Dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik de topictitel lasquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:51 schreef QazzaQ het volgende:
Je had vroeger van die spuitbussen die je in een glas melk kon spuiten waardoor je een milkshake kreeg, die waren ook heel snel weer uit de handel.
omfg en dat het tweede!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:42 schreef Fixxxer het volgende:
meeuwenflatsen!!en hoe die andere heetten weet ik niet meer
hahaha ik heb die, maar dan zit er een nepkauwgompje in met een muizenvalletje eraan vast die zo *KLETS* doet op je vinger als je hem eruit trektquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
Vroeger bij elke tankstation te krijgen. Nu helaas niet meer.
bij de AH en C1000 hier in tilburg verkopen ze t niet geloof ik, maar bij de Jumbo welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:18 schreef JvdK het volgende:
[afbeelding]
Choba..
Ik kan het niet meer vinden in de supermarkt, bestaat het nog??
Oma op de campingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja ik ook!!!!!!!!!!!! Alle jeugdherinneringen van bij oma op de camping hebben de geur van speedy's![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef waterreus23 het volgende:
Inderdaad de Winner Taco
[afbeelding]
Wat hij zegtquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef waterreus23 het volgende:
Inderdaad de Winner Taco
[afbeelding]
en natuurlijk het Fido Dido IJsje
Met gepofte rijst. Zeer lekker inderdaad. Nu nergens meer te vinden. Was verslaafd aan dat spulquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:51 schreef BobRooney het volgende:
Je had vroeger chocopasta met stukjes ...ricecrispies ofzo erin. Weet niet precies. Maar het was super lekker.
Dankzij die reclame maak ik ze nu nog steedsquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:21 schreef BazP het volgende:
[..]
natuurlijk Cheeser! :
Cheeser Cheeser, heb jij er al een gemaakt?
Zeer herkenbaar, whahaha. 3 kleuren had jequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:46 schreef Roi het volgende:
Klodder , klieder , spetter , smul je te pletter!
haha die haalde ik ook altijd. en de kleur was blauwquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:14 schreef Blanchimont het volgende:
Dat blauwe ijs in een bekertje dat de vorm had van een ruimteschip. Onderin zat altijd een kauwgombal. Apollo's heette ze volgens mij.
vorig jaar nog ergens in Rusland gegeten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:30 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Maxibon! Die mis ik... Was heel plotseling niet meer te krijgen bij de tankstations....![]()
OJa wat was dat ook alweerquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
mierenzeikers, hondescheten, snotapen, vieze luiers![]()
Die herinner ik me vaag idd...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:08 schreef Hamburcher het volgende:
Toen ik de titel las moest ik meteen aan een ding denken. Iets wat ik heel lekker vond en wat erg snel nergens meer te vinden was. Zeer benieuwd klikte ik dit topic open om te zien of iemand anders hem zou noemen en jawel hoor in de eerste post stond ie. De Sky. Een ijssnack van vanille ijs om een bros achtig stuk chocola heen met om de vanille nog eens een dun laagje chocola in golven patroon.
Ik kan er geen plaatje meer van vinden maar dit was echt mijn all time favoriete ijssnack. Erg jammer dat die er niet meer is. Ook helemaal niemand in mijn omgeving kende dit, iets betere reclame had hen en mij gered.
Ja kut, die mis ik ook! Was keiharde drop gevuld met poedersalmiak. Had je ook lange staven van, die kocht ik altijd. En lekker dat ze waren!quote:
Hebben ze ook al bij 't snoepwinkeltje om de hoek! Niet dat merk, maar wel precies wat jij beschrijft. Zoals ik al in 't snoep-draadje zei, ga eens bij een speciaal snoepwinkeltje kijken, daar ligt nog allerlei 'ouderwets' spul! (nee, ik heb geen aandelen in snoepwinkeltjes ofzo...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja kut, die mis ik ook! Was keiharde drop gevuld met poedersalmiak. Had je ook lange staven van, die kocht ik altijd. En lekker dat ze waren!
Is nog gewoon te koop, bij meerdere winkels, alleen andere naam...quote:
Ooooooooh die waren zo lekkerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
Vroeger bij elke tankstation te krijgen. Nu helaas niet meer.
Yor, de zuiveldrank van domo die twinkelt in je keel,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:20 schreef Noli. het volgende:
[..]
En daarna die 'vernieuwde'-versie..
Boebedieboeboe,
blabedieblabla
Dit is vernieuwde Domo-vla
Alle smaken zijn nu vernieuwd.
Heerlijke aardbei, fijne vanille, lekkere caramel.. chocolaaaa
En echt niet duur...
Boe boe,
bla bla..
Dit zijn de smaken van Domo.. van Domooooo
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:05 schreef RJW_NB het volgende:
ik mis ook de bassie (van adriaan) boterhamworst![]()
7up Ice Colaquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef DzjieDub het volgende:
Ice Cola!
Idd, het spul zelf heb ik nooit op maar de reclame kan ik me nog wel herinneren. Fluff heette dat toch?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik in de jaren 90 echt geconfronteerd werd met die dingen in elke donald duck.
net zoals die marshamllow pasta!
maxibonquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:44 schreef iemanss het volgende:
Ik weet niet hoe het heet maar ik weet wel dat het grote ijs was verdeeld in 2 helften
de eerste helft was het ijs omhuld met chocolade en noten en de ander helft met chocolade koek/ontbijtkoek of zoiets. machtig maar zeer lekker
Mis ze ook, net vorige week me collectors-items bierbommetjes glas kapot laten vallenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:51 schreef LennyKravitz het volgende:
BIERBOMMETJES !
Jaaaaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:20 schreef Again het volgende:
[afbeelding]
De Scandinavische versie van de meeuwenflatsen en de smultietjes hihi..
Nederlands plaatje kan ik helaas niet vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |