taksi tintelquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:36 schreef Gitanki het volgende:
Taksi tintel
Fluff staat nog gewoon in de schappen bij ons. (Jumbo)quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef RJW_NB het volgende:
Fluffenutter, dat zijn van die gesmolten marsmellows, heerlijk met pindakaas!![]()
als ik daar nog eens een pot van kon krijgen...
![]()
Zat dat nummer toevallig net in de auto nog te zingen, of beter gezegd; poging tot zingen, want ik kon de hele tekst niet meer!!!quote:
Bestaat nog steedsquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:56 schreef wizarddragon het volgende:
Madsauce ofzo, was/(is) een macdonalds frietsauskloon.
ze zijn nog wel online te verkrijgen, weet alleen ff niet meer waar zogauw.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:32 schreef Viking84 het volgende:
druivensuiker. Van die rotsjes. Zie ik nooit meer ergens.
http://www.eucalypta.com/nl/dept_66.html tadaaquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:38 schreef Matness het volgende:
[..]
ze zijn nog wel online te verkrijgen, weet alleen ff niet meer waar zogauw.
jodekoeken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:55 schreef Matness het volgende:
[..]
zo werd dat in de volksmond genoemd ja
jij vindt jodekoeken ook vreemd?
Die zijn zo lekker!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:30 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Maxibon! Die mis ik... Was heel plotseling niet meer te krijgen bij de tankstations....![]()
bestaat de taco nie meer?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef waterreus23 het volgende:
Inderdaad de Winner Taco
[afbeelding]
en natuurlijk het Fido Dido IJsje
dan moet ik binnenkort maar even bij de jumbo aan!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Fluff staat nog gewoon in de schappen bij ons. (Jumbo)
There's nothing wrong with a Maxibonquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:30 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Maxibon! Die mis ik... Was heel plotseling niet meer te krijgen bij de tankstations....![]()
Dier eclame was ook geweldig!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
There's nothing wrong with a Maxibon![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dier eclame was ook geweldig!
Met die sukkels in die ijs fabriek!
Ik kan helaas het filmpje nergens meer vinden....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |