heb je die lul van pakistan zien rijden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
Je weet dat computerspelletjes niet echt zijn?
ja volgende week, als alles goed gaat.quote:
we zullen het merkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hopen dat je de week door komt met zo;n 33
al helemaal op gas
Dan kun je daarna gewoon een Opel Zafira van de eerste generatie kopen, en jezelf een vrouw met kinderen aanschaffen ajquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:49 schreef BoJo het volgende:
daarna moet ik eigenlijk alleen nog een achterwiel aangedreven turbo cabrio en dan heb ik alles wel een keer gehad![]()
ja daarom, moet nog ff opschietenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kun je daarna gewoon een Opel Zafira van de eerste generatie kopen, en jezelf een vrouw met kinderen aanschaffen aj
Wanneer is straks?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik kan straks niet meer headbangen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja daarom, moet nog ff opschieten
tering heb zo een eigen huis en 2 auto's waarvan 1 op gas. Waar gaat dat heen![]()
Ga je er emotioneel aan onderdoor of valt het mee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk Dinsdag
Ik heb het er wel zwaar mee jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga je er emotioneel aan onderdoor of valt het mee?
nee het gaat mijn woon/werk verkeer roestbarrel wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
je hebt hem gekocht?
Ik dacht dat je dat brik als leenauto kreeg
Je was al ANWB lid geloof ik he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee het gaat mijn woon/werk verkeer roestbarrel worden![]()
Beter olieplas onder je auto dan hondenplas er in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:10 schreef BaraCuda het volgende:
En die garage homo op je werk kan ook z'n lol op...
Eh bo er ligt een olieplas onder je auto
Wat een onzinquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het er wel zwaar mee ja![]()
![]()
Een beetje alsof ik mn idealen verloochen
Ha ha?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Beter olieplas onder je auto dan hondenplas er in.
he's aware that no one cares and life's unfair so he grows his hairquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat je het raar vind en het er zwaar mee hebt kan ik me best voorstellen. Maar je idealen verloochenen?
![]()
![]()
Alsof je geen Niva mag rijden nu? En je op Citroën-meetings raar wordt aangekeken?
super lid ja, ach bij die 205 moest ik elke dag de gaskabel heen en weer bewegen want die bleef telkens hangen, de bougie doppen om de dag weer terug douwen als er weer eentje uit plofte. En die lekagequote:
Nu kan je elke week Vlad voor je Maserati tterugvinden, al fappendquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
super lid ja, ach bij die 205 moest ik elke dag de gaskabel heen en weer bewegen want die bleef telkens hangen, de bougie doppen om de dag weer terug douwen als er weer eentje uit plofte. En die lekage![]()
Sorry, ik heb beter edingen te doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iedereen moet hier maar even The Cannonball Run kijken op Talpa
de v6 lust een slokje teveel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee het gaat mijn woon/werk verkeer roestbarrel worden![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:39 schreef BoJo het volgende:
als het goed is rij ik volgende week in een maserati 33 met houten stuur en pook op lpg![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:33 schreef lipje het volgende:
[..]
Nu kan je elke week Vlad voor je Maserati tterugvinden, al fappend
dan zit Sandra zeker achter de msn.quote:
internet is er wel, maar werkt nog niet, dus we wachten op de monteurquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:36 schreef Fugie het volgende:
daar is wankstah peurac ook weer, alles tof
heb je nou inet op je kamer ?
Nee, maar over 3 minuten welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan zit Sandra zeker achter de msn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |