Ik zet er alvast een voor BoJoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
tvp.
Hm, das best triest als je je niet thuis voelt bij je ouders.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik logeer bij m'n ouders. Al 19 jaar.
Ehh, ik voel me juist wel thuisquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, das best triest als je je niet thuis voelt bij je ouders.
Een keer in de zoveel weken (als ik ff een excuus nodig heb om 2 of meer dagen niks te doen) betrek ik mn oude slaapkamer bij mn ouders, ik heb de sleutels ook nog dus je kan t als logeren zien, ik zie het als 2e woningquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik bij mn ouders ben moet ik altijd weer naar huis voor mn ouders op bed gaan. Heb jij dat niet? Of logeer je daar?
mwah benzine kan ik wel betalen voor de V6, hij zuipt nog steeds maar de helft van de Jeepquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de v6 lust een slokje teveel?Heb je trouwens ruimte voor 2 auto's bij je nieuwe huis?
![]()
En eenBoxer motor
blijft altijd lekker.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
whehe waar hebben ze je nu weer op gepakt?
rijden op gas?
sinds 2002 laatste keer blok geploft bij Ferrari en jij zegt onbetrouwbaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja de homo![]()
Onbetrouwbaar kuthok die ferrari![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
sinds 2002 laatste keer blok geploft bij Ferrari en jij zegt onbetrouwbaar
wel op een ongelooflijke kut moment jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ja i know, maar ik was er pissed over
Ik lag half in coma op bed te kijken viel bijna in slaap en ineens ogen helemaal open en rechtop in bedquote:
wat deed jij in Zelhem vandaag?quote:
ohjaquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kijk eens naar de URL van de foto schatje
Wij hebben er ook eenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn meer dan één van die bordjes gemaakt
ik bedoelde dat bordje ernaastquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga niet liggen als ik jou zie hoor
Klopt, maar als HAV (Historische Automobiel Vereninging) Lid krijg je zo'n bordje (met daarop de gegevens van je auto), met de Triumph zijn we lid van die vereniging.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Erg leuk en aardig, maar julie hebben GEEN Scania 140. Dan had ik dat namelijk wel geweten.
Zeg dat dan, boertjequote:Op zondag 8 oktober 2006 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar als HAV (Historische Automobiel Vereninging) Lid krijg je zo'n bordje (met daarop de gegevens van je auto), met de Triumph zijn we lid van die vereniging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |