abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42494470
Hermanus, ging jij nu al dan neit naar die Volvobeurs?
Want als ik naar die beurs ga wil ik wel met iemand zijn die ook epileptische aanvallen krijgt bij het ien van gave bakken

En als je niet gata, ga ik misschien met een collega, de amateur-filosoof Gezellig fantaseren over hoe we het systeem kapoot kunnen denken en zo
pi_42494560
ivm offtopic in gespot topic hier naartoe gehaald
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:11 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Gebeurt regelmatig dat auto's van hetzelfde merk oplopende kentekens hebben:

52-SX-HD
53-SX-HD

27-RD-VB
28-RD-VB

40-NV-TN
41-NV-TN
42-NV-TN

08-PZ-JD
09-PZ-JD

89-NT-HL
90-NT-HL
pi_42494823
Hoppatee, meteen weer even een sollicitatiebrief getypt. En dan blijkt maar weer dat het goed is dat ik voor iedere sollicitatie uitgebried vooronderzoek doe. Want dit bedrijf heeft een nogal christelijke familie als eigenaren. En als ik die info niet had gehad, had ik zomaar op zondag gesolliciteerd. En das dan dus wel mooi een minpunt. Morgen zijn ze de eerste!
pi_42494904
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Hermanus, ging jij nu al dan neit naar die Volvobeurs?
Want als ik naar die beurs ga wil ik wel met iemand zijn die ook epileptische aanvallen krijgt bij het ien van gave bakken

En als je niet gata, ga ik misschien met een collega, de amateur-filosoof Gezellig fantaseren over hoe we het systeem kapoot kunnen denken en zo
Lex, ik ga niet. Kan helaas niet

En een amateur-filosoof lijkt me ook veel leuker dan mezelf
pi_42494961
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoppatee, meteen weer even een sollicitatiebrief getypt. En dan blijkt maar weer dat het goed is dat ik voor iedere sollicitatie uitgebried vooronderzoek doe. Want dit bedrijf heeft een nogal christelijke familie als eigenaren. En als ik die info niet had gehad, had ik zomaar op zondag gesolliciteerd. En das dan dus wel mooi een minpunt. Morgen zijn ze de eerste!
pi_42494965
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Lex, ik ga niet. Kan helaas niet

En een amateur-filosoof lijkt me ook veel leuker dan mezelf
Ik werk al 20 uur per week met hem samen Geniaal Schoffelen en over Nietzche kletsen, en de evolutie theorie bediscussieren terwijl je een band aan het plakken bent

Zulks een heerlijk contrast.... Maar ik ben blij dat hij er is, eindelijk iemand met wie ik interesses deel
pi_42495647
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ivm offtopic in gespot topic hier naartoe gehaald
[..]
Bij ons op de zaak ook 3 vito's met 17-BT.. 18-BT.. en 19-BT...

Nu slapen
pi_42495702
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:39 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Bij ons op de zaak ook 3 vito's met 17-BT.. 18-BT.. en 19-BT...

Nu slapen
Ik zou ze op autogespot uploaden!
pi_42495728
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik werk al 20 uur per week met hem samen Geniaal Schoffelen en over Nietzche kletsen, en de evolutie theorie bediscussieren terwijl je een band aan het plakken bent

Zulks een heerlijk contrast.... Maar ik ben blij dat hij er is, eindelijk iemand met wie ik interesses deel
Meesterlijk die halve zolen

Het banden plakken is niet gelukt trouwens, de lijm was totaal uitgehard, kwam misschien ook omdat het doosje nog uit het guldentijdperk kwam
pi_42496000
Fuck ja, het is zondag !

* gaat maar eens gauw naar bed.
pi_42496238
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:41 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Meesterlijk die halve zolen

Het banden plakken is niet gelukt trouwens, de lijm was totaal uitgehard, kwam misschien ook omdat het doosje nog uit het guldentijdperk kwam
Ikzelf doe altijd plakken met duct tape, of pur er in spuiten

Heel vreemd dat ik alleen fietsen hoef te DEmonteren
pi_42496377
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ikzelf doe altijd plakken met duct tape, of pur er in spuiten

Heel vreemd dat ik alleen fietsen hoef te DEmonteren
Vroeger deed ik het met smegma maar ik had me al gewassen
pi_42497499
pi_42497754
http://www.youtube.com/watch?v=NZNTgglPbUA&eurl=

Hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_42498858
moet je er mee? dan nog liever een tikkle me elmo
pi_42498948
Speule En hele veldslagen tekenen en ze dan laten uitvechten
pi_42499013
dat is het verschel tussen de theoreticus en de practicus. De theoreticus tekent een slagveld, de practicus laat zn tikkle me elmo tussen zn platic soldaatjes ronddansen
pi_42499086
Had ik ook altijd met Technisch Lego, alles lekker in elkaar gezet, en dan m'n broertje ermee laten spelen, of van de trap af tyfen en dan weer opnieuw bouwen
pi_42499160
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:12 schreef hermandeperman het volgende:
Had ik ook altijd met Technisch Lego, alles lekker in elkaar gezet, en dan m'n broertje ermee laten spelen, of van de trap af tyfen en dan weer opnieuw bouwen
Ook leuk, een fiets vinden, en dan kijken hoevaak je ermee van stationstrappen af kunt fieten voor het voorwiel er uit vliegt, en dan kijken hoevaak in een kilometer gewoon recht dat losse voorwiel er ook weer uitvliegt
pi_42499174
En hem dan bij school in de fietsenrekken zetten, en op het moment dat iedereen uit school komt op de fiets gaan stan stampen, en dan de bus in stappen alsof er neits is gebeurd. Heerlijk
pi_42499203
Mooie grappen inderdaad, al fietse ik gewoon met een oude fiets vrijwel dagelijks van de trappen in de tuin af hier
pi_42499255
oude fietsen verruïneren is ok.

Met gereedschap is het nminder leuk trouwens
pi_42499298
Verruïneren is per definitie leuk

Met of zonder gereedschap.
pi_42499373
En morgen om 8:30 staan er weer wat fietsen op me te wachten om gedemonteerd te worden, dus ik ga op bed
pi_42499383
Verstandig. Ik lig er al in

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')