quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:36 schreef petraa het volgende:
Ik ga slapen doeiiiiiiiiii allemaal en doe geen dingen die ik ook niet zou doen![]()
![]()
![]()
Je moest achteraan in de file aansluiten achter al die mensen die Utrecht willen ontvluchtenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kom net uit Utrecht vandaan, weinig reden om vrolijk te zijn.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet nodigNa wat ik vanavond heb gelezen zou het beter zijn omzelf even weg te blijven!
jeroen liep met n po in zn handenquote:
Maar om eikels users zoals jij zal ik echt wel blijven hoor, jij bent 1 van de weinige die ik dat plezier gunquote:
Was toch en succesvol topic kennelijk was er behoefte aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:51 schreef Day het volgende:
Opzouten met dit gezeik!
Doe het zelfquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was toch en succesvol topic kennelijk was er behoefte aan
Wie vraagt er even een heropening aan![]()
Ik durf na die waarschuwong van Day niet meerquote:
edit je bent al weg lees ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en met dat in me hoofd moet ik gaan straks slapen...![]()
notquote:
Als je nu ook nog stopt met de rest wat je nog wel durft zou het hier weer een stuk gezelliger zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik durf na die waarschuwong van Day niet meer![]()
je begint een sneue schaduw van jezelf te wordenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie vraagt er even een heropening aan![]()
ow ik wilde zeggen ik heb nog wel wat anders dat je in je op kan nemenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
wie ben jij?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
ow ik wilde zeggen ik heb nog wel wat anders dat je in je op kan nemen![]()
ga je jezelf herhalen?quote:
Jij wordt steeds grappigerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
je begint een sneue schaduw van jezelf te worden![]()
jap heefd je best te pakken gedad merk ik met je geestelijke gesteldheid geknoeidquote:
Gaat niet best met je he? Elke dag kom ik wel dezelfde tekst van je tegenquote:
ja wilde ff dat woordje wel er tussenuit halen maar had op quote ipv edit gedruktquote:
Door wie ben jij dan onder handen genomenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
jap heefd je best te pakken gedad merk ik met je geestelijke gesteldheid geknoeid![]()
Dat heb ik nou met jouquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat niet best met je he? Elke dag kom ik wel dezelfde tekst van je tegen![]()
door FOK!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Door wie ben jij dan onder handen genomen![]()
jappie stuurt lieve mailtjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
jap heefd je best te pakken gedad merk ik met je geestelijke gesteldheid geknoeid![]()
maar eh hoezo die vraag Wie ben jijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja wilde ff dat woordje wel er tussenuit halen maar had op quote ipv edit gedrukt
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat niet best met je he? Elke dag kom ik wel dezelfde tekst van je tegen![]()
vertel...quote:
oooo spelletje...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar eh hoezo die vraag Wie ben jij
bedtijd?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef Inodder het volgende:
fgrmbll wat ben ik allemaal aan t kutten met die knoppen![]()
nu loop ik mezelf weer te quoten![]()
nee, ik ben nog niet moequote:
vertellllquote:
ja das leuk hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
vertellll
ben ook al in de ban van dat associatie gebeuren
Ik ook van jouquote:
doeoeooeiiiiiiiiiiquote:
Ik zie het al, die hamer op je koppie is niet bestquote:
Je wilt me wel erg graag weg hebben is t niequote:
he wie ben je....o ik zie het al....maar wie is die muis???quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zie het al, die hamer op je koppie is niet best![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
he wie ben je....o ik zie het al....maar wie is die muis???
sleepz...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:40 schreef Inodder het volgende:
Nou t is hier ook wel weer mooi geweest![]()
Welterusen Iedereen![]()
![]()
... het gaat ook eigenlijk nergens over dus ik denk dat tom tom het niet eens zou kunnen vinden..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:44 schreef nomen_nescio het volgende:
uhm mensen heeft iemand een topic tom tom in de aanbieding? raak aardig de weg kwijt hier met al die [...] vage topics
De Tom Tom vindt alles toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... het gaat ook eigenlijk nergens over dus ik denk dat tom tom het niet eens zou kunnen vinden..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |