Ja, WW had ik in gezeten als ik vorig jaar een week maar had gewerktquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En daarom ben ik voor afschaffing van WW voor mensen onder de 25.
Maar goed van je dat je toch niet thuis blijft.
Aja, of al die andere zakken geld die je toegeworpen krijgt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, WW had ik in gezeten als ik vorig jaar een week maar had gewerkt
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aja, of al die andere zakken geld die je toegeworpen krijgt.
Nee, de zanger/schrijver/gitarist is een van mijn beste vrienden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De basgitarist is zeker jou belgische bilmaat?
mocht jij niet meedoen in het bandje?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, de zanger/schrijver/gitarist is een van mijn beste vrienden.
Ze hadden geen toetsenist nodigquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:01 schreef vlad het volgende:
[..]
mocht jij niet meedoen in het bandje?![]()
ook geen roadie dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze hadden geen toetsenist nodig.
jazeker, dat is de droom van iedere toetsenistquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh, dat vindt herm wel leuk!
kan herman niet meer voor zichzelf praten?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh, dat vindt herm wel leuk!
Nee het betekent dat ie op je tepels wil duwen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
"ik ben toetsenist" is toch gewoon "ik moest van mn ouders op pianoles"
Geilquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee het betekent dat ie op je tepels wil duwen.
Dat ben ik welquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Misschien mag je wel op MutZ haar kerkorgel spelen
Nee. Als ik één keer een kleine opmerking maak over je moet je me gelijk weer de hele tijd in de maling nemen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
"ik ben toetsenist" is toch gewoon "ik moest van mn ouders op pianoles"
Daar ben ik ook voor. Jouw tepels?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben voor een tepelduwmeet, ter ere van deel 1000
Die stond er al 4 topics terugquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:09 schreef ook_gek het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=messed_with_the_wrong_person.wmv
soms kom je de verkeerde persoon tegen![]()
tepelduwpolonaisequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ben ik wel
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Nee. Als ik één keer een kleine opmerking maak over je moet je me gelijk weer de hele tijd in de maling nemen?
[..]
Daar ben ik ook voor. Jouw tepels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |