Dat is nou net wat ik ventileerde je vroeg niets ook niet naar onze mening over de text je zat dus gewoon te spammenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezien de taalkundige samenstelling van het merendeel van jouw postings verwacht ik geen antwoord op een vraag die uberhaupt niet gesteld is. Ik wilde slechts mijn mening hier vetileren in de hoop mensen tekunnen wijzen op de afbraak van ons toch steeds duurder wordende onderwijs. Top down gaat het bergafwaarts, van uni tot hogeschool, van hogeschool tot mbo. Mijn verwachting is dat we binnen nu en 10 jaar 5000 euro per jaar moeten inleggen voor een degelijke opleiding voor ons nageslacht en we er dyslectische leraren en stripboeken voor terug krijgen
...daar ben ik blij om .... die wekker danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, ik heb ze vanavond af kunnen halen. Heb ze naar bed gestuurd met pijnstillers, gaat helemaal goedkomen. Kreeg overigens wel de wekker naar mijn kop gegooit toen ik zei: "dit is natuurlijk leuk maar we gaan gewoon straks sex hebben!"![]()
Ik snee op verzoek een keer een serieus onderwerp aan. Dat mij dat slechts op hoongelach en dwaze huilieteksten komt te staan kan ik niets aan doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat is nou net wat ik ventileerde je vroeg niets ook niet naar onze mening over de text je zat dus gewoon te spammen![]()
ah, hij heeft m echt gekregen....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
Scan is weer 48 uur zijn bank aan het stofferen.....
spam; ongevraagde post spammen ongevraagd posten en de rest bla bla blaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
vond ik niet.wat is spammen in jou optiek?
zeg, was ik voor de verandering ook eens serieus, krijg ik dit!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik snee op verzoek een keer een serieus onderwerp aan. Dat mij dat slechts op hoongelach en dwaze huilieteksten komt te staan kan ik niets aan doen![]()
hoe krijg je in de SC ongevraagde post??quote:
Wie the fuck deed dat verzoek?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik snee op verzoek een keer een serieus onderwerp aan. Dat mij dat slechts op hoongelach en dwaze huilieteksten komt te staan kan ik niets aan doen![]()
OMFG!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
Scan is weer 48 uur zijn bank aan het stofferen.....
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef Dagonet het volgende:
scanman01 48 uur.
doelde ook niet op jou mop!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg, was ik voor de verandering ook eens serieus, krijg ik dit!![]()
Bobby vroeger....steende de grot uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:
Everybody's talking all this stuff about me
Why don't they just let me live?
Tell me why I don't need commission
Make my own decisions
That's my prerogative
It's my prerogative (it's my prerogative)
It's the way that I wanna live (it's my prerogative)
I can do just what I feel (it's my prerogative)
No one can tell me what to do (it's my prerogative)
'Cause what I'm doing I'm doing for you
Don't get me wrong
I'm really not souped
Ego trips is not my thing
All these strange relationships really gets me down
I see nothing wrong in spreading myself around
[afbeelding][afbeelding]
k weet ook wel dat t iets genuanceerder ligt duhquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe krijg je in de SC ongevraagde post??![]()
zeg dat dan!quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bobby vroeger....steende de grot uit
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij zou me niet 48 uur op een mailtje laten wachten he mom ?![]()
![]()
![]()
geen flauw idee, hij schijnt nog wel eens een aardig ritme op Witney te hengstenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Doet ie tegenwoordig ook nog wat in de muziekdan ?
wat nu weer ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef Nostalgist het volgende:
Tjeempie, Ik heb wel te doen met Flugel.....Niet leuk nu meer....
de plaat blijft weer hangen...quote:
de ban(k) alanis goresletquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen flauw idee, hij schijnt nog wel eens een aardig ritme op Witney te hengsten
anyway ...ik heb ook een hele toepasselijke tekstTITEL...geef een stukkie lyrics...verwacht dat nossie 'm zo heeft!
I walked into his office I felt so self-conscious on the couch
he was sitting down across from me he was writing down his hypothesis I don't know
i've got a loving supportive wife who doesn't know how involved she should get
you say his interjecting was him just calling me on my shit?
De nare opmerkingen in de FB.quote:
Huh? Ken je haar persoonlijk?quote:
Ik zou ook absoluut geen Modje willen zijn hierquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef Nostalgist het volgende:
Tjeempie, Ik heb wel te doen met Flugel.....Niet leuk nu meer....
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Echt niet, ik denk dat ze je aan het cockteasen is
denk dat ik al permbans aangevraagd hadquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zou ook absoluut geen Modje willen zijn hier
waar is oortjes eigenlijk? die heb ik echt al in geen tijden gezien.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Nou ja...ik bekijk het maar van de positieve kant....ik zit hier lekker de hele avond erect te wezen.![]()
![]()
Wat is jouw favo film? Dogma?quote:
quote:
Ik wor er altijd een beetje lesbisch vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope, Ik vind haar alléén erg goed zingen.....
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wor er altijd een beetje lesbisch van![]()
Ben ff beneden bij de postbus wezen kijken but nope....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar is oortjes eigenlijk? die heb ik echt al in geen tijden gezien.....![]()
quote:
ze heb wel n aantal erg goeie nrs iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope, Ik vind haar alléén erg goed zingen.....
![]()
You oughta know, Ironic, Perfect, Baba, Front rowquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
ze heb wel n aantal erg goeie nrs idd
mja mn typen is al net zo duidelijk als mn spreken en mn sigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat had ik pas na een paar keer nalezen door.....
![]()
haar stock aitken en waterman werk ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You oughta know, Ironic, Perfect, Baba, Front row
Eight easy steps. Het wat oudere werk is mooier![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Echt niet, ik denk dat ze je aan het cockteasen is
Op een ander forum te beppenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hee, een kenner !!! Leuk !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
haar stock aitken en waterman werk ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |