Bron: GS/Spunkquote:Maar ik discrimineer niet
De multiculturele samenleving is niet voor mietjes. Daarom gaat Spunk, de naschoolse opvang van de NRC, regelmatig de boer op om de houdbaarheidsdatum van onze nationale smeltkroes te peilen. U wilt een greep uit de bevindingen? U krijgt een greep uit de bevindingen: Zohair (16): De Nederlanders maken iedereen zwart, behalve zichzelf.
Hamza (17): Die Tatta's zijn allemaal Sharons. Turken zijn echt een raar volk, meisjes van twaalf hebben meestal al een snor en veel Turken hebben een uni-brown, een plat achterhoofd, te veel borsthaar, en een bochelneus met veel snot erin. Surinamers zijn apen die bananen eten.
Zakaria (15): Nederlanders zijn altijd bang. Ze geven je een grote bek, maar als je dan naar ze toe loopt zijn ze stil en durven ze niks. Het enige wat fockt-op is van Turken, is dat ze stinken, helemaal behaard zijn, een plat achterhoofd hebben. Die negers zijn raar, het zijn gewoon apen. Fatima (16): De Surinamers zijn kapsoneslijders. Kee dan, dat is dus klare taal. Gelukkig discrimineren jullie niet.
ik ga morgen gelijk is ff checken bij m'n turkse collegaquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:55 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat is dat verhaal met dat platte acherhoofd ofzo nou. Ik snap em niet...
Turken/Ottomanen hebben een wat breder hoofd dan bijvoorbeeld Marokkanen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:55 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat is dat verhaal met dat platte acherhoofd ofzo nou. Ik snap em niet...
Dat van het steil haar volg ik. Maar zijn ze niet gewoon jaloers omdat wij wel succesvol zijn en zij nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Turken/Ottomanen hebben een wat breder hoofd dan bijvoorbeeld Marokkanen.
En ook steil haar natuurlijk.
quote:Wat vind jij van Turken?
'Het is echt een raar volk. Ze zijn wel chill enzo, maar ze hebben een rare lichaamsontwikkeling ofzo. Meisjes van twaalf hebben meestal al een snor, en veel Turken hebben een uni-brown (doorlopende wenkbrauw), een plat achterhoofd, te veel borsthaar, en een bochelneus met veel snot erin.'
Ik denk dat het ook een soort van identiteitsvorming is in reactie op het op een hoop gooien van deze heterogene groep door de "Autochtonen".quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:59 schreef pberends het volgende:
Dat achterhoofd gedoe is me nog nooit opgevallen. Schijnbaar ben ik dus een stuk minder discriminerend dan de meeste allochtonen zelf zijn.
Als ik het interview moet geloven, zal dat een stinkende, met snot besmeerde boel worden danquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:03 schreef muhammad_ali het volgende:
Het is wel weer duidelijk dat Turken gewoon roeleren. Dus iedereen(ook Nederlanders) eruit, wij blijven!
Welk volk?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:05 schreef boyv het volgende:
wat een apenvolk is het ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |