quote:
Oke. Maar kan mij iemand straks even vertellen of er nog wat over Lingo is gezegd, wie de gasten waren etc.?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Morgenmiddag herhaling, rond 12u geloof ik
Zet het dan ook ff hier want ik mag het nu niet zien.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Kijken of Jensen er nog wat over zegt
Ja dat vond ik ook zo jammer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef Sethje het volgende:
Het was opzich wel komisch, jammer dat ze niet in de finale kwamen
Volgens mij mis ik heel veel nu.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:33 schreef Sender_ het volgende:
Een Lingo reportage haha
Jensen in een bejaardenkarretje voor de studioquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik heel veel nu.![]()
Zeg, van wie is die reet in je icon?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Haha geweldig! Lekkere jetsers heeft die Lingo presentatrice trouwens.
Nu ben ik wel heel benieuwd naar dat filmpje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:47 schreef TornadoDK het volgende:
Dat filmpjeecht geweldig. Verder alweer henk jan zo oninterressant vind ik die gast
Henk Jan zuigt, al voor de 1000ste keer bij Jensen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:47 schreef TornadoDK het volgende:
Dat filmpjeecht geweldig. Verder alweer henk jan zo oninterressant vind ik die gast
idd, als ze niemand kunnen krijgen dan pakken ze maar weer dezlefde en dan noemen ze het vriend van de showquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Henk Jan zuigt, al voor de 1000ste keer bij Jensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |