Ik zet er alvast een voor BoJoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
tvp.
Hm, das best triest als je je niet thuis voelt bij je ouders.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik logeer bij m'n ouders. Al 19 jaar.
Ehh, ik voel me juist wel thuisquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, das best triest als je je niet thuis voelt bij je ouders.
Een keer in de zoveel weken (als ik ff een excuus nodig heb om 2 of meer dagen niks te doen) betrek ik mn oude slaapkamer bij mn ouders, ik heb de sleutels ook nog dus je kan t als logeren zien, ik zie het als 2e woningquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik bij mn ouders ben moet ik altijd weer naar huis voor mn ouders op bed gaan. Heb jij dat niet? Of logeer je daar?
mwah benzine kan ik wel betalen voor de V6, hij zuipt nog steeds maar de helft van de Jeepquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de v6 lust een slokje teveel?Heb je trouwens ruimte voor 2 auto's bij je nieuwe huis?
![]()
En eenBoxer motor
blijft altijd lekker.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
whehe waar hebben ze je nu weer op gepakt?
rijden op gas?
sinds 2002 laatste keer blok geploft bij Ferrari en jij zegt onbetrouwbaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja de homo![]()
Onbetrouwbaar kuthok die ferrari![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
sinds 2002 laatste keer blok geploft bij Ferrari en jij zegt onbetrouwbaar
wel op een ongelooflijke kut moment jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ja i know, maar ik was er pissed over
Ik lag half in coma op bed te kijken viel bijna in slaap en ineens ogen helemaal open en rechtop in bedquote:
wat deed jij in Zelhem vandaag?quote:
ohjaquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kijk eens naar de URL van de foto schatje
Wij hebben er ook eenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn meer dan één van die bordjes gemaakt
ik bedoelde dat bordje ernaastquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga niet liggen als ik jou zie hoor
Klopt, maar als HAV (Historische Automobiel Vereninging) Lid krijg je zo'n bordje (met daarop de gegevens van je auto), met de Triumph zijn we lid van die vereniging.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Erg leuk en aardig, maar julie hebben GEEN Scania 140. Dan had ik dat namelijk wel geweten.
Zeg dat dan, boertjequote:Op zondag 8 oktober 2006 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar als HAV (Historische Automobiel Vereninging) Lid krijg je zo'n bordje (met daarop de gegevens van je auto), met de Triumph zijn we lid van die vereniging.
auto kopuh, Maser 155, zeer snel, altijd binnen gestaan, altijd netjes warm geredenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Godver, ik wil een auto, snel, maakt niet uit wat als ik er maar mee de weg op mag
Matcht in ieder geval goed bij mn George Baker casettebandjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
auto kopuh, Maser 155, zeer snel, altijd binnen gestaan, altijd netjes warm gereden
Bod van 50 euro moet genoeg zijn Alexxxxquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Matcht in ieder geval goed bij mn George Baker casettebandjes
Precies, krijg je een mooie grijze met "ptssssjj" geluid voor.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bod van 50 euro moet genoeg zijn Alexxxx
Alleen die ppsst is al meer waard dan een complete 1.8quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies, krijg je een mooie grijze met "ptssssjj" geluid voor.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen die ppsst is al meer waard dan een complete 1.8
en de crx velgenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Peu, als je die mattenset nu gewoon wegsmijt, kun je er misschien wel 100 euro voor vragen
Kan je zien hoe soepel geveerd ie isquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ieh, sexende lieveheersbeestjes in de peugeot 207.
* Sjoewe kroelt terug en wijst op signaturequote:
ctrl-F "3000 GT", found: 0quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe kroelt terug en wijst op signature
Omdat je zo'n mooie grote op had gemaaktquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:43 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom voeg je hem niet zelf toe?
Ik kan de OP toch niet meer editten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Omdat je zo'n mooie grote op had gemaakt
Als je'm daar niet aan toe wilt voegen zal hem zo zelf wel toevoegen.
Mag dat na een tijdje niet meer?quote:
drooooogquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=235639936474223896&q=slager
waar gehakt wordt vallewn gabbersquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=235639936474223896&q=slager
oew! niiccccccequote:Op zondag 8 oktober 2006 20:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe kroelt terug en wijst op signature
hup examen doen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, net even proefexamen voor theroei rijbewijs gedaan, 0 fout.
Klopt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
T gedonder met die rijlessen heeft nu lang genoeg geduurd
Lex, ik ga niet. Kan helaas nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Hermanus, ging jij nu al dan neit naar die Volvobeurs?
Want als ik naar die beurs ga wil ik wel met iemand zijn die ook epileptische aanvallen krijgt bij het ien van gave bakken
En als je niet gata, ga ik misschien met een collega, de amateur-filosoofGezellig fantaseren over hoe we het systeem kapoot kunnen denken en zo
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoppatee, meteen weer even een sollicitatiebrief getypt. En dan blijkt maar weer dat het goed is dat ik voor iedere sollicitatie uitgebried vooronderzoek doe. Want dit bedrijf heeft een nogal christelijke familie als eigenaren. En als ik die info niet had gehad, had ik zomaar op zondag gesolliciteerd. En das dan dus wel mooi een minpunt. Morgen zijn ze de eerste!
Ik werk al 20 uur per week met hem samenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lex, ik ga niet. Kan helaas niet
En een amateur-filosoof lijkt me ook veel leuker dan mezelf
Bij ons op de zaak ook 3 vito's met 17-BT.. 18-BT.. en 19-BT...quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ivm offtopic in gespot topic hier naartoe gehaald
[..]
Ik zou ze op autogespot uploaden!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij ons op de zaak ook 3 vito's met 17-BT.. 18-BT.. en 19-BT...
Nu slapen![]()
Meesterlijk die halve zolenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik werk al 20 uur per week met hem samenGeniaal
Schoffelen en over Nietzche kletsen, en de evolutie theorie bediscussieren terwijl je een band aan het plakken bent
Zulks een heerlijk contrast.... Maar ik ben blij dat hij er is, eindelijk iemand met wie ik interesses deel
Ikzelf doe altijd plakken met duct tape, of pur er in spuitenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meesterlijk die halve zolen
Het banden plakken is niet gelukt trouwens, de lijm was totaal uitgehard, kwam misschien ook omdat het doosje nog uit het guldentijdperk kwam
Vroeger deed ik het met smegma maar ik had me al gewassenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ikzelf doe altijd plakken met duct tape, of pur er in spuiten
Heel vreemd dat ik alleen fietsen hoef te DEmonteren
Ook leuk, een fiets vinden, en dan kijken hoevaak je ermee van stationstrappen af kunt fieten voor het voorwiel er uit vliegt, en dan kijken hoevaak in een kilometer gewoon recht dat losse voorwiel er ook weer uitvliegtquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:12 schreef hermandeperman het volgende:
Had ik ook altijd met Technisch Lego, alles lekker in elkaar gezet, en dan m'n broertje ermee laten spelen, of van de trap af tyfen en dan weer opnieuw bouwen
leuk speelgoedquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NZNTgglPbUA&eurl=
Hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wij hebben een keer 50 ducato's en scudo's voor een taxibedrijf moeten afleveren met opeen volgende nummerplatenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ivm offtopic in gespot topic hier naartoe gehaald
[..]
okequote:Op maandag 9 oktober 2006 12:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon ja. Dat is dan weer een mannending. Iets van om er vanaf te wezen enzo.
Ja ik zal eens even de schade die ijsmeisje me heeft aangedaan gaan reparerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Nu nog een fatsoenlijke avatar...
"ik houd hem". Het was niet mijn ideeee.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik zal eens even de schade die ijsmeisje me heeft aangedaan gaan repareren
En posts?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ik heb in ieder geval mn eigen avatar in de hand
Eet een kanarie, dat helpt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
En posts?
Mijn account wordt gewoon verkracht
Maar wat helpt er aan dan? Lijkt me best vies dat je zo'n piepend verendekje doorknarst waarbij het lauwe bloed over lippen en langs je kin druipt.quote:
Ik moet kotsen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar wat helpt er aan dan? Lijkt me best vies dat je zo'n piepend verendekje doorknarst waarbij het lauwe bloed over lippen en langs je kin druipt.
Straks hap je zo in de darmen en heb je een klets vogelpoep op je tong liggen.
Ik zie de werkzame factor niet echt in dit verhaal, help me uit de brand.
Kusje.
Als je m in één keer doorslik, blijft ie in je slokdarm steken, en stik je. Dan ben je dood, kun je geen stomme dingen meer posten, maar heb je WEL een mooi zingend lijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar wat helpt er aan dan? Lijkt me best vies dat je zo'n piepend verendekje doorknarst waarbij het lauwe bloed over lippen en langs je kin druipt.
Straks hap je zo in de darmen en heb je een klets vogelpoep op je tong liggen.
Ik zie de werkzame factor niet echt in dit verhaal, help me uit de brand.
Kusje.
Staat zelfs in de lyrics wie de uitvoernde artiest isquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
Sinds wanneer is het van K3:
http://www.lyricsondemand(...)lsdenachtlyrics.html
dat gaat leuk wordenquote:Theater 1
Fedde le Grand
Funkerman
Youri Donatz
MC: MC Gee
Studio 2
D-Rashid
MadSkillz
Restaurant 3
Billy the Klit
Gelazer!
William Shagspeare
MC: Lady Bee
Daarom zou ik eerst wat met olijfolie doordrenkte watten slikken alvorens ik de kanarie consumeer. Hij zal nu ten prooi gaan vallen aan mijn maagzuur en volledig ontbindend en verterend mijn darmsysteem inglijden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je m in één keer doorslik, blijft ie in je slokdarm steken, en stik je. Dan ben je dood, kun je geen stomme dingen meer posten, maar heb je WEL een mooi zingend lijk.
Ik heb een leuker feestje met meneer de Profeetquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:44 schreef ook_gek het volgende:
omdat ik al tijden niet meer beng aan stappen heb ik maar een leuk feestje voor zaterdag uitgekozen![]()
line-up
[..]
dat gaat leuk worden![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daarom zou ik eerst wat met olijfolie doordrenkte watten slikken alvorens ik de kanarie consumeer. Hij zal nu ten prooi gaan vallen aan mijn maagzuur en volledig ontbindend en verterend mijn darmsysteem inglijden.
Kanarie's zorgen overigens voor prachtwerken van drollen.
Ja, dat je zo een kerstboom in je kont steekt, en dat de drollen er in hangen als ie er weer uit komt.quote:
Fielseteerd!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb werk.
Oude baas heeft me weer terug gevraagd, voor eerst een week, en wellicht langer (kerstdrukte)
Yup. Komt mooi uit, we zijn net met de laatste rol beschuit bezig!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fielseteerd!
Beschuitengebeuren??
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yup. Komt mooi uit, we zijn net met de laatste rol beschuit bezig!![]()
Nee natuurlijk niet Dquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zei je ook toen 'ie belde?
Dat had juist mooi geweestquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet D
Zonet nog eens gebeld, Woensdag tot en met vrijdag en maandag van 8:00 tot 16:00, en wellicht langer, het is ivm ziekte. Ik hoor woensdag wel wie ziek is, als het een aansteller is kan ik er dus zomaar een maand zitten of zo
Whehee, mn haar is er inderdaad af als ik daar komquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat had juist mooi geweest
Maar gefeliciteerd
Nu nog je haar eraf, dan kom je daar aan en denkt die dude![]()
![]()
HIJ ZIET ER NORMAAL UIT
![]()
![]()
Dat wordt een vast contract.
Een vast contract is net zo vast als je zelf wilquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehee, mn haar is er inderdaad af als ik daar komMaar dat zien ze daar troch niet he, haarnetje verplicht
En een vast contract? Als het maar niet te vast is, geen izn de rest van mn leven heftrucker te blijven
Ja, morgen. Baard is er gister al af gegaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een vast contract is net zo vast als je zelf wil
En wanneer gaat het er af? Morgen?![]()
Netjes. Komen er ook foto's van?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, morgen. Baard is er gister al af gegaan
Misschienquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Netjes. Komen er ook foto's van?
En daarom ben ik voor afschaffing van WW voor mensen onder de 25.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik bedenk me net dat ik trouwens net niet genoeg ga verdienen om er financieel profijt van te hebben
Maar alles beter dan dat reïntegratiegebeurenEn als die pipo langer ziek blijft, verien ik er wel aan
Ja, WW had ik in gezeten als ik vorig jaar een week maar had gewerktquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En daarom ben ik voor afschaffing van WW voor mensen onder de 25.
Maar goed van je dat je toch niet thuis blijft.
Aja, of al die andere zakken geld die je toegeworpen krijgt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, WW had ik in gezeten als ik vorig jaar een week maar had gewerkt
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aja, of al die andere zakken geld die je toegeworpen krijgt.
Nee, de zanger/schrijver/gitarist is een van mijn beste vrienden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De basgitarist is zeker jou belgische bilmaat?
mocht jij niet meedoen in het bandje?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, de zanger/schrijver/gitarist is een van mijn beste vrienden.
Ze hadden geen toetsenist nodigquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:01 schreef vlad het volgende:
[..]
mocht jij niet meedoen in het bandje?![]()
ook geen roadie dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze hadden geen toetsenist nodig.
jazeker, dat is de droom van iedere toetsenistquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh, dat vindt herm wel leuk!
kan herman niet meer voor zichzelf praten?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh, dat vindt herm wel leuk!
Nee het betekent dat ie op je tepels wil duwen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
"ik ben toetsenist" is toch gewoon "ik moest van mn ouders op pianoles"
Geilquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee het betekent dat ie op je tepels wil duwen.
Dat ben ik welquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Misschien mag je wel op MutZ haar kerkorgel spelen
Nee. Als ik één keer een kleine opmerking maak over je moet je me gelijk weer de hele tijd in de maling nemen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
"ik ben toetsenist" is toch gewoon "ik moest van mn ouders op pianoles"
Daar ben ik ook voor. Jouw tepels?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben voor een tepelduwmeet, ter ere van deel 1000
Die stond er al 4 topics terugquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:09 schreef ook_gek het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=messed_with_the_wrong_person.wmv
soms kom je de verkeerde persoon tegen![]()
tepelduwpolonaisequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ben ik wel
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Nee. Als ik één keer een kleine opmerking maak over je moet je me gelijk weer de hele tijd in de maling nemen?
[..]
Daar ben ik ook voor. Jouw tepels?
jij verveelt je echt dat je hier gaat postenquote:
Inderdaad, dit werkt allemaal gewoonquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
komt vast door die mac, je zit niet meer elke avond security patches te installeren![]()
Kennis van me heeft een zo'n lancia Intergrale mk3 geloof ik?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inderdaad, dit werkt allemaal gewoon
* Alfisti aait zijn Mac
Sja, het zijn bijzondere blokjesquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een zo'n lancia Intergrale mk3 geloof ik?![]()
Die heeft fucking veel gezeik met dat 2.0 turbo blok dude
al 3x problemen gehad met de distributie riem, nu lag hij er na 8000 km al af![]()
Zitten wel allemaal raceonderdelen op maar dat moet toch wel wat langer heel blijven![]()
ik wist niet dat Apple ook Lancia's maaktequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een zo'n lancia Intergrale mk3 geloof ik?![]()
Die heeft fucking veel gezeik met dat 2.0 turbo blok dude
al 3x problemen gehad met de distributie riem, nu lag hij er na 8000 km al af![]()
Zitten wel allemaal raceonderdelen op maar dat moet toch wel wat langer heel blijven![]()
Apple chipquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wist niet dat Apple ook Lancia's maakte![]()
Mac Miniquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:54 schreef Hugster het volgende:
Fristi heb je je Mac toch weer onder het stof vandaan getrokken?
Je leven, wat doen ze?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
KANKERKUTFOK! STERF!
ik ook van jouquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
KANKERKUTFOK! STERF!
Lul man.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
Hallo meneer de topickiller
Nee sorry, nogal druk gehad de afgelopen tijd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, heb je nog streepjes getrokken op mn Tatra?
Mja, het T-shirt seizeon is toch bijna op zn end. Lukt het wel om ruim voor de lente af te hebben toch? Ik wil er 10 laten drukken in XLquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee sorry, nogal druk gehad de afgelopen tijd.![]()
fijn he? een leven zonder verplichtingenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik ben klaarwakker maar heb nog geen zin om op te staan.
Tss, ik moet om 9:00 gewoon werken hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:12 schreef vlad het volgende:
[..]
fijn he? een leven zonder verplichtingen![]()
Waarom niet naar 3FMquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Naar Radio 1 inderdaad. Op dit moment.
oh hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, ik moet om 9:00 gewoon werken hoor.
tssssquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van de 69 eh.
Gewoon, dingen niet maken enzo![]()
.
Ik ga het toch allemaal inhalen/herkansen johquote:
quote:
He, jammer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:47 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
1 drukcylinder ontploft ja en popt naarbuiten net op een punt waar hij er net niet op lag met zijn lijf![]()
Heb je hem ook gezien?
Nee ze waren bij Jensenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
![]()
1 drukcylinder ontploft ja en popt naarbuiten net op een punt waar hij er net niet op lag met zijn lijf![]()
Heb je hem ook gezien?
Heet jij zjroentje dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
Kenkers, ik maak 1 opmerking dat Nike Air Maxjes voor paupers zijn (en dan zei ik het daar nog stukken netter...) en gelijk mensen huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |