Dus het is minder storend om iemand puur op ras te willen neersteken of terug te wensen naar een land waar zijn of haar voorouders vandaan komen, dan dat ik in een cynische bui wens dat Semih Etienne op z'n bek rost.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog altijd veel minder storend dan mensen die anderen op hun bek gaan lopen rossen.
Op slot aub!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:41 schreef Morwen het volgende:
Misschien dat de TT verandert moet worden in "Semih versus Etienne". Dit wordt erg verwarrend, we hebben al zoveel topics met commentaren en verslagen en weet ik veel wat. De discussie lijkt mij prima, maar de [] in dit geval niet![]()
buyukAbi is scanmanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
sinds de opening van dit topic twijfel ik ten volste aan de integriteit van buyukAbi
Ja, en jij bent APKquote:
ff ban topic in de gaten houden wanneer de clone gebant wordtquote:
Ik zat te wachten op: "HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEK" en dat hij dan zou weglopen. Maar hij is al weggelopen zonder dat te zeggen. Dus ik ga ook maar slapen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
slaapverwekend om zo een topic te sturen....buyukAbi is net zo zielig als Semih...beetje eigen topic openen om zinnetje sdoor te drammen. Pleur toch op zielepoot!
Lullig is dat he?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
Goed topic![]()
Helaas heeft scanman een ban en kan hij 48 uur niet reageren![]()
tis een sneue zak hooiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op: "HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEK" en dat hij dan zou weglopen. Maar hij is al weggelopen zonder dat te zeggen. Dus ik ga ook maar slapen.
Ik zie hem er voor aan om tegen racistische postings in te gaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:03 schreef chas het volgende:
[..]
Denk jij dat scanman zo'n naam gaat nemen?
Nope, dat doet ie echt niet!
FOEI!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik ben para omdat hij mij al een keer met een kloon had genept
Hou toch op en ga eens on topic. BuyukAbi is Semihs oudere broer. Wereldberoemd van tvquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie hem er voor aan om tegen racistische postings in te gaan
Maar ik ben para omdat hij mij al een keer met een kloon had genept
Moet je bij bommie wezen, die begon aan hem te twijfelenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hou toch op en ga eens on topic. BuyukAbi is Semihs oudere broer. Wereldberoemd van tv![]()
Nee hoor, ik geloof best dat het semih zijn broer is, net zo'n hypocriete mongool!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet je bij bommie wezen, die begon aan hem te twijfelen
Ontopic: van mij mag Semih e10 wel op zijn bek rossen![]()
Hoezo zinnetje doordrammen? Probeer met normale mensen (daar val jij in mijn ogen niet meer onder) een gesprek aan te gaan. In jouw belevings wereld heb je vast gelijk "waar haal ik het gore lef vandaan, om een eigen topic te openen???" maar leg me dat eens uit, ipv dom te gaan lopen blaten!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
slaapverwekend om zo een topic te sturen....buyukAbi is net zo zielig als Semih...beetje eigen topic openen om zinnetje sdoor te drammen. Pleur toch op zielepoot!
Omdat je een cocos topic opent? Omdat je om te provoceren een eigen dom topic opent en die op cos wil laten aansluiten? Omdat je de hardwerkende vrijwilligers die dit forum draaiende willen houden uit eigen gewin gaat zitten dwarszitten?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Hoezo zinnetje doordrammen? Probeer met normale mensen (daar val jij in mijn ogen niet meer onder) een gesprek aan te gaan. In jouw belevings wereld heb je vast gelijk "waar haal ik de gore lef vandaan, om een eigen topic te openen???" maar leg me dat eens uit, ipv dom te gaan lopen blaten!
Vertel, waarom dan wel?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof best dat het semih zijn broer is, net zo'n hypocriete mongool!![]()
Ik vind hem normaal overkomen en soms zelfs grappigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof best dat het semih zijn broer is, net zo'n hypocriete mongool!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |