"ik houd hem". Het was niet mijn ideeee.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik zal eens even de schade die ijsmeisje me heeft aangedaan gaan repareren
En posts?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ik heb in ieder geval mn eigen avatar in de hand
Eet een kanarie, dat helpt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
En posts?
Mijn account wordt gewoon verkracht
Maar wat helpt er aan dan? Lijkt me best vies dat je zo'n piepend verendekje doorknarst waarbij het lauwe bloed over lippen en langs je kin druipt.quote:
Ik moet kotsen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar wat helpt er aan dan? Lijkt me best vies dat je zo'n piepend verendekje doorknarst waarbij het lauwe bloed over lippen en langs je kin druipt.
Straks hap je zo in de darmen en heb je een klets vogelpoep op je tong liggen.
Ik zie de werkzame factor niet echt in dit verhaal, help me uit de brand.
Kusje.
Als je m in één keer doorslik, blijft ie in je slokdarm steken, en stik je. Dan ben je dood, kun je geen stomme dingen meer posten, maar heb je WEL een mooi zingend lijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar wat helpt er aan dan? Lijkt me best vies dat je zo'n piepend verendekje doorknarst waarbij het lauwe bloed over lippen en langs je kin druipt.
Straks hap je zo in de darmen en heb je een klets vogelpoep op je tong liggen.
Ik zie de werkzame factor niet echt in dit verhaal, help me uit de brand.
Kusje.
Staat zelfs in de lyrics wie de uitvoernde artiest isquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
Sinds wanneer is het van K3:
http://www.lyricsondemand(...)lsdenachtlyrics.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |