Dat is nou net wat ik ventileerde je vroeg niets ook niet naar onze mening over de text je zat dus gewoon te spammenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezien de taalkundige samenstelling van het merendeel van jouw postings verwacht ik geen antwoord op een vraag die uberhaupt niet gesteld is. Ik wilde slechts mijn mening hier vetileren in de hoop mensen tekunnen wijzen op de afbraak van ons toch steeds duurder wordende onderwijs. Top down gaat het bergafwaarts, van uni tot hogeschool, van hogeschool tot mbo. Mijn verwachting is dat we binnen nu en 10 jaar 5000 euro per jaar moeten inleggen voor een degelijke opleiding voor ons nageslacht en we er dyslectische leraren en stripboeken voor terug krijgen
...daar ben ik blij om .... die wekker danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, ik heb ze vanavond af kunnen halen. Heb ze naar bed gestuurd met pijnstillers, gaat helemaal goedkomen. Kreeg overigens wel de wekker naar mijn kop gegooit toen ik zei: "dit is natuurlijk leuk maar we gaan gewoon straks sex hebben!"![]()
Ik snee op verzoek een keer een serieus onderwerp aan. Dat mij dat slechts op hoongelach en dwaze huilieteksten komt te staan kan ik niets aan doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat is nou net wat ik ventileerde je vroeg niets ook niet naar onze mening over de text je zat dus gewoon te spammen![]()
ah, hij heeft m echt gekregen....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
Scan is weer 48 uur zijn bank aan het stofferen.....
spam; ongevraagde post spammen ongevraagd posten en de rest bla bla blaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
vond ik niet.wat is spammen in jou optiek?
zeg, was ik voor de verandering ook eens serieus, krijg ik dit!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik snee op verzoek een keer een serieus onderwerp aan. Dat mij dat slechts op hoongelach en dwaze huilieteksten komt te staan kan ik niets aan doen![]()
hoe krijg je in de SC ongevraagde post??quote:
Wie the fuck deed dat verzoek?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik snee op verzoek een keer een serieus onderwerp aan. Dat mij dat slechts op hoongelach en dwaze huilieteksten komt te staan kan ik niets aan doen![]()
OMFG!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
Scan is weer 48 uur zijn bank aan het stofferen.....
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef Dagonet het volgende:
scanman01 48 uur.
doelde ook niet op jou mop!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg, was ik voor de verandering ook eens serieus, krijg ik dit!![]()
Bobby vroeger....steende de grot uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:
Everybody's talking all this stuff about me
Why don't they just let me live?
Tell me why I don't need commission
Make my own decisions
That's my prerogative
It's my prerogative (it's my prerogative)
It's the way that I wanna live (it's my prerogative)
I can do just what I feel (it's my prerogative)
No one can tell me what to do (it's my prerogative)
'Cause what I'm doing I'm doing for you
Don't get me wrong
I'm really not souped
Ego trips is not my thing
All these strange relationships really gets me down
I see nothing wrong in spreading myself around
[afbeelding][afbeelding]
k weet ook wel dat t iets genuanceerder ligt duhquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe krijg je in de SC ongevraagde post??![]()
zeg dat dan!quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bobby vroeger....steende de grot uit
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij zou me niet 48 uur op een mailtje laten wachten he mom ?![]()
![]()
![]()
geen flauw idee, hij schijnt nog wel eens een aardig ritme op Witney te hengstenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Doet ie tegenwoordig ook nog wat in de muziekdan ?
wat nu weer ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef Nostalgist het volgende:
Tjeempie, Ik heb wel te doen met Flugel.....Niet leuk nu meer....
de plaat blijft weer hangen...quote:
de ban(k) alanis goresletquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen flauw idee, hij schijnt nog wel eens een aardig ritme op Witney te hengsten
anyway ...ik heb ook een hele toepasselijke tekstTITEL...geef een stukkie lyrics...verwacht dat nossie 'm zo heeft!
I walked into his office I felt so self-conscious on the couch
he was sitting down across from me he was writing down his hypothesis I don't know
i've got a loving supportive wife who doesn't know how involved she should get
you say his interjecting was him just calling me on my shit?
De nare opmerkingen in de FB.quote:
Huh? Ken je haar persoonlijk?quote:
Ik zou ook absoluut geen Modje willen zijn hierquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef Nostalgist het volgende:
Tjeempie, Ik heb wel te doen met Flugel.....Niet leuk nu meer....
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Echt niet, ik denk dat ze je aan het cockteasen is
denk dat ik al permbans aangevraagd hadquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zou ook absoluut geen Modje willen zijn hier
waar is oortjes eigenlijk? die heb ik echt al in geen tijden gezien.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Nou ja...ik bekijk het maar van de positieve kant....ik zit hier lekker de hele avond erect te wezen.![]()
![]()
Wat is jouw favo film? Dogma?quote:
quote:
Ik wor er altijd een beetje lesbisch vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope, Ik vind haar alléén erg goed zingen.....
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wor er altijd een beetje lesbisch van![]()
Ben ff beneden bij de postbus wezen kijken but nope....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar is oortjes eigenlijk? die heb ik echt al in geen tijden gezien.....![]()
quote:
ze heb wel n aantal erg goeie nrs iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope, Ik vind haar alléén erg goed zingen.....
![]()
You oughta know, Ironic, Perfect, Baba, Front rowquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
ze heb wel n aantal erg goeie nrs idd
mja mn typen is al net zo duidelijk als mn spreken en mn sigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat had ik pas na een paar keer nalezen door.....
![]()
haar stock aitken en waterman werk ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You oughta know, Ironic, Perfect, Baba, Front row
Eight easy steps. Het wat oudere werk is mooier![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Echt niet, ik denk dat ze je aan het cockteasen is
Op een ander forum te beppenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hee, een kenner !!! Leuk !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
haar stock aitken en waterman werk ?![]()
ken niet alles vind voornamelijk hand in my p. en ironnic goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You oughta know, Ironic, Perfect, Baba, Front row
Eight easy steps. Het wat oudere werk is mooier![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Nou ja...ik bekijk het maar van de positieve kant....ik zit hier lekker de hele avond erect te wezen.![]()
![]()
dat zijn idd feitjes die er bij mij nooit meer uitgaanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hee, een kenner !!! Leuk !
Hilarisch inderdaad !
heb je um nou nog niet dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
An old man who turned 98 . Won a lottery ticket , and died the next day.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
ken niet alles vind voornamelijk hand in my p. en ironnic goed
Ze heeft in een recente videoclip zichzelf ook nog belachelijk gemaakt met die periode....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zijn idd feitjes die er bij mij nooit meer uitgaan![]()
ja de ironie des levensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
An old man who turned 98 . Won a lottery ticket , and died the next day.....![]()
ken ik jou?quote:
ga nog is ff kijken danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh
Heb je de mijne met "beeldmateriaal" (wink wink nodge nodge) inmiddels wel?![]()
![]()
Daar kunnen we nog uren over praten.....quote:
No probs....quote:
la ma nie doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Daar kunnen we nog uren over praten.....![]()
... nee maar die wil ik wel.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh
Heb je de mijne met "beeldmateriaal" (wink wink nodge nodge) inmiddels wel?![]()
![]()
voorbij de kerk rechts achter de invalide parkeerplaats?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
No probs....![]()
Kom je a.s vrijdag 14.00u toch ook gewoon een keertje mee naar de algehele zaadlozing voor gedumpte mannen bij de grote eik.![]()
Nope . Tot morgen allemaal ! Goed slapen hèquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope . Tot morgen allemaal ! Goed slapen hè![]()
![]()
hmm...tsja...dan is het echte werk al geweest natuurlijk....mahaaar... ik geloof dat de welpen dan nog wel training hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
voorbij de kerk rechts achter de invalide parkeerplaats?![]()
ben altijd op zn vroegst pas om 16.00u klaar met werk![]()
Dit keer ben ik onschuldigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De nare opmerkingen in de FB.Wat gebeurt er toch dit jaar allemaal ?
welke nare opmerking?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit keer ben ik onschuldig![]()
Werk aan de winkel voor bommie...![]()
Niet ? ...rose briefpapier...geparfumeerd ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... nee maar die wil ik wel.....![]()
![]()
OMFG!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:27 schreef demins het volgende:
[..]
Als ze met haar broekje zwaait, drijft ze het gepeupel hier nog alle kanten op!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
oe......ik krijg het er warm van...
![]()
![]()
jij hebt um zeker wel door een postduif laten brengenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet ? ...rose briefpapier...geparfumeerd ?![]()
![]()
Pewie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:30 schreef petraa het volgende:
Goeie avond allemaal,![]()
hebben jullie me nog een beetje gemist?
![]()
Sinds wanneer zit jij te semicyberen????quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet ? ...rose briefpapier...geparfumeerd ?![]()
![]()
tss je reageer wel erg snel, zelfs op msn reageren ze niet zo snel of heb ik daar allemaal slome jopen zitten.quote:
Echie niet....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jij hebt um zeker wel door een postduif laten brengen![]()
Ik heb geen idee, ik loop maar wat te stokenquote:
Waarom zit ik nog niet op je msn? Je mag me dan gelijk blokkeren heur...doen ze hier allemaal!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:32 schreef petraa het volgende:
[..]
tss je reageer wel erg snel, zelfs op msn reageren ze niet zo snel of heb ik daar allemaal slome jopen zitten.![]()
Stoken is een zeer slechte eigenschap, vriend Eend!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik loop maar wat te stoken![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:30 schreef petraa het volgende:
Goeie avond allemaal,![]()
hebben jullie me nog een beetje gemist?
![]()
Houdt je anders lekker warm in de winterquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stoken is een zeer slechte eigenschap, vriend Eend!![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zit ik nog niet op je msn? Je mag me dan gelijk blokkeren heur...doen ze hier allemaal!![]()
nee...ik heb met jou lekker gesprekken op msnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij te semicyberen????![]()
Stapelgek word ik van dat constante gejank en gedrein van je...quote:Jappie...jij kunt er toch voor zorgen dat die Eend nog een ban krijgt....Jappie wil je mij in de SC af en toe een beetje mijn gang laten gaan.......Jappie heb ik toestemming om......
nah wat heeft het voor zin om je op me msn te zetten, als ik je toch weer gelijk moet blokkeren ????? Ik ben trouwens niet allemaalquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zit ik nog niet op je msn? Je mag me dan gelijk blokkeren heur...doen ze hier allemaal!![]()
een beetje boos gaan doen en dan zelf nix sturen....das niet liefquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echie niet....![]()
Ik denk dat dat "hot"mail de boel onnodig vertraagt...![]()
wat is dat nou weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:36 schreef versabommie het volgende:
petraa heeft niet eens haar pm doosje geactiveerd![]()
Godver dikke bullshit, heb heel die msn log nog:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
nee...ik heb met jou lekker gesprekken op msn![]()
[..]
Stapelgek word ik van dat constante gejank en gedrein van je...![]()
zie je bovenin dat envelopje? klik er eens op ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef petraa het volgende:
[..]
wat is dat nou weer
praat eens nederlands![]()
maar.....maar....ik heb er wel een gestuuhuuhuurd....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
een beetje boos gaan doen en dan zelf nix sturen....das niet lief![]()
![]()
![]()
Hmmm ik moet meer users hier toevoegenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
nee...ik heb met jou lekker gesprekken op msn![]()
[..]
Stapelgek word ik van dat constante gejank en gedrein van je...![]()
pick me! pick me!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm ik moet meer users hier toevoegen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godver dikke bullshit, heb heel die msn log nog:
Jappie zegt:
Bommie, ik heb een probleem en wil het toetsen bij een echte kerel
Bommie zegt:
Wat is er dan pik?
Jappie zegt:
Nou ik vind het enorm geil om luiers te dragen, en dan vol te schijten en daar mee het winkelcentrum in te gaan
Bommie zegt:
jij gaat gelijk op block, ranzige kleuter![]()
IK ook niet en begin er ook niet aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:36 schreef versabommie het volgende:
petraa heeft niet eens haar pm doosje geactiveerd![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
pick me! pick me!
Ik ben al tijden een grote fan van je werk![]()
jankerdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
maar.....maar....ik heb er wel een gestuuhuuhuurd....![]()
![]()
![]()
Trouwens het janinen topic is ook leuk om te bomenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
oh men...ik pis nu echt in me luier
je bent inene met stip een van mijn favo's op dit forum!quote:
Bewijs dat eerst maar eens met een banquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
pick me! pick me!
Ik ben al tijden een grote fan van je werk![]()
Doe mijn best maar krijg Krabbit maar niet over het randjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bewijs dat eerst maar eens met een ban
Jij harteloos wezen.........zie je dan niet wat voor hartverscheurende scene dit is....quote:
wowwwwww ik ben iemands favo had nooit gedacht dat me dat ooooooit zou lukkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent inene met stip een van mijn favo's op dit forum!![]()
ik zou als ik deze scene op tv zou zien, direct die persoon naar een psych sturen. Maar ja wie ben ik he !!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij harteloos wezen.........zie je dan niet wat voor hartverscheurende scene dit is....![]()
Het had zeker niet misstaan in een Angelique aflevering waarbij de 2 geliefdenelkaar weer door omstandigheden buiten hunzelf om voor maanden moeten missen.
![]()
je staat er nu bij in mijn fotoboekquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef petraa het volgende:
[..]
wowwwwww ik ben iemands favo had nooit gedacht dat me dat ooooooit zou lukken![]()
ja, volgende week gestuuhuuhuurd zekerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
maar.....maar....ik heb er wel een gestuuhuuhuurd....![]()
![]()
![]()
Nosferatu ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:50 schreef petraa het volgende:
[..]
ik zou als ik deze scene op tv zou zien, direct die persoon naar een psych sturen. Maar ja wie ben ik he !!![]()
![]()
Morgen mijn fotoboek, wie weet kom je er ooit ook bij mij in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
je staat er nu bij in mijn fotoboek![]()
geil! (indien vrouwelijk!)quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Morgen mijn fotoboek, wie weet kom je er ooit ook bij mij in.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Het lijkt me gepast nu ff te zwijgen![]()
![]()
![]()
Niet te hard lachen, want dat kan je de kop kosten.quote:
Ik try je wel! Wie weet slaag jij er wel inquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet te hard lachen, want dat kan je de kop kosten.don't try me
![]()
![]()
Wil ik er wel in slagen ?????quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik try je wel! Wie weet slaag jij er wel in![]()
Hoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, volgende week gestuuhuuhuurd zeker![]()
wow niet van de songteksten page afgehaald??? helemaal zelf in elkaar gezet ??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ho![]()
At first I was afraid I was petrified
Kept thinking I could never live without you by my side
But then I spent so many nights thinking where that mail had gone
Now I grew strong and I learned how to get along
And now your back, from cyber space
I just walked in to find you here with that mad look upon your face![]()
I should have left that stupid lock I should have given you the key
If Id have known for just one second youd have send your love to me.![]()
Please just don't go just wait some more
Just press F5 now cuz your love is more than welcome once more![]()
You werent the one who tried to hurt me with goodbye![]()
But you made me humble and made me lay down and cry![]()
But hey not I, I will survive![]()
Oh as long as I know how to love I know ill stay alive
Ive got all my life to live Ive got all my love to give
Ill survive I will survive hey hey
![]()
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU YEAHHHHHHHHHHHHH gay top 100quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ho![]()
![]()
Vrouwen en romantiek...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
wow niet van de songteksten page afgehaald??? helemaal zelf in elkaar gezet ??![]()
Wowwwwwww jij ben goed op de hoogte van de gay top 100quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU YEAHHHHHHHHHHHHH gay top 100
lalalalalala![]()
Homofobe jaloerse kipquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU YEAHHHHHHHHHHHHH gay top 100
lalalalalala![]()
ja dus en... ben niet zo goed in buitenlandse talenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ho![]()
![]()
Tja, had je maar de stem van een zangvogeltje moeten hebben dan had ik het misschien wel romantisch gevonden. Maar die schorre kraaienstem zegt me niet zoveel.quote:
quote:
kijk niet zo boos....pluk een roos...zet um op je hoed...dan is alles weer goed..quote:
Kijk eens wat vrolijkerquote:
Wat er dus eik staat is dat ik inmiddels na dagen vol zinderende spanning allejezus geil ben geworden en niet kan wachten tot ik de kleren van je lijf kan scheuren om je een onvoorstelbaar harde spanking te geven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja dus en... ben niet zo goed in buitenlandse talen![]()
![]()
Ik kom net uit Utrecht vandaan, weinig reden om vrolijk te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ho![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kom net uit Utrecht vandaan, weinig reden om vrolijk te zijn.
Huil met mij m'n tranenquote:
Geen leuke stad ???quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Day het volgende:
[..]
en met dat in me hoofd moet ik gaan straks slapen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat er dus eik staat is dat ik inmiddels na dagen vol zinderende spanning allejezus geil ben geworden en niet kan wachten tot ik de kleren van je lijf kan scheuren om je een onvoorstelbaar harde spanking te geven.![]()
![]()
![]()
Zoiets dus....trust peeps
![]()
![]()
Me mond valt open van verbazingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huil met mij m'n tranen
lach met mij m'n lach
laat me even inzien
het moois van deze dag
Neem mijn beide handen
houd ze stevig vast
zeg me dan vol liefde
je bent me niet tot last
Geef vandaag je liefde
zeg daarbij geen woord
maar stel gewoon een daad
laat me alleen even weten
dat je altijd achter me staat.
Daar zou ik ook niet vrolijk van worden neequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Day het volgende:
[..]
Niet nodigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe mijn best maar krijg Krabbit maar niet over het randje![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet nodigNa wat ik vanavond heb gelezen zou het beter zijn omzelf even weg te blijven!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:36 schreef petraa het volgende:
Ik ga slapen doeiiiiiiiiii allemaal en doe geen dingen die ik ook niet zou doen![]()
![]()
![]()
Je moest achteraan in de file aansluiten achter al die mensen die Utrecht willen ontvluchtenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet nodigNa wat ik vanavond heb gelezen zou het beter zijn omzelf even weg te blijven!
jeroen liep met n po in zn handenquote:
Maar om eikels users zoals jij zal ik echt wel blijven hoor, jij bent 1 van de weinige die ik dat plezier gunquote:
Was toch en succesvol topic kennelijk was er behoefte aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:51 schreef Day het volgende:
Opzouten met dit gezeik!
Doe het zelfquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was toch en succesvol topic kennelijk was er behoefte aan
Wie vraagt er even een heropening aan![]()
Ik durf na die waarschuwong van Day niet meerquote:
edit je bent al weg lees ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en met dat in me hoofd moet ik gaan straks slapen...![]()
notquote:
Als je nu ook nog stopt met de rest wat je nog wel durft zou het hier weer een stuk gezelliger zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik durf na die waarschuwong van Day niet meer![]()
je begint een sneue schaduw van jezelf te wordenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie vraagt er even een heropening aan![]()
ow ik wilde zeggen ik heb nog wel wat anders dat je in je op kan nemenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
wie ben jij?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
ow ik wilde zeggen ik heb nog wel wat anders dat je in je op kan nemen![]()
ga je jezelf herhalen?quote:
Jij wordt steeds grappigerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
je begint een sneue schaduw van jezelf te worden![]()
jap heefd je best te pakken gedad merk ik met je geestelijke gesteldheid geknoeidquote:
Gaat niet best met je he? Elke dag kom ik wel dezelfde tekst van je tegenquote:
ja wilde ff dat woordje wel er tussenuit halen maar had op quote ipv edit gedruktquote:
Door wie ben jij dan onder handen genomenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
jap heefd je best te pakken gedad merk ik met je geestelijke gesteldheid geknoeid![]()
Dat heb ik nou met jouquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat niet best met je he? Elke dag kom ik wel dezelfde tekst van je tegen![]()
door FOK!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Door wie ben jij dan onder handen genomen![]()
jappie stuurt lieve mailtjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
jap heefd je best te pakken gedad merk ik met je geestelijke gesteldheid geknoeid![]()
maar eh hoezo die vraag Wie ben jijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja wilde ff dat woordje wel er tussenuit halen maar had op quote ipv edit gedrukt
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat niet best met je he? Elke dag kom ik wel dezelfde tekst van je tegen![]()
vertel...quote:
oooo spelletje...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar eh hoezo die vraag Wie ben jij
bedtijd?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef Inodder het volgende:
fgrmbll wat ben ik allemaal aan t kutten met die knoppen![]()
nu loop ik mezelf weer te quoten![]()
nee, ik ben nog niet moequote:
vertellllquote:
ja das leuk hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
vertellll
ben ook al in de ban van dat associatie gebeuren
Ik ook van jouquote:
doeoeooeiiiiiiiiiiquote:
Ik zie het al, die hamer op je koppie is niet bestquote:
Je wilt me wel erg graag weg hebben is t niequote:
he wie ben je....o ik zie het al....maar wie is die muis???quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zie het al, die hamer op je koppie is niet best![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
he wie ben je....o ik zie het al....maar wie is die muis???
sleepz...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:40 schreef Inodder het volgende:
Nou t is hier ook wel weer mooi geweest![]()
Welterusen Iedereen![]()
![]()
... het gaat ook eigenlijk nergens over dus ik denk dat tom tom het niet eens zou kunnen vinden..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:44 schreef nomen_nescio het volgende:
uhm mensen heeft iemand een topic tom tom in de aanbieding? raak aardig de weg kwijt hier met al die [...] vage topics
De Tom Tom vindt alles toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... het gaat ook eigenlijk nergens over dus ik denk dat tom tom het niet eens zou kunnen vinden..![]()
mijn sleutels heeft ie nooit gevonden....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
De Tom Tom vindt alles toch?![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH je komt hier echt nog wel op terug, zo'n smiecht en onderkruipsel ben je wel(ps, de nsb knop zit rechts-boven)
Ik las je post (zie sig) en echt waar je bent het schijnheiligste ventje wat hier post![]()
Tuurlijk heb ik een andere naam (kloon) net als zoveel mensen hier
Je hebt niets van je ban geleerd, nee maar snel naar SC rennen en gewoon lopen smeken voor een ban, je bent echt een kotsmisselijk mannetje![]()
Ik weet dat je het toch niet kunt laten om te reageren dus ik kom straks nog wel even kijken wat voor gal je uit je toetsenbord hebt kunnen rammen![]()
Maar gefeliciteerd, je hebt het voor elkaar gekregen om Scanman een ban aan te smeren![]()
Ik heb een ander op het oogquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
die sunchaser moet eigenlijk kapot![]()
Stel je niet zo aan zeg, allemaal dus, alle partijen dus.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
die sunchaser moet eigenlijk kapot![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:22 schreef mazaru het volgende:
Wisten jullie al dat Egbert op VOL heeft gepost?
Ja zeker jammer, misschien vind die de weg naar Fok ook nog wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Leuk dat die de digitale snelweg heeft gevonden, jammer dat ie eruit is.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:22 schreef mazaru het volgende:
Wisten jullie al dat Egbert op VOL heeft gepost?
Morwen!!!!!!!! weet jij hier meer van, geef maar toe is een kloon van jouquote:<knip>
nogmaals thanx voor jullie steun....en tot morgen kanjers... groetjes en liefs van Egbert....
Ze doen allemaal maar een eind raak.. ga me er niet mee vermoeienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:37 schreef PC eend het volgende:
Overal breekt de pleuris uit en ik weet niet meer waar ik moet kijken, ik voel me net een mod![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:37 schreef PC eend het volgende:
Overal breekt de pleuris uit en ik weet niet meer waar ik moet kijken, ik voel me net een mod![]()
Begin jij nou ook alquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Morwen!!!!!!!! weet jij hier meer van, geef maar toe is een kloon van jou
Nee hoor, blijf maar gewoon jezelfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al![]()
Ik ga maar eens een nieuw account aanmaken "Egbertfan"![]()
Ach welnee, je doet gewoon 40 idioten topics openen en dan ben je van alles op de hoogtequote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf maar gewoon jezelf![]()
![]()
![]()
Ben de weg al genoeg kwijt hier momenteel![]()
Ze zijn doodquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben een paar uurtjes weg en er gebeurt niks op de streams?
Morwselquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zijn doodDe streams dan, maar toch
![]()
Dit is de SC, wil je hier niet over streams lullen!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
Maar wel op het forumquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga niet eens meer teruglezen wat er gepost is, het is wel goed zo zegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
Nu is zelfs het FB geslotenKan ik nergens meer een ban aanvragen
![]()
Ik heb mijn streams niet aan, fyi.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:00 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Dit is de SC, wil je hier niet over streams lullen!!!
Rot op naar [COS #413] 1-2 CHA CHA CHA
Nee doet maar [COCOS #1] Daar waar het allemaal begon.....
Palmselsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Morwsel![]()
Voel je je al wat beter dan gisternacht?
Als je alles zou teruglezen ben je wel even bezig, al die verschillende topic's die er even geopend zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer teruglezen wat er gepost is, het is wel goed zo zeg
Gaat meer om de sc in FB, wat ik zo begrijp.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:03 schreef Prospera het volgende:
Ik denk dat er heibel is om scan.
Ja, lekker een avondje buiten de deur geweest, mag van mezelf nu weer de nerd uithangenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Palmsels![]()
Ja, gaat weer goed hoor. Zo nu en dan even uit mijn dak en dan istie weer ok![]()
Hangt ie bij jou ook nog een beetje lekker?![]()
Hier is het ook gezellig, ik wil je zelfs wel even in elkaar beuken als je dat wiltquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je alles zou teruglezen ben je wel even bezig, al die verschillende topic's die er even geopend zijn![]()
Maar FB is dicht![]()
Yvonne sluit zelfs de FBquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer teruglezen wat er gepost is, het is wel goed zo zeg
Gaat wel eventjes om meerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat meer om de sc in FB, wat ik zo begrijp.
A, een sociaal leven dus, ik leef met je meequote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, lekker een avondje buiten de deur geweest, mag van mezelf nu weer de nerd uithangen
En hij hangt linksdragend op het moment, maar als ge dat niet bevalt wil ik hem ook best rechts dragen.
Lieverd, recht door zee gaat niet, of ik moet een gat in mijn broek knippen en dan nog laat ik een slijmspoor achter over de grondquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, een sociaal leven dus, ik leef met je mee![]()
Ik vind linksdragend helemaal goed, al is recht door zee het beste natuurlijk![]()
![]()
Is dit nou een verkapte rot naar je land postquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En je weet waar ze liggen en waar je het beste eroverheen kunt gaan![]()
Lijkt mij het beste om de gemoederen even te bedaren her en der, het is opgeblazen tot iets heel groots wat het niet echt is. Al ben ik het niet eens met de ban van Scan, maar goed..........quote:
Ik wil geen beuken ik wil iets posten en daarna een welverdiende banquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier is het ook gezellig, ik wil je zelfs wel even in elkaar beuken als je dat wilt![]()
![]()
Je kan hem ook om je middel slaan hehquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieverd, recht door zee gaat niet, of ik moet een gat in mijn broek knippen en dan nog laat ik een slijmspoor achter over de grond
Staat daar een straf op dan? Anders zou een gluiperd als jij (of LS) het niet vragenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dit nou een verkapte rot naar je land post![]()
![]()
Nee he, niet wéérrrrrquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Al ben ik het niet eens met de bank van Scan, maar goed..........
Hooguit de aanleiding, denk meer dat het te maken heeft met de reactie's!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:03 schreef Prospera het volgende:
Ik denk dat er heibel is om scan.
Ik wou klagen over jouw racisme.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wil geen beuken ik wil iets posten en daarna een welverdiende ban![]()
Heb je een afspraak ?quote:
NSB knop is uitgevonden voor figuren zoals jijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Staat daar een straf op dan? Anders zou een gluiperd als jij (of LS) het niet vragen![]()
Maar FB is gesloten dus je zal de NSB knop moeten gebruiken![]()
Ik welquote:
Die verkapte rot naar je land post, waar hij nog verontwaardigt over vraagt of dat niet magquote:
Weet je wat het is, Kribbet, soms moet je gewoon ophouden erover en dat geldt voor meerderen. Ik kan ook best fel zijn, maar weet wanneer even te stoppen en wat anders te gaan doen. Dat is het verschil. Laat het nou gewoon even, morgen weer een nieuwe dag.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Blijf jij es met je poten van mijn post afquote:
Doe jij ook eens gewoon even rustig worden. Bommie ook al naar bed gestuurd (hij luisterde nog ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het zo ergquote:
Welnee, niks bansquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het zo erg![]()
Morgen regent het bans? of gaan we het zonder mods proberen?![]()
Je kunt me van alles beschuldigen, dat ik jou de grootste klootzak van FOK! vind, dat je beter je Drion pil kunt nemen, dat je het anusvriendje van LS bent en die trouwens een vuile NSB'er is, dat je lekker botulisme onder je veren kan krijgen en een verzieker en zuiger van het forum bent om maar door te gaan over je ban.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:18 schreef White_Pearl het volgende:
Ligt het aan mij of ligt iedereen op zwart
Een geruststellende gedachte, relativeren en zoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, niks bans
morgen zien we wel weer verder hoor
Je schijnt te weten waar hij zit, na een keer of 29 schijnt hij te werkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
NSB knop is uitgevonden voor figuren zoals jij![]()
Wat lul je dan slap netquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kunt me van alles beschuldigen, dat ik jou de grootste klootzak van FOK! vind, dat je beter je Drion pil kunt nemen, dat je het anusvriendje van LS bent en die trouwens een vuile NSB'er is, dat je lekker botulisme onder je veren kan krijgen en een verzieker en zuiger van het forum bent om maar door te gaan over je ban.
MAAR NOOIT KAN JE MIJ BESCHULDIGEN VAN ENIGE VORM VAN RACISME
Maar ga rustig je gang, want zo'n kleinzielig persoon (eend) ben je wel![]()
![]()
quote:
Jij lijkt best veel op Hummie, met je lange witte haarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:23 schreef yvonne het volgende:
De nacht brengt ook altijd het beste in de mens boven niet?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:23 schreef yvonne het volgende:
Bij mij wel, hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:23 schreef yvonne het volgende:
Rick schopt kontquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:24 schreef Morwen het volgende:
Mooie muziek luister ik nu![]()
Gelukkig doen die klote streams het niet![]()
![]()
Dont push itquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij lijkt best veel op Hummie, met je lange witte haar![]()
Ik eis een ban voor versabommie!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, niks bans
morgen zien we wel weer verder hoor
Waarover? Die post over de grenzen van het toelaatbare?quote:
Wat zei ik net ook weer over bannen morgen?quote:
Rik is gewoon een kanjerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:27 schreef Stereotomy het volgende:
Rik beats Semih, Tijn *en* E10 wat betreft het gelijk willen halen
Ik ben zo rustig als een slaappilquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:16 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doe jij ook eens gewoon even rustig worden. Bommie ook al naar bed gestuurd (hij luisterde nog ook). Wat schieten we hier nou met z'n allen mee op. Laat alles eerst even kalmeren ipv de boel nog verder op te naaien.
Kreeg je dat net door via skype?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:27 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Opgetreden moet er worden, laat je collega's niet ongenuanceerd slachten!!!
Ik kap ermee, truste voor zo. Ik sluit met een hart onder de riem voor de mods.
Zonder mods geen forum, sta daar eens bij stil.
He, palm, wat zijn wij eigenlijk lief nu hehquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krijgt toch de schurft jij, *krab krab krab*![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:29 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Pak jij hem maar in ze bruine anjer!
* Stereotomy schept Morwen's kots op en eet het netjes opquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, palm, wat zijn wij eigenlijk lief nu heh![]()
Kan nu eenmaal slecht tegen racisme en helemaal tegen een valse beschuldigingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:19 schreef Stereotomy het volgende:
Nounounou Kribbetniet zo fanatiek hee
Dus jij hebt een kotsfetisjquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy schept Morwen's kots op en eet het netjes op
Anders is het zonde, da's niet lief
Nope, die sukkel heeft Vista geinstalleerd en is sindsdien niet meer te verstaan.quote:
Oeh, ik ben niet zo dol op katten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus jij hebt een kotsfetisjIk heb 2 katten die de boel hier onder kotsen en ik ben een luie donder dus komt u maar
![]()
ROT OP naar je eiguh volluk!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan nu eenmaal slecht tegen racisme en helemaal tegen een valse beschuldiging![]()
Maar verder ben ik de rust zelfe, zit in ons volk![]()
Gelukkig weet ik nu waar die knop zitquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |