Heeja nu je het zegtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:05 schreef Parafernalia het volgende:
Mierenzeik ofzoal die snoepjes met vieze namen
je bedoeld penistrekdrop en kutsnuivers?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:05 schreef Parafernalia het volgende:
Mierenzeik ofzoal die snoepjes met vieze namen
jodenvetquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:04 schreef john6 het volgende:
[afbeelding]Borsthoning ook wel jodenvet genoemd![]()
Ja, het was ineens uit de handel, waarom eigelijk ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef Qunix het volgende:
Splash Milkshake![]()
![]()
![]()
Jammer dat ze dat weg hadden gedaan!
En Tjolk chokolade melk
dat ken ik nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je bedoeld penistrekdrop en kutsnuivers?
Oh ja, die waren ook wel lekker.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:56 schreef arucard het volgende:
Joekels, van die schuifijsjes!
Ja dat bestaat nog steeds kan je bij de AH of C1000 halenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:18 schreef JvdK het volgende:
[afbeelding]
Choba..
Ik kan het niet meer vinden in de supermarkt, bestaat het nog??
Wat cool! Ga ik vanmiddag meteen halen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:33 schreef maan het volgende:
[..]
Ja dat bestaat nog steeds kan je bij de AH of C1000 halen
Ja bij de c1000 waar ik werk (in Raamsdonksveer Noord Brabant) verkopen ze het nog gewoon.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:18 schreef JvdK het volgende:
[afbeelding]
Choba..
Ik kan het niet meer vinden in de supermarkt, bestaat het nog??
En daarna die 'vernieuwde'-versie..quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:53 schreef wizarddragon het volgende:
Boe boe,
bla bla
We maken Domo-vla
Boe boe,
bla bla
Hopjes, vanille en chocola
Aardbeien en blanke vla
Heerlijk houdbaar -- oewaaahh
We maken Domo,
de Domo,
de Domo-vla
in die makkelijke pakken -- oewaaahhh
Volgens mij was dat tijdens de Kerst van '98 of '99. En iedereen maar gruwelen van de kleur.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef MarkyB het volgende:
Wanneer had Pepsi nou die actie met knetterblauwe cola?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
Vroeger bij elke tankstation te krijgen. Nu helaas niet meer.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
[afbeelding]
Vroeger bij elke tankstation te krijgen. Nu helaas niet meer.
Met die plaktattoos die altijd zo vlektenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:49 schreef Djeez het volgende:
Ik mis de al eerder genoemde 7up Ice cola. Ik vond het superlekker, lekkerder dan gewone cola. Verder mis ik nog de Donald Duck kauwgom, maar of dat ook nog in de nineties bestond, betwijfel ik.
Nee, dat waren weer andere kauwgompjes. Ik bedoelde die met die stripverhaaltjes. Ohja, je had trouwens ook kauwgom met van die plaatjes erop die in het donker licht geven. Met radium erop ofzo. Ohja, kent iemand die lollies nog, met zo 'n zakje erbij met zuur poeder. Moest je aan je lollie likken en dan in het zakje dopen. Errug lekker, heette dat niet Lollie Fizz ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met die plaktattoos die altijd zo vlekten![]()
Ja ik ook!!!!!!!!!!!! Alle jeugdherinneringen van bij oma op de camping hebben de geur van speedy'squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:27 schreef Sodium het volgende:
Overigens mis ik Speedy´s. Die roze frambozenwaterijsjes. Ze zijn er nu nog enkel in een aantal nep-varianten en die zijn toch echt een stuk minder lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |