Al die Yogho Yogho rijmpjes!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:35 schreef Matness het volgende:
yogho yogho ijs
ja, op de stokjes, half verstopt onder je ijs..quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Al die Yogo Yogo rijmpjes!![]()
bestaat nog steeds hoor, heet iets van marshmallow fluff, en is te verkrijgen bij de beter gesorteerde supermarkt of speciaalzaakquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef RJW_NB het volgende:
Fluffenutter, dat zijn van die gesmolten marsmellows, heerlijk met pindakaas!![]()
als ik daar nog eens een pot van kon krijgen...
![]()
Dat is nu Twix geworden...quote:
Die die was ik alweer vergeten!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:42 schreef Fixxxer het volgende:
meeuwenflatsen!!en hoe die andere heetten weet ik niet meer
Oei die mis ik ook iddquote:
Die hadden wij thuis ook wel, dat was idd ook lekker!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:51 schreef QazzaQ het volgende:
Je had vroeger van die spuitbussen die je in een glas melk kon spuiten waardoor je een milkshake kreeg, die waren ook heel snel weer uit de handel.
Ben de naam ff kwijt.
Dat heette iets van Splash dacht ik. Dat was inderdaad lekkerquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:51 schreef QazzaQ het volgende:
Je had vroeger van die spuitbussen die je in een glas melk kon spuiten waardoor je een milkshake kreeg, die waren ook heel snel weer uit de handel.
Ben de naam ff kwijt.
Splash!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:51 schreef QazzaQ het volgende:
Ben de naam ff kwijt.
Is dat niet jaren '80?quote:
Tja, da's toch anders hè.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:52 schreef Dezz het volgende:
Dat is nu Twix geworden...
voor de 2e keer: SPLASH!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:02 schreef T42 het volgende:
van die spuitbussen waarme je van melk in een milkshake veranderde![]()
merk weet ik nie meer wel de smaken: banaan en aardbij
banaan was het lekkerst
je moest da 3 tot 6 sec da er in spuite effe roeren en genieten
Treets is nu gewoon M&M's en Cherry Coke is nu ook nog te krijgen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:50 schreef Deetch het volgende:
Treets en Cherry coke
quote:
cheesersquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:17 schreef Matness het volgende:
ohhhh, hoe heette dat ook alweer
die pitabroodjes met kaas en jam erin![]()
het liedje gind zo:quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:17 schreef Matness het volgende:
ohhhh, hoe heette dat ook alweer
die pitabroodjes met kaas en jam erin![]()
Calippoquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:39 schreef Dungeonmaster het volgende:
Caramelco (of was dat jaren 80) en de Calippo Lemon Fizz
ja, dat was de naam!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:10 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
voor de 2e keer: SPLASH!idd erg lekker.. ik nam altijd aardbei
Heerlijk, die maak ik nog steeds wekelijks!!!quote:
In de te zware glazen fles met de te grote opening.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:45 schreef RJW_NB het volgende:
Punica
Hehe die koeienvlaquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:46 schreef Roi het volgende:
Klodder , klieder , spetter , smul je te pletter!
Juistquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
In de te zware glazen fles met de te grote opening.
bestond dat?quote:
had er overheen gelezequote:Op maandag 9 oktober 2006 12:10 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
voor de 2e keer: SPLASH!idd erg lekker.. ik nam altijd aardbei
Klopt, lekkere ijsjes waren datquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ik mis dat extreem lange waterijsje
spirello ofzo![]()
die zijn er nogquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die knettertop ijsjes van Timon en Pumbaa![]()
Smultietjes, heksenhielquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:42 schreef Fixxxer het volgende:
quote:Boe boe,
bla bla
We maken Domo-vla
Boe boe,
bla bla
Hopjes, vanille en chocola
Aardbeien en blanke vla
Heerlijk houdbaar -- oewaaahh
We maken Domo,
de Domo,
de Domo-vla
in die makkelijke pakken -- oewaaahhh
taksi tintelquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:36 schreef Gitanki het volgende:
Taksi tintel
Fluff staat nog gewoon in de schappen bij ons. (Jumbo)quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef RJW_NB het volgende:
Fluffenutter, dat zijn van die gesmolten marsmellows, heerlijk met pindakaas!![]()
als ik daar nog eens een pot van kon krijgen...
![]()
Zat dat nummer toevallig net in de auto nog te zingen, of beter gezegd; poging tot zingen, want ik kon de hele tekst niet meer!!!quote:
Bestaat nog steedsquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:56 schreef wizarddragon het volgende:
Madsauce ofzo, was/(is) een macdonalds frietsauskloon.
ze zijn nog wel online te verkrijgen, weet alleen ff niet meer waar zogauw.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:32 schreef Viking84 het volgende:
druivensuiker. Van die rotsjes. Zie ik nooit meer ergens.
http://www.eucalypta.com/nl/dept_66.html tadaaquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef Matness het volgende:
[..]
ze zijn nog wel online te verkrijgen, weet alleen ff niet meer waar zogauw.
jodekoeken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:55 schreef Matness het volgende:
[..]
zo werd dat in de volksmond genoemd ja
jij vindt jodekoeken ook vreemd?
Die zijn zo lekker!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:30 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Maxibon! Die mis ik... Was heel plotseling niet meer te krijgen bij de tankstations....![]()
bestaat de taco nie meer?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef waterreus23 het volgende:
Inderdaad de Winner Taco
[afbeelding]
en natuurlijk het Fido Dido IJsje
dan moet ik binnenkort maar even bij de jumbo aan!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Fluff staat nog gewoon in de schappen bij ons. (Jumbo)
There's nothing wrong with a Maxibonquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:30 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Maxibon! Die mis ik... Was heel plotseling niet meer te krijgen bij de tankstations....![]()
Dier eclame was ook geweldig!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
There's nothing wrong with a Maxibon![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dier eclame was ook geweldig!
Met die sukkels in die ijs fabriek!
Ik kan helaas het filmpje nergens meer vinden....quote:
alsof druivensuiker sowieso eten isquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:17 schreef koen_pijl het volgende:
Dat druivensuiker is nog gewoon tekoop in sommige drogisterijen, laatst nog gekocht. In breda vlakbij de markt.
Die zijn er nog gewoon volgens mijquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:56 schreef arucard het volgende:
Joekels, van die schuifijsjes!
Ik kan alleen maar van die neppe vindenquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die zijn er nog gewoon volgens mij
Dat zijn toch die driehoekje verpakkingen met een jeti er op?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:28 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar van die neppe vinden![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:34 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Dat zijn toch die driehoekje verpakkingen met een jeti er op?
ze zijn nog wel steeds te koop hoor, kom ze nog regelmatig tegen in de supermarktquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:55 schreef Jerruh het volgende:
ik mis de dummies een beetje, althans, ik zie ze nergens meer...
ik weet nog wel dat ik in de jaren 90 echt geconfronteerd werd met die dingen in elke donald duck.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:56 schreef Matness het volgende:
[..]
ze zijn nog wel steeds te koop hoor, kom ze nog regelmatig tegen in de supermarkt
quote:
Volgens mij was dat een soort siroop in een spuitbus. Dat spul moest je in een glas melk spuiten en dan had je een milkshake.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:27 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik zie heel vaak SPLASH voorbij komen..Ken dat hele spul niet.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef MarkyB het volgende:
Wanneer had Pepsi nou die actie met knetterblauwe cola?
Heeja nu je het zegtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:05 schreef Parafernalia het volgende:
Mierenzeik ofzoal die snoepjes met vieze namen
je bedoeld penistrekdrop en kutsnuivers?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:05 schreef Parafernalia het volgende:
Mierenzeik ofzoal die snoepjes met vieze namen
jodenvetquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:04 schreef john6 het volgende:
[afbeelding]Borsthoning ook wel jodenvet genoemd![]()
Ja, het was ineens uit de handel, waarom eigelijk ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef Qunix het volgende:
Splash Milkshake![]()
![]()
![]()
Jammer dat ze dat weg hadden gedaan!
En Tjolk chokolade melk
dat ken ik nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je bedoeld penistrekdrop en kutsnuivers?
Oh ja, die waren ook wel lekker.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:56 schreef arucard het volgende:
Ja dat bestaat nog steeds kan je bij de AH of C1000 halenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:18 schreef JvdK het volgende:
[afbeelding]
Choba..
Ik kan het niet meer vinden in de supermarkt, bestaat het nog??
Wat cool! Ga ik vanmiddag meteen halen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:33 schreef maan het volgende:
[..]
Ja dat bestaat nog steeds kan je bij de AH of C1000 halen
Ja bij de c1000 waar ik werk (in Raamsdonksveer Noord Brabant) verkopen ze het nog gewoon.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:18 schreef JvdK het volgende:
[afbeelding]
Choba..
En daarna die 'vernieuwde'-versie..quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:53 schreef wizarddragon het volgende:
Boe boe,
bla bla
We maken Domo-vla
Boe boe,
bla bla
Hopjes, vanille en chocola
Aardbeien en blanke vla
Heerlijk houdbaar -- oewaaahh
We maken Domo,
de Domo,
de Domo-vla
in die makkelijke pakken -- oewaaahhh
Volgens mij was dat tijdens de Kerst van '98 of '99. En iedereen maar gruwelen van de kleur.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef MarkyB het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
Vroeger bij elke tankstation te krijgen. Nu helaas niet meer.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
Met die plaktattoos die altijd zo vlektenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:49 schreef Djeez het volgende:
Ik mis de al eerder genoemde 7up Ice cola. Ik vond het superlekker, lekkerder dan gewone cola. Verder mis ik nog de Donald Duck kauwgom, maar of dat ook nog in de nineties bestond, betwijfel ik.
Nee, dat waren weer andere kauwgompjes. Ik bedoelde die met die stripverhaaltjes. Ohja, je had trouwens ook kauwgom met van die plaatjes erop die in het donker licht geven. Met radium erop ofzo. Ohja, kent iemand die lollies nog, met zo 'n zakje erbij met zuur poeder. Moest je aan je lollie likken en dan in het zakje dopen. Errug lekker, heette dat niet Lollie Fizz ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met die plaktattoos die altijd zo vlekten![]()
Ja ik ook!!!!!!!!!!!! Alle jeugdherinneringen van bij oma op de camping hebben de geur van speedy'squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:27 schreef Sodium het volgende:
Overigens mis ik Speedy´s. Die roze frambozenwaterijsjes. Ze zijn er nu nog enkel in een aantal nep-varianten en die zijn toch echt een stuk minder lekker.
Dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik de topictitel lasquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:51 schreef QazzaQ het volgende:
omfg en dat het tweede!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:42 schreef Fixxxer het volgende:
hahaha ik heb die, maar dan zit er een nepkauwgompje in met een muizenvalletje eraan vast die zo *KLETS* doet op je vinger als je hem eruit trektquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
bij de AH en C1000 hier in tilburg verkopen ze t niet geloof ik, maar bij de Jumbo welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:18 schreef JvdK het volgende:
[afbeelding]
Choba..
Oma op de campingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja ik ook!!!!!!!!!!!! Alle jeugdherinneringen van bij oma op de camping hebben de geur van speedy's![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef waterreus23 het volgende:
Inderdaad de Winner Taco
[afbeelding]
Wat hij zegtquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef waterreus23 het volgende:
Inderdaad de Winner Taco
[afbeelding]
en natuurlijk het Fido Dido IJsje
Met gepofte rijst. Zeer lekker inderdaad. Nu nergens meer te vinden. Was verslaafd aan dat spulquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:51 schreef BobRooney het volgende:
Je had vroeger chocopasta met stukjes ...ricecrispies ofzo erin. Weet niet precies. Maar het was super lekker.
Dankzij die reclame maak ik ze nu nog steedsquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:21 schreef BazP het volgende:
[..]
natuurlijk Cheeser! :
Cheeser Cheeser, heb jij er al een gemaakt?
Zeer herkenbaar, whahaha. 3 kleuren had jequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:46 schreef Roi het volgende:
Klodder , klieder , spetter , smul je te pletter!
haha die haalde ik ook altijd. en de kleur was blauwquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:14 schreef Blanchimont het volgende:
Dat blauwe ijs in een bekertje dat de vorm had van een ruimteschip. Onderin zat altijd een kauwgombal. Apollo's heette ze volgens mij.
vorig jaar nog ergens in Rusland gegeten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:30 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
OJa wat was dat ook alweerquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
mierenzeikers, hondescheten, snotapen, vieze luiers![]()
Die herinner ik me vaag idd...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:08 schreef Hamburcher het volgende:
Toen ik de titel las moest ik meteen aan een ding denken. Iets wat ik heel lekker vond en wat erg snel nergens meer te vinden was. Zeer benieuwd klikte ik dit topic open om te zien of iemand anders hem zou noemen en jawel hoor in de eerste post stond ie. De Sky. Een ijssnack van vanille ijs om een bros achtig stuk chocola heen met om de vanille nog eens een dun laagje chocola in golven patroon.
Ik kan er geen plaatje meer van vinden maar dit was echt mijn all time favoriete ijssnack. Erg jammer dat die er niet meer is. Ook helemaal niemand in mijn omgeving kende dit, iets betere reclame had hen en mij gered.
Ja kut, die mis ik ook! Was keiharde drop gevuld met poedersalmiak. Had je ook lange staven van, die kocht ik altijd. En lekker dat ze waren!quote:
Hebben ze ook al bij 't snoepwinkeltje om de hoek! Niet dat merk, maar wel precies wat jij beschrijft. Zoals ik al in 't snoep-draadje zei, ga eens bij een speciaal snoepwinkeltje kijken, daar ligt nog allerlei 'ouderwets' spul! (nee, ik heb geen aandelen in snoepwinkeltjes ofzo...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja kut, die mis ik ook! Was keiharde drop gevuld met poedersalmiak. Had je ook lange staven van, die kocht ik altijd. En lekker dat ze waren!
Is nog gewoon te koop, bij meerdere winkels, alleen andere naam...quote:
Ooooooooh die waren zo lekkerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
Yor, de zuiveldrank van domo die twinkelt in je keel,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:20 schreef Noli. het volgende:
[..]
En daarna die 'vernieuwde'-versie..
Boebedieboeboe,
blabedieblabla
Dit is vernieuwde Domo-vla
Alle smaken zijn nu vernieuwd.
Heerlijke aardbei, fijne vanille, lekkere caramel.. chocolaaaa
En echt niet duur...
Boe boe,
bla bla..
Dit zijn de smaken van Domo.. van Domooooo
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:05 schreef RJW_NB het volgende:
ik mis ook de bassie (van adriaan) boterhamworst![]()
7up Ice Colaquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef DzjieDub het volgende:
Ice Cola!
Idd, het spul zelf heb ik nooit op maar de reclame kan ik me nog wel herinneren. Fluff heette dat toch?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik in de jaren 90 echt geconfronteerd werd met die dingen in elke donald duck.
net zoals die marshamllow pasta!
maxibonquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:44 schreef iemanss het volgende:
Ik weet niet hoe het heet maar ik weet wel dat het grote ijs was verdeeld in 2 helften
de eerste helft was het ijs omhuld met chocolade en noten en de ander helft met chocolade koek/ontbijtkoek of zoiets. machtig maar zeer lekker
Mis ze ook, net vorige week me collectors-items bierbommetjes glas kapot laten vallenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:51 schreef LennyKravitz het volgende:
BIERBOMMETJES !
Jaaaaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:20 schreef Again het volgende:
[afbeelding]
De Scandinavische versie van de meeuwenflatsen en de smultietjes hihi..
Nederlands plaatje kan ik helaas niet vinden..
American Today verkoopt ze nogquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
Marshmallow Fluff, vandaag net weer een pot opgehaald bij Super de Boer voor 1,89 Euro. Superlekker, ik doe het altijd in de koffie! Echt waar!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:59 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Idd, het spul zelf heb ik nooit op maar de reclame kan ik me nog wel herinneren. Fluff heette dat toch?
Winnertaco:quote:
taksi tintelquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Taksi Tintel (?)
Taksi met prik dus... overheerlijk
Die innovatie heb ik nooit meegekregen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:04 schreef Matness het volgende:
[..]
met de innovatieve druklip in plaats van het treklipje
wat een flop was dat zeg.
in de kartocan of hoe dat ding ook heettequote:
ik wel, 2 cirkeltjes, 1 grotere en 1 kleine, die je in moest drukken om te drukken, wat een klotezooi was dat zegquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:06 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Die innovatie heb ik nooit meegekregen.
De oude verpakkingquote:
Die Lolly Fizz zag ik laatst nog bij de Jamin!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, dat waren weer andere kauwgompjes. Ik bedoelde die met die stripverhaaltjes. Ohja, je had trouwens ook kauwgom met van die plaatjes erop die in het donker licht geven. Met radium erop ofzo. Ohja, kent iemand die lollies nog, met zo 'n zakje erbij met zuur poeder. Moest je aan je lollie likken en dan in het zakje dopen. Errug lekker, heette dat niet Lollie Fizz ?
Volgens mij verkopen ze die nog bij de Hema!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:03 schreef YesButNoBut het volgende:
Toverballetjes:) Die kan ik nergens meer vinde!! *Zuig..Groen*Zuig..Blauw*Zuig..Rood
Die blauwe cola is elk jaar wel te krijgen. Is altijd in december tegen de kerstdagen te koop.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef MarkyB het volgende:
Klopt de edah verkoopt het ook nog gewoon. In six packs.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
De oude verpakking3es bestaat verder nog gewoon hoor alleen zien die blikken er compleet anders uit.
Dat wordt nog verkocht in bijna elke supermarkt, ligt meestal in het schap bij de zoete beleg zoals hagelslag enzo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:29 schreef KonnieKipke het volgende:
Was cokosbrood al genoemd?
Die bedoel ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:04 schreef Matness het volgende:
[..]
ik heb het dit jaar nog ergens gekocht in een benzinepomp, was wel een plastic flesje, maar verkocht word het dus nog wel, in m'n herinnering was het alleen veel lekkerderquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef meami het volgende:
[afbeelding]In Nederland nergens meer te koop volgens mij, maar vorig jaar zomer heb ik me volgegoten met Punica in Luxemburg. Dáár wordt het tenminste nog verkocht
gewoon nog te koop in elke supermarkt, maar het zit in een pakquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef meami het volgende:
[afbeelding]In Nederland nergens meer te koop volgens mij, maar vorig jaar zomer heb ik me volgegoten met Punica in Luxemburg. Dáár wordt het tenminste nog verkocht
Och hemel, wat heb ik me lam gezocht naar die dingen! Te lekkerquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:30 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heet meest briljante van dat spul was de plas op de vloer+natte kleding na het drinken uit de fles als 10-jarige met veel te klein bekkie, the good old daysquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef meami het volgende:
Hier in nederland nog steeds te koop maar dan in plastick flessen, onder andere bij C1000, Super de Boer en Jumbo. In Duitsland verkopen ze nog steeds de glazen flessen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef meami het volgende:
Waar verkopen ze dat nog dan in pakken? Weet wel dat die er een paar jaar geleden waren. Zie nu alleen maar de plastick flessen in de supermarkt. In 3 smaken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:54 schreef Sh0g het volgende:
[..]
gewoon nog te koop in elke supermarkt, maar het zit in een pak
(vroeger had je toch rode, blauwe en groene dop?)
klopt daar verkopen ze allerlei look a like... Maar er is niets zo goed als de Tyrisk van Fazer! Kan ze bestellen op internet 2 kilo voor 20 euro, komen alleen 20 euro verzendkosten bij.... Wie gaat er naar Scandinavië binnenkort????quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:17 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Hebben ze ook al bij 't snoepwinkeltje om de hoek! Niet dat merk, maar wel precies wat jij beschrijft. Zoals ik al in 't snoep-draadje zei, ga eens bij een speciaal snoepwinkeltje kijken, daar ligt nog allerlei 'ouderwets' spul! (nee, ik heb geen aandelen in snoepwinkeltjes ofzo...)
Van de zomer in Amerika nog een paar Maxibon's op is best te doen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maxibon
die wilde ik altijd als we naar het zwembad gingenmaar ik kreeg altijd een speedy
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:54 schreef vats het volgende:
[..]
klopt daar verkopen ze allerlei look a like... Maar er is niets zo goed als de Tyrisk van Fazer! Kan ze bestellen op internet 2 kilo voor 20 euro, komen alleen 20 euro verzendkosten bij.... Wie gaat er naar Scandinavië binnenkort????
dat hebben bijna alle blikjes op een gegeven moment gehad hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:04 schreef Matness het volgende:
[..]
ik kan me ze alleen van 3es herinnerenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:47 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
dat hebben bijna alle blikjes op een gegeven moment gehad hoor![]()
Ik weet nog dat t systeem bij B.O.O.S. werd geïntroduceerd als 'het blikje van de toekomst'. ik geloof dat ze nog geen jaar hebben bestaan. Overigens sloeg dat hele systeem nergens op. De bedoeling was eerst t kleine knopje in te drukken en dan de grote, maar het maakte totaal geen verschil als je alleen de grote indrukte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:48 schreef Matness het volgende:
[..]
ik kan me ze alleen van 3es herinneren
Ik heb hem al een aantal jaren niet meer gezien dus ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:55 schreef SimtekF1 het volgende:
De Maxibon is toch niet verdwenen of wel?
Dat was echt een lekker ijsje.
Hij is al jaren wegquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb hem al een aantal jaren niet meer gezien dus ik vrees het ergste![]()
Is nog te koop!quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:29 schreef KonnieKipke het volgende:
Klopt!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:56 schreef arucard het volgende:
Maar die bestaan nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:36 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Klopt!
Die at ik vroeger bij mijn oma altijd!
Die kreeg ik altijd van mijn oma idd!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:23 schreef Fannetje het volgende:
Cote d'or had van die tweeling-chocolaatjes die in een geel papiertje zaten, en daarvan zaten er dan weer tig in een grotere zak. Op ieder chocolaatje stond zo'n olifantje gedrukt.
Ze waren gevuld met praliné en leken qua smaak wel wat op de huidige bonbonbloc. Maar ze waren lekkerder en van een handiger formaat. Helaas heb ik ze al járen niet meer gezien
Echt? OMGquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:39 schreef Sodium het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze die nog bij de Hema!
Dat is lang geleden dat ik daar van gehoord heb! Ik heb 't een tijdje gegeten op de middelbare school, 't is nooit zo m'n favoriete broodbeleg geweest, maar nu ik er, na twintig jaar, weer aan herinnerd wordt ga ik 't toch weer een keertje kopenquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:29 schreef KonnieKipke het volgende:
In Duitsland nog te koop!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
flauw, hebben ze je niet eens een pakketje gestuurd?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Geachte mevrouw ****,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Vanwege onderbezetting op onze afdeling heeft
onze reactie langer geduurd dan gebruikelijk voor ons is. Wij bieden u hiervoor
onze excuses. Het NESTLÉ product dat u beschrijft, is in Nederland niet meer
verkrijgbaar. NESTLÉ is één van de grootste bedrijven ter wereld met vestigingen
in bijna ieder land. De samenstelling van het assortiment in al die landen is
verschillend, o.a. omdat elk land zo zijn eigen smaakbeleving en eetgewoontes
heeft.
Dit product zit niet meer in het Nederlandse assortiment, maar wordt nog wel in
Frankrijk, Spanje en Griekenland verkocht..
Uw opmerking over deze Maxibon ijsjes zullen wij doorgeven aan de betreffende
Product Manager.
Wij hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest en mocht u nog
verdere vragen hebben: u kunt ons altijd schrijven of bellen, via
telefoonnummer: 020-5699699.
Met vriendelijke groeten,
NESTLE NEDERLAND B.V.
Ik ook! Echt zo lekkerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die kreeg ik altijd van mijn oma idd!![]()
![]()
Wauw, er is dus nog hoop op Skyquote:Op donderdag 2 november 2006 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Geachte mevrouw ****,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Vanwege onderbezetting op onze afdeling heeft
onze reactie langer geduurd dan gebruikelijk voor ons is. Wij bieden u hiervoor
onze excuses. Het NESTLÉ product dat u beschrijft, is in Nederland niet meer
verkrijgbaar. NESTLÉ is één van de grootste bedrijven ter wereld met vestigingen
in bijna ieder land. De samenstelling van het assortiment in al die landen is
verschillend, o.a. omdat elk land zo zijn eigen smaakbeleving en eetgewoontes
heeft.
Dit product zit niet meer in het Nederlandse assortiment, maar wordt nog wel in
Frankrijk, Spanje en Griekenland verkocht..
Uw opmerking over deze Maxibon ijsjes zullen wij doorgeven aan de betreffende
Product Manager.
Wij hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest en mocht u nog
verdere vragen hebben: u kunt ons altijd schrijven of bellen, via
telefoonnummer: 020-5699699.
Met vriendelijke groeten,
NESTLE NEDERLAND B.V.
Vooral als er meer mensen hetzelfde gaan doen, vragen waar die ijsjes zijn gebleven, voor 1 persoon zullen ze het niet zo snel terug in het assortiment doen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Wauw, er is dus nog hoop op Sky.
Die zijn er volgens mij nog gewoonquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:09 schreef Prosac het volgende:
Smiths Pinda chips!
en dan niet die chipito's, maar gewoon normale chips met pinda smaak.
Jawel, de Jamin heeft ze nog. En lekker dat ze zijn! Vorige week nog een paar gekocht, samen met een paar zakjes fireballs.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:29 schreef Matness het volgende:
ik zie snap crackle ook niet meer tegenwoordig
een soort hele brede lange jan, roze, heel zoet, en in het midden zat fizzy spul, was lekker
Jaaaaaaaaaaaaah die waren lekker!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:08 schreef Hamburcher het volgende:
Toen ik de titel las moest ik meteen aan een ding denken. Iets wat ik heel lekker vond en wat erg snel nergens meer te vinden was. Zeer benieuwd klikte ik dit topic open om te zien of iemand anders hem zou noemen en jawel hoor in de eerste post stond ie. De Sky. Een ijssnack van vanille ijs om een bros achtig stuk chocola heen met om de vanille nog eens een dun laagje chocola in golven patroon.
Ik kan er geen plaatje meer van vinden maar dit was echt mijn all time favoriete ijssnack. Erg jammer dat die er niet meer is. Ook helemaal niemand in mijn omgeving kende dit, iets betere reclame had hen en mij gered.
die mis ik ook jaquote:Op zondag 5 november 2006 00:15 schreef Maeghan het volgende:
, en die zakjes met kleine stukjes ijs in de vorm van voetjes of zo...
met banaansmaakquote:Op zondag 5 november 2006 15:31 schreef XAnthype het volgende:
Die prik ijsjes.
In zo'n kokertje die je met een stokkie omhoog moet drukken :p
Misschien hebben ze nog een doos in de vriezer staan. Tien jaar over de houdbaarheidsdatum, maar achquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vooral als er meer mensen hetzelfde gaan doen, vragen waar die ijsjes zijn gebleven, voor 1 persoon zullen ze het niet zo snel terug in het assortiment doen.![]()
banaanquote:
Ja ze heten wel hetzelfde, maar ze smaken niet meer zoals vroegah. De kleur is ook anders.quote:Op maandag 6 november 2006 10:33 schreef Coolfool het volgende:
Speedy ijsjes zijn hier ook genoemd, maar die bestaan gewoon nog hoor! Afgelopen vrijdag nog een ijsje gehaald bij het tankstation!
Die vond ik echt ranzigquote:Op zondag 5 november 2006 00:15 schreef Maeghan het volgende:
[..]
die zakjes met kleine stukjes ijs in de vorm van voetjes of zo...
Ze bestaan nog wel in oa frankrijk, als er genoeg mensen om vragen dan komen ze hier misschien ook wel weer terug!quote:Op zondag 5 november 2006 18:09 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog een doos in de vriezer staan. Tien jaar over de houdbaarheidsdatum, maar ach.
kwatta bestaat nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:47 schreef densmee het volgende:
zult, bloedworst met stukjes appel en natuurlijk kwatta
Het is geel en het ruikt naar fruitquote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Punica
Ja, en de camel full flavor, die vond ik best goed te roken.quote:Op maandag 6 november 2006 15:16 schreef MrSASO het volgende:
Crisis pakje Camel moet terug.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |