abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 08:21:12 #51
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42732085
Damn Kasta, dat wilde je nu juist voorkomen nietwaar? Lang leve onze bureaucratie hoezee. 14.gif

Maar ben blij om te horen dat je toch aan je eigen gezondheid denkt (zowel mentaal als lichamelijk) en even vrij van werk neemt. Het heeft immers toch niet zo heel veel zin als je kop ergens anders zit om goed werk te kunnen afleveren. (ook door schade en schande geleerd )

Kunnen ze die 2 bezoeken trouwens niet in 1 ziekenhuis doen? Ik bedoel, bloed prikken kan toch overal. Ik ben trouwens benieuwd hoe je het skie-en strakkies bevalt. Is echt lachen en zeker met een hele meute vrienden erbij.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_42732416
mijn hemel het is idd een gebed zonder eind zo en nog inefficient ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:23:28 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_42732887
Ik heb in dat ziekenhuis in Enschede gewerkt. Als ik ooit door een ambulance wordt opgehaald met een slagaderlijke bloeding, maar ik ben nog bij kennis, laat ik ze me naar een ander streekziekenhuis rijden.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:36:48 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42733117
Shit, wat een gedonder zeg.
Daar ben je idd mooi nog lang niet klaar mee.
Ik hoop dat je vandaag een beetje bij kan tanken iig.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:02:42 #55
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_42743239
Kasta vent, wat kut man

Wat valt er trouwens te analyseren door die vriendinnen van je? De reden van je verzet of je boosheid of zo

Ik ga je adres zoeken je bloemen sturen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_42743272
Nou Kasta, morgen weer een hectisch dagje ziekenhuis begreep ik , alvast veel succes toegewenst. Ik ben benieuwd wat je morgen te melden hebt....
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:32:40 #57
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42743954
pfffffffffff wat een gedoe allemaal zeg!

heel veel succes morgen en kijk uit met dat te hart rijden

en @Muuk: als jij dat voorbeeld van dat dagje vrij nou ook eens nam
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:14:27 #58
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_42750207
Kastanova, wat een rotzooi zeg . Dit is echt niet leuk meer. (niet dat een tepelknobbel ooit leuk is).

Succes morgen!

En als je met bloedprikken in Oldenzaal een redelijk gezette vrouw van middelbare leeftijd met kort blond haar treft, geef haar een mep van me, die heeft mij zo mislukt geprikt dat ik na 2 weken nog een zere elleboog had
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:23:22 #59
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42763107
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
pfffffffffff wat een gedoe allemaal zeg!

heel veel succes morgen en kijk uit met dat te hart rijden

en @Muuk: als jij dat voorbeeld van dat dagje vrij nou ook eens nam
In het weekend heb ik vrij heur
pi_42764050
Nah, als je even lief met je ogen knippert kan ik ook nog wel een plekje voor je regelen bij de skivakantie Muuk .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 18 oktober 2006 @ 10:28:49 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_42764312
ondanks dat het niet leuk is waarmee je updated schrijf je het op een supermanier!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 18 oktober 2006 @ 10:39:22 #62
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42764562
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:17 schreef kastanova het volgende:
Nah, als je even lief met je ogen knippert kan ik ook nog wel een plekje voor je regelen bij de skivakantie Muuk .
Ik knipper toch altijd lief met mn oogjes.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 11:43:43 #63
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_42766201
Pffffff wat een gedoe. Overigens lijkt het me je dat je baas gewoon meewerkt. Ik zou in ieder geval alle vrijheid krijgen om naar het Ziekenhuis te gaan. Als er teveel werkt ligt moet hij maar een tijdelijke vervanger zoeken, hij is tenslotte de baas.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_42768697
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:39 schreef Mukie het volgende:

[..]

Ik knipper toch altijd lief met mn oogjes.
Nah, zorg dan maar ff dat je vrij bent van de 23e december tot 2 januari .

Anyway, ik ben idd weer terug... Wilde eigenlijk ff met m'n steun en toeverlaatje naar Duitsland om te shoppen, dus ff kijken of ik nu nog tijd heb voor een update, maar anders zien jullie het vanavond wel...

Samenvatting: It just isn't my lucky day week month year .
pi_42768876
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

....., dus ff kijken of ik nu nog tijd heb voor een update, maar anders zien jullie het vanavond wel...

Goh, zeg, het zit je allemaal niet mee joh.......Nou doe maar rustig aan hoor met die update...
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:29:18 #66
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42769022
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, zorg dan maar ff dat je vrij bent van de 23e december tot 2 januari .

Anyway, ik ben idd weer terug... Wilde eigenlijk ff met m'n steun en toeverlaatje naar Duitsland om te shoppen, dus ff kijken of ik nu nog tijd heb voor een update, maar anders zien jullie het vanavond wel...

Vrij heb ik dan al, om met mn mannetje heerlijjk te relaxen.

Ben benieuwd hoe het straks gaat aflopen voor je. Hoop dat ze het gewoon wegsnijden en dat je dan er geheel vanaf bent. Met natuurlijk een hele kleine smileytepel.

*Aai geeft. Het gezeik houdt wel op hoor, duurt alleen nog even.
pi_42769783
Nah, ze zat over m'n schouder mee te lezen en vond dat ik nog wel ff een stukkie kon typen .

So here we go...

Nah, hup, tuffen naar het ziekenhuis, nog snel even een blikkie red bull naar binnen gieten voor de mentale weerbaarheid en we waren er al...
Kasta: "Hmmmz, wat denk jij, zal er nog parkeerplek zijn bij het ziekenhuis?
Vriendin: Euuuh, de vorige keer om 9:00 stond het al vol, dus nu rond 11:00 acht ik de kans behoorlijk klein...
Kasta: Nah, parkeren we hem hier wel en lopen we een stukkie .

Stipt op tijd aangekomen op het ziekenhuis, kregen we twee schattige verwijsbriefjes mee voor het bloedprikken en het filmpje .
Aangezien ik werkelijkwaar een schurfthekel heb aan alles wat met aders en naalden te maken heeft, gingen we dat maar ff als eerste doen.
Serieus, afgehakte koppen op film, mensen die opgevreten worden door leeuwen, ik vreet er gerust een broodje rosbief bij, maar zodra er een naald in een ader gaat word ik zo panisch als een 4-jarig meisje .
Dus daar zat ik dan op het stoeltje, m'n arm op zo'n steun die ze bij de gyneacoloog als beensteun gebruiken ( . ) en ik vond het al weer helemaal niks .
Kasta: "Ejeuuh, als ik uit de stoel glijd, zet je me dan wel weer ff terug?"
Zuster: Ach joh, het is zo voorbij...

Nah, daar zat ik dan, met een rare vertrokken kop, m'n nek bijna te verrekken zodat ik maar niet naar de naald hoefde te kijken.
De vriendin in kwestie vond het wel een ludiek idee om daar snel even een fotootje van te schieten, maar godzijdank had ik de cam in m'n broekzak dus ging het feest niet door... .

Ook weer klaar en we konden door naar het hartfilmpje.. Onderweg naar de afdeling uiteraard nog even zitten piepen als een klein meisje dat ik het nog voelde, maar dat mocht de pret niet drukken.
Hup, liggen op de tafel voor het hartfilmpje... Nog wel het verzoek gedaan of de vriendin in kwestie er bij mocht komen liggen, maar helaas, dat zou waarschijnlijk nadelige gevolgen hebben voor m'n hartslag, dus het leek ze beter van niet...
De eerste indruk was sowieso niet echt denderend gezien hun vraag "26 ben je hé?"
Vriendin: "Nah, het is nog geen november geweest, dus lijkt me niet hé..."
Maar ach, om zuignapjes op te plakken hoef je uiteraard geen rekenwonder te zijn .

Naja, ze hadden in ieder geval wel gevoel voor humor... Ik had deze behandeling al een paar keer eerder gehad, dus vertelde ik de vriendin even dat ik een paar mooie rode zuigplekken zou krijgen waarop de assistente nog even toevoegde dat ze hem wel even wat harder konden laten zuigen zodat het 3 weken bleef zitten...
En hoewel ik op zich wel een voorliefde heb voor hard zuigen, leek het me in dit geval toch niet echt een aanrader .

Filmpje klaar, dus hup, doorracen naar Enschede... Teruglopen naar de auto and guess what? .
Ja hoor, gezellig, een persoonlijk bezoekje van de plaatselijke Melkert-parkeerwacht .
Kasta: "Ho! Ben ik nog op tijd?!"
Melkertbaan: Als dit jouw auto is, in ieder geval wel op tijd om de bekeuring in ontvangst te nemen...
Kasta: "Hihihi.... ... ... Maarreuuh, ik wist niet eens dat je hier niet mocht parkeren joh..."
Melkertbaan: *Wijst naar bord verderop* De bewoners hier hadden geklaagd dus voor deze plekken geldt een parkeerverbod... Als je hem een paar meter verderop had geparkeerd was er niets aan de hand geweest... .

For fucks sake... 11:00 waren we aangekomen, 11:20 waren we terug bij de auto en nóg ben je de lul .

Joy, 50 euro armer konden we richting Enschede vertrekken...
En hé, verrassing, de parkeergarage bij het ziekenhuis Enschede zat vol...
Dus maar even een andere parkeerplek zoeken en voordat we wegliepen uiteraard nog even uitgebreid om ons heengekeken of er geen parkeerverbod gold, er alleen vergunninghouders mochten staan, er een broedplek voor eenden was, whatever...
En hé, verrek, we waren nog ruim op tijd ook, dus hadden nog tijd voor een kop cappucino .
11:55, toch maar eens richting de afdeling sjokken...
Tja, afdeling, afdeling... Waar the hell is dat ding .
Bleken we in het verkeerde gebouw te zitten .

Naja, we gingen toch naar de afdeling cardiologie, dus mocht ik een hartaanval krijgen van de onmenselijke wandeltocht, zat ik in ieder geval op de juiste plek .
Echter, daar aangekomen, kwamen we erachter dat ik m'n hartfilmpje vergeten was, lag nog in de auto...
"Geen probleem joh, maken we nu toch even een hartfilmpje, veel makkelijker dan teruglopen naar de auto... ."
En hup, ik kon direct met haar meelopen voor een hartfilmpje .

What...The... Fuck.... .
Ze kunnen hier dus gewoon ff snel een hartfilmpje doen? Nah, ik dénk dat bloedprikken hier dan ook wel tot de opties behoort, dus whý the hell moest dat dan in Oldenzaal te gebeuren . .
Tja, dat wist niemand .

Maar hé, nog maar een keer de zuignappenkuur dan.. En hé, hier moest ik mezelf ook direct maar even wegen...
En hé, ik ben 3,5 kilo aangekomen! .
Vriendin: Nou, dan mag je wel weer eens op dieet .
Grapje uiteraard, ik probeer namelijk al jaren aan te komen aangezien ik nog een botje ben, maar hé, wist de zuster veel, dus die direct: "Nah joh, je moet niet klagen, je hebt een perfect bovenlijf, andere mannen zouden er jaloers op zijn!"

Daar doen we het voor . En ik ging al weer iets vrolijker richting de cardioloog...
Nah, dat was helaas van korte duur .

Cardioloog: Hmmmz, zo zien we elkaar eens in de 3 a 4 jaar en zo zien we elkaar ieder half jaar...
Kasta: Tja, kennelijk was het nodig om een nieuwe echo te maken... .
Cardioloog: Euuuh, que? Je hebt er in Maart nog 1 laten maken .
Kasta: Euuuh, I know, maar er moest een nieuwe komen voor de operatie .
Cardioloog: Nee hoor, alles zag er de vorige keer gewoon goed uit, dus ik zie het nut niet van wéér een echo...
Kasta: Wtf .
Cardioloog: Naja, daarnaast ga ik er van uit dat de operatie ewoon steriel zal verlopen, dus zelfs penicilline is niet nodig...
Kasta: Wtf

En dat was het dan al weer en ik mocht weer vertrekken...
Oftewel, weer een dagje verneukt aan níets, maar hé, wel als bonus nog een boete van 50 euro!
pi_42770019
Geweldig hoe die communicatie verloopt in zo'n ziekenhuis.
Maar je schrijft leuk.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:03:53 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42770106

Mên, jij hebt echt gewoon echt alles tegen.
Het standaard-ziekenhuis-bureaucratie-langs-elkaar-heenloop-geneuzel...

En die bekeuring er bovenop is natuurlijk helemaal
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:12:19 #70
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_42772253
Hier helpt een bloemetje ook niet meer aan; stuur me dan de parkeerbon maar door
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:32:04 #71
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42772865
OMG

het is ook zo moeilijk allemaal he?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42772975
Is er ook een korte versie?
pi_42774170
Weer alles tegen. Wat een amateurs in Twente zeg. Misschien eens naar een echt ziekenhuis gaan voor de operatie?

Laat de vriendin in kwestie maar lekker voor je koken vanavond en als je er een beetje zielig bij kijkt, krijg je vast nog een massage
pi_42774234
Het MST en de interne communicate

"Je krijgt vanaf nu een helder vloeibaar dieet, dwz alleen nutridrink en drinken waar je doorheen kunt kijken"
Prompt krijg je 3 uur later bij de lunch een bord met 3 boterhammen voor je neus.
"Je moet eigenlijk wat aansterken voor de operatie" "prima kan ik dan tussen luch en avondeten tussendoor nog wat boterhammen krijgen want ik verrek van de honger" "Ehm nee, dat kan het computersysteem niet aan "

Net een zware operatie gehad, morfinetoevoer zit niet goed, dus ik verga van de pijn, net wakker uit narcose komt er een verpleegster naast je staan:
"ik heb slecht nieuws, u heeft op zaal gelegen met iemand die MRSA heeft"
"ja en?"
"U wordt nu direct teruggebracht naar die zaal samen met de andere 2 mannen die daar lagen"
"Wat is de kans dat ik MRSA heb nu?"
"Hoezo"
"Nou, ik heb maar een halve dag op die zaal gelegen"
"Dan is de kans heel klein"
"Als ik nu naar die zaal terug ga krijg ik het vrijwel zeker?"
"Inderdaad"
"Nou, dan ga ik niet terug naar die zaal"

Vervolgens de baas van de IC waar dit gesprekje zich voordeed erbij die mij vervolgens 5 dagen in carantaine heeft gelegd op IC.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Kan haast een boek schrijven over wat er mis gaat daar. Nu gelukkig wel een goede toffe arts.
A mind with a heart of it's own
pi_42774374
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Xennia het volgende:
Weer alles tegen. Wat een amateurs in Twente zeg. Misschien eens naar een echt ziekenhuis gaan voor de operatie?
Voor zover ik kan oordelen zijn de ergste 2 chirurgen van de afgelopen 10 jaar inmiddels gestopt, dikke kans dat dat wel goed gaat. Het is in Enschede meer het gedoe er omheen wat mis gaat.

@ Kasta, weet je al wie eventueel gaat snijden? Als dat Gerritsen is heb je een goede. Wel een typische hockey-arts zeg maar, maar wel goed.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:28:56 #76
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42774772
Hokey arts als in: hij krijgt een mooie tepelsmilie met een wel hele brede lach?
pi_42774955
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
Hokey arts als in: hij krijgt een mooie tepelsmilie met een wel hele brede lach?
Hockey-arts als in iemand die op zondagmiddag in z'n rode broek naast het hockeyveld naar Diederik en z'n vrinden staat te kijken en erg overtuigd is van z'n eigen kundigheid. Gelukkig is hij ook gewoon goed in z'n vak.
pi_42775706
Best frustrerend als ziekenhuizen zeer efficient lang elkaar heenwerken...

Maar moet je nu weer terug voor de uitslag van deze onderzoeken? Verder vraag ik mij af of er nog een CT of MRI scan nodig is om het gezwel volledig in beeld te brengen. Lijkt mij toch fijn als je als chirurg van te voren weet hoe het ding er precies uitziet (lijkt mij handig als je weet hoe je dat ding eruit gaat snijden etc.) Maar ja, ik ben ook geen arts.....

Maar wat is nu de volgende: nog verder onderzoek? Of ga je nu definitief de wachtlijst op? Binnen zes weken geholpen?

(best nieuwsgierig ).

[ Bericht 6% gewijzigd door EchtGaaf op 18-10-2006 17:03:11 ]
pi_42778685
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Xennia het volgende:
Laat de vriendin in kwestie maar lekker voor je koken vanavond en als je er een beetje zielig bij kijkt, krijg je vast nog een massage
Net terug uit Duitsland en gaan nu inderdaad even samen je receptje koken .

Wanneer de operatie is? Nah, de 1 zei 2 weken, de ander had het over 6, dus het is nog even afwachten tot ze contact met me opnemen .
Vraag me wel af of ik nu wél of niet een nacht ter observatie dien te blijven... Immers, de cardioloog vond zelfs penicilline al overbodige luxe, dus dan lijkt een nacht blijven me ook niet echt nodig...
pi_42791074
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef kastanova het volgende:
En het was goddelijk, m'n broer vond het zelfs beter dan het Italiaans restaurant .

Shoppen in Duitsland was ook een succes, paar behoorlijk toffe dingen voor de vriendin in kwestie uitgezocht en zelf ook een paar leuke dingetjes gevonden .

Nah, al met al een aantal centen armer (kleding + boetes . ) maar hé, de dag toch nog enigszins gered...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:30:25 #81
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42796656
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wanneer de operatie is? Nah, de 1 zei 2 weken, de ander had het over 6, dus het is nog even afwachten tot ze contact met me opnemen .
Vraag me wel af of ik nu wél of niet een nacht ter observatie dien te blijven... Immers, de cardioloog vond zelfs penicilline al overbodige luxe, dus dan lijkt een nacht blijven me ook niet echt nodig...
Wat een gedoe zeg
En dan te bedenken dat zij daarvoor ook nog gestudeerd hebben.
pi_42820335
En hop, weer een boete erbij...

Vanaf 8:00 werken, lunchen schoot erbij in en weer overgewerkt, dus ik besloot mezelf te belonen met een etentje met een lieftallige collega (Hoofd HR, ik zoek het hogerop qua collega's tegenwoordig . )
Ze reed zoals verwacht, als een vrouw, dus wilde haar nét opbellen om te vragen of het zachter moest... *flits*

Goddamnit .

Nah, ze was nogal brak, dus we hadden afgesproken het niet later dan 20:30 te maken, dus parkeerkaartjes tot 20:45 genomen...
Maar ja, het was wel héél gezellig dus voordat we het wisten was het al 20:40...
En toen moest onze carpaccio van ossenhaas met kappertjes,olijventapenade, Parmezaanse kaas en balsamicodressing, kaasfrituur met mosterd-honing saus en stokbrood met walnotenpesto, rambol, knoflook- en italiaanse kruidenboter nog uitgeserveerd worden .

En gezien mijn geluk qua sancties de afgelopen week en de lust naar al dat lekkers ( . ) zijn we toch maar ff een kwartiertje teruggelopen om de parkeermeter bij te vullen...

Anyway, was gezellig, heb even heerlijk relaxed zitte lullen en kan er weer even tegenaan, dus die boetes neem ik maar weer even voor lief .
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:30:31 #83
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42828166
Dat is fijn om te horen.
Kreeg er honger van
pi_42923341
Mijn god, heerlijk topic om te lezen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_42924088
Jij moet in een vorig leven een brute zeehondjesknuppelaar zijn geweest. Of Stalin ofzo.
pi_42924657
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij moet in een vorig leven een brute zeehondjesknuppelaar zijn geweest. Of Stalin ofzo.
Ik?
Ja sorry, het is natuurlijk verschrikkelijk om te lezen en hoe het gaat... Maar de manier waarop Kasta het brengt is werkelijk waar gewoon lachwekkend, geef toe..
pi_42924979
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:58 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Ik?
Ja sorry, het is natuurlijk verschrikkelijk om te lezen en hoe het gaat... Maar de manier waarop Kasta het brengt is werkelijk waar gewoon lachwekkend, geef toe..
Nee, kasta .
pi_42925108
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, kasta .
Nee oke, niet dat je dacht dat ik het grappig zou vinden als iemand kanker krijgt.
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:39:46 #89
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43197250
Hey Kasta hoe is het nu? Al een datum gezet?

Ik zal zelf iig ook even een update geven:

De 17e in de ochtend zijn we vroeg opgestaan zodat we om 9 uur in het ziekenhuis zouden zijn bij de afdeling gynaecologie. Eenmaal aan de beurt werd er verteld dat het papilomavirus in de meeste mensen zit en in Engeland zelfs bij 80% van de bevolking. Er was geen antibiotica voor, maar normaliter zou het lichaam dit dan ook vanzelf opruimen. Bij mij is dit blijkbaar niet het geval en dus moeten ze kijken hoeveel cellen er nu precies vermeerderd zijn, hoe ze zich verhouden etc.. Het was wel al gebleken dat ik pap 3a had, wat goedaardig (benigne) betekend. Of in ieder geval dat er maar een lichte tot matige afwijking was.

Ik mocht dus weer in die heerlijke stoel gaan zitten, terwijl de dokter alles al ging klaarleggen om aan de slag te kunnen gaan. Alsof het niet al ongemakkelijk genoeg is om in die braces te zitten/liggen, krijg je ook nog eens een camera ingevoerd. Op het schermpje naast me kon ik alles in kleur meevolgen. Wat zag dat er smerig/vreemd uit zeg.
Na wat gepook en geduw met uit de kluiten gewassen cue-tips, werd me verteld dat ze toch een stuk zou weg gaan snijden. Dit zou gedaan worden olv hitte en een draadje. Je kunt het vergelijken met het snijdraad wat je vroeger gebruikte om klei te snijden. Een plakker ter grootte van mijn bovenbeen werd geplakt, alleen wilde die niet blijven plakken. Ook leuk om te weten als je geleider voor stroom moet zijn.

Maar goed uiteindelijk zat de plakker erop. Daarna kwam de spuit. Onder invloed van 3x een zo'n dergelijk pijnlijk gevoel, wenste ik me bijna in de stoel van de tandarts. Nog liever een wortelkanaalbehandling dan dit. De dokter moest hartelijk lachen om mijn reactie en verwensingen om vervolgens serieus aan haar taak te gaan beginnen. Een stuk zo groot als het bovenste vingerkootje van mijn pink werd weggesneden en in een potje gegooid. Dat noemen ze dan nog een klein stukje. Vervolgens moest het hele zaakje nog dichtgebrand worden, aangezien het een open wond was.

Nu wordt dit stukje naar het lab verzonden en krijgen we op 3 november de uitslag. Verder kan ik nog 2 weken lang blijven bloeden, Yay net wat ik wilde. Zucht, weer 2 weken wachten... Het was een hele opluchting dat ze nu alles in 1 keer kon wegsnijden, maar geheel gerust ben ik nog steeds niet. Het kan immers terugkomen. Daarom moet ik sowieso elk half jaar voor 2 jaar lang terugkomen. Hierna konden ze pas een echt besluit geven als zijnde: "mevrouw u bent genezen."

Vandaag zal ik dan eindelijk de uitslag te horen krijgen. Het is dat ik het gewoon weggeduwd heb, ergens ver achter in mn hoofd. Anders was ik gegarandeerd al horendul geworden. Maar vanmorgen begonnen al de telefoontjes: "ben je zenuwachtig?" "kom je wel werken" etc... Tja toen viel het me idd pas weer in dat vandaag de dag is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 november 2006 @ 09:42:58 #90
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43197306
Ik duim voor een goede uitslag!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:44:45 #91
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_43197336
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:39 schreef Mukie het volgende:
Hey Kasta hoe is het nu? Al een datum gezet?

Ik zal zelf iig ook even een update geven:
Klinkt als een behoorlijk heftig onderzoek Mukie! Ik hoop op een goede uitslag vandaag voor je
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:07:21 #92
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43197766
Ik had je al geSMSd maar ook hier ff...succes vandaag Muukster
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:14:56 #93
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43197915
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had je al geSMSd maar ook hier ff...succes vandaag Muukster
jij bent dan ook dubbelop lief thx
pi_43199089
mén zat net te eten
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:55:26 #95
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43202354
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:03 schreef zBus het volgende:
mén zat net te eten
Dan lees dit soort topics dan ook niet tijdens je lunch

Maar goed de uitslag heb ik net binnen:

Pap 3b: De cellen zijn iets meer afwijkend dan bij een Pap 3a; men spreekt soms ook van ernstige dysplasie. Verder onderzoek door de gynaecoloog is nu aangewezen. De kans dat een eenvoudige behandeling van de baarmoederhals wordt geadviseerd, is groter dan bij een Pap 3a.

Aangezien door de ingreep de baarmoedermond nu beschadigd is moet ik wachten to Februari om nogmaals te kijken of het zich weer verder heeft ontwikkeld.
Het weggehaalde stuk was in het voorstadium van kanker.
Nu kan het in februari volledig weg zijn of het kan weer terug zijn gekomen.
Indien het eerste het geval is, dan wordt het weer weggesneden.
Ze halen liever het elke keer weg, dan dat mijn complete baarmoeder verwijderd moet worden.

Ik ben er kapot van. Tril over mijn hele lichaam. Het is niet zomaar even iets.
Ja het is compleet weggehaald de vorige.
Ja het kan terugkomen, maar ook kan het weg zijn nu.
Wat moet ik nou? Wachten, meer dan dat zit er niet in...

Ik ga naar huis toe om dit even goed te laten bezinken...

Dus dames, laat je aub vaccineren voor dit virus ipv dit te moeten doormaken! (Dat kan nu al vanaf je 12e.)
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:58:19 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43202424
He gadver Mukie...
Wat een rotbehandeling en nog rotter nieuws.
Kan me voorstellen dat je er toch wel even hard van schrikt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 november 2006 @ 12:59:41 #97
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43202462
O bah, dat was niet de uitslag waarop je hoopte Vervelend dat je alleen maar kunt afwachten nu Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43202695
Och shit zeg Mukie! Ontzettend klote nieuws!
Sterkte
Saartje
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:37:23 #99
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43203591
wat ontzettend slecht nieuws Muuks

sterkte, maak jezelf niet gek met enge gedachten. wachten is zo verschrikkelijk en dan nog wel tot februari!
ga maar lekker naar huis en laat het ff inzinken, gelukkig heb je je lieve mannetje voor de broodnodige knuffels en schouder...we spreken snel

bah, schiet gewoon ff vol hier...
pi_43203631
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:55 schreef Mukie het volgende:

Ik ga naar huis toe om dit even goed te laten bezinken...
Sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')