mijn sleutels heeft ie nooit gevonden....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
De Tom Tom vindt alles toch?![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH je komt hier echt nog wel op terug, zo'n smiecht en onderkruipsel ben je wel(ps, de nsb knop zit rechts-boven)
Ik las je post (zie sig) en echt waar je bent het schijnheiligste ventje wat hier post![]()
Tuurlijk heb ik een andere naam (kloon) net als zoveel mensen hier
Je hebt niets van je ban geleerd, nee maar snel naar SC rennen en gewoon lopen smeken voor een ban, je bent echt een kotsmisselijk mannetje![]()
Ik weet dat je het toch niet kunt laten om te reageren dus ik kom straks nog wel even kijken wat voor gal je uit je toetsenbord hebt kunnen rammen![]()
Maar gefeliciteerd, je hebt het voor elkaar gekregen om Scanman een ban aan te smeren![]()
Ik heb een ander op het oogquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
die sunchaser moet eigenlijk kapot![]()
Stel je niet zo aan zeg, allemaal dus, alle partijen dus.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
die sunchaser moet eigenlijk kapot![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:22 schreef mazaru het volgende:
Wisten jullie al dat Egbert op VOL heeft gepost?
Ja zeker jammer, misschien vind die de weg naar Fok ook nog wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Leuk dat die de digitale snelweg heeft gevonden, jammer dat ie eruit is.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:22 schreef mazaru het volgende:
Wisten jullie al dat Egbert op VOL heeft gepost?
Morwen!!!!!!!! weet jij hier meer van, geef maar toe is een kloon van jouquote:<knip>
nogmaals thanx voor jullie steun....en tot morgen kanjers... groetjes en liefs van Egbert....
Ze doen allemaal maar een eind raak.. ga me er niet mee vermoeienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:37 schreef PC eend het volgende:
Overal breekt de pleuris uit en ik weet niet meer waar ik moet kijken, ik voel me net een mod![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:37 schreef PC eend het volgende:
Overal breekt de pleuris uit en ik weet niet meer waar ik moet kijken, ik voel me net een mod![]()
Begin jij nou ook alquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Morwen!!!!!!!! weet jij hier meer van, geef maar toe is een kloon van jou
Nee hoor, blijf maar gewoon jezelfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al![]()
Ik ga maar eens een nieuw account aanmaken "Egbertfan"![]()
Ach welnee, je doet gewoon 40 idioten topics openen en dan ben je van alles op de hoogtequote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf maar gewoon jezelf![]()
![]()
![]()
Ben de weg al genoeg kwijt hier momenteel![]()
Ze zijn doodquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben een paar uurtjes weg en er gebeurt niks op de streams?
Morwselquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zijn doodDe streams dan, maar toch
![]()
Dit is de SC, wil je hier niet over streams lullen!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
Maar wel op het forumquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga niet eens meer teruglezen wat er gepost is, het is wel goed zo zegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
Nu is zelfs het FB geslotenKan ik nergens meer een ban aanvragen
![]()
Ik heb mijn streams niet aan, fyi.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:00 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Dit is de SC, wil je hier niet over streams lullen!!!
Rot op naar [COS #413] 1-2 CHA CHA CHA
Nee doet maar [COCOS #1] Daar waar het allemaal begon.....
Palmselsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Morwsel![]()
Voel je je al wat beter dan gisternacht?
Als je alles zou teruglezen ben je wel even bezig, al die verschillende topic's die er even geopend zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer teruglezen wat er gepost is, het is wel goed zo zeg
Gaat meer om de sc in FB, wat ik zo begrijp.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:03 schreef Prospera het volgende:
Ik denk dat er heibel is om scan.
Ja, lekker een avondje buiten de deur geweest, mag van mezelf nu weer de nerd uithangenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Palmsels![]()
Ja, gaat weer goed hoor. Zo nu en dan even uit mijn dak en dan istie weer ok![]()
Hangt ie bij jou ook nog een beetje lekker?![]()
Hier is het ook gezellig, ik wil je zelfs wel even in elkaar beuken als je dat wiltquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je alles zou teruglezen ben je wel even bezig, al die verschillende topic's die er even geopend zijn![]()
Maar FB is dicht![]()
Yvonne sluit zelfs de FBquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer teruglezen wat er gepost is, het is wel goed zo zeg
Gaat wel eventjes om meerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat meer om de sc in FB, wat ik zo begrijp.
A, een sociaal leven dus, ik leef met je meequote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, lekker een avondje buiten de deur geweest, mag van mezelf nu weer de nerd uithangen
En hij hangt linksdragend op het moment, maar als ge dat niet bevalt wil ik hem ook best rechts dragen.
Lieverd, recht door zee gaat niet, of ik moet een gat in mijn broek knippen en dan nog laat ik een slijmspoor achter over de grondquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, een sociaal leven dus, ik leef met je mee![]()
Ik vind linksdragend helemaal goed, al is recht door zee het beste natuurlijk![]()
![]()
Is dit nou een verkapte rot naar je land postquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En je weet waar ze liggen en waar je het beste eroverheen kunt gaan![]()
Lijkt mij het beste om de gemoederen even te bedaren her en der, het is opgeblazen tot iets heel groots wat het niet echt is. Al ben ik het niet eens met de ban van Scan, maar goed..........quote:
Ik wil geen beuken ik wil iets posten en daarna een welverdiende banquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier is het ook gezellig, ik wil je zelfs wel even in elkaar beuken als je dat wilt![]()
![]()
Je kan hem ook om je middel slaan hehquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieverd, recht door zee gaat niet, of ik moet een gat in mijn broek knippen en dan nog laat ik een slijmspoor achter over de grond
Staat daar een straf op dan? Anders zou een gluiperd als jij (of LS) het niet vragenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dit nou een verkapte rot naar je land post![]()
![]()
Nee he, niet wéérrrrrquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Al ben ik het niet eens met de bank van Scan, maar goed..........
Hooguit de aanleiding, denk meer dat het te maken heeft met de reactie's!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:03 schreef Prospera het volgende:
Ik denk dat er heibel is om scan.
Ik wou klagen over jouw racisme.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wil geen beuken ik wil iets posten en daarna een welverdiende ban![]()
Heb je een afspraak ?quote:
NSB knop is uitgevonden voor figuren zoals jijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Staat daar een straf op dan? Anders zou een gluiperd als jij (of LS) het niet vragen![]()
Maar FB is gesloten dus je zal de NSB knop moeten gebruiken![]()
Ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |