gewoon nog te koop in elke supermarkt, maar het zit in een pakquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef meami het volgende:
[afbeelding]In Nederland nergens meer te koop volgens mij, maar vorig jaar zomer heb ik me volgegoten met Punica in Luxemburg. Dáár wordt het tenminste nog verkocht
Och hemel, wat heb ik me lam gezocht naar die dingen! Te lekkerquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:30 schreef Laura 2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Maxibon! Die mis ik... Was heel plotseling niet meer te krijgen bij de tankstations....![]()
Heet meest briljante van dat spul was de plas op de vloer+natte kleding na het drinken uit de fles als 10-jarige met veel te klein bekkie, the good old daysquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef meami het volgende:
[afbeelding]In Nederland nergens meer te koop volgens mij, maar vorig jaar zomer heb ik me volgegoten met Punica in Luxemburg. Dáár wordt het tenminste nog verkocht
Hier in nederland nog steeds te koop maar dan in plastick flessen, onder andere bij C1000, Super de Boer en Jumbo. In Duitsland verkopen ze nog steeds de glazen flessen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef meami het volgende:
Waar verkopen ze dat nog dan in pakken? Weet wel dat die er een paar jaar geleden waren. Zie nu alleen maar de plastick flessen in de supermarkt. In 3 smaken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:54 schreef Sh0g het volgende:
[..]
gewoon nog te koop in elke supermarkt, maar het zit in een pak
(vroeger had je toch rode, blauwe en groene dop?)
klopt daar verkopen ze allerlei look a like... Maar er is niets zo goed als de Tyrisk van Fazer! Kan ze bestellen op internet 2 kilo voor 20 euro, komen alleen 20 euro verzendkosten bij.... Wie gaat er naar Scandinavië binnenkort????quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:17 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Hebben ze ook al bij 't snoepwinkeltje om de hoek! Niet dat merk, maar wel precies wat jij beschrijft. Zoals ik al in 't snoep-draadje zei, ga eens bij een speciaal snoepwinkeltje kijken, daar ligt nog allerlei 'ouderwets' spul! (nee, ik heb geen aandelen in snoepwinkeltjes ofzo...)
Van de zomer in Amerika nog een paar Maxibon's op is best te doen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maxibon
die wilde ik altijd als we naar het zwembad gingenmaar ik kreeg altijd een speedy
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:54 schreef vats het volgende:
[..]
klopt daar verkopen ze allerlei look a like... Maar er is niets zo goed als de Tyrisk van Fazer! Kan ze bestellen op internet 2 kilo voor 20 euro, komen alleen 20 euro verzendkosten bij.... Wie gaat er naar Scandinavië binnenkort????
dat hebben bijna alle blikjes op een gegeven moment gehad hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:04 schreef Matness het volgende:
[..]
met de innovatieve druklip in plaats van het treklipje
wat een flop was dat zeg.
ik kan me ze alleen van 3es herinnerenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:47 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
dat hebben bijna alle blikjes op een gegeven moment gehad hoor![]()
Ik weet nog dat t systeem bij B.O.O.S. werd geïntroduceerd als 'het blikje van de toekomst'. ik geloof dat ze nog geen jaar hebben bestaan. Overigens sloeg dat hele systeem nergens op. De bedoeling was eerst t kleine knopje in te drukken en dan de grote, maar het maakte totaal geen verschil als je alleen de grote indrukte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:48 schreef Matness het volgende:
[..]
ik kan me ze alleen van 3es herinneren
Ik heb hem al een aantal jaren niet meer gezien dus ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:55 schreef SimtekF1 het volgende:
De Maxibon is toch niet verdwenen of wel?
Dat was echt een lekker ijsje.
Hij is al jaren wegquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb hem al een aantal jaren niet meer gezien dus ik vrees het ergste![]()
Is nog te koop!quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:29 schreef KonnieKipke het volgende:
Was cokosbrood al genoemd?
Klopt!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:56 schreef arucard het volgende:
Joekels, van die schuifijsjes!
Maar die bestaan nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:36 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Klopt!
Die at ik vroeger bij mijn oma altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |