Lijkt mij het beste om de gemoederen even te bedaren her en der, het is opgeblazen tot iets heel groots wat het niet echt is. Al ben ik het niet eens met de ban van Scan, maar goed..........quote:
Ik wil geen beuken ik wil iets posten en daarna een welverdiende banquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier is het ook gezellig, ik wil je zelfs wel even in elkaar beuken als je dat wilt![]()
![]()
Je kan hem ook om je middel slaan hehquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieverd, recht door zee gaat niet, of ik moet een gat in mijn broek knippen en dan nog laat ik een slijmspoor achter over de grond
Staat daar een straf op dan? Anders zou een gluiperd als jij (of LS) het niet vragenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dit nou een verkapte rot naar je land post![]()
![]()
Nee he, niet wéérrrrrquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Al ben ik het niet eens met de bank van Scan, maar goed..........
Hooguit de aanleiding, denk meer dat het te maken heeft met de reactie's!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:03 schreef Prospera het volgende:
Ik denk dat er heibel is om scan.
Ik wou klagen over jouw racisme.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wil geen beuken ik wil iets posten en daarna een welverdiende ban![]()
Heb je een afspraak ?quote:
NSB knop is uitgevonden voor figuren zoals jijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Staat daar een straf op dan? Anders zou een gluiperd als jij (of LS) het niet vragen![]()
Maar FB is gesloten dus je zal de NSB knop moeten gebruiken![]()
Ik welquote:
Die verkapte rot naar je land post, waar hij nog verontwaardigt over vraagt of dat niet magquote:
Weet je wat het is, Kribbet, soms moet je gewoon ophouden erover en dat geldt voor meerderen. Ik kan ook best fel zijn, maar weet wanneer even te stoppen en wat anders te gaan doen. Dat is het verschil. Laat het nou gewoon even, morgen weer een nieuwe dag.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Blijf jij es met je poten van mijn post afquote:
Doe jij ook eens gewoon even rustig worden. Bommie ook al naar bed gestuurd (hij luisterde nog ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het zo ergquote:
Welnee, niks bansquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het zo erg![]()
Morgen regent het bans? of gaan we het zonder mods proberen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |