Je kunt me van alles beschuldigen, dat ik jou de grootste klootzak van FOK! vind, dat je beter je Drion pil kunt nemen, dat je het anusvriendje van LS bent en die trouwens een vuile NSB'er is, dat je lekker botulisme onder je veren kan krijgen en een verzieker en zuiger van het forum bent om maar door te gaan over je ban.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:18 schreef White_Pearl het volgende:
Ligt het aan mij of ligt iedereen op zwart
Een geruststellende gedachte, relativeren en zoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, niks bans
morgen zien we wel weer verder hoor
Je schijnt te weten waar hij zit, na een keer of 29 schijnt hij te werkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
NSB knop is uitgevonden voor figuren zoals jij![]()
Wat lul je dan slap netquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kunt me van alles beschuldigen, dat ik jou de grootste klootzak van FOK! vind, dat je beter je Drion pil kunt nemen, dat je het anusvriendje van LS bent en die trouwens een vuile NSB'er is, dat je lekker botulisme onder je veren kan krijgen en een verzieker en zuiger van het forum bent om maar door te gaan over je ban.
MAAR NOOIT KAN JE MIJ BESCHULDIGEN VAN ENIGE VORM VAN RACISME
Maar ga rustig je gang, want zo'n kleinzielig persoon (eend) ben je wel![]()
![]()
quote:
Jij lijkt best veel op Hummie, met je lange witte haarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:23 schreef yvonne het volgende:
De nacht brengt ook altijd het beste in de mens boven niet?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:23 schreef yvonne het volgende:
Bij mij wel, hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:23 schreef yvonne het volgende:
Rick schopt kontquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:24 schreef Morwen het volgende:
Mooie muziek luister ik nu![]()
Gelukkig doen die klote streams het niet![]()
![]()
Dont push itquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij lijkt best veel op Hummie, met je lange witte haar![]()
Ik eis een ban voor versabommie!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, niks bans
morgen zien we wel weer verder hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |