quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:35 schreef kastanova het volgende:
Ok, here we go:
7:45 opstaan, eerst even kijken in dit topic of zich nog hobby-fotografen gemeld hadden, daarna de eerste peuk direct maar even in de hens (onder het motto; als we dan toch bezig zijn met kanker, doe er dan ook maar longkanker bij) om vervolgens ook direct maar ff een bak koffie in te schenken.
Oftewel, relaxed opstaan, Kasta-style.
En tja, hoe fucked up het ook moge klinken, als er dan toch iemand aan m'n ballen gaat zitten, dan toch in ieder geval met stijl, dus trok ik richting de badkamer voor een uitgebreide scheerbeurt.
De baard was ook weer eens aan de beurt, dus die eerst maar even waarna de rest al snel volgde om uiteindelijk te eindigen met m'n keitoffe en -lekkere axe-shampoo voor het geval de aantrekkelijke verpleegster ook weer van de partij zou zijn.
En hop, daar gleed ik alweer in m'n speciaal voor de gelegenheid aangeschafte, nieuwe Björn Borg's.
Geen idee waar ik op het moment van kopen met m'n gedachten zat... Immers, wtf heb je aan een toffe boxer als je je geheel uit dient te kleden voor een scrotum echo. Maar hé, dat mocht de pret niet drukken.
Nah, ik was er helemaal klaar voor, geheel fris en fruitig, gladgeschoren en de zuster zal waarschijnlijk gedacht hebben dat Kerstmis vroeg kwam dit jaar.
Voor de frigide lezeresjes zonder noemenswaardige bedervaring ben ik zelfs nog even zo vriendelijk geweest om aan te wijzen waar het allemaal om draaide.
Hé fuck, 9:36 al terwijl ik 9:45 de afspraak heb, dus hup, nog snel even een blikkie red bull uit de koelkast en racen...
En verrek, ik was nog redelijk op tijd ook.
Ik mocht direct plaatsnemen en na 5 minuten zag ik al iemand de omkleedruimte binnentreden vanuit de echoruimte.
Je zág iemand binnentreden?
Ja inderdaad.
En ik zou dan ook direct even van de gelegenheid gebruik willen maken om dat gerimpelde lijk er op te wijzen dat het toch echt beter voor iedereen is om de deur te sluiten wanneer je je omkleedt.
Nah, elk nadeel hep z'n voordeel; m'n eventuele zenuwingen waren dankzij het uitzicht geheel verdrongen door de kokhalsneigingen.
Nah, oude graftak was weg, dus mijn beurt...
De deur zwaaide open én..... *tromgeroffel* ....de beeldschone verpleegster van de vorige keer stond in de deuropening.
"Meneer Blokhuis, u mag binnenkomen en uw broek en ondergoed uittrekken."
Ik vergat dankzij haar betoverende stem spontaan dat ik in het ziekenhuis stond, schopte m'n schoenen uit en deed wat ze me opdroeg.
En toen... *KLABENG* Ik ontwaakte uit de droom (. ), dacht spontaan weer aan het topic en de volgende quote:
[..]
Euuuuuuhm, wat kan me in godsnaam gebeuren als ik het wél doe?.
Willen ze me laten arresteren?.
Nah, qua dwangbuizen bevindt ik me in een gevaarlijke omgeving, maar hé, fuck it.
Dus ik naar binnen: "Ejeuuuh, vreemde vraag misschien, maar m'n moeder heeft vroeger zelf ook in het ziekenhuis gewerkt en is nogal geinteresseerd in het hele gebeuren, dus zou het een probleem zijn als ik een paar fotootjes schiet?"
Tja, de vorige keer werkte het "medische vriendin" verhaal ook, maar aangezien het dit keer toch ietwat lastiger was dan een simpel kopietje leek me het aandoenlijke "M'n moeder" verhaal ietwat doeltreffender.
Whehehe, die blik van dat mens.
Anyway, nee, was geen mogelijkheid.
.
Kasta: "Euuuuhm, (damn it, moet toch íets hebben) is het dan mogelijk om een printje of iets dergelijks van de echo te krijgen?"
Tja, printjes deden ze tegenwoordig niet meer aan, maar het was eventueel wél mogelijk om het op cd te krijgen, maar daar waren wel kosten aan verbonden.
Kasta: Whehehe, bij een filmpje van m'n balzak kijk ik niet op een paar centen hoor.
Maar toch, het bleef knagen, dus terwijl ik daar op tafel lag toch nog even subtiel doorgevraagd:
"Leidt het de dokter af? Is dat schadelijk voor de apparatuur dan? etc."
Totdat ze op een gegeven moment niet meer wist wat ze moest zeggen en dus maar reageerde met:
"Vraag het hem anders zelf maar, hij komt er zo aan..."
Okidokie.
Nah, het "normale" verhaal werkte niet, dus besloot ik het nog iets mooier te brengen...
Dus bij binnenkomst van de chirurg:
*handje schudden* (nu kon het nog veilig. )
En weer hetzelfde riedeltje met deze keer een toefje slagroom: "Misschien een vreemde vraag, *puppyoogjes opzet*, maar m'n moeder heeft hier ook altijd op het ziekenhuis gewerkt (heeft ze ook daadwerkelijk, administratie op het lab, maar hé, dat hoeven zij niet te weten.) en aangezien ze altijd alle details wil weten en ik het nooit zo goed en uitgebreid uit kan leggen.... Zou het mogelijk om een paar fotootjes te maken zodat ze het zelf kan zien?"
Chirurg: Euuuuh, ok....
Kasta: Vette shizzle.
En hop, als een naakt kindje op een warme zomerdag in een pedofielvrije omgeving sprong ik van de tafel af, trippelde naar de kleedruimte om m'n gsm uit de broek te halen, een perplexe verpleegster en chirurg achterlatend.
Hup, vaseline op m'n zak, ik ben er klaar voor.
En de nog steeds lichtelijk verwarde chirurg deed zijn ding...
Na even glijden en paar dingetjes invoeren op de computer ging hij alweer naar de volgende bal...
Waarna de verwarring toch groter bleek te zijn dan ik dacht...
Chirurg: "En dan ga ik nu naar je rechterbal.... Euuuh... Wacht ff... Dat is voor mij rechts... Ik heb je rechterbal net al gehad... Damn it, heb ik het zojuist verkeerd ingevoerd...
Kasta: Nah, geeft niks joh, ik ga toch nergens naartoe.
En hup, daar ging hij alweer...
En ach, als hij er dan toch de tijd voor neemt, dan moet hij ook niet zeuren als ik van de gelegenheid gebruik maak om toch maar weer ff een fotootje te schieten.
Et voilá, de voor onmogelijk gehouden foto.
Aangezien hij zijn handen vol had (whehehehe. ) heb ik niet meer gevraagd of de lamp wat feller kon, maar ach, duidelijk genoeg lijkt me:
Tja, helaas dames (en eventueel heren), maar m'n pik op het internet zetten gaat me toch nog nét iets te ver, dus jullie zullen het met een stukje balzak moeten doen.
Die was dus in ieder geval in de pocket en ach, ik had de cam nu toch al in m'n handen, dus dan kan ik net zo goed nog wat meer leuke plaatjes schieten van de echo zelf.
En zie hier, mijn linkerteelbal in volle glorie.
Nah, idd, vrij saai, dus hup, het ijs was immers toch al gebroken toen hij m'n zak insmeerde: "Hmmmmz, daar valt eigenlijk nog vrij weinig op te zien, zitten er geen geinige snufjes op dat ding?"
Chirurg: "Whehehe, wacht maar ff dan..."
En *ploing*, daar verschenen de leuke kleurtjes al, hetgeen de bloeddoorvoer bleek te zijn.
Nah, toen waren we ook wel uitgespeeld en vroeg ik hem maar ff wat hij er van vond...
En wat antwoorde die droogkloot? "Het zijn behoorlijk mooie ballen"
Dus daar kon ook maar 1 logische reactie op volgen: " I know, ik ben er ook behoorlijk zuinig mee."
Maar hé, ik was er niet om complimenten te ontvangen over m'n ballen, dus toch nog maar even doorvragen: "Maarreuh, kunt u er al wat over zeggen? Gezwellen? Kwaadaardig?"
Chirurg: Nah, op zich wel... Waarna er een heel riedeltje volgte over voorschriften, begeleiding en dat dergelijke mededelingen door m'n eigen arts gedaan dienden te worden.
Hetgeen ik op mijn beurt weer toucheerde met een riedeltje over werk, druk, deadlines, etc.
Nah, uiteindelijk was hij het wel met me eens dat het nogal nutteloos was om alleen voor 1 verlossend woordje terug te komen maandag dus kwam hij met de schitterende woorden: "U meneer, heeft volledig gezonde teelballen..."
Ah kijk, daar deed ik het voor en hij reikte me een washandje toe om me schoon te maken en te bedekken...
Kasta: "Whehehe, niet nodig, de zuster had me al een complete handdoek gegeven (no shit.
."
Nah, nog even nagebabbeld over de knobbel in m'n borst en uiteindelijk maar besloten om de afspraak van maandag dan maar even te veranderen in een "telefonisch consult"
Babbel ik dan met m'n eigen dokter wel even over hoe we het gaan doen als de knobbel en de bijbehorende pijn er over een tijdje nog zit...
Anyway, ik ben geheel kankervrij en de computer is gefixed, dus nu snel even wat eten naar binnen duwen en dan zal ik het eens op een zuipen zetten.
Hey Kasta,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:12 schreef kastanova het volgende:
Anyway, ben morgen een dagje vrij dus ga eens ff een dagje relaxen en dan beslis ik donderdag wel ff wat ik doe...
En ach, als ik dan bel om de afspraak te cancellen en ze zien toch écht wel enig gevaar, dan zullen ze me vast wel om proberen te lullen...
Zo niet, dan kan het dus kennelijk ook wel een paar maandjes wachten totdat ik weer wat beter in m'n vel zit.
Een paar maandjes, kasta? Veel te lang joh...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:12 schreef kastanova het volgende:
Anyway, ben morgen een dagje vrij dus ga eens ff een dagje relaxen en dan beslis ik donderdag wel ff wat ik doe...
En ach, als ik dan bel om de afspraak te cancellen en ze zien toch écht wel enig gevaar, dan zullen ze me vast wel om proberen te lullen...
Zo niet, dan kan het dus kennelijk ook wel een paar maandjes wachten totdat ik weer wat beter in m'n vel zit.
Neh... En op zich is het wel een voordeel dat ik zolang twijfel... Hoe langer ik twijfel, des te minder tijd er is om af te bellen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet je het al , Kasta?
Klinkt als een vakantie eiland, dus niet echt een eerlijke dealquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:17 schreef Mukie het volgende:
Ik een Colposcopie
Is het allerminst kan ik je uit ervaring vertellen. Al kan de voorbereiding als een helse reis worden gezienquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Klinkt als een vakantie eiland, dus niet echt een eerlijke deal.
Goed zo, Kasta! Gelukkig ben je niet meer zo stellig en bent terecht aan het twijfelen geslagen......quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Neh... En op zich is het wel een voordeel dat ik zolang twijfel... Hoe langer ik twijfel, des te minder tijd er is om af te bellen...
Dus eigenlijk is het hopen op weer een belachelijk druk en chaotisch weekend zodat ik er helemaal niet meer aan denk en dus wel móet maandag.
wahahaha dat zou dan idd een oneerlijke deal zijn als het dat was.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Klinkt als een vakantie eiland, dus niet echt een eerlijke deal.
We gaan dus niet op vakantie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
wahahaha dat zou dan idd een oneerlijke deal zijn als het dat was.
Dit was niet gepast. Benieuwd hoe het nu met je gaat? Ben je er een beetje uitgekomen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Enne Kasta, ga je ons nu vertellen dat je gelukkig niet hebt afgebeld?![]()
Het is volgens mij nog waar ook.....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:58 schreef SterkStaaltje het volgende:
Goedaardige (benigne) tumoren kunnen kwaadaardig (maligne) worden als ze onbehandeld blijven.
Las ik zo even op internet. Het kwam wel van een belgische site.
Verder is het betrekkelijk wat goed- of kwaadaardig is:quote:Een tumor of (kanker)gezwel is het gevolg van overmatige nieuwvorming (= neo-genese) van cellen als gevolg van ontspoorde cel-deling.
bron http://www.consumed.nl/?r(...)LnBocDM/aWQ9NjExNA==
quote:Goed- of kwaadaardig?
Er is vaak geen geen precieze grens vast te stellen tussen het 'goedaardig' of 'kwaadaardig' zijn van een tumor. In de praktijk gaat het meestal om een glijdende schaal die wordt bepaald door:
(1) de kans dat een bepaalde tumor op kortere of langere termijn zal uitzaaien
(2) de aard en ernst van verschijnselen en klachten die de tumor zelf kan veroorzaken (bijv. hevige pijn of druk op andere weefsels of organen).
quote:Kenmerken voor goedaardige tumoren is dat de kans dat ze op langere termijn uitzaaien betrekkelijk klein is. Uitzaaing valt echter niet altijd voor 100% uit te sluiten.
quote:NB.
Veel (= tumoren) beginnen met een goedaardig (= benigne) stadium, maar kunnen (meestal geleidelijk) overgaan in een kwaadaardig (= maligne) stadium, waarin uitzaaiing (= metastaseren) mogelijk is.
De snelheid waarmee dit gebeurt is o.a. afhankelijk van het type kankercellen en het stadium waarin de kanker zich bevindt. Het is daarom van groot belang dat tumoren zo vroeg mogelijk worden ontdekt (bijv. regelmatige Rö-screening) en verwijderd en/of behandeld.
Naja, m'n ontkenningstactiek heeft gewerkt en heb de afgelopen dagen niet eens gedácht aan afzeggen, simpelweg omdat ik er dus niet aan dachtquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:08 schreef Xennia het volgende:
Ga nou maar gewoon. Het hangt nu toch al als een donkere wolk boven je hoofd, waardoor je niet beter in je vel gaat zitten. Beter heb je het achter de rug
wahahahaquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:47 schreef kastanova het volgende:
Maar hé, het is een collega, dus er bleek toch meer te regelen dan ze in eerste instantie dacht.
Dus toch nog persoonlijke begeleiding....
Zit te twijfelen...
Als ik nu even een rolstoel en infuus kan regelen om het allemaal een ietwat dramatischer tintje te geven kan zij me mooi drukken en heeft het tenminste nog enig nut om foto's te maken.
Goed dat je toch gaat, ik dacht het eigenlijk wel...quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, m'n ontkenningstactiek heeft gewerkt en heb de afgelopen dagen niet eens gedácht aan afzeggen, simpelweg omdat ik er dus niet aan dacht.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:31 schreef kastanova het volgende:
Naja, het was ook meer als gezelligheidsgezelschap bedoeld dan als daadwerkelijke mentale ondersteuning, dus so be it.
Mannen!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:47 schreef kastanova het volgende:
Zit te twijfelen...
Als ik nu even een rolstoel en infuus kan regelen om het allemaal een ietwat dramatischer tintje te geven kan zij me mooi drukken en heeft het tenminste nog enig nut om foto's te maken.
Gaat nog wel ff duren... Overgewerkt, net thuis en nu eerst maar eens ff eten en relaxen... Leg zometeen nog ff wel uit hoe en wat, maar voorlopig ben ik er nog niet klaar meequote:Op zondag 15 oktober 2006 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goed dat je toch gaat, ik dacht het eigenlijk wel...
Nou succes zou ik zeggen ......en benieuwd naar je update morgen![]()
Freudiaanse verspreking?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:25 schreef kastanova het volgende:
Dus ik denk dat ik woensdag maar gewoon naakt bij het ziekenhuis verschijn om tijd te besparen op het hele uitkleedgebeuren telkens en vervolgens met een nog bebloede aders richting Enschede race...
50 euro wedden dat ik tijdens die rit ook nog bekeurd wordt voor te hart rijden?.
Weer mooi verwoord, Kasta....quote:
In het weekend heb ik vrij heurquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
pfffffffffff wat een gedoe allemaal zeg!
heel veel succes morgen en kijk uit met dat te hart rijden
en @Muuk: als jij dat voorbeeld van dat dagje vrij nou ook eens nam![]()
![]()
Ik knipper toch altijd lief met mn oogjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:17 schreef kastanova het volgende:
Nah, als je even lief met je ogen knippert kan ik ook nog wel een plekje voor je regelen bij de skivakantie Muuk.
Nah, zorg dan maar ff dat je vrij bent van de 23e december tot 2 januariquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik knipper toch altijd lief met mn oogjes.
Goh, zeg, het zit je allemaal niet mee joh.......Nou doe maar rustig aan hoor met die update...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
....., dus ff kijken of ik nu nog tijd heb voor een update, maar anders zien jullie het vanavond wel...
Samenvatting: It just isn't my lucky day week month year.
Vrij heb ik dan al, om met mn mannetje heerlijjk te relaxen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, zorg dan maar ff dat je vrij bent van de 23e december tot 2 januari.
Anyway, ik ben idd weer terug... Wilde eigenlijk ff met m'n steun en toeverlaatje naar Duitsland om te shoppen, dus ff kijken of ik nu nog tijd heb voor een update, maar anders zien jullie het vanavond wel...
Samenvatting: It just isn't my lucky day week month year.
Voor zover ik kan oordelen zijn de ergste 2 chirurgen van de afgelopen 10 jaar inmiddels gestopt, dikke kans dat dat wel goed gaat. Het is in Enschede meer het gedoe er omheen wat mis gaat.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Xennia het volgende:
Weer alles tegen. Wat een amateurs in Twente zeg. Misschien eens naar een echt ziekenhuis gaan voor de operatie?
Hockey-arts als in iemand die op zondagmiddag in z'n rode broek naast het hockeyveld naar Diederik en z'n vrinden staat te kijken en erg overtuigd is van z'n eigen kundigheid. Gelukkig is hij ook gewoon goed in z'n vak.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
Hokey arts als in: hij krijgt een mooie tepelsmilie met een wel hele brede lach?
Net terug uit Duitsland en gaan nu inderdaad even samen je receptje kokenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Xennia het volgende:
Laat de vriendin in kwestie maar lekker voor je koken vanavond en als je er een beetje zielig bij kijkt, krijg je vast nog een massage![]()
En het was goddelijk, m'n broer vond het zelfs beter dan het Italiaans restaurantquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef kastanova het volgende:
Net terug uit Duitsland en gaan nu inderdaad even samen je receptje koken.
Wat een gedoe zegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Net terug uit Duitsland en gaan nu inderdaad even samen je receptje koken.
Wanneer de operatie is? Nah, de 1 zei 2 weken, de ander had het over 6, dus het is nog even afwachten tot ze contact met me opnemen.
Vraag me wel af of ik nu wél of niet een nacht ter observatie dien te blijven... Immers, de cardioloog vond zelfs penicilline al overbodige luxe, dus dan lijkt een nacht blijven me ook niet echt nodig...
Ik?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij moet in een vorig leven een brute zeehondjesknuppelaar zijn geweest. Of Stalin ofzo.
Nee, kastaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik?
Ja sorry, het is natuurlijk verschrikkelijk om te lezen en hoe het gaat... Maar de manier waarop Kasta het brengt is werkelijk waar gewoon lachwekkend, geef toe..
Nee oke, niet dat je dacht dat ik het grappig zou vinden als iemand kanker krijgt.quote:
Klinkt als een behoorlijk heftig onderzoek Mukie! Ik hoop op een goede uitslag vandaag voor jequote:Op vrijdag 3 november 2006 09:39 schreef Mukie het volgende:
Hey Kasta hoe is het nu? Al een datum gezet?
Ik zal zelf iig ook even een update geven:
jij bent dan ook dubbelop liefquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had je al geSMSd maar ook hier ff...succes vandaag Muukster
Dan lees dit soort topics dan ook niet tijdens je lunchquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:03 schreef zBus het volgende:
mén zat net te eten
Sterkte.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:55 schreef Mukie het volgende:
Ik ga naar huis toe om dit even goed te laten bezinken...
humaan papillomavirus, lees hier maar verder: http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/123803/quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
Mukie: Hoe heet het virus precies dan? Want dan wil ik me wel laten inenten! Ik vind het echt vreselijk voor je ! Ik hoop dat er in februarie beter nieuws is! Veel sterkte de komende maanden!
http://www.nu.nl/news/870(...)ker_beschikbaar.htmlquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
Mukie: Hoe heet het virus precies dan? Want dan wil ik me wel laten inenten! Ik vind het echt vreselijk voor je ! Ik hoop dat er in februarie beter nieuws is! Veel sterkte de komende maanden!
Elke 5 jaar, dacht ik toch? Ik ga zeker wel een uitstrijkje laten maken als ik 30 ben, maar ik vind het wel jammer dat ik net het vaccin misloop. Gelukkig is het voor mijn dochter ruimschoots op tijdquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:11 schreef Mukie het volgende:
Vanaf je 30e is het standaard dat je elk jaar een uitstrijkje laat doen. Dus dat is eventueel ook nog een goede 2e
Jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:48 schreef Guppyfriend het volgende:
kan je eigenlijk ook gewoon een uitstrijkje laten maken wanneer je nog geen 30 bent geweest...?
Ik loop er ook al jaren mee Mukie , bij mij is de baarmoedermond grotendeels weggehaald nadat ik al een paar keer behandeld was, de laatste keer hebben ze ook een eierstok verwijderd. Weet wat je doormaakt . Ik moet binnenkort weer voor controlequote:Op vrijdag 3 november 2006 12:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan lees dit soort topics dan ook niet tijdens je lunch
Maar goed de uitslag heb ik net binnen:
Pap 3b: De cellen zijn iets meer afwijkend dan bij een Pap 3a; men spreekt soms ook van ernstige dysplasie. Verder onderzoek door de gynaecoloog is nu aangewezen. De kans dat een eenvoudige behandeling van de baarmoederhals wordt geadviseerd, is groter dan bij een Pap 3a.
Aangezien door de ingreep de baarmoedermond nu beschadigd is moet ik wachten to Februari om nogmaals te kijken of het zich weer verder heeft ontwikkeld.
Het weggehaalde stuk was in het voorstadium van kanker.
Nu kan het in februari volledig weg zijn of het kan weer terug zijn gekomen.
Indien het eerste het geval is, dan wordt het weer weggesneden.
Ze halen liever het elke keer weg, dan dat mijn complete baarmoeder verwijderd moet worden.
Ik ben er kapot van. Tril over mijn hele lichaam. Het is niet zomaar even iets.![]()
Ja het is compleet weggehaald de vorige.
Ja het kan terugkomen, maar ook kan het weg zijn nu.
Wat moet ik nou? Wachten, meer dan dat zit er niet in...
Dus dames, laat je aub vaccineren voor dit virus ipv dit te moeten doormaken! (Dat kan nu al vanaf je 12e.)
wauw Ymke...quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik loop er ook al jaren mee Mukie , bij mij is de baarmoedermond grotendeels weggehaald nadat ik al een paar keer behandeld was, de laatste keer hebben ze ook een eierstok verwijderd. Weet wat je doormaakt . Ik moet binnenkort weer voor controle
Sterkte dame![]()
Nah, toevallig kickje dit, ben namelijk net vanmiddag gebeld...quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:39 schreef Mukie het volgende:
Hey Kasta hoe is het nu? Al een datum gezet?
damn! Dat is dus exact waar ik ook zo bang voor ben...quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik loop er ook al jaren mee Mukie , bij mij is de baarmoedermond grotendeels weggehaald nadat ik al een paar keer behandeld was, de laatste keer hebben ze ook een eierstok verwijderd. Weet wat je doormaakt . Ik moet binnenkort weer voor controle
Sterkte dame![]()
Ik snap dat niet he... Snappen die lui niet dat je wel wat anders te doen hebt dan op stel en sprong wanneer zij dat willen de meest onzinnge tests NOGMAALS te moeten doen, voor ze daadwerkelijk wat gaan doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, toevallig kickje dit, ben namelijk net vanmiddag gebeld...
Nou ja, ze belden thuis, thuis belde mij en ik belde terug.
Kasta: Hoi, Martin Blokhuis, 09-11-80 hier (jaja, ik weet inmiddels hoe het werkt. ) Jullie hadden gebeld?
Vrouwtje: "Ja inderdaad, u kunt 13-11 geopereerd worden..."
Kasta: Ah tof, maar ik hoorde ook iets over een vooronderzoekje op 7-11?
Vrouwtje: Dat kan ik hier niet inzien...
Kasta: Que? Ik neem toch aan dat jullie afdeling zojuist ook gebeld heeft om het mede te delen.
Vrouwtje: Ja, dat wel, maar dat loopt via een andere administratie...
Kasta:. Naja, wat is nu precies de planning dan?
Vrouwtje: 13 november is de operatie, maar ook dien je 7 november nog even langs te komen voor een vooronderzoekje.
Ah, kijk eens aan, het vooronderzoekje is *poef* toch ineens ook bij haar bekend...
En inderdaad lieve mensen, op dat moment zag ik de bui al hangen.
Maar ach, die meid doet ook gewoon haar best, dus ik hield me in.
Kasta: Wat zeg je me nu? Een vooronderzoekje?.
.
. Hoe laat dan?
Vrouwtje: 10:30.
Kasta: Niet echt praktisch qua werk hé? Kan dat even iets eerder, dan kar ik daarna direct door...
Vrouwtje: Tuurlijk!
En zowaar had men enig benul van efficiency en werd de tijd aangepast!.
Maar de blijdschap was helaas van korte duur...
Kasta: Maar vertel, vooronderzoekje?
Vrouwtje: "Klopt! Standaard procedure!"
Kasta:. Naja, ik heb de afgelopen maanden iets teveel standaard procedures doorlopen, dus vind je het erg als ik pas?
Vrouwtje: "Kan niet! Het moet!"
Kasta: Nah, ik weet niet of je het dossier kent, maar ik heb volgens mij alle mogelijke onderzoekjes inmiddels wel gehad...
Vrouwtje: Nee joh, dit is een nieuw onderzoek!
Kasta: Okay, okay. Maar waar bestaat het onderzoek in godsnaam uit dan?
Vrouwtje: Nou gewoon, standaard onderzoekjes voor een operatie?
Kasta:. Jaha, maar wat dan? Ik bedoel, ik heb het druk, kan niet iedere keer wegblijven van het werk en ik heb inmiddels al een bloeddrukmeting, bloedprikken, mammografie, punctie, scrotum-echo en 2 hartfilmpjes achter de rug
. Dus ik weet niet waar die testjes uit bestaan, maar ik weet vrijwel zeker dat ik ze inmiddels al heb gehad
.
*stilte*
Vrouwtje: ..... ..... ....Nou ja, het zijn gewoon standaard testjes...
.
Kasta:.
. Nah, ok, even wat langzamer dan... Noem eens een van die testjes...
Vrouwtje: Nou ja, gewoon standaard onderzoekjes voor een operatie.
Kasta:....
....
.... Ok, ok... Is het verplicht? (he, why not, werkte de vorige keer ook!
. )
Vrouwtje: Ja! Het is specifiek door de arts aangevraagd!
Kasta: Wrom?
Vrouwtje: Tja, geen idee, is ook niet standaard (aaaaaaaaaah, domme kut!. ) maar de arts vroeg er om.
Kasta:.... Maar zo ging het de vorige keer ook met betrekking tot de echo van m'n hart, maar bij m'n cardioloog stond ik vervolgens mooi voor lul aangezien hij ook geen flauw idee had wat ik bij hem kwam doen... En dat heeft me toch weer een paar uur gekost...
Vrouwtje: Tja, dat weet ik ook allemaal niet, maar dit was volgens de arts toch echt nodig...
En wederom gaf ik de moed op en besloot niet haar af te zeiken, maar mezelf, als ludieke persoonlijke wraak (yep, I'm a fucked up little man. ), ook als onmogelijk en zo dom mogelijk op te stellen... Haal ik in ieder geval nog énige voldoening uit het gesprek
.
Kasta: Nah vertel, wat moet ik zoal weten met betrekking tot de operatie?
Vrouwtje: Nou, de ochtend voor de operatie mag je onbijten met 1 kopje thee en 2 beschuiten!
Kasta: Mwoah, ben meer iemand van de koffie, is dat een probleem?
Vrouwtje: Ja! Koffie mag niet! Alleen maar thee!
Kasta: En als ik dat niet in huis heb dan?.
Vrouwtje: Het hoeft niet persé thee te zijn hoor.
Kasta: Oh ok. Maar stel dat ik thee ga kopen, mag er dan wel suiker in?
Vrouwtje: Volgens mij wel.
Kasta: Ah tof, dan krijg ik het nog wel weg. En de beschuit? Mag daar beleg op?
Vrouwtje: Euuuh, denk het...
Kasta: Alles?
Vrouwtje: Tja, dat weet ik allemaal niet hoor.
Nah, peuk was op en de collega's in m'n omgeving begonnen me steeds vreemder aan te kijken (Waar de neuk heb jij het over? Ben je je boodschappenlijstje aan het doornemen ofzo? "Nah, niks bijzonders joh, heb het ziekenhuis aan de lijn." ...
.), dus toch maar eens afronden
.
Kasta: Ok, ik denk dat ik me wel red... Hoelaat moet ik er zijn en wanneer kan ik weer werken?
Vrouwtje: Nou, je moet in ieder geval snachts blijven!
Kasta: Ja, dat wist ik al, maar kan ik de volgende morgen ook al weer weg dan?
Vrouwtje: Ligt er een beetje aan hoe laat je wakker bent (joh. ) en hoe je er dan aan toe bent...
Kasta: Nah, laat ik het zo zeggen; ben ik in staat auto te rijden?
Vrouwtje: Waarschijnlijk wel ja.
Kasta: Okidokie! Dan kan ik de baas melden dat ik gewoon iets later begin.
Vrouwtje: Nee! De dokter moet eerst even kijken of je direct de volgende dag weer weg kunt...
Kasta: Say what.
Vrouwtje: Tja, de dokter bepaalt wanneer je ontslagen wordt uit het ziekenhuis!
Kasta: Oh men... En hoelang duurt dat gemiddeld?
Vrouwtje: Tja, dat verschilt nogal...
Kasta: Maar wat is gemiddeld bij een dergelijke, relatief kleine, ingreep?
Vrouwtje: Dat verschilt natuurlijk per geval! bladiebla...
En dat was weer eens een moment om de moed op te geven, veel meer nuttige info zou er toch niet uitkomen, dus ik heb haar bedankt voor de hulp en heb m'n baas en de vent van de roosters gemaild dat ik 13 november niet kom in verband met een operatie, geen flauw idee heb wanneer ik terugkom en dat ze me wel weer zien verschijnen...
Maar hé Muuk, ondanks al het gekut dat ik er mee heb, ik heb het altijd nog makkelijker dan jij, dus hé meid, sterkte en je redt het wel joh. En als extra steuntje in de rug nog een succeskus van Kasta ook!
.
Damn, je hoort het ook steeds vaker en bij steeds jongere mensenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maar goed de uitslag heb ik net binnen:
Pap 3b: De cellen zijn iets meer afwijkend dan bij een Pap 3a; men spreekt soms ook van ernstige dysplasie. Verder onderzoek door de gynaecoloog is nu aangewezen. De kans dat een eenvoudige behandeling van de baarmoederhals wordt geadviseerd, is groter dan bij een Pap 3a.
Aangezien door de ingreep de baarmoedermond nu beschadigd is moet ik wachten to Februari om nogmaals te kijken of het zich weer verder heeft ontwikkeld.
Het weggehaalde stuk was in het voorstadium van kanker.
Nu kan het in februari volledig weg zijn of het kan weer terug zijn gekomen.
Indien het eerste het geval is, dan wordt het weer weggesneden.
Ze halen liever het elke keer weg, dan dat mijn complete baarmoeder verwijderd moet worden.
Ik ben er kapot van. Tril over mijn hele lichaam. Het is niet zomaar even iets.![]()
Ja het is compleet weggehaald de vorige.
Ja het kan terugkomen, maar ook kan het weg zijn nu.
Wat moet ik nou? Wachten, meer dan dat zit er niet in...
Dus dames, laat je aub vaccineren voor dit virus ipv dit te moeten doormaken! (Dat kan nu al vanaf je 12e.)
Weet je , het rare is , op een gegeven moment went het zelfs .quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wauw Ymke...
lijkt me heel moeilijk zoiets
Dank je wel Mukiequote:Op vrijdag 3 november 2006 22:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
damn! Dat is dus exact waar ik ook zo bang voor ben...
Heel veel sterkte binnenkort
Alleen voordat ik toendertijd met de cyste geopereerd moest worden lag ik ook op die strechter. Was alleng blij dat ik van die feelgood pillen had gekregenquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:17 schreef Ymke het volgende:
Ziekenhuis verhalen zijn altijd leuk Kasta
Vlak voordat ik geopereerd werd lag ik in zo'n bed te wachten , beneden in de kelder . Ijs en ijskoud is het daar en je ligt daar in zo'n debiel hempje en mutsje op.
En het duurde en het duurde maar . Op een gegeven moment komt er een zuster naar me toe en zegt . Mevr het duurt wat langer dan gepland , want degene voor u lukt het niet om uit de narcose komen![]()
En dan moest ik zelf nogWas best een beetje bang toen
Ik was enorm geschrokken, dus heb het rustig aan gedaan dit weekend samen met mn vriend.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:23 schreef Ymke het volgende:
Ben je al wat tot rust gekomen , Mukie?
leuke vriendinquote:Op maandag 6 november 2006 09:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik was enorm geschrokken, dus heb het rustig aan gedaan dit weekend samen met mn vriend.![]()
Alleen minder dat een vriendin van me zei dat ik me niet zo aan moest stellen omdat wel meerdere lui dit virus hebben. Dat kwam dus wel even hard aan. Maar iets rustiger ben ik zeker, aangezien het geen zin heeft om je druk te maken over iets waar ik nu niets aan kan doen.
lief
Nah, ik hoest er al regelmatig een halve long uit, dus foto's maken zal geen probleem zijnquote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef PietjePuk2 het volgende:
En over een paar jaar longkanker? Post je daar dan ook foto's van?
Je mag het nog niet opgelopen hebben, en zo gauw je seksueel actief bent geweest kun je er eik donder op zeggen dat je het al hebt.quote:Op maandag 6 november 2006 23:00 schreef Loesje29 het volgende:
Waarom kan je je eigenlijk maar tot je 26e in laten enten voor het HPV virus?![]()
Kijk! Dan zou het helemáál zaak zijn om er geen leeftijdsgrens aan te verbinden.quote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef Aventura het volgende:
Maar zelfs dan is het nog niet te laat, het vaccin kan ook voorkomen dat het virus zich tot kanker ontwikkelt. Dit wordt momenteel onderzocht (ik ben een van de proefpersonen).
Maar het HPV virus kan bijvoorbeeld ook genitale wratjes veroorzaken!! Het is er in verschillende varianten. Helpt de injectie daar dan ook tegen bijvoorbeeld? Want eh... daar hebben mannen WEL last van hoorquote:Op maandag 6 november 2006 23:17 schreef fee-tje het volgende:
Mwa, als je alle vrouwen inent dan sterft het theoretisch gezien vanzelf uit he. Bovendien hebben mannen er ook geen last van, dus zullen er ook niet veel de moeite nemen om die vaccinatie te gaan halen.
Neen, het onderzoek is al in volle gang!quote:Op maandag 6 november 2006 23:17 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Kijk! Dan zou het helemáál zaak zijn om er geen leeftijdsgrens aan te verbinden.
Stel dat ik het virus heb (omdat er wordt gezegd dat als je daar grote kans toe hebt), dan zou ik toch ook graag ingeënt worden als het ook maar eventueel zou kunnen voorkomen dat het verdere schade aanricht.
Wat ontzettend goed overigens dat je een van de proefpersonen bent. Had ik ook best willen doen, voor zoiets goeds. Kan je je daar nog voor aanmelden?
Wat ze in ieder geval willen gaan doen is dat de inentingen evt. bekostigd gaan worden door de staat. Hopelijk krijgen ze het er doorheen. Het vervelende van het virus is dat zowat bijna iedereen het heeft, maar dat het in kleine getale ook daadwerkelijk schade kan gaan aanrichten. Plus dat het zich in verschillende manieren kan gaan uiten.quote:Op maandag 6 november 2006 23:44 schreef Loesje29 het volgende:
En toch vind ik het super van je dat je meedoet aan zo'n onderzoek. Toevallig.![]()
Hou ons op de hoogte!
Ik hoop dat de inentingen veel leed gaan voorkomen. Dat ze komen inenten op scholen enzo bijvoorbeeld.
Ben ook erg benieuwd of de inenting nou tegen al die varianten HPV (want dat zijn er nogal wat) helpen, of alleen tegen die twee die baarmoederhalskanker kunnen veroorzaken.
Feestje heb ik het helaas te druk voorquote:
wahahahaquote:Op donderdag 9 november 2006 18:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Feestje heb ik het helaas te druk voor.
Ben nu nog snel ff 2 uurtjes naar huis gekomen zodat m'n vrienden me kunnen feliciteren, but that's about it.
Maar ach, ik heb altijd m'n collega's nog; vanmorgen ontbijt op bed gehad van de ene, een bos bloemen van een ander en zometeen direct weer omdat er 1 voor me gaat koken.
En uiteraard 2 bakken met lolly's en spul op alle afdelingen gezet in combinatie met het volgende mailtje naar zo'n 150 man:
He lieftallige mensjes,
Vannacht is m'n vrouw na een relatief makkelijke bevalling bevallen van een schitterende zoon genaamd Karim. Ze maken het beide goed en om dit heuglijke feit te vieren staat er een kleine traktatie klaar.
Een deel van de collega's is vervolgens verontwaardigd naar die ontbijt-op-bed-collega gegaan aangezien ik bij haar sliep terwijl m'n vrouw lag te bevallen, weer een ander deel wilde foto's zien van de kleine, een paar mannen vroegen me op een oude jongens krentenbrood wijze waarom ik geen trouwring droeg op het werk, 1 coach mailde me met "Ah mên, flik dat soort geintjes nou niet meeeeerrrrr...." en m'n baas schreeuwde me bij het tegemoet komen toe "Hé Blokhuis, wisten je 4 vriendinnen hier wel dat je een getrouwd bent
. ?" dus hé, mijn verjaardag is al geslaagd
.
Nu iedereen nog wijsmaken dat ik tijdens die dagen dat ik in het ziekenhuis lig afwezig ben vanwege "zwangerschapsverlof" en het kan nog lachen worden.
Oh mên, dit gaat echt nog lachen worden (lees: problemen opleverenquote:
Wat dacht je van clumsy clown?quote:damn it, binnen 5 seconden een vrouwennaam verzinnen die de naam Karim verklaart .*
Daar sta je inderdaad om bekendquote:Ik: Euuuuuh, weet niet of ze het op prijs stelt dat ik haar naam hier ga noemen... Je weet hoe men hier roddelt en ik wil werk en privé toch graag een beetje gescheiden houden ( . ),
Duh, alsof ik dáár niet aan dacht...quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Dude, hoe moeilijk is 'Fatima'?.
Ik vind het ongeloofwaardiger dat je haar naam niet wilde noemen. Het is je vrouw, geen beroemde persoonlijkheidquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Duh, alsof ik dáár niet aan dacht...
Maar wil je het nog énigszins geloofwaardig houden, dan kom je niet met zo'n clichénaam als Fatima...
Ik had veel vragen verwacht (hoeveel vingers heeft ie? Heb je filmpjes? Hoe neukt ze na de bevalling? Verkopen ze hier ook kiwi's) maar nee, op de vraag hoe m'n vrouw heet was ik dus totaal niet voorbereid...quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:30 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het ongeloofwaardiger dat je haar naam niet wilde noemen. Het is je vrouw, geen beroemde persoonlijkheid![]()
Hafida, nayma, naima, aida, leandra, aischa, enzovoortquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had veel vragen verwacht (hoeveel vingers heeft ie? Heb je filmpjes? Hoe neukt ze na de bevalling? Verkopen ze hier ook kiwi's) maar nee, op de vraag hoe m'n vrouw heet was ik dus totaal niet voorbereid...
Dus dan kun je 2 dingen doen; 10 seconden blijven stotteren en vervolgens met zo'n bogus naam als Fatima komen => geloofwaardigheid 0,0
Óf je komt met een lulverhaal als dit en ze vragen niet verder.
Wanneer kom je bij ons werken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:15 schreef Mukie het volgende:
Hafida, nayma, naima, aida, leandra, aischa, enzovoort
Wat schuift dat?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wanneer kom je bij ons werken?.
Nee joh, da's slechts een bonusvoorwaarde, eventueel zelfs contractueel vast te leggenquote:Op zondag 12 november 2006 17:56 schreef RealZeus het volgende:
Heen en weer in horizontale positie denk ik, gezien Kasta's reputatie.
![]()
Die ja en wat een schrijftalentquote:Op maandag 13 november 2006 03:19 schreef ElisaB het volgende:
Sterkte ende succes de komende dagen Kasta
En zie hier de aanleiding tot Kastanova's 2e ontslag via Fokquote:Op donderdag 9 november 2006 18:45 schreef kastanova het volgende:
Nu iedereen nog wijsmaken dat ik tijdens die dagen dat ik in het ziekenhuis lig afwezig ben vanwege "zwangerschapsverlof" en het kan nog lachen worden.
Dat is wel erg lief van ze.quote:Op zondag 12 november 2006 19:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee joh, da's slechts een bonusvoorwaarde, eventueel zelfs contractueel vast te leggen.
Een gezellig potje sjoelen behoort immers altijd wel tot de mogelijkheden.
Anyway, aangezien ik morgen alleen een beschuitje en een kop thee mag hebben, heeft 1 van de vrouwelijke collega's zich even in de keuken uitgesloofd...
En welk een feestmaal.
[afbeelding]
Van links naar rechts:
- Mexicaanse gehaktballetjes met bijbehorend sausje
- Dadels gevuld met geitenkaas verpakt in knapperig gebakken bacon
- Pittig gehaktbrood met kruidenboter
- Gekruide schijfjes tomaat met plakjes mozzarella
- Maiskolven met roomboter
- Gemarineerde kipvleugeltjes
- Meloen verpakt in Schwarzwalder ham
Mên, wat een keukenprinsesje.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:30 schreef Xennia het volgende:
Karim!
![]()
Dat wordt later vast een luie collega
Yep! Allangquote:
Gaan ze de littekens er ook nog uithalenquote:...zodra het helemaal genezen is en de littekens er uit zijn
Schaam je je nou niet kapot om met infuus en al in een rokersruimte te gaan zitten roken? Beetje tegenstrijdig. Aan de ene kant proberen ze van alles om je zo gezond mogelijk te houden en dan aan de andere kant ga je je lichaam keihard zitten verneuken.quote:
Oh, fucking moraalridder, de behandelende zuster wilde notabene met me meegaan richting de rokersruimte aangezien ze zelf ook rookt als een schoortsteenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:28 schreef PietjePuk2 het volgende:
Aan de ene kant proberen ze van alles om je zo gezond mogelijk te houden en dan aan de andere kant ga je je lichaam keihard zitten verneuken.
Ehm........heb patienten gehad die dan zelf gingen zitten paffen incl. zuurstof en medicatie en stug door blijven roken en een aantal weken weer opnieuw opgenomen worden, goh wat gekquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:28 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]Da's een beetje hetzelfde als een astma patient volstoppen met medicijnen maar dan wel dik gaan zitten paffen naast hem.
Hee, dat zijn ze bij mij vergetenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:40 schreef kastanova het volgende:
Nu 27 november nog even terug komen voor de uitslag en het verwijderen van de littekens en ik ben er eindelijk helemaal van af.
Hey...een "Tu quoque"-tje gecombineerd met een "Ad verecundiam"-tjequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, fucking moraalridder, de behandelende zuster wilde notabene met me meegaan richting de rokersruimte aangezien ze zelf ook rookt als een schoortsteen.
Nóg wel, alhoewel hij al wel behoorlijk geteisterd isquote:Op donderdag 23 november 2006 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
Kasta! Kom eens vertellen! Zit je tepel er nog aan?
Nopequote:Op maandag 27 november 2006 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:
En Kasta, heb je de uitslag al?
Nou hopelijk goed nieuws........Benieuwd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:26 schreef kastanova het volgende:
Eet morgen bij een vrouwelijk collegaatje, dus denk niet dat ik nog aan posten toe kom na het werk, maar zodra ik tijd heb post ik nog wel ff een update.
Ik las iets andersquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:08 schreef Troel het volgende:
Hoeveel verpleegsters heb je eigenlijk al gepaaid kasta
Spannendquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope.
Vrijdag even opgebeld aangezien ik maandag een belangrijke vergadering (loonsverhoging. ) had en de afspraak dus wilde verzetten.
Ik: Oi, met die en die, ik heb dit en dat en kan dus maandag niet...
Zij: Ai, tja, de maandag zit nu al volledig vol, dus dat zou dan minimaal een week later worden...
Ik: Wtf? Voor het verwijderen van een paar hechtinkjes.
Zij: Yep, moet wel ff tijd voor gemaakt worden hé...
Ik: Nah okay, dan wacht ik wel een week.
Zij: Nou ja, da's ook niet echt een goed plan, als ze er een week later pas uitgaan is de kans op opstekingen vrij groot.
Ik: Kan ik ze er zelf niet uithalen dan? Nagelknipper, pincet en hoppa.
Zij: Je kunt het vast wel, maar of het verstandig is.
Ik: Hmmmmz, geen goed idee dus... Maarreuh, ik zou ook de uitslag krijgen?
Zij: Ik zie wel dat er iets naar het lab gestuurd is en dat de uitslag inmiddels ook binnen is.
Ik: Nou, vertel.
Zij: Nee, blabla, niet gekwalificeerd, mag de chirurg alleen doen, bladiebla...
Ik: Ik zal het niemand doorvertellen hoor.
Zij: Neehee, mag echt niet.
Ik: Nah, een hint dan?.
Zij: Whehehe...
Ik: Kom op joh, hoeveel lettergrepen?.
Anyway, het werd al snel een vrij amikaal gesprek waarna ze besloot toch nog maar eens even rond te bellen.
Et voila, morgen was er nog wel een gaatje te vinden in Enschede.
Eet morgen bij een vrouwelijk collegaatje, dus denk niet dat ik nog aan posten toe kom na het werk, maar zodra ik tijd heb post ik nog wel ff een update.
Tja ik moet wachten tot februari om nogmaals getest te kunnen worden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met jou? Was ook niet niks de laatste keer![]()
Nou sterkte iig.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja ik moet wachten tot februari om nogmaals getest te kunnen worden.
Het is geen pretje om weer te moeten wachten en mede door andere omstandigheden, moet ik het nu erg rustig aandoen om een burnout te voorkomen.En ik hou al zoveel van rustig aandoen, NOT.
En Kasta? Ben je vandaag nog wat wijzer geworden?quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:26 schreef kastanova het volgende:
Et voila, morgen was er nog wel een gaatje te vinden in Enschede.
Ben van de ene collega vrijwel direct doorgegaan naar de andere, dus helaas geen tijd voor een uitgebreid verhaal dit keerquote:Op woensdag 29 november 2006 22:13 schreef EchtGaaf het volgende:
En Kasta? Ben je vandaag nog wat wijzer geworden?
Harstikke gefeliciteerd, Kasta!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben van de ene collega vrijwel direct doorgegaan naar de andere, dus helaas geen tijd voor een uitgebreid verhaal dit keer.
Samenvatting;
Het was slechts borstweefsel ........
Jij gaat toch over een paar weken voor het eerst skieen?quote:.......en ik kom voorlopig in ieder geval niet meer terug in het ziekenhuis (I hope. )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |