had er overheen gelezequote:Op maandag 9 oktober 2006 12:10 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
voor de 2e keer: SPLASH!idd erg lekker.. ik nam altijd aardbei
Klopt, lekkere ijsjes waren datquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ik mis dat extreem lange waterijsje
spirello ofzo![]()
die zijn er nogquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die knettertop ijsjes van Timon en Pumbaa![]()
Smultietjes, heksenhielquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:42 schreef Fixxxer het volgende:
meeuwenflatsen!!en hoe die andere heetten weet ik niet meer
quote:Boe boe,
bla bla
We maken Domo-vla
Boe boe,
bla bla
Hopjes, vanille en chocola
Aardbeien en blanke vla
Heerlijk houdbaar -- oewaaahh
We maken Domo,
de Domo,
de Domo-vla
in die makkelijke pakken -- oewaaahhh
taksi tintelquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:36 schreef Gitanki het volgende:
Taksi tintel
Fluff staat nog gewoon in de schappen bij ons. (Jumbo)quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef RJW_NB het volgende:
Fluffenutter, dat zijn van die gesmolten marsmellows, heerlijk met pindakaas!![]()
als ik daar nog eens een pot van kon krijgen...
![]()
Zat dat nummer toevallig net in de auto nog te zingen, of beter gezegd; poging tot zingen, want ik kon de hele tekst niet meer!!!quote:
Bestaat nog steedsquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:56 schreef wizarddragon het volgende:
Madsauce ofzo, was/(is) een macdonalds frietsauskloon.
ze zijn nog wel online te verkrijgen, weet alleen ff niet meer waar zogauw.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:32 schreef Viking84 het volgende:
druivensuiker. Van die rotsjes. Zie ik nooit meer ergens.
http://www.eucalypta.com/nl/dept_66.html tadaaquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef Matness het volgende:
[..]
ze zijn nog wel online te verkrijgen, weet alleen ff niet meer waar zogauw.
jodekoeken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:55 schreef Matness het volgende:
[..]
zo werd dat in de volksmond genoemd ja
jij vindt jodekoeken ook vreemd?
Die zijn zo lekker!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:30 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Maxibon! Die mis ik... Was heel plotseling niet meer te krijgen bij de tankstations....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |