Lex, ik ga niet. Kan helaas nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Hermanus, ging jij nu al dan neit naar die Volvobeurs?
Want als ik naar die beurs ga wil ik wel met iemand zijn die ook epileptische aanvallen krijgt bij het ien van gave bakken
En als je niet gata, ga ik misschien met een collega, de amateur-filosoofGezellig fantaseren over hoe we het systeem kapoot kunnen denken en zo
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoppatee, meteen weer even een sollicitatiebrief getypt. En dan blijkt maar weer dat het goed is dat ik voor iedere sollicitatie uitgebried vooronderzoek doe. Want dit bedrijf heeft een nogal christelijke familie als eigenaren. En als ik die info niet had gehad, had ik zomaar op zondag gesolliciteerd. En das dan dus wel mooi een minpunt. Morgen zijn ze de eerste!
Ik werk al 20 uur per week met hem samenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lex, ik ga niet. Kan helaas niet
En een amateur-filosoof lijkt me ook veel leuker dan mezelf
Bij ons op de zaak ook 3 vito's met 17-BT.. 18-BT.. en 19-BT...quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ivm offtopic in gespot topic hier naartoe gehaald
[..]
Ik zou ze op autogespot uploaden!quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij ons op de zaak ook 3 vito's met 17-BT.. 18-BT.. en 19-BT...
Nu slapen![]()
Meesterlijk die halve zolenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik werk al 20 uur per week met hem samenGeniaal
Schoffelen en over Nietzche kletsen, en de evolutie theorie bediscussieren terwijl je een band aan het plakken bent
Zulks een heerlijk contrast.... Maar ik ben blij dat hij er is, eindelijk iemand met wie ik interesses deel
Ikzelf doe altijd plakken met duct tape, of pur er in spuitenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meesterlijk die halve zolen
Het banden plakken is niet gelukt trouwens, de lijm was totaal uitgehard, kwam misschien ook omdat het doosje nog uit het guldentijdperk kwam
Vroeger deed ik het met smegma maar ik had me al gewassenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ikzelf doe altijd plakken met duct tape, of pur er in spuiten
Heel vreemd dat ik alleen fietsen hoef te DEmonteren
Ook leuk, een fiets vinden, en dan kijken hoevaak je ermee van stationstrappen af kunt fieten voor het voorwiel er uit vliegt, en dan kijken hoevaak in een kilometer gewoon recht dat losse voorwiel er ook weer uitvliegtquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:12 schreef hermandeperman het volgende:
Had ik ook altijd met Technisch Lego, alles lekker in elkaar gezet, en dan m'n broertje ermee laten spelen, of van de trap af tyfen en dan weer opnieuw bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |