Waarover? Die post over de grenzen van het toelaatbare?quote:
Wat zei ik net ook weer over bannen morgen?quote:
Rik is gewoon een kanjerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:27 schreef Stereotomy het volgende:
Rik beats Semih, Tijn *en* E10 wat betreft het gelijk willen halen
Ik ben zo rustig als een slaappilquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:16 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doe jij ook eens gewoon even rustig worden. Bommie ook al naar bed gestuurd (hij luisterde nog ook). Wat schieten we hier nou met z'n allen mee op. Laat alles eerst even kalmeren ipv de boel nog verder op te naaien.
Kreeg je dat net door via skype?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:27 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Opgetreden moet er worden, laat je collega's niet ongenuanceerd slachten!!!
Ik kap ermee, truste voor zo. Ik sluit met een hart onder de riem voor de mods.
Zonder mods geen forum, sta daar eens bij stil.
He, palm, wat zijn wij eigenlijk lief nu hehquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krijgt toch de schurft jij, *krab krab krab*![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:29 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Pak jij hem maar in ze bruine anjer!
* Stereotomy schept Morwen's kots op en eet het netjes opquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, palm, wat zijn wij eigenlijk lief nu heh![]()
Kan nu eenmaal slecht tegen racisme en helemaal tegen een valse beschuldigingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:19 schreef Stereotomy het volgende:
Nounounou Kribbetniet zo fanatiek hee
Dus jij hebt een kotsfetisjquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy schept Morwen's kots op en eet het netjes op
Anders is het zonde, da's niet lief
Nope, die sukkel heeft Vista geinstalleerd en is sindsdien niet meer te verstaan.quote:
Oeh, ik ben niet zo dol op katten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus jij hebt een kotsfetisjIk heb 2 katten die de boel hier onder kotsen en ik ben een luie donder dus komt u maar
![]()
ROT OP naar je eiguh volluk!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan nu eenmaal slecht tegen racisme en helemaal tegen een valse beschuldiging![]()
Maar verder ben ik de rust zelfe, zit in ons volk![]()
Gelukkig weet ik nu waar die knop zitquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |