abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:28:56 #76
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42774772
Hokey arts als in: hij krijgt een mooie tepelsmilie met een wel hele brede lach?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42774955
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
Hokey arts als in: hij krijgt een mooie tepelsmilie met een wel hele brede lach?
Hockey-arts als in iemand die op zondagmiddag in z'n rode broek naast het hockeyveld naar Diederik en z'n vrinden staat te kijken en erg overtuigd is van z'n eigen kundigheid. Gelukkig is hij ook gewoon goed in z'n vak.
A mind with a heart of it's own
pi_42775706
Best frustrerend als ziekenhuizen zeer efficient lang elkaar heenwerken...

Maar moet je nu weer terug voor de uitslag van deze onderzoeken? Verder vraag ik mij af of er nog een CT of MRI scan nodig is om het gezwel volledig in beeld te brengen. Lijkt mij toch fijn als je als chirurg van te voren weet hoe het ding er precies uitziet (lijkt mij handig als je weet hoe je dat ding eruit gaat snijden etc.) Maar ja, ik ben ook geen arts.....

Maar wat is nu de volgende: nog verder onderzoek? Of ga je nu definitief de wachtlijst op? Binnen zes weken geholpen?

(best nieuwsgierig ).

[ Bericht 6% gewijzigd door EchtGaaf op 18-10-2006 17:03:11 ]
pi_42778685
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Xennia het volgende:
Laat de vriendin in kwestie maar lekker voor je koken vanavond en als je er een beetje zielig bij kijkt, krijg je vast nog een massage
Net terug uit Duitsland en gaan nu inderdaad even samen je receptje koken .

Wanneer de operatie is? Nah, de 1 zei 2 weken, de ander had het over 6, dus het is nog even afwachten tot ze contact met me opnemen .
Vraag me wel af of ik nu wél of niet een nacht ter observatie dien te blijven... Immers, de cardioloog vond zelfs penicilline al overbodige luxe, dus dan lijkt een nacht blijven me ook niet echt nodig...
I was an atheist until I realized I was God
pi_42791074
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef kastanova het volgende:
En het was goddelijk, m'n broer vond het zelfs beter dan het Italiaans restaurant .

Shoppen in Duitsland was ook een succes, paar behoorlijk toffe dingen voor de vriendin in kwestie uitgezocht en zelf ook een paar leuke dingetjes gevonden .

Nah, al met al een aantal centen armer (kleding + boetes . ) maar hé, de dag toch nog enigszins gered...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:30:25 #81
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42796656
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wanneer de operatie is? Nah, de 1 zei 2 weken, de ander had het over 6, dus het is nog even afwachten tot ze contact met me opnemen .
Vraag me wel af of ik nu wél of niet een nacht ter observatie dien te blijven... Immers, de cardioloog vond zelfs penicilline al overbodige luxe, dus dan lijkt een nacht blijven me ook niet echt nodig...
Wat een gedoe zeg
En dan te bedenken dat zij daarvoor ook nog gestudeerd hebben.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_42820335
En hop, weer een boete erbij...

Vanaf 8:00 werken, lunchen schoot erbij in en weer overgewerkt, dus ik besloot mezelf te belonen met een etentje met een lieftallige collega (Hoofd HR, ik zoek het hogerop qua collega's tegenwoordig . )
Ze reed zoals verwacht, als een vrouw, dus wilde haar nét opbellen om te vragen of het zachter moest... *flits*

Goddamnit .

Nah, ze was nogal brak, dus we hadden afgesproken het niet later dan 20:30 te maken, dus parkeerkaartjes tot 20:45 genomen...
Maar ja, het was wel héél gezellig dus voordat we het wisten was het al 20:40...
En toen moest onze carpaccio van ossenhaas met kappertjes,olijventapenade, Parmezaanse kaas en balsamicodressing, kaasfrituur met mosterd-honing saus en stokbrood met walnotenpesto, rambol, knoflook- en italiaanse kruidenboter nog uitgeserveerd worden .

En gezien mijn geluk qua sancties de afgelopen week en de lust naar al dat lekkers ( . ) zijn we toch maar ff een kwartiertje teruggelopen om de parkeermeter bij te vullen...

Anyway, was gezellig, heb even heerlijk relaxed zitte lullen en kan er weer even tegenaan, dus die boetes neem ik maar weer even voor lief .
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:30:31 #83
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42828166
Dat is fijn om te horen.
Kreeg er honger van
pi_42923341
Mijn god, heerlijk topic om te lezen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_42924088
Jij moet in een vorig leven een brute zeehondjesknuppelaar zijn geweest. Of Stalin ofzo.
pi_42924657
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij moet in een vorig leven een brute zeehondjesknuppelaar zijn geweest. Of Stalin ofzo.
Ik?
Ja sorry, het is natuurlijk verschrikkelijk om te lezen en hoe het gaat... Maar de manier waarop Kasta het brengt is werkelijk waar gewoon lachwekkend, geef toe..
pi_42924979
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:58 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Ik?
Ja sorry, het is natuurlijk verschrikkelijk om te lezen en hoe het gaat... Maar de manier waarop Kasta het brengt is werkelijk waar gewoon lachwekkend, geef toe..
Nee, kasta .
pi_42925108
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, kasta .
Nee oke, niet dat je dacht dat ik het grappig zou vinden als iemand kanker krijgt.
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:39:46 #89
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43197250
Hey Kasta hoe is het nu? Al een datum gezet?

Ik zal zelf iig ook even een update geven:

De 17e in de ochtend zijn we vroeg opgestaan zodat we om 9 uur in het ziekenhuis zouden zijn bij de afdeling gynaecologie. Eenmaal aan de beurt werd er verteld dat het papilomavirus in de meeste mensen zit en in Engeland zelfs bij 80% van de bevolking. Er was geen antibiotica voor, maar normaliter zou het lichaam dit dan ook vanzelf opruimen. Bij mij is dit blijkbaar niet het geval en dus moeten ze kijken hoeveel cellen er nu precies vermeerderd zijn, hoe ze zich verhouden etc.. Het was wel al gebleken dat ik pap 3a had, wat goedaardig (benigne) betekend. Of in ieder geval dat er maar een lichte tot matige afwijking was.

Ik mocht dus weer in die heerlijke stoel gaan zitten, terwijl de dokter alles al ging klaarleggen om aan de slag te kunnen gaan. Alsof het niet al ongemakkelijk genoeg is om in die braces te zitten/liggen, krijg je ook nog eens een camera ingevoerd. Op het schermpje naast me kon ik alles in kleur meevolgen. Wat zag dat er smerig/vreemd uit zeg.
Na wat gepook en geduw met uit de kluiten gewassen cue-tips, werd me verteld dat ze toch een stuk zou weg gaan snijden. Dit zou gedaan worden olv hitte en een draadje. Je kunt het vergelijken met het snijdraad wat je vroeger gebruikte om klei te snijden. Een plakker ter grootte van mijn bovenbeen werd geplakt, alleen wilde die niet blijven plakken. Ook leuk om te weten als je geleider voor stroom moet zijn.

Maar goed uiteindelijk zat de plakker erop. Daarna kwam de spuit. Onder invloed van 3x een zo'n dergelijk pijnlijk gevoel, wenste ik me bijna in de stoel van de tandarts. Nog liever een wortelkanaalbehandling dan dit. De dokter moest hartelijk lachen om mijn reactie en verwensingen om vervolgens serieus aan haar taak te gaan beginnen. Een stuk zo groot als het bovenste vingerkootje van mijn pink werd weggesneden en in een potje gegooid. Dat noemen ze dan nog een klein stukje. Vervolgens moest het hele zaakje nog dichtgebrand worden, aangezien het een open wond was.

Nu wordt dit stukje naar het lab verzonden en krijgen we op 3 november de uitslag. Verder kan ik nog 2 weken lang blijven bloeden, Yay net wat ik wilde. Zucht, weer 2 weken wachten... Het was een hele opluchting dat ze nu alles in 1 keer kon wegsnijden, maar geheel gerust ben ik nog steeds niet. Het kan immers terugkomen. Daarom moet ik sowieso elk half jaar voor 2 jaar lang terugkomen. Hierna konden ze pas een echt besluit geven als zijnde: "mevrouw u bent genezen."

Vandaag zal ik dan eindelijk de uitslag te horen krijgen. Het is dat ik het gewoon weggeduwd heb, ergens ver achter in mn hoofd. Anders was ik gegarandeerd al horendul geworden. Maar vanmorgen begonnen al de telefoontjes: "ben je zenuwachtig?" "kom je wel werken" etc... Tja toen viel het me idd pas weer in dat vandaag de dag is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 november 2006 @ 09:42:58 #90
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43197306
Ik duim voor een goede uitslag!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43197336
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:39 schreef Mukie het volgende:
Hey Kasta hoe is het nu? Al een datum gezet?

Ik zal zelf iig ook even een update geven:
Klinkt als een behoorlijk heftig onderzoek Mukie! Ik hoop op een goede uitslag vandaag voor je
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:07:21 #92
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43197766
Ik had je al geSMSd maar ook hier ff...succes vandaag Muukster
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:14:56 #93
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43197915
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had je al geSMSd maar ook hier ff...succes vandaag Muukster
jij bent dan ook dubbelop lief thx
pi_43199089
mén zat net te eten
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:55:26 #95
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43202354
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:03 schreef zBus het volgende:
mén zat net te eten
Dan lees dit soort topics dan ook niet tijdens je lunch

Maar goed de uitslag heb ik net binnen:

Pap 3b: De cellen zijn iets meer afwijkend dan bij een Pap 3a; men spreekt soms ook van ernstige dysplasie. Verder onderzoek door de gynaecoloog is nu aangewezen. De kans dat een eenvoudige behandeling van de baarmoederhals wordt geadviseerd, is groter dan bij een Pap 3a.

Aangezien door de ingreep de baarmoedermond nu beschadigd is moet ik wachten to Februari om nogmaals te kijken of het zich weer verder heeft ontwikkeld.
Het weggehaalde stuk was in het voorstadium van kanker.
Nu kan het in februari volledig weg zijn of het kan weer terug zijn gekomen.
Indien het eerste het geval is, dan wordt het weer weggesneden.
Ze halen liever het elke keer weg, dan dat mijn complete baarmoeder verwijderd moet worden.

Ik ben er kapot van. Tril over mijn hele lichaam. Het is niet zomaar even iets.
Ja het is compleet weggehaald de vorige.
Ja het kan terugkomen, maar ook kan het weg zijn nu.
Wat moet ik nou? Wachten, meer dan dat zit er niet in...

Ik ga naar huis toe om dit even goed te laten bezinken...

Dus dames, laat je aub vaccineren voor dit virus ipv dit te moeten doormaken! (Dat kan nu al vanaf je 12e.)
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:58:19 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43202424
He gadver Mukie...
Wat een rotbehandeling en nog rotter nieuws.
Kan me voorstellen dat je er toch wel even hard van schrikt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 november 2006 @ 12:59:41 #97
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43202462
O bah, dat was niet de uitslag waarop je hoopte Vervelend dat je alleen maar kunt afwachten nu Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43202695
Och shit zeg Mukie! Ontzettend klote nieuws!
Sterkte
Saartje
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:37:23 #99
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43203591
wat ontzettend slecht nieuws Muuks

sterkte, maak jezelf niet gek met enge gedachten. wachten is zo verschrikkelijk en dan nog wel tot februari!
ga maar lekker naar huis en laat het ff inzinken, gelukkig heb je je lieve mannetje voor de broodnodige knuffels en schouder...we spreken snel

bah, schiet gewoon ff vol hier...
pi_43203631
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:55 schreef Mukie het volgende:

Ik ga naar huis toe om dit even goed te laten bezinken...
Sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')