroep.nl/tv/tros/lingo/bb.20061019.asf
ow sorry ik keek alleen begin met de blousequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de eerste 5 min.
Doe mij de volledige uitzending maar.
[..]
wat zou het verschil zijn, wat is zijn toegevoegde waarde?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zonder Jan geen Jensen!
De standaard grapjes met Jan, buitenlandse gasten die verbaasd zijn wat Jan daar doet (Knoxvillequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:19 schreef laffer het volgende:
[..]
wat zou het verschil zijn, wat is zijn tegevoegde waarde?![]()
huh, dan staat z`n microfoon zeker uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De standaard grapjes met Jan
bankzitten dus, tja da`s wel apart om op zo`n manier een hoop geld te verdienenquote:buitenlandse gasten die verbaasd zijn wat Jan daar doet (Knoxville)
zijn woensdagtaak? ophoeren met die parasietquote:en natuurlijk zijn woensdag taak! (Hoewel, dat laatste heb ik dit seizoen helemaal nog niet gezien?).
dat mag ik hopen want op de voorgrond zie ik daar niets van terugquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Doet overigens verdomd veel op de achtergrond ook.
daar zijn lachbanden voor uitgevondenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:32 schreef BigFire het volgende:
Jan zegt echt wel eens wat hoor. 2x a 3x per show(+veel gelach de hele uitzending door). precies genoeg om het leuk te houden.
Haha, dat je Jan ook echt veroordeeltquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:09 schreef laffer het volgende:
[..]
dat mag ik hopen want op de voorgrond zie ik daar niets van terug![]()
Artikel over Jan, stond in het vorige Jensen topic.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:09 schreef laffer het volgende:
[..]
dat mag ik hopen want op de voorgrond zie ik daar niets van terug![]()
Jaren geleden deed hij gewoon mee aan de show, om een of andere manier mocht dat niet meer ofzo(?). Nu zit hij er gewoon omdat het hoort zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:30 schreef laffer het volgende:
ja , allemaal wel leuk en aardig maar wat doet die jan nou op de bank bij jensen?????![]()
who de fuck cares, die gast is hilarisch, alleen zijn aanwezigheid is al voldoende, jij ziet er niks in, 9 anderen wel, boeiend!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:30 schreef laffer het volgende:
ja , allemaal wel leuk en aardig maar wat doet die jan nou op de bank bij jensen?????![]()
omdat het hoortquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jaren geleden deed hij gewoon mee aan de show, om een of andere manier mocht dat niet meer ofzo(?). Nu zit hij er gewoon omdat het hoort zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |