abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42389605
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:48 schreef Puckzzz het volgende:
er wordt bij de verwijdering trouwens meteen een mooie prothese ingeplaatst, dus cosmetisch gezien heb je nog steeds twee mooie ballen

ze fietsen ff snel naar Intertoys voor een leuke stuiterbal

DDM kan het zijn dat je na zo'n operatie erg veel last blijft houden van je (linker)been warm, en verdoofd gevoel. komt dat door de ruggeprik?
Haha een stuiterbal Ja dat kan. Maar het moet natuurlijk ook niet te lang duren. Maar het past wel bij een ruggeprik. Gevoel kan je onderverdelen in een aantal velden. En daar hoort dat warmtegevoel ook bij.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 15:44:37 #202
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42391515
het is goedaardig

CTscans hoeven niet meer

1 down, 2 to go
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42392167
Mooi zo Gefeliciteerd met de goede uitslag
pi_42393099
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:39 schreef DDM het volgende:

[..]

Een tumor kan je heel goed zien op een echo. Alleen het onderscheid tussen goed -en kwaadaardig is lastig te maken. Soms zie je het wel meteen. Bij non-seminomen (vorm van zaadbalkanker). Als er een gezwel gezien wordt zal er bloed geprikt worden. Sommige tumoren geven stoffen af die je in het bloed kan terugvinden. Daarnaast zal er dan ook een CT-scan worden gemaakt. Geen MRI. Ze scannen dan op uitzaaiingen in de buikholte (lymfeklieren) en longen. De echte diagnose krijg je natuurlijk via histologie. Maar dan mag je NOOIT doen met een naaldbiopsie zoals jij dat zei. Je moet dan onder het mes en je haalt de testikel uit het scrotum. Dan wordt het bekeken en dan wordt er eventueel weefsel weggehaald. En met een testikel ben je nog steeds vruchtbaar. Mits de andere natuurlijk goed werkt. Maar dat is logisch
Bedankt voor je duidelijke reactie.
pi_42393200
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
het is goedaardig

CTscans hoeven niet meer

1 down, 2 to go
goh, geweldig joh...gefeliciteerd.
pi_42393565
gelukkig.
Voices tell me I'm the shit.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:24:33 #207
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42403417
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
het is goedaardig

CTscans hoeven niet meer

1 down, 2 to go
pfiew, duimen helpt dus.
gelukkig
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:37:50 #208
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_42403967
Gelukkig maar Puckz!

Kastanova, succes morgen met je scrotum enzo .

Alsof de duvel er mee speelt: mijn vriend heeft vandaag aangekondigd dat hij na onze vakantie (we gaan morgen een weekje weg) naar de dokter gaat, omdat hij de laatste tijd toch wel erg veel last heeft van zijn knobbel onder zijn tepel . Hij heeft hem waarschijnlijk gekregen door anti-depressieva, die kon als bijwerking gynaecomastie kon veroorzaken. Hij slikt al 3 jaar geen AD meer, maar zijn Knobbel is niet in omvang afgenomen. Hij heeft al eerder geklaagd over pijn aan zijn knobbel. Maar het feit dat hij er nu mee naar de dokter gaat, wil toch wel zeggen dat hij er echt veel last van heeft. Hij is zo ongeveer dokter-foob. We zien het wel na de vakantie .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_42405188
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:37 schreef MaLo het volgende:

Alsof de duvel er mee speelt: mijn vriend heeft vandaag aangekondigd dat hij na onze vakantie (we gaan morgen een weekje weg) naar de dokter gaat, omdat hij de laatste tijd toch wel erg veel last heeft van zijn knobbel onder zijn tepel . Hij heeft hem waarschijnlijk gekregen door anti-depressieva, die kon als bijwerking gynaecomastie kon veroorzaken. Hij slikt al 3 jaar geen AD meer, maar zijn Knobbel is niet in omvang afgenomen. Hij heeft al eerder geklaagd over pijn aan zijn knobbel. Maar het feit dat hij er nu mee naar de dokter gaat, wil toch wel zeggen dat hij er echt veel last van heeft. Hij is zo ongeveer dokter-foob. We zien het wel na de vakantie .
Nou zo wordt het wel een continueing story......goh wat een ellende allemaal....de een krijgt goed nieuws te horen en de volgende dient zich al weer aan.... Nou veel sterkte en maar hopen dat het allemaal mee zal vallen...Laat hem vooral geen dag langer wachten zou ik zeggen al is hij zo ongeveer dokter-foob. Liever voor niks dan te laat.... Ik ben benieuwd....
pi_42407202
succes morgen lieverd
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:54:41 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42407452
Succes morgen Kasta!
pi_42408759
Sterkte man
A mind with a heart of it's own
pi_42409484
Hmmmmz, nog wel een mannelijke collega die zich aanbood om mee te gaan foto's te maken en hoewel hij behoorlijk bleef aandringen (1e keer, toen ik naar huis ging nog een keer en hij belde me zelfs vanavond nog op of ik het echt wel zeker wist) heb ik er toch maar voor bedankt .

1 vent die naar m'n ballen zit te kijken is voorlopig wel weer ff genoeg...
I was an atheist until I realized I was God
pi_42409584
Succes ouwe.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 07:44:14 #215
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_42413636
Good luck vandaag!
pi_42413647
de enorme lurlhoer is er ook weer.....

Ben benieuwd
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_42413683
*Ook weer meelurkt! .

Oh wait... . . .
pi_42413729
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 07:52 schreef kastanova het volgende:
*Ook weer meelurkt! .

Oh wait... . . .
Nou jongen , good luck oja , je houdt niet veel piemel over want dat spul is verrekte koud zo op je zak.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  FOK!fossiel vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:06:35 #219
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_42413776
Succes Kasta!

de lurker zegt ook nog even wat
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:33:22 #220
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42414925
suc6 vandaag Kasta! we wachten met smart op een kleurrijk verslag zonder foto's maar we hebben verbeelding genoeg
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42414976
Ik zal maar eens op pad gaan dan...

Daarna direct door naar het werk, dus als ik daarna niet direct doorrijd naar de pokeravond kom ik rond 19:00 wel even verslag uitbrengen .
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:43:54 #222
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42415136
wat nou zonder foto's?
bloed en ballen willen we zien
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:47:31 #223
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42415215
succes kasta!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_42416127
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 09:36 schreef kastanova het volgende:
Ik zal maar eens op pad gaan dan...

Daarna direct door naar het werk, dus als ik daarna niet direct doorrijd naar de pokeravond kom ik rond 19:00 wel even verslag uitbrengen .
Benieuwd joh....
pi_42416627
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
suc6 vandaag Kasta! we wachten met smart op een kleurrijk verslag zonder foto's maar we hebben verbeelding genoeg
Zonder foto's, maar misschien dit keer met een "semi live" audio-opname als het lukt met die dictofoon

[ Bericht 7% gewijzigd door EchtGaaf op 06-10-2006 10:55:43 ]
pi_42417072
Spannnuuunnd .
pi_42428836
Gaat Kasta inmiddels als 'one nutted man' door het leven of was het allemaal een storm in een glas water?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:16:47 #228
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42428898
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
euj wij willen foto's heur
Tis tenslotte Kasta
pi_42429589
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:16 schreef Mukie het volgende:

[..]

euj wij willen foto's heur
Tis tenslotte Kasta
Nah, ben inmiddels thuis .

Kreeg zojuist een computer thuis neergezet, die ga ik dus eerst even fixen en daarna zal ik even een verslagje typen als ik dat voor 20:00 nog red...

En ooooooeeh, spannend, heeft ie foto's of niet? . .

[ Bericht 4% gewijzigd door kastanova op 06-10-2006 18:57:55 ]
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:53:57 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42429744
Zot!

Ik ga door met nagelbijten hoor!
pi_42430170
*meebijt*
op eigen nagels welteverstaan
Saartje
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:28:43 #232
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42430662
Mijn nagels gaan er niet aan
Ik pak wel een houtje
pi_42431310
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, ben inmiddels thuis .

Kreeg zojuist een computer thuis neergezet, die ga ik dus eerst even fixen en daarna zal ik even een verslagje typen als ik dat voor 20:00 nog red...

En ooooooeeh, spannend, heeft ie foto's of niet? . .
Jaaaaaaaaaaahhhhh natuurlijk heb je foto's . Wedden dat je een oerknap zusterke heeft gecharterd voor de fotoreportage Die staat er dan vast ook op
pi_42431530
*wacht in spanning*
pi_42431573
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:11 schreef Logician het volgende:
*wacht in spanning*
volgens mij is ie nou weg.......Gaat nog wel ff duren
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:15:15 #236
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_42431637
issie nog niet dood dan?

waardeloos topic
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_42432004
Ok, here we go:

7:45 opstaan, eerst even kijken in dit topic of zich nog hobby-fotografen gemeld hadden, daarna de eerste peuk direct maar even in de hens (onder het motto; als we dan toch bezig zijn met kanker, doe er dan ook maar longkanker bij) om vervolgens ook direct maar ff een bak koffie in te schenken.
Oftewel, relaxed opstaan, Kasta-style .

En tja, hoe fucked up het ook moge klinken, als er dan toch iemand aan m'n ballen gaat zitten, dan toch in ieder geval met stijl, dus trok ik richting de badkamer voor een uitgebreide scheerbeurt.
De baard was ook weer eens aan de beurt, dus die eerst maar even waarna de rest al snel volgde om uiteindelijk te eindigen met m'n keitoffe en -lekkere axe-shampoo voor het geval de aantrekkelijke verpleegster ook weer van de partij zou zijn.

En hop, daar gleed ik alweer in m'n speciaal voor de gelegenheid aangeschafte, nieuwe Björn Borg's .

Geen idee waar ik op het moment van kopen met m'n gedachten zat... Immers, wtf heb je aan een toffe boxer als je je geheel uit dient te kleden voor een scrotum echo. Maar hé, dat mocht de pret niet drukken .

Nah, ik was er helemaal klaar voor, geheel fris en fruitig, gladgeschoren en de zuster zal waarschijnlijk gedacht hebben dat Kerstmis vroeg kwam dit jaar .

Voor de frigide lezeresjes zonder noemenswaardige bedervaring ben ik zelfs nog even zo vriendelijk geweest om aan te wijzen waar het allemaal om draaide .

Hé fuck, 9:36 al terwijl ik 9:45 de afspraak heb, dus hup, nog snel even een blikkie red bull uit de koelkast en racen...
En verrek, ik was nog redelijk op tijd ook .
Ik mocht direct plaatsnemen en na 5 minuten zag ik al iemand de omkleedruimte binnentreden vanuit de echoruimte.
Je zág iemand binnentreden?

Ja inderdaad .
En ik zou dan ook direct even van de gelegenheid gebruik willen maken om dat gerimpelde lijk er op te wijzen dat het toch echt beter voor iedereen is om de deur te sluiten wanneer je je omkleedt.
Nah, elk nadeel hep z'n voordeel; m'n eventuele zenuwingen waren dankzij het uitzicht geheel verdrongen door de kokhalsneigingen .

Nah, oude graftak was weg, dus mijn beurt...
De deur zwaaide open én..... *tromgeroffel* ....de beeldschone verpleegster van de vorige keer stond in de deuropening .
"Meneer Blokhuis, u mag binnenkomen en uw broek en ondergoed uittrekken ."
Ik vergat dankzij haar betoverende stem spontaan dat ik in het ziekenhuis stond, schopte m'n schoenen uit en deed wat ze me opdroeg .

En toen... *KLABENG* Ik ontwaakte uit de droom ( . ), dacht spontaan weer aan het topic en de volgende quote:
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef kastanova het volgende:
En om nu met de broek op je enkels én een fototoestel in je hand de ruimte binnen te komen lopen, dát gaat zelfs mij te ver .
Euuuuuuhm, wat kan me in godsnaam gebeuren als ik het wél doe? .
Willen ze me laten arresteren? .
Nah, qua dwangbuizen bevindt ik me in een gevaarlijke omgeving, maar hé, fuck it .

Dus ik naar binnen: "Ejeuuuh, vreemde vraag misschien, maar m'n moeder heeft vroeger zelf ook in het ziekenhuis gewerkt en is nogal geinteresseerd in het hele gebeuren, dus zou het een probleem zijn als ik een paar fotootjes schiet?"
Tja, de vorige keer werkte het "medische vriendin" verhaal ook, maar aangezien het dit keer toch ietwat lastiger was dan een simpel kopietje leek me het aandoenlijke "M'n moeder" verhaal ietwat doeltreffender .

Whehehe, die blik van dat mens .

Anyway, nee, was geen mogelijkheid . .
Kasta: "Euuuuhm, (damn it, moet toch íets hebben) is het dan mogelijk om een printje of iets dergelijks van de echo te krijgen?"
Tja, printjes deden ze tegenwoordig niet meer aan, maar het was eventueel wél mogelijk om het op cd te krijgen, maar daar waren wel kosten aan verbonden.
Kasta: Whehehe, bij een filmpje van m'n balzak kijk ik niet op een paar centen hoor .

Maar toch, het bleef knagen, dus terwijl ik daar op tafel lag toch nog even subtiel doorgevraagd:
"Leidt het de dokter af? Is dat schadelijk voor de apparatuur dan? etc."
Totdat ze op een gegeven moment niet meer wist wat ze moest zeggen en dus maar reageerde met:
"Vraag het hem anders zelf maar, hij komt er zo aan..."
Okidokie .

Nah, het "normale" verhaal werkte niet, dus besloot ik het nog iets mooier te brengen...
Dus bij binnenkomst van de chirurg:
*handje schudden* (nu kon het nog veilig . )
En weer hetzelfde riedeltje met deze keer een toefje slagroom: "Misschien een vreemde vraag, *puppyoogjes opzet*, maar m'n moeder heeft hier ook altijd op het ziekenhuis gewerkt (heeft ze ook daadwerkelijk, administratie op het lab, maar hé, dat hoeven zij niet te weten .) en aangezien ze altijd alle details wil weten en ik het nooit zo goed en uitgebreid uit kan leggen.... Zou het mogelijk om een paar fotootjes te maken zodat ze het zelf kan zien?"
Chirurg: Euuuuh, ok... .
Kasta: Vette shizzle .
En hop, als een naakt kindje op een warme zomerdag in een pedofielvrije omgeving sprong ik van de tafel af, trippelde naar de kleedruimte om m'n gsm uit de broek te halen, een perplexe verpleegster en chirurg achterlatend.

Hup, vaseline op m'n zak, ik ben er klaar voor .

En de nog steeds lichtelijk verwarde chirurg deed zijn ding...
Na even glijden en paar dingetjes invoeren op de computer ging hij alweer naar de volgende bal...
Waarna de verwarring toch groter bleek te zijn dan ik dacht...
Chirurg: "En dan ga ik nu naar je rechterbal... . Euuuh... Wacht ff... Dat is voor mij rechts... Ik heb je rechterbal net al gehad... Damn it, heb ik het zojuist verkeerd ingevoerd...
Kasta: Nah, geeft niks joh, ik ga toch nergens naartoe .

En hup, daar ging hij alweer...
En ach, als hij er dan toch de tijd voor neemt, dan moet hij ook niet zeuren als ik van de gelegenheid gebruik maak om toch maar weer ff een fotootje te schieten.
Et voilá, de voor onmogelijk gehouden foto .
Aangezien hij zijn handen vol had (whehehehe . ) heb ik niet meer gevraagd of de lamp wat feller kon, maar ach, duidelijk genoeg lijkt me:

Tja, helaas dames (en eventueel heren), maar m'n pik op het internet zetten gaat me toch nog nét iets te ver, dus jullie zullen het met een stukje balzak moeten doen .

Die was dus in ieder geval in de pocket en ach, ik had de cam nu toch al in m'n handen, dus dan kan ik net zo goed nog wat meer leuke plaatjes schieten van de echo zelf.
En zie hier, mijn linkerteelbal in volle glorie .

Nah, idd, vrij saai, dus hup, het ijs was immers toch al gebroken toen hij m'n zak insmeerde: "Hmmmmz, daar valt eigenlijk nog vrij weinig op te zien, zitten er geen geinige snufjes op dat ding?"
Chirurg: "Whehehe, wacht maar ff dan..."
En *ploing*, daar verschenen de leuke kleurtjes al, hetgeen de bloeddoorvoer bleek te zijn .

Nah, toen waren we ook wel uitgespeeld en vroeg ik hem maar ff wat hij er van vond...
En wat antwoorde die droogkloot? "Het zijn behoorlijk mooie ballen"
Dus daar kon ook maar 1 logische reactie op volgen: " I know, ik ben er ook behoorlijk zuinig mee ."
Maar hé, ik was er niet om complimenten te ontvangen over m'n ballen, dus toch nog maar even doorvragen: "Maarreuh, kunt u er al wat over zeggen? Gezwellen? Kwaadaardig?"
Chirurg: Nah, op zich wel... Waarna er een heel riedeltje volgte over voorschriften, begeleiding en dat dergelijke mededelingen door m'n eigen arts gedaan dienden te worden.
Hetgeen ik op mijn beurt weer toucheerde met een riedeltje over werk, druk, deadlines, etc.

Nah, uiteindelijk was hij het wel met me eens dat het nogal nutteloos was om alleen voor 1 verlossend woordje terug te komen maandag dus kwam hij met de schitterende woorden: "U meneer, heeft volledig gezonde teelballen..."

Ah kijk, daar deed ik het voor en hij reikte me een washandje toe om me schoon te maken en te bedekken...
Kasta: "Whehehe, niet nodig, de zuster had me al een complete handdoek gegeven (no shit . ."

Nah, nog even nagebabbeld over de knobbel in m'n borst en uiteindelijk maar besloten om de afspraak van maandag dan maar even te veranderen in een "telefonisch consult"
Babbel ik dan met m'n eigen dokter wel even over hoe we het gaan doen als de knobbel en de bijbehorende pijn er over een tijdje nog zit...

Anyway, ik ben geheel kankervrij en de computer is gefixed, dus nu snel even wat eten naar binnen duwen en dan zal ik het eens op een zuipen zetten .
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:42:35 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42432178
Nah, je hebt wel ballen kasta .

Maarre, fijn dat alles ok is .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:43:30 #239
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_42432197
Dit leest als een spannend jongensboek!

Gynaecomastie, testikels, wat wil je nog meer!

Gefeliciteerd met de negatieve uitslag iig!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_42432263
afbeelding

==>Eindelijk Mattie in Bjorn Borg!
Hoeveel sexier is een kerel in een Bjorn Borg!!!!

Me loves Bjorn!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:47:25 #241
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_42432326
kut, geen kanker
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_42432367
mooizo!
pi_42432387
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:45 schreef miss.cutie4you het volgende:
afbeelding

==>Eindelijk Mattie in Bjorn Borg!
Hoeveel sexier is een kerel in een Bjorn Borg!!!!

Me loves Bjorn!
hai
pi_42432431
Mooi verslag weer

en fijn voor je dat je jongens helemaal gezond zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_42432441
Opgelucht?

Ik had dat zelf wel, toen bleek dat de cystes goedaardig waren... !
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:58:53 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42432657
Kasta! Held!
En je hebt idd ballen!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:01:25 #247
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_42432745
Geen kanker...

Typische Fok, het begeint veelbelovend maar eindigt nogal bloedeloos
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_42432759
Had je nou al positiev uitslag over die tiet of heb ik dat gemist?
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:06:12 #249
16715 Mylene
*schatje*
pi_42432916
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef DarkElf het volgende:
Mooi verslag weer

en fijn voor je dat je jongens helemaal gezond zijn
Wat DarkElf zegt.

Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:39:58 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_42434174
congrats!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')