Jawel, de Jamin heeft ze nog. En lekker dat ze zijn! Vorige week nog een paar gekocht, samen met een paar zakjes fireballs.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:29 schreef Matness het volgende:
ik zie snap crackle ook niet meer tegenwoordig
een soort hele brede lange jan, roze, heel zoet, en in het midden zat fizzy spul, was lekker
Jaaaaaaaaaaaaah die waren lekker!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:08 schreef Hamburcher het volgende:
Toen ik de titel las moest ik meteen aan een ding denken. Iets wat ik heel lekker vond en wat erg snel nergens meer te vinden was. Zeer benieuwd klikte ik dit topic open om te zien of iemand anders hem zou noemen en jawel hoor in de eerste post stond ie. De Sky. Een ijssnack van vanille ijs om een bros achtig stuk chocola heen met om de vanille nog eens een dun laagje chocola in golven patroon.
Ik kan er geen plaatje meer van vinden maar dit was echt mijn all time favoriete ijssnack. Erg jammer dat die er niet meer is. Ook helemaal niemand in mijn omgeving kende dit, iets betere reclame had hen en mij gered.
die mis ik ook jaquote:Op zondag 5 november 2006 00:15 schreef Maeghan het volgende:
, en die zakjes met kleine stukjes ijs in de vorm van voetjes of zo...
met banaansmaakquote:Op zondag 5 november 2006 15:31 schreef XAnthype het volgende:
Die prik ijsjes.
In zo'n kokertje die je met een stokkie omhoog moet drukken :p
Misschien hebben ze nog een doos in de vriezer staan. Tien jaar over de houdbaarheidsdatum, maar achquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vooral als er meer mensen hetzelfde gaan doen, vragen waar die ijsjes zijn gebleven, voor 1 persoon zullen ze het niet zo snel terug in het assortiment doen.![]()
banaanquote:
Ja ze heten wel hetzelfde, maar ze smaken niet meer zoals vroegah. De kleur is ook anders.quote:Op maandag 6 november 2006 10:33 schreef Coolfool het volgende:
Speedy ijsjes zijn hier ook genoemd, maar die bestaan gewoon nog hoor! Afgelopen vrijdag nog een ijsje gehaald bij het tankstation!
Die vond ik echt ranzigquote:Op zondag 5 november 2006 00:15 schreef Maeghan het volgende:
[..]
die zakjes met kleine stukjes ijs in de vorm van voetjes of zo...
Ze bestaan nog wel in oa frankrijk, als er genoeg mensen om vragen dan komen ze hier misschien ook wel weer terug!quote:Op zondag 5 november 2006 18:09 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog een doos in de vriezer staan. Tien jaar over de houdbaarheidsdatum, maar ach.
kwatta bestaat nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:47 schreef densmee het volgende:
zult, bloedworst met stukjes appel en natuurlijk kwatta
Het is geel en het ruikt naar fruitquote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Punica
Ja, en de camel full flavor, die vond ik best goed te roken.quote:Op maandag 6 november 2006 15:16 schreef MrSASO het volgende:
Crisis pakje Camel moet terug.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |