jij verveelt je echt dat je hier gaat postenquote:
Inderdaad, dit werkt allemaal gewoonquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
komt vast door die mac, je zit niet meer elke avond security patches te installeren![]()
Kennis van me heeft een zo'n lancia Intergrale mk3 geloof ik?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inderdaad, dit werkt allemaal gewoon
* Alfisti aait zijn Mac
Sja, het zijn bijzondere blokjesquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een zo'n lancia Intergrale mk3 geloof ik?![]()
Die heeft fucking veel gezeik met dat 2.0 turbo blok dude
al 3x problemen gehad met de distributie riem, nu lag hij er na 8000 km al af![]()
Zitten wel allemaal raceonderdelen op maar dat moet toch wel wat langer heel blijven![]()
ik wist niet dat Apple ook Lancia's maaktequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een zo'n lancia Intergrale mk3 geloof ik?![]()
Die heeft fucking veel gezeik met dat 2.0 turbo blok dude
al 3x problemen gehad met de distributie riem, nu lag hij er na 8000 km al af![]()
Zitten wel allemaal raceonderdelen op maar dat moet toch wel wat langer heel blijven![]()
Apple chipquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wist niet dat Apple ook Lancia's maakte![]()
Mac Miniquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:54 schreef Hugster het volgende:
Fristi heb je je Mac toch weer onder het stof vandaan getrokken?
Je leven, wat doen ze?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
KANKERKUTFOK! STERF!
ik ook van jouquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
KANKERKUTFOK! STERF!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |