ken niet alles vind voornamelijk hand in my p. en ironnic goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You oughta know, Ironic, Perfect, Baba, Front row
Eight easy steps. Het wat oudere werk is mooier![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Nou ja...ik bekijk het maar van de positieve kant....ik zit hier lekker de hele avond erect te wezen.![]()
![]()
dat zijn idd feitjes die er bij mij nooit meer uitgaanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hee, een kenner !!! Leuk !
Hilarisch inderdaad !
heb je um nou nog niet dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Nou ja...ik bekijk het maar van de positieve kant....ik zit hier lekker de hele avond erect te wezen.![]()
![]()
An old man who turned 98 . Won a lottery ticket , and died the next day.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
ken niet alles vind voornamelijk hand in my p. en ironnic goed
Ze heeft in een recente videoclip zichzelf ook nog belachelijk gemaakt met die periode....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zijn idd feitjes die er bij mij nooit meer uitgaan![]()
ja de ironie des levensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
An old man who turned 98 . Won a lottery ticket , and died the next day.....![]()
ken ik jou?quote:
ga nog is ff kijken danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh
Heb je de mijne met "beeldmateriaal" (wink wink nodge nodge) inmiddels wel?![]()
![]()
Daar kunnen we nog uren over praten.....quote:
No probs....quote:
la ma nie doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Daar kunnen we nog uren over praten.....![]()
... nee maar die wil ik wel.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh
Heb je de mijne met "beeldmateriaal" (wink wink nodge nodge) inmiddels wel?![]()
![]()
voorbij de kerk rechts achter de invalide parkeerplaats?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
No probs....![]()
Kom je a.s vrijdag 14.00u toch ook gewoon een keertje mee naar de algehele zaadlozing voor gedumpte mannen bij de grote eik.![]()
Nope . Tot morgen allemaal ! Goed slapen hèquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope . Tot morgen allemaal ! Goed slapen hè![]()
![]()
hmm...tsja...dan is het echte werk al geweest natuurlijk....mahaaar... ik geloof dat de welpen dan nog wel training hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
voorbij de kerk rechts achter de invalide parkeerplaats?![]()
ben altijd op zn vroegst pas om 16.00u klaar met werk![]()
Dit keer ben ik onschuldigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De nare opmerkingen in de FB.Wat gebeurt er toch dit jaar allemaal ?
welke nare opmerking?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit keer ben ik onschuldig![]()
Werk aan de winkel voor bommie...![]()
Niet ? ...rose briefpapier...geparfumeerd ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... nee maar die wil ik wel.....![]()
![]()
OMFG!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:27 schreef demins het volgende:
[..]
Als ze met haar broekje zwaait, drijft ze het gepeupel hier nog alle kanten op!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
oe......ik krijg het er warm van...
![]()
![]()
jij hebt um zeker wel door een postduif laten brengenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet ? ...rose briefpapier...geparfumeerd ?![]()
![]()
Pewie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:30 schreef petraa het volgende:
Goeie avond allemaal,![]()
hebben jullie me nog een beetje gemist?
![]()
Sinds wanneer zit jij te semicyberen????quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet ? ...rose briefpapier...geparfumeerd ?![]()
![]()
tss je reageer wel erg snel, zelfs op msn reageren ze niet zo snel of heb ik daar allemaal slome jopen zitten.quote:
Echie niet....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jij hebt um zeker wel door een postduif laten brengen![]()
Ik heb geen idee, ik loop maar wat te stokenquote:
Waarom zit ik nog niet op je msn? Je mag me dan gelijk blokkeren heur...doen ze hier allemaal!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:32 schreef petraa het volgende:
[..]
tss je reageer wel erg snel, zelfs op msn reageren ze niet zo snel of heb ik daar allemaal slome jopen zitten.![]()
Stoken is een zeer slechte eigenschap, vriend Eend!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik loop maar wat te stoken![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:30 schreef petraa het volgende:
Goeie avond allemaal,![]()
hebben jullie me nog een beetje gemist?
![]()
Houdt je anders lekker warm in de winterquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stoken is een zeer slechte eigenschap, vriend Eend!![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zit ik nog niet op je msn? Je mag me dan gelijk blokkeren heur...doen ze hier allemaal!![]()
nee...ik heb met jou lekker gesprekken op msnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij te semicyberen????![]()
Stapelgek word ik van dat constante gejank en gedrein van je...quote:Jappie...jij kunt er toch voor zorgen dat die Eend nog een ban krijgt....Jappie wil je mij in de SC af en toe een beetje mijn gang laten gaan.......Jappie heb ik toestemming om......
nah wat heeft het voor zin om je op me msn te zetten, als ik je toch weer gelijk moet blokkeren ????? Ik ben trouwens niet allemaalquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zit ik nog niet op je msn? Je mag me dan gelijk blokkeren heur...doen ze hier allemaal!![]()
een beetje boos gaan doen en dan zelf nix sturen....das niet liefquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echie niet....![]()
Ik denk dat dat "hot"mail de boel onnodig vertraagt...![]()
wat is dat nou weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:36 schreef versabommie het volgende:
petraa heeft niet eens haar pm doosje geactiveerd![]()
Godver dikke bullshit, heb heel die msn log nog:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
nee...ik heb met jou lekker gesprekken op msn![]()
[..]
Stapelgek word ik van dat constante gejank en gedrein van je...![]()
zie je bovenin dat envelopje? klik er eens op ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef petraa het volgende:
[..]
wat is dat nou weer
praat eens nederlands![]()
maar.....maar....ik heb er wel een gestuuhuuhuurd....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
een beetje boos gaan doen en dan zelf nix sturen....das niet lief![]()
![]()
![]()
Hmmm ik moet meer users hier toevoegenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
nee...ik heb met jou lekker gesprekken op msn![]()
[..]
Stapelgek word ik van dat constante gejank en gedrein van je...![]()
pick me! pick me!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm ik moet meer users hier toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |