Al die Yogho Yogho rijmpjes!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:35 schreef Matness het volgende:
yogho yogho ijs
ja, op de stokjes, half verstopt onder je ijs..quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Al die Yogo Yogo rijmpjes!![]()
bestaat nog steeds hoor, heet iets van marshmallow fluff, en is te verkrijgen bij de beter gesorteerde supermarkt of speciaalzaakquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef RJW_NB het volgende:
Fluffenutter, dat zijn van die gesmolten marsmellows, heerlijk met pindakaas!![]()
als ik daar nog eens een pot van kon krijgen...
![]()
Dat is nu Twix geworden...quote:
Die die was ik alweer vergeten!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:42 schreef Fixxxer het volgende:
meeuwenflatsen!!en hoe die andere heetten weet ik niet meer
Oei die mis ik ook iddquote:
Die hadden wij thuis ook wel, dat was idd ook lekker!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:51 schreef QazzaQ het volgende:
Je had vroeger van die spuitbussen die je in een glas melk kon spuiten waardoor je een milkshake kreeg, die waren ook heel snel weer uit de handel.
Ben de naam ff kwijt.
Dat heette iets van Splash dacht ik. Dat was inderdaad lekkerquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:51 schreef QazzaQ het volgende:
Je had vroeger van die spuitbussen die je in een glas melk kon spuiten waardoor je een milkshake kreeg, die waren ook heel snel weer uit de handel.
Ben de naam ff kwijt.
Splash!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:51 schreef QazzaQ het volgende:
Ben de naam ff kwijt.
Is dat niet jaren '80?quote:
Tja, da's toch anders hè.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:52 schreef Dezz het volgende:
Dat is nu Twix geworden...
voor de 2e keer: SPLASH!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:02 schreef T42 het volgende:
van die spuitbussen waarme je van melk in een milkshake veranderde![]()
merk weet ik nie meer wel de smaken: banaan en aardbij
banaan was het lekkerst
je moest da 3 tot 6 sec da er in spuite effe roeren en genieten
Treets is nu gewoon M&M's en Cherry Coke is nu ook nog te krijgen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:50 schreef Deetch het volgende:
Treets en Cherry coke
quote:
cheesersquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:17 schreef Matness het volgende:
ohhhh, hoe heette dat ook alweer
die pitabroodjes met kaas en jam erin![]()
het liedje gind zo:quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:17 schreef Matness het volgende:
ohhhh, hoe heette dat ook alweer
die pitabroodjes met kaas en jam erin![]()
Calippoquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:39 schreef Dungeonmaster het volgende:
Caramelco (of was dat jaren 80) en de Calippo Lemon Fizz
ja, dat was de naam!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:10 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
voor de 2e keer: SPLASH!idd erg lekker.. ik nam altijd aardbei
Heerlijk, die maak ik nog steeds wekelijks!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |