"ik houd hem". Het was niet mijn ideeee.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik zal eens even de schade die ijsmeisje me heeft aangedaan gaan repareren
En posts?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ik heb in ieder geval mn eigen avatar in de hand
Eet een kanarie, dat helpt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
En posts?
Mijn account wordt gewoon verkracht
Maar wat helpt er aan dan? Lijkt me best vies dat je zo'n piepend verendekje doorknarst waarbij het lauwe bloed over lippen en langs je kin druipt.quote:
Ik moet kotsen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar wat helpt er aan dan? Lijkt me best vies dat je zo'n piepend verendekje doorknarst waarbij het lauwe bloed over lippen en langs je kin druipt.
Straks hap je zo in de darmen en heb je een klets vogelpoep op je tong liggen.
Ik zie de werkzame factor niet echt in dit verhaal, help me uit de brand.
Kusje.
Als je m in één keer doorslik, blijft ie in je slokdarm steken, en stik je. Dan ben je dood, kun je geen stomme dingen meer posten, maar heb je WEL een mooi zingend lijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar wat helpt er aan dan? Lijkt me best vies dat je zo'n piepend verendekje doorknarst waarbij het lauwe bloed over lippen en langs je kin druipt.
Straks hap je zo in de darmen en heb je een klets vogelpoep op je tong liggen.
Ik zie de werkzame factor niet echt in dit verhaal, help me uit de brand.
Kusje.
Staat zelfs in de lyrics wie de uitvoernde artiest isquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
Sinds wanneer is het van K3:
http://www.lyricsondemand(...)lsdenachtlyrics.html
dat gaat leuk wordenquote:Theater 1
Fedde le Grand
Funkerman
Youri Donatz
MC: MC Gee
Studio 2
D-Rashid
MadSkillz
Restaurant 3
Billy the Klit
Gelazer!
William Shagspeare
MC: Lady Bee
Daarom zou ik eerst wat met olijfolie doordrenkte watten slikken alvorens ik de kanarie consumeer. Hij zal nu ten prooi gaan vallen aan mijn maagzuur en volledig ontbindend en verterend mijn darmsysteem inglijden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je m in één keer doorslik, blijft ie in je slokdarm steken, en stik je. Dan ben je dood, kun je geen stomme dingen meer posten, maar heb je WEL een mooi zingend lijk.
Ik heb een leuker feestje met meneer de Profeetquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:44 schreef ook_gek het volgende:
omdat ik al tijden niet meer beng aan stappen heb ik maar een leuk feestje voor zaterdag uitgekozen![]()
line-up
[..]
dat gaat leuk worden![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daarom zou ik eerst wat met olijfolie doordrenkte watten slikken alvorens ik de kanarie consumeer. Hij zal nu ten prooi gaan vallen aan mijn maagzuur en volledig ontbindend en verterend mijn darmsysteem inglijden.
Kanarie's zorgen overigens voor prachtwerken van drollen.
Ja, dat je zo een kerstboom in je kont steekt, en dat de drollen er in hangen als ie er weer uit komt.quote:
Fielseteerd!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb werk.
Oude baas heeft me weer terug gevraagd, voor eerst een week, en wellicht langer (kerstdrukte)
Yup. Komt mooi uit, we zijn net met de laatste rol beschuit bezig!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fielseteerd!
Beschuitengebeuren??
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yup. Komt mooi uit, we zijn net met de laatste rol beschuit bezig!![]()
Nee natuurlijk niet Dquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zei je ook toen 'ie belde?
Dat had juist mooi geweestquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet D
Zonet nog eens gebeld, Woensdag tot en met vrijdag en maandag van 8:00 tot 16:00, en wellicht langer, het is ivm ziekte. Ik hoor woensdag wel wie ziek is, als het een aansteller is kan ik er dus zomaar een maand zitten of zo
Whehee, mn haar is er inderdaad af als ik daar komquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat had juist mooi geweest
Maar gefeliciteerd
Nu nog je haar eraf, dan kom je daar aan en denkt die dude![]()
![]()
HIJ ZIET ER NORMAAL UIT
![]()
![]()
Dat wordt een vast contract.
Een vast contract is net zo vast als je zelf wilquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehee, mn haar is er inderdaad af als ik daar komMaar dat zien ze daar troch niet he, haarnetje verplicht
En een vast contract? Als het maar niet te vast is, geen izn de rest van mn leven heftrucker te blijven
Ja, morgen. Baard is er gister al af gegaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een vast contract is net zo vast als je zelf wil
En wanneer gaat het er af? Morgen?![]()
Netjes. Komen er ook foto's van?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, morgen. Baard is er gister al af gegaan
Misschienquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Netjes. Komen er ook foto's van?
En daarom ben ik voor afschaffing van WW voor mensen onder de 25.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik bedenk me net dat ik trouwens net niet genoeg ga verdienen om er financieel profijt van te hebben
Maar alles beter dan dat reïntegratiegebeurenEn als die pipo langer ziek blijft, verien ik er wel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |