heb je die lul van pakistan zien rijden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
Je weet dat computerspelletjes niet echt zijn?
ja volgende week, als alles goed gaat.quote:
we zullen het merkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hopen dat je de week door komt met zo;n 33
al helemaal op gas
Dan kun je daarna gewoon een Opel Zafira van de eerste generatie kopen, en jezelf een vrouw met kinderen aanschaffen ajquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:49 schreef BoJo het volgende:
daarna moet ik eigenlijk alleen nog een achterwiel aangedreven turbo cabrio en dan heb ik alles wel een keer gehad![]()
ja daarom, moet nog ff opschietenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kun je daarna gewoon een Opel Zafira van de eerste generatie kopen, en jezelf een vrouw met kinderen aanschaffen aj
Wanneer is straks?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik kan straks niet meer headbangen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja daarom, moet nog ff opschieten
tering heb zo een eigen huis en 2 auto's waarvan 1 op gas. Waar gaat dat heen![]()
Ga je er emotioneel aan onderdoor of valt het mee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk Dinsdag
Ik heb het er wel zwaar mee jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga je er emotioneel aan onderdoor of valt het mee?
nee het gaat mijn woon/werk verkeer roestbarrel wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
je hebt hem gekocht?
Ik dacht dat je dat brik als leenauto kreeg
Je was al ANWB lid geloof ik he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee het gaat mijn woon/werk verkeer roestbarrel worden![]()
Beter olieplas onder je auto dan hondenplas er in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:10 schreef BaraCuda het volgende:
En die garage homo op je werk kan ook z'n lol op...
Eh bo er ligt een olieplas onder je auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |