Hey...een "Tu quoque"-tje gecombineerd met een "Ad verecundiam"-tjequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, fucking moraalridder, de behandelende zuster wilde notabene met me meegaan richting de rokersruimte aangezien ze zelf ook rookt als een schoortsteen.
Nóg wel, alhoewel hij al wel behoorlijk geteisterd isquote:Op donderdag 23 november 2006 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
Kasta! Kom eens vertellen! Zit je tepel er nog aan?
Nopequote:Op maandag 27 november 2006 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:
En Kasta, heb je de uitslag al?
Nou hopelijk goed nieuws........Benieuwd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:26 schreef kastanova het volgende:
Eet morgen bij een vrouwelijk collegaatje, dus denk niet dat ik nog aan posten toe kom na het werk, maar zodra ik tijd heb post ik nog wel ff een update.
Ik las iets andersquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:08 schreef Troel het volgende:
Hoeveel verpleegsters heb je eigenlijk al gepaaid kasta
Spannendquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope.
Vrijdag even opgebeld aangezien ik maandag een belangrijke vergadering (loonsverhoging. ) had en de afspraak dus wilde verzetten.
Ik: Oi, met die en die, ik heb dit en dat en kan dus maandag niet...
Zij: Ai, tja, de maandag zit nu al volledig vol, dus dat zou dan minimaal een week later worden...
Ik: Wtf? Voor het verwijderen van een paar hechtinkjes.
Zij: Yep, moet wel ff tijd voor gemaakt worden hé...
Ik: Nah okay, dan wacht ik wel een week.
Zij: Nou ja, da's ook niet echt een goed plan, als ze er een week later pas uitgaan is de kans op opstekingen vrij groot.
Ik: Kan ik ze er zelf niet uithalen dan? Nagelknipper, pincet en hoppa.
Zij: Je kunt het vast wel, maar of het verstandig is.
Ik: Hmmmmz, geen goed idee dus... Maarreuh, ik zou ook de uitslag krijgen?
Zij: Ik zie wel dat er iets naar het lab gestuurd is en dat de uitslag inmiddels ook binnen is.
Ik: Nou, vertel.
Zij: Nee, blabla, niet gekwalificeerd, mag de chirurg alleen doen, bladiebla...
Ik: Ik zal het niemand doorvertellen hoor.
Zij: Neehee, mag echt niet.
Ik: Nah, een hint dan?.
Zij: Whehehe...
Ik: Kom op joh, hoeveel lettergrepen?.
Anyway, het werd al snel een vrij amikaal gesprek waarna ze besloot toch nog maar eens even rond te bellen.
Et voila, morgen was er nog wel een gaatje te vinden in Enschede.
Eet morgen bij een vrouwelijk collegaatje, dus denk niet dat ik nog aan posten toe kom na het werk, maar zodra ik tijd heb post ik nog wel ff een update.
Tja ik moet wachten tot februari om nogmaals getest te kunnen worden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met jou? Was ook niet niks de laatste keer![]()
Nou sterkte iig.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja ik moet wachten tot februari om nogmaals getest te kunnen worden.
Het is geen pretje om weer te moeten wachten en mede door andere omstandigheden, moet ik het nu erg rustig aandoen om een burnout te voorkomen.En ik hou al zoveel van rustig aandoen, NOT.
En Kasta? Ben je vandaag nog wat wijzer geworden?quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:26 schreef kastanova het volgende:
Et voila, morgen was er nog wel een gaatje te vinden in Enschede.
Ben van de ene collega vrijwel direct doorgegaan naar de andere, dus helaas geen tijd voor een uitgebreid verhaal dit keerquote:Op woensdag 29 november 2006 22:13 schreef EchtGaaf het volgende:
En Kasta? Ben je vandaag nog wat wijzer geworden?
Harstikke gefeliciteerd, Kasta!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben van de ene collega vrijwel direct doorgegaan naar de andere, dus helaas geen tijd voor een uitgebreid verhaal dit keer.
Samenvatting;
Het was slechts borstweefsel ........
Jij gaat toch over een paar weken voor het eerst skieen?quote:.......en ik kom voorlopig in ieder geval niet meer terug in het ziekenhuis (I hope. )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |