abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:21:20 #1
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_42430439

* De OP is hier te downloaden.

|X| Ajax staat eerste in de competitie.
|X| Ajax is een gave club.
|X| We hopen dat we de 22e naar de Kuip mogen.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:21:56 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42430454
Mooie afbeeldingen
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:23:38 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_42430507
Haha, oke. Nu weet ik ook hoe ik zo'n OP maak. Vond het wel een mooie voor m'n 1000e post.
pi_42430986
Ik baal echt van dat interlandvoetbal, ik wil Ajax zien!
pi_42431466
Reisje Praag is zo goed als rond!
pi_42431501
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 19:40 schreef kreischer2000 het volgende:
Oh ja, nu weet ik weer waarom er geen wedstrijd op tv is
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:18:33 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_42431742
AJAX

interlands
pi_42432298
quote:
Deze ene keer vind ik het best. Nu staat mijn weekend niet in het teken van Ajax en kan ik met een gerust hart leren. (Toetsweek )

Maar voor de rest: Interlands
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_42432732
Ja het is zonde dat die kutinterlands er weer tussen moeten. Ben je eindelijk weer een beetje op gang komt die meuk er weer tussen. Afschaffen.
pi_42433036
Rosales out tegen Groningen en Feyenoord? Zou vandaag geblesseerd zijn geraakt op de training...
pi_42434348
Aii, Rosales tegen Feyenoord is altijd top. Maarja tegen Feyenoord dit jaar volstaat de Mul ook wel.
pi_42437143
bron over rosales?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_42437944
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:55 schreef denthemen het volgende:
bron over rosales?
Heb ik niet maar hij trainde vandaag niet mee naar het schijnt. Hamstringblessure.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 23:42:37 #14
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_42438936
Maduro toch weer afgemeld bij Jong Oranje.
pi_42440332
Even een overzicht van de mensen die naar Sparta Praha gaan:
quote:
  • -Wolf-
  • Bananenman
  • Sethje
  • devv05 (?)
  • Jasza
  • Silenus
  • PLAE@ (?)
  • piertje2 (?)
  • Verder nog? Meeting op Staromestske Namesti/ Old Town Square zou wel fraai zijn. Bierrrr! .
    pi_42440440
    Aardig foto-overzicht van Sparta Praag - AFCA vorige keer:
    http://www.remegroup.dk/afs/0506/uit/praagsfeer/praagsfeer.html
    pi_42441282
    quote:
    Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef Messenga het volgende:
    Maduro toch weer afgemeld bij Jong Oranje.
    Meen je niet?
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 00:59:02 #18
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42441374
    Geblesseerd
    pi_42446527
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 00:23 schreef -Wolf- het volgende:
    [..]

Verder nog? Meeting op Staromestske Namesti/ Old Town Square zou wel fraai zijn. Bierrrr! .
    quote:
    # -Wolf-
    # Bananenman
    # Sethje
    # devv05 (?)
    # Jasza
    # Silenus
    # PLAE@ (?)
    # piertje2 (bijna zeker)
    Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
    het kan dooien, het kan vriezen,
    we kunnen winnen of verliezen,
    maar een beet're club dan deze is er niet.
    pi_42447357
    Hmm De Mul wil ik wel eens in de competitie zien spelen. Anders Rosenberg op rechts
    Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 10:26:24 #21
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_42447865
    quote:
    [..]

Verder nog? Meeting op Staromestske Namesti/ Old Town Square zou wel fraai zijn. Bierrrr! .
    Ik weet het nog niet. Het lijkt me wel tof, en ik heb sowieso wel 1 iemand die denk ik mee wil. Gister met iemand gesproken die misschien ook wel mee wil. Maar als ik ga wil ik wel met trein heen, daar een paar dagen blijven, en dan trein terug. Dan wil ik ook ff wat van Praag zien .

edit: Waar ik kan ik de prijzen van de treinreis naar Praag vinden? Via ns.nl vind ik wel de reistijd enzo, maar er staan geen prijzen bij .

[ Bericht 13% gewijzigd door S-Two op 07-10-2006 10:34:27 ]
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_42447897
    Volgens Belgische teletekst heeft Ajax weer contact opgenomen met Defour

Lijkt me niet aangezien Ajax een type Gabri zoekt en Defour meer een Sneijder geval is (voor zover ik hem heb zien spelen)
    pi_42447986
    quote:
    [..]

Ik moet werken .

Dat wordt dus pas de volgende ronde....
    I didn't lose my mind, it was mine to give away.
    pi_42448130
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 10:26 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet. Het lijkt me wel tof, en ik heb sowieso wel 1 iemand die denk ik mee wil. Gister met iemand gesproken die misschien ook wel mee wil. Maar als ik ga wil ik wel met trein heen, daar een paar dagen blijven, en dan trein terug. Dan wil ik ook ff wat van Praag zien .

edit: Waar ik kan ik de prijzen van de treinreis naar Praag vinden? Via ns.nl vind ik wel de reistijd enzo, maar er staan geen prijzen bij .
    Daarvoor moet je even naar een NS station met een internationale ticketservice. Buitenlandse treinreizen zetten ze nooit prijzen bij.
    pi_42448221
    quote:
    Eensch
    pi_42448513
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 10:26 schreef S-Two het volgende:

[..]

Tadaaaaaaaaa! Voor 144 euro ben je heen en weer

Kaartje voor Ajax - PSV is binnen! 113 is het geworden, 412 was al vol
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:12:05 #27
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42448642
    quote:
    Op vrijdag 6 oktober 2006 21:10 schreef Radegast het volgende:
    Rosales out tegen Groningen en Feyenoord? Zou vandaag geblesseerd zijn geraakt op de training...
    Geen wereldramp ofzo, integendeel.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:23:35 #28
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_42448891
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 11:06 schreef rompompom het volgende:

[..]

Tadaaaaaaaaa! Voor 144 euro ben je heen en weer
    Ik zit ff te kijken, en die treinreis is inderdaad wel te betalen. Nu ff kijken hoe duur die hotelletjes/jeugdherbergen daar zijn, dat weet jij vast wel -Wolf- ?

edit: goedkoopste hotel/jeugdherberg he
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:25:19 #29
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_42448930
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik zeg niets .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:36:32 #30
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_42449122
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 11:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zeg niets .
    Hopelijk is Rosales weer snel beschikbaar!
    OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
    Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
    pi_42449371
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 11:23 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik zit ff te kijken, en die treinreis is inderdaad wel te betalen. Nu ff kijken hoe duur die hotelletjes/jeugdherbergen daar zijn, dat weet jij vast wel -Wolf- ?

edit: goedkoopste hotel/jeugdherberg he
    Normaal logeer ik bij vrienden/scharrels als ik in Tsjechie ben. Dat is het goedkoopste. Maar op dit moment woont er maar 1 in Praag en haar vriend kan mij niet uitstaan omdat ik vroeger wat met haar had. . Ik neem dus maar een hostel in het centrum van Praag. Kost me wel 700 Kroon (ong. 25 Euro) per nacht voor een eigen kamer.

Probeer hier even: http://www.prague-hotel.ws/prague-hostels-backpackers.asp

Hier heb je een redelijke selectie. Ik zou alleen niet via deze site boeken, maar probeer via google even de website van betreffende hostel te zoeken (Google: hostel naam Praha of Prague).

Check ook of je vooruit moet betalen of niet. Mail ze als je vragen hebt of iets niet snapt. Pension Unitas moet je trouwens niet boeken want die zijn vanaf november een jaar dicht voor verbouwing.

Praag is in districten opgedeeld. Prague 1 & 2 zijn echt in het centrum. Prague 3 ook nog redelijk. Praag 1 & 4 dan zit je rondom het kasteel en Praag 6 is ten noord-westen van het centrum en daar zitten veel studenten. Daar kun je ook nog voor goedkope studentenhostels kijken, maar veel zijn alleen maar in de zomer beschikbaar.

Als je nog vragen heb, aarzel niet om te vragen. .

Stadion van Sparta Praag zit in Praag 7, maar dat is ten noorden van Praag 2 over de rivier. Niet heel ver ofzo.
    pi_42449917
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mis je inderdaad vrij weinig aan. Rosales is nog maar zelden bepalend geweest voor het resultaat.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_42450295
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 10:28 schreef De_Ananas het volgende:

Lijkt me niet aangezien Ajax een type Gabri zoekt en Defour meer een Sneijder geval is (voor zover ik hem heb zien spelen)
    Ajax zoekt een baltovenaar, en volgens mij is Defour dat wel. Ik heb trouwens ook gelezen dat Boutahar na dit seizoen transfervrij is.
    pi_42450327
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 10:28 schreef De_Ananas het volgende:

Misschien houden ze al rekening met een vertrek van Sneijder.
    pi_42450635
    is Praag en leuke stad verder? Ik bedoel zijn er wat leuke dingen te doen of vrij saai?
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:43:15 #36
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_42450641
    Praag is een hele leuke stad, zat te doen, en niet duur .
    Get woke, go broke!
    pi_42450896
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 12:42 schreef WinnarJ het volgende:
    is Praag en leuke stad verder? Ik bedoel zijn er wat leuke dingen te doen of vrij saai?
    Gij onwetende! Je moest eens weten wat er zich achter gesloten deuren afspeelt in die stad! .
    pi_42451119
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 12:29 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Misschien houden ze al rekening met een vertrek van Sneijder.
    Dan zou ik Defour nog niet halen omdat hij bij lange na niet goed genoeg is en geen ervaring heeft.
    pi_42451138
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 12:28 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ajax zoekt een baltovenaar, en volgens mij is Defour dat wel. Ik heb trouwens ook gelezen dat Boutahar na dit seizoen transfervrij is.
    Beetje tegenstrijdig dat bericht ja aangezien Ten Cate ook altijd heeft geroepen dat ie een 2de Gabri wil.
    pi_42451254
    Ook leuk: Ajacieden zien koken. Of nou ja, koken...George en Klaas-Jan redden de eer. Wel lekker muziekje. http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=118
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:26:07 #41
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_42451600
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 13:10 schreef Maximianus het volgende:
    Ook leuk: Ajacieden zien koken. Of nou ja, koken...George en Klaas-Jan redden de eer. Wel lekker muziekje. http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=118
    Roger lekker chagrijnig "Laat me met rust "
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:03:59 #42
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42452530
    En terecht, wat een idioten

Gabri is wel geweldig slim Paella komt uit Valencia, laat Roger het maar doen want die komt van Villarreal
    pi_42452916
    We gaan wel meeten Wolf, laat ik je die club zien op dat Old Town Square
    pi_42453425
    Roger: "Laat me alsjeblieft met rust".

Die opmerkingen aan het begin van het seizoen dat hij zo'n chagrijnige zak zou zijn omdat hij nooit lacht, klopt nog ook dus.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 15:34:18 #45
    42940 Kang-He
    Sklansky $$$ Millionaire
    pi_42454740
    Defour is een goeie, halen als het kan.
    pi_42454786
    Je hoeft geen chagrijnige zak te zijn, als je geen zin hebt om paella te gaan maken voor een b-filmpje op internet.
    Woo-loo-loo!
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 15:47:32 #47
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42455068
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 15:36 schreef BobbyHill het volgende:
    Je hoeft geen chagrijnige zak te zijn, als je geen zin hebt om paella te gaan maken voor een b-filmpje op internet.
    Na een training

Je ziet Huntelaar ook die mosselen ofzo erin flikkeren en dan snel weer weg (willen) lopen Ogararu idem dito. Rot op met je paella joh

En Defour valt nu natuurlijk niet meer te halen. Standard zal gewoon de hoofdprijs vragen. En terecht, ze hebben de hoon van de zaak Defour samen met Steven aangekocht voor zo'n 2 miljoen. Nieuw goed contract aangeboden, en hij is daar neem ik aan een van de toekomstige pilaren van de club. Veel minder dan 8 miljoen zal 'ie echt niet moeten kosten, en dan kan je beter straks verder gaan met Maduro, Schilder, Sarpong, Emanuelson en Anita op het middenveld wat talenten betreft. Linksback kopen
    pi_42455164
    Zucht, Sneijder gaat niet weg.
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 15:53:45 #49
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42455249
    Denk niet dat de kans groot is dat Sneijder nog een jaar blijft hoor. Z'n contract loopt nog tot 2009, dus die moet in 2007 verkocht worden, of dit jaar verlengd.
    pi_42455407
    Zo ff kaartjes gekocht voor 413 AJAX-P$V vanochtend om 9 uur
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 16:13:59 #51
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_42455717
    Heb ook weer een weeksalaris er doorheen gemieterd vandaag met Ajax-ADO (beker), Ajax-Austria en Ajax-Espanyol...
    pi_42455743
    oh fuck, da's vandaag al, die verkoop.
    pi_42456480
    quote:
    7/10/2006 - Staat Sneijder al open voor een transfer?
    (Gepost door P.)

BRON: NRC op AN

Wesley Sneijder, die onlangs zijn contract verlengde en aangaf niet uitgeleerd te zijn bij Ajax, laat in de NRC optekenen dat een vertrek zeker niet uitgesloten is. „Het is tijd voor een volgende stap. Maar ik neem geen overhaaste beslissingen. Ik doe het pas als ik voel dat ik er rijp voor ben en als de club mij bevalt. Barcelona zou het mooiste zijn. Ik zit er dicht tegenaan om weg te gaan. Ik wil me ontwikkelen. Ik heb bijgetekend omdat ik wilde rijpen bij Ajax. Dat gevoel is er nog, maar kan snel veranderen.”, aldus Wesley Sneijder.
    Sneijder toch snel weg vrees ik. Het lieft wel na dit seizoen.
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_42458020
    Ook VI.nl meldt het contact van Ajax met Defour nu.
    quote:
    'Ajax is Steven Defour nog niet vergeten'

7/10/2006 16:28

Ajax greep afgelopen zomer na veel getouwtrek naast Steven Defour. Maar daarmee is de achttienjarige Belgische belofte niet uit beeld geraakt.

Het Belang van Limburg meldt dat Ajax contact heeft gezocht om de banden aan te halen. 'Ajax heeft inderdaad gebeld', bevestigt de middenvelder van Standard Luik. 'Het is leuk om te weten dat de club mij nog niet is vergeten.'

De transfer ketste afgelopen zomer af omdat RC Genk, de toenmalige werkgever van het talent, niet wilde meewerken. Defour dwong toch een vertrek af omdat hij dreigde een beroep te doen op een sportwet uit 1978.

Standard hapte snel toe, troefde onder meer Feyenoord af en lijfde hem voor bijna twee miljoen euro in. Dit seizoen speelde Defour acht duels in de Eerste Klasse, waarvan zeven als basisspeler. Scoren deed hij nog niet.
    En het zou doodzonde zijn als Sneijder straks weggaat. Enige positieve is dan dat je er een hele flinke smak geld voor kan krijgen...
    pi_42458730
    Als Sneijder weggaat gewoon Boutahar gratis oppikken. Dan kunnen Boutahar en Perez (evt. nog Roger), met daaronder de talentjes uit eigen jeugd, uitmaken wie de nieuwe spelverdeler moet worden.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    pi_42458761
    Boutahar. Boukhari de 2de.
    pi_42458824
    Boutahar is niet echt een waardige vervanger lijkt me.
    pi_42458825
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 18:28 schreef Radegast het volgende:
    Boutahar. Boukhari de 2de.
    Omdat ze allebei Marrokaans zijn? Dat is de enige vergelijking die ik zie eerlijk gezegd.
    pi_42458920
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Omdat ze allebei Marrokaans zijn? Dat is de enige vergelijking die ik zie eerlijk gezegd.
    Niet omdat ze allebei Marokkaans zijn, maar omdat ik denk dat Boutahar net als Boukhari geen Ajax-materiaal is. Plafond subtop-eredivisie. Geen meerwaarde voor Ajax. Geef dan maar eigen jeugd de kans.
    pi_42458930
    Ik heb ook weinig vertrouwen in Boutahar. Hij lijkt me te licht voor Ajax?
    pi_42458950
    Sneijder mag van mij wel vertrekken na dit seizoen. Hij verdient het gewoon om een hogere stap aan te gaan. Hij is Ajax altijd wel trouw gebleven, en dat mag wel beloont worden. Sneijder .
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 15:34 schreef Kang-He het volgende:
    Defour is een goeie, halen als het kan.
    Jij hebt hem dus zien spelen. Is het echt een goeie? Vergelijkbaar met....?
    pi_42459009
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 18:35 schreef Nashje het volgende:
    Sneijder mag van mij wel vertrekken na dit seizoen. Hij verdient het gewoon om een hogere stap aan te gaan. Hij is Ajax altijd wel trouw gebleven, en dat mag wel beloont worden. Sneijder .
    [..]

Jij hebt hem dus zien spelen. Is het echt een goeie? Vergelijkbaar met....?
    In Belgie vergelijken ze hem wel eens met een jonge Enzo Scifo. Heb je die wel eens zien spelen vroeger?

Zelf doet ie mij meer denken aan Nicky Hofs.

[ Bericht 2% gewijzigd door Radegast op 07-10-2006 19:08:29 ]
    pi_42459085
    Haha vroeger, nee niet echt .
    pi_42459165
    Sneijder

Een van de weinigen waarvan ik had verwacht tot z'n 25ste bij Ajax te blijven.
    pi_42459322
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Sneijder

Een van de weinigen waarvan ik had verwacht tot z'n 25ste bij Ajax te blijven.
    Toen Cruijff naar Barcelona vertrok zei ie in z'n beste Engels: I don't want to be a thief of my own wallet.

Zelfde geldt voor Wesley. Ach, als Ajax er maar goed geld voor krijgt...
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:04:22 #66
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_42459652
    TVP MET BIER!
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
    Mijn party reviews
    pi_42459682
    Ik moet volgende week tegen Ajax A2 voetballen in de Toekomst.. Cool
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:20:19 #68
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_42460059
    Defour halen Sneijder weg
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:31:42 #69
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_42460397
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 19:20 schreef stefmans het volgende:
    Defour halen Sneijder weg
    hou is op
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_42464882
    Ajacieden speelden netjes in Oranje
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:56:24 #71
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_42468248
    Sneijder is tenminste niet zo'n figuur als de Jong, ik hoop dat Barca komt voor hem
    Jawel, je keek.
    pi_42468281
    ok, interlandvoetbal is dus echt bagger. ik verlang naar Sparta Praha - AJAX.
    pi_42468570
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef -Wolf- het volgende:
    ok, interlandvoetbal is dus echt bagger. ik verlang naar Sparta Praha - AJAX.
    Ik vond het anders een goede en leuke pot.
    pi_42468706
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 00:10 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik vond het anders een goede en leuke pot.
    Ik ook. Sneijder is volgens mij echt de laatste stap aan het zetten om echt een topper te worden. Babel groeit ook gigantisch, hij is nog een hele ruwe diamant, maar je ziet hem wel echt stappen vooruit gaan.
      zondag 8 oktober 2006 @ 00:19:57 #75
    131729 jna
    pi_42468779
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 00:16 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik ook. Sneijder is volgens mij echt de laatste stap aan het zetten om echt een topper te worden. Babel groeit ook gigantisch, hij is nog een hele ruwe diamant, maar je ziet hem wel echt stappen vooruit gaan.
    alleen die aannames

Binnenkort maakt ie een goal zoals van der Meyde tegen Roma
    Jawel, je keek.
    pi_42469064
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 00:19 schreef jna het volgende:

[..]

alleen die aannames

Binnenkort maakt ie een goal zoals van der Meyde tegen Roma
    http://www.youtube.com/watch?v=1ea1688NAMQ

(Ik spam m'n geuploade filmpje te vaak hier. )
    pi_42472280
    Ik weet het niet, maar ik vond Babel echt niet denderend vanavond. Terwijl hij als enige van de voorste drie op z'n vertrouwde plek speelde. Hij pingelde teveel, vond ik.
      zondag 8 oktober 2006 @ 06:49:56 #78
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42472832
    Babel begon rechts, wat een drama was. Gooi 'm gewoon in de spits. Op links was het al wat beter, er kwam in elk geval dreiging vanaf. Dat kon je niet zeggen van Robben (die ook gewoon op z'n vertrouwde plek speelde), die echt amper iets toe voegde.

Babel was dus niet bijzonder goed, maar wist met een paar goede acties gewoon wel iets toe te voegen aan het elftal.
    pi_42477598
    Ah kut ja, volgende week pas weer Ajax
    pi_42477728
    Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom iedereen hier zo anti-interlandvoetbal is. Ook het Nederlands elftal neemt voor mij altijd een belangrijke en speciale plaats is. De wereld- of Europese beker winnen versus de Champions League verschilt wat dat betreft niet veel van elkaar; het zijn allemaal geweldige voetbalbekers, waar het bovendien ook zo is dat de liefde voor je land (nationale ploeg) en je eigen club helemaal niet zo ver van elkaar hoeven te liggen.

Vind dat hele anti-nationale ploeg idee maar overdreven.
    pi_42477751
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 13:40 schreef Roeni3 het volgende:
    Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom iedereen hier zo anti-interlandvoetbal is. Ook het Nederlands elftal neemt voor mij altijd een belangrijke en speciale plaats is. De wereld- of Europese beker winnen versus de Champions League verschilt wat dat betreft niet veel van elkaar; het zijn allemaal geweldige voetbalbekers, waar het bovendien ook zo is dat de liefde voor je land (nationale ploeg) en je eigen club helemaal niet zo ver van elkaar hoeven te liggen.

Eens. Maar veel mensen balen denk ik er gewoon van dat er dan een week geen Ajax is.

Maar goed, ik vind Oranje altijd een leuke afwisseling.
    pi_42477799
    quote:

Ja, maar troosteloze EK-kwalificatiepotjes in het oostblok hoeven van mij niet zo.
      zondag 8 oktober 2006 @ 13:54:40 #83
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42478041
    Voor Ajax voel ik gewoon veel meer dan voor het Nederlands Elftal. Oranje is ook best leuk hoor, maar je kan het toch niet vergelijken.
      zondag 8 oktober 2006 @ 14:02:49 #84
    125053 stefmans
    pi_42478222
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 13:54 schreef twi het volgende:
    Voor Ajax voel ik gewoon veel meer dan voor het Nederlands Elftal. Oranje is ook best leuk hoor, maar je kan het toch niet vergelijken.
    Amen.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_42478292
    quote:
    Maar de mate waarin er op het nationale elftal wordt afgegeven vind ik te ver gaan.
      zondag 8 oktober 2006 @ 14:12:13 #86
    125053 stefmans
    pi_42478465
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 14:05 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Maar de mate waarin er op het nationale elftal wordt afgegeven vind ik te ver gaan.
    Ach hoe Nederland speelt ook vooral zie ik nog liever Italië Oekraïne als Nederland.
    pi_42478488
    quote:
    Idd
    pi_42478651
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 14:12 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ach hoe Nederland speelt ook vooral zie ik nog liever Italië Oekraïne als Nederland.
    Dan heb je gisteravond zeker niet gekeken?
    pi_42478670
    Interlands kunnen heel handig zijn, we hoeven Huntelaar nu een wedstrijdje minder te missen door die blessure.

En de vele wedstrijden in november zouden best doorbroken mogen worden met een weekje rust.
      zondag 8 oktober 2006 @ 14:21:26 #90
    125053 stefmans
    pi_42478680
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 14:20 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dan heb je gisteravond zeker niet gekeken?
    Nee, mijn moeder was jarig
    pi_42478928
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 14:21 schreef stefmans het volgende:

[..]

Nee, mijn moeder was jarig
    Feli dan maar he.

Maar nog een keer offtopic: vrijwel iedereen is het er over eens dat Oranje gisteravond een goede pot op de mat legde. Dominant, attractief voetbal. Toch maar eens gaan kijken dan.
      zondag 8 oktober 2006 @ 14:42:57 #92
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_42479221
    Vind NL elftal op het EK/WK wel leuk om te kijken. Dan is er toch geen Ajax. Maar het gevoel voor Ajax zit veel dieper dan voor het NL elftal dus vind ik het kut als er een week geen Ajax is vanwege interlandvoetbal.
      zondag 8 oktober 2006 @ 16:54:46 #93
    122446 Corksterr
    AFC Ajax till I die.
    pi_42482891
    Zaterdag mijn passe-partout kopen.

Heb een gewone CC, vandaar.
    Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
    pi_42483951
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 16:54 schreef Corksterr het volgende:
    Zaterdag mijn passe-partout kopen.

Heb een gewone CC, vandaar.
    Met een gewone CC kan je toch pas vanaf 19-10 een passepartout kopen?
    |X| Honor
    |X| Loyalty
    |X| Reputation
    pi_42484558
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 17:25 schreef Californication het volgende:

[..]

Met een gewone CC kan je toch pas vanaf 19-10 een passepartout kopen?
    Nee hoor, sinds gisteren al.
      zondag 8 oktober 2006 @ 17:49:08 #96
    148471 DJ90
    *Pluk de dag*
    pi_42484724
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 17:44 schreef rompompom het volgende:

[..]

Uhm, nee.. volgens de ajax-site niet..

Vanaf di. 17-10, 09.00 uur:
    Ajax SCC / Supp. CC / KCC

Vanaf do. 19-10, 09.00 uur:
    Alle Ajax CC
    pi_42484745
    Die prijzen .
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_42484849
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
    Die prijzen .
    Niks mis mee toch?
    |X| Honor
    |X| Loyalty
    |X| Reputation
    pi_42484973
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 17:52 schreef Californication het volgende:

[..]

Niks mis mee toch?
    Quanto cost'e?
      zondag 8 oktober 2006 @ 17:59:31 #100
    159772 Californication
    Dollars & Girls
    pi_42485091
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 17:56 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Quanto cost'e?
    Hangt van het vak af uiteraard.
    |X| Honor
    |X| Loyalty
    |X| Reputation
    pi_42485213
    Ik vind 28 euro voor de tweede ronde UEFA Cup wat prijzig .
    In Southern Sun
      zondag 8 oktober 2006 @ 18:06:02 #102
    159772 Californication
    Dollars & Girls
    pi_42485328
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef Da_Sandman het volgende:
    Ik vind 28 euro voor de tweede ronde UEFA Cup wat prijzig .
    Het tweede kaartje is voor de helft van de prijs, mits je een passepartout koopt. Zo zit je dus al voor 42 euro op 410, beide wedstrijden.
    |X| Honor
    |X| Loyalty
    |X| Reputation
      zondag 8 oktober 2006 @ 18:09:41 #103
    122446 Corksterr
    AFC Ajax till I die.
    pi_42485429
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 17:44 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dacht ik dus ook, ik probeerde het maar bleek dus nog niet te kunnen met een normale CC.

Trouwens ik vind het wel dom dat de losse kaarten tegen Austria Wien of Espanyol een stuk duurder zijn dan een kaartje voor Ajax-PSV. Leg mij die logica eens uit.

[ Bericht 25% gewijzigd door Corksterr op 08-10-2006 18:24:14 ]
    pi_42487740
    Espanyol en Austria worden dus hoger ingeschaald dan PSV.

Maar wees maar niet bang, volgend jaar komt daar vast een zeker een correctie op ...
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_42490333
    Europese wedstrijden zijn gewoon altijd duurder
    AFC Ajax
      zondag 8 oktober 2006 @ 22:36:32 #106
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_42495532
    Saai dagje zonder voetbal
    Houd van een lijntje.
      zondag 8 oktober 2006 @ 23:31:52 #107
    95846 Mr.Mills
    Nog steeds
    pi_42497965
    Filmpje van de wedstrijd tegen IK Start online, 120 mb 12 minuten
    pi_42499442
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 17:49 schreef DJ90 het volgende:

[..]

Uhm, nee.. volgens de ajax-site niet..

Vanaf di. 17-10, 09.00 uur:
    Ajax SCC / Supp. CC / KCC

Vanaf do. 19-10, 09.00 uur:
    Alle Ajax CC
    Je hebt gelijk, ik heb niet goed gelezen
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 19:20 schreef zjroentje het volgende:
    Espanyol en Austria worden dus hoger ingeschaald dan PSV.

Maar wees maar niet bang, volgend jaar komt daar vast een zeker een correctie op ...
    Dan spelen we Champions League.
      maandag 9 oktober 2006 @ 00:49:19 #109
    122446 Corksterr
    AFC Ajax till I die.
    pi_42499818
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 23:31 schreef Mr.Mills het volgende:
    Filmpje van de wedstrijd tegen IK Start online, 120 mb 12 minuten
    Edit: laat maar

[ Bericht 6% gewijzigd door Corksterr op 09-10-2006 00:54:34 ]
    pi_42500548
    Taas Van Puntelaar
      maandag 9 oktober 2006 @ 08:36:51 #111
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42502686
    Wanneer wordt de voorverkoop voor Feyenoord-uit hervat?
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      maandag 9 oktober 2006 @ 09:43:24 #112
    23468 super-mario
    Race to the Max! #33
    pi_42503567
    nog iets bekend over blessure Mauro?

Kaartjes Uefa Cup en ADO binnen! ;-)
      maandag 9 oktober 2006 @ 09:45:47 #113
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42503599
    Weet nog niet of ik naar ADO (voor de beker) ga, zonder uitsupporters is het kut en als het supportershome ook nog eens dicht is, ga ik al helemaal twijfelen.
    pi_42503796
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 01:37 schreef Filay het volgende:
    Taas Van Puntelaar
    Thomas VerPaelen.

maandag 9 oktober 2006 @ 11:29:04 #115
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_42505606
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
    Weet nog niet of ik naar ADO (voor de beker) ga, zonder uitsupporters is het kut en als het supportershome ook nog eens dicht is, ga ik al helemaal twijfelen.
    Voor die 8,25 euro hoef je het niet te laten natuurlijk.
      maandag 9 oktober 2006 @ 11:31:51 #116
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42505672
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 11:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Voor die 8,25 euro hoef je het niet te laten natuurlijk.
    Met die 8,25 euro ben je er nog niet, de reis en consumpties maken het altijd nog een stuk prijziger.
      maandag 9 oktober 2006 @ 12:12:24 #117
    131729 jna
    pi_42506843
    quote:
    Volgens de editie van Tuttosport van vandaag is Maarten Stekelenburg in beeld bij AC Milan. De 24-jarige doelman van Ajax moet bij de Milanese grootmacht de opvolger worden van Dida.

Het is immers nog onzeker of de Braziliaanse doelman zijn dit seizoen aflopende contract zal verlengen. In de kantoren van het San Siro ligt al maanden een contract tot medio 2010 klaar, maar Dida heeft vooralsnog niet gereageerd op het voorstel. In Brazilië wordt de 33-jarige doelman nadrukkelijk in verband gebracht met Corinthians.

Na Marco Amelia (24, Livorno) en Gianluigi Buffon (28, Juventus) wordt dus nu ook Stekelenburg in de gaten gehouden. De doelman wordt in de Italiaanse sportkrant geprezen om zijn lengte en gezien als een waardig opvolger van Edwin van der Sar bij het Nederlands elftal.
    Jawel, je keek.
      maandag 9 oktober 2006 @ 12:14:52 #118
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42506902
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 12:12 schreef jna het volgende:

[..]
    Als ze enkele miljoenen voor hem overhebben, mag Kenneth Vermeer hem opvolgen. Zoveel indruk heeft Maarten Stekelenburg nog niet op me gemaakt, maar Tuttosport is dan ook niet echt betrouwbaar.
    pi_42506926
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 12:12 schreef jna het volgende:

[..]
    Dat is onverwacht, is het ook serieus te nemen?
    pi_42506975
    Het lijkt mij nogal sterk...maargoed, als ze er flink wat geld voor over hebben...
    AFC Ajax
      maandag 9 oktober 2006 @ 12:18:21 #121
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42507013
    Tuttosport hoopt natuurlijk gewoon dat Milan met hun tengels van Buffon afblijven, zodat 'ie bij Juve blijft. Dan ga je rare verhaaltjes schrijven
      maandag 9 oktober 2006 @ 12:18:48 #122
    131729 jna
    pi_42507024
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 12:15 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat is onverwacht, is het ook serieus te nemen?
    Geen idee maar van mij mag Vermeer z'n kans wel krijgen, zo goed is Stekelenburg nou ook weer niet.
    Jawel, je keek.
    pi_42507051
    Vermeer lijkt me een hele prima opvolger. Hij speelt altijd goed als ik hem zie.

Maar goed, het zijn alleen maar roddels over De Steek...
      maandag 9 oktober 2006 @ 12:24:48 #124
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42507201
    Ach, Vermeer is goed, maar loopt natuurlijk ook gewoon een paar jaar achter in ontwikkeling. Het is een zeldzaamheid dat een keeper op 24-jarige leeftijd op topniveau zit, en het zou zonde zijn wanneer alle energie en vertrouwen in Maarten nu verkocht wordt en je overnieuw kan beginnen met Vermeer.
    pi_42507246
    Sethje, als ik je niet op MSN spreek vandaag, jij en je maten moeten effe geld naar me overmaken voor Praag reis vandaag nog!!
    pi_42507267
    Ik vind Vermeer een talent, maar nog niet de zekere keeper die Ajax nodig heeft.
    Mocht Stekelenburg eind van het seizoen weggaan, dan liever eerst een jaartje Gentenaar en dan Vermeer. Ja, ik weet dat hij een basisplaats nodig heeft voor de ervaring en voor het vertrouwen, maar ik heb nog niet het vertrouwen in hem, wat ik wel heb in Gentenaar.
    pi_42507322
    Als hij weggaat eerst een jaartje v/d Sar terug en dan Vermeer

Zou mooi zijn...maar gebeurd toch niet.
    AFC Ajax
      maandag 9 oktober 2006 @ 12:29:06 #128
    23468 super-mario
    Race to the Max! #33
    pi_42507331
    Vermeer is echt een topper! Hij 'kenneth' het wel! Als Milan tig miljoen over heeft waarom niet hehe....anders gaat Maarten over een paar jaar voor te weinig weg....zoals VDV, Zlatan, Chivu
    pi_42507569
    Banaan, ga jij met de trein?
    In Southern Sun
    pi_42507656
    Yep
    pi_42507709
    wat is je mailadres .
    In Southern Sun
    pi_42507762
    gezien .

[ Bericht 88% gewijzigd door Da_Sandman op 09-10-2006 12:48:47 ]
    pi_42507812
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 12:24 schreef twi het volgende:
    Ach, Vermeer is goed, maar loopt natuurlijk ook gewoon een paar jaar achter in ontwikkeling. Het is een zeldzaamheid dat een keeper op 24-jarige leeftijd op topniveau zit, en het zou zonde zijn wanneer alle energie en vertrouwen in Maarten nu verkocht wordt en je overnieuw kan beginnen met Vermeer.
    Jij vindt Stekelenburg van topniveau . Ik vind het nog een brokonzekerheid in de goal. 't Wordt tijd datie weer is CL speelt voor de ervaring. Er is voorlopig namelijk geen andere opvolger voor vd Sar .
    pi_42507853
    Kunnen we alvast beginnen met de voorbeschouwing Feyenoord-Ajax?
    ik zeg: 0-2
    wie zaait zal oogsten.....
    pi_42507931
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 12:47 schreef cohen het volgende:
    lollig
      maandag 9 oktober 2006 @ 13:13:26 #136
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_42508471
    Eerst maar eens die kaartverkoop
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    Mijn party reviews
    pi_42508538
    Waarom zou Ajax per se een keeper uit de eigen jeud moeten hebben? Niet dat ik Vermeer geen kans zou gunnen, maar iedereen gaat voorbij aan de mogelijkheid om gewoon een topkeeper te kopen. Dan heb je tenminste direct garantie tot kwaliteit, in plaats van een jonkie die een paar jaar nodig heeft om over z'n beginnersfouten en onzekerheid heen te komen.
    Ik vind Stekelenburg bijvoorbeeld nog altijd niet meer dan het talent dat hij jaren terug al was.

[ Bericht 0% gewijzigd door BobbyHill op 09-10-2006 13:22:24 ]
    Woo-loo-loo!
    pi_42508593
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 13:13 schreef Sethje het volgende:
    Eerst maar eens die kaartverkoop
    Je kan al sinds vorige week kaarten halen voor een feyenoord-vak. Aangezien ik geen Uitkaart heb, moet ik het doen met een plaatsje in vak E á ¤ 31,-
    pi_42508596
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 12:47 schreef cohen het volgende:
    wat is de recordwinst in de kuip?

Die uitslag + 1 goal
    Houd van een lijntje.
      maandag 9 oktober 2006 @ 13:34:12 #140
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42509010
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 12:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Jij vindt Stekelenburg van topniveau . Ik vind het nog een brokonzekerheid in de goal. 't Wordt tijd datie weer is CL speelt voor de ervaring. Er is voorlopig namelijk geen andere opvolger voor vd Sar .
    Nee, ik zeg dat het een zeldzaamheid is dat een 24-jarige keeper op topniveau zit. Ook Stekelenburg zit dat dus niet. Die jongen heeft ondanks z'n leeftijd echter inmiddels aardig wat ervaring opgebouwd. Het is zeker geen topkeeper, maar het is gewoon een goede keeper die af en toe een foutje maakt. Ik zou het zonde vinden als het vertrouwen wat hij nu 2 seizoenen heeft gekregen weg wordt gegooid juist nu hij de leeftijd begint te krijgen waarbij keepers op topniveau beginnen te spelen. Wat mij betreft staat Stekelenburg gewoon nog 10 jaar onder de lat bij Ajax. Jammer voor Vermeer, maar hij heeft helemaal niks voor op Stekelenburg en loopt bovendien 3 tot 4 jaar achter in z'n ontwikkeling.
      maandag 9 oktober 2006 @ 13:43:13 #141
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_42509287
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 13:18 schreef cohen het volgende:

[..]

Je kan al sinds vorige week kaarten halen voor een feyenoord-vak. Aangezien ik geen Uitkaart heb, moet ik het doen met een plaatsje in vak E á ¤ 31,-
    Met een ajax-seizoenkaart ?

Ga je ook juichen dan in E ?
    Mijn party reviews
    pi_42509396
    nee een feyenoord clubcard geleend. En nee, ik ga niet juichen...Niet hardop
      maandag 9 oktober 2006 @ 13:48:26 #143
    124197 -Wolf-
    Got milk?
    pi_42509448
    No way dat ik ooit in een fey. vak ga staan. .
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:01:47 #144
    131729 jna
    pi_42509879
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 13:16 schreef BobbyHill het volgende:
    Waarom zou Ajax per se een keeper uit de eigen jeud moeten hebben? Niet dat ik Vermeer geen kans zou gunnen, maar iedereen gaat voorbij aan de mogelijkheid om gewoon een topkeeper te kopen. Dan heb je tenminste direct garantie tot kwaliteit, in plaats van een jonkie die een paar jaar nodig heeft om over z'n beginnersfouten en onzekerheid heen te komen.
    Ik vind Stekelenburg bijvoorbeeld nog altijd niet meer dan het talent dat hij jaren terug al was.
    Een topkeeper kopen... Zoals??
    Jawel, je keek.
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:03:25 #145
    124197 -Wolf-
    Got milk?
    pi_42509923
    Topkeepers van nu zijn allemaal ouwe lullen. Dida, Barthez, Van der Sar, Kahn, etc etc, etc.
    pi_42509935
    Ik ben gisteren in die stad geweest en kreeg al de kriebels. Als ik tussen dat tuig zou staan zou ik over me nek gaan denk ik.
    Houd van een lijntje.
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:04:10 #147
    131729 jna
    pi_42509949
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 14:03 schreef -Wolf- het volgende:
    Topkeepers van nu zijn allemaal ouwe lullen. Dida, Barthez, Van der Sar, Kahn, etc etc, etc.
    Daarom ben ik wel beniewd wie hij wil kopen.
    Jawel, je keek.
    pi_42510571
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef -Wolf- het volgende:
    No way dat ik ooit in een fey. vak ga staan. .
    dus je kijkt liever zondagavond 19.00uur naar ajax dan live in de kuip?
    pi_42510674
    HAHA Stekelenburd in de belangstelling van AC Milan? Dat is wel een heel verlate 1 april grap.
    -je UI was te groot en daarom verwijderd-
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:43:52 #150
    124197 -Wolf-
    Got milk?
    pi_42511121
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 14:26 schreef cohen het volgende:

[..]

dus je kijkt liever zondagavond 19.00uur naar ajax dan live in de kuip?
    ik zorg gewoon dat ik volgend jaar wel op tijd een uitkaart regel. ik hou het echt niet uit tussen al die kakkerlakken.
    pi_42511170
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
    HAHA Stekelenburd in de belangstelling van AC Milan? Dat is wel een heel verlate 1 april grap.
    Zeker dezelfde gast die meldde dat Ferry de Haan naar Arsenal ging
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:49:08 #152
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42511300
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
    AC Milan haalt wel meer spelers voor de breedte, die circus-medewerker met een Feyenoord-verleden bijvoorbeeld, Harvey Esajas toch? Daarbij is/was oud-Roda JC'er Zjelko Kalac reserve-doelman bij AC Milan, dus waarom Maarten Stekelenburg niet?
    pi_42514259
    als milan hem wil hebben en er een goed bedrag voor bied, gewoon verkopen. Met vermeer en gentenaar hebben we prima alternatieven
    Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
    die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
    Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
    dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
    pi_42514713
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 14:03 schreef -Wolf- het volgende:
    Als een oude keeper hand in hand gaat met topkwaliteit, wat is dan het probleem? Ajax heeft nu al een paar jaar Stekelenburg en daar kunnen ze nog steeds niet van op aan. Dat bedoel ik nou juist te zeggen. Om de een of andere vage reden moet een Ajax-keeper altijd jong en talentvol zijn. Maar waarom zou je een nieuwe Van der Sar willen kweken, als je hem ook gewoon zou kunnen kopen? En nou zeg ik niet dat Van der Sar (of een andere topkeeper met ervaring) graag naar Ajax wil komen, maar volgens mij probeert men het niet eens.
    Elke Europese topclub heeft een keeper die aardig op leeftijd is, omdat dat gewoon de besten zijn. Dus waarom is dat dan opeens voor Ajax zo'n bezwaar?

Het lijkt me trouwens ook een nadeel voor Ajax dat zei het talent laten vallen en opstaan, met alle grabbelmomenten van dien, en wanneer hij groot genoeg is voor de top gaan de grote clubs er mee vandoor. En dan mag het volgende jonkie gaan kliederen.
    Woo-loo-loo!
      maandag 9 oktober 2006 @ 16:49:16 #155
    124197 -Wolf-
    Got milk?
    pi_42515085
    Wat ik bedoel is dat al die oude topkeepers juist op het punt staan er mee te kappen of dat al zijn.
    pi_42515314
    Er zijn er nog genoeg over hoor En Ajax moet waarschijnlijk ook wel van een niveautje lager tappen, maar daar loopt nog genoeg rond wat bij Ajax niet zou misstaan. Niet elke keeper die op het WK heeft gespeeld, is bijvoorbeeld al bij een miljoenenclub gestald.

Maar ik zeg ook niet dat Ajax per se een nieuwe keeper zou moeten kopen.. Het viel me gewoon op dat Kenneth Vermeer als de enige logische mogelijkheid wordt genoemd. Terwijl Stekelenburg eigenlijk juist laat zien dat het soms best fijn kan zijn als je wat ervaring op de doellijn hebt staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door BobbyHill op 09-10-2006 17:03:31 ]
    Woo-loo-loo!
    pi_42515723
    Wie zit er zaterdag tegen Groningen op 410??
      maandag 9 oktober 2006 @ 18:40:03 #158
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_42518744
    Ik ga woensdag naar nederland - albanie. Met de trein. waar moet ik er dan uit en wat verder
      maandag 9 oktober 2006 @ 18:48:22 #159
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42519080
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 18:40 schreef jorienvdherik het volgende:
    Ik ga woensdag naar nederland - albanie. Met de trein. waar moet ik er dan uit en wat verder
    Op Lombardijen. De rest lopen. Succes, als je op tijd aankomt krijg je van mij een kruisje.
      maandag 9 oktober 2006 @ 18:56:44 #160
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_42519424
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef piertje2 het volgende:
    Wie zit er zaterdag tegen Groningen op 410??
    sta
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      maandag 9 oktober 2006 @ 19:02:46 #161
    139407 jorienvdherik
    pi_42519652
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 18:48 schreef twi het volgende:

[..]

Op Lombardijen. De rest lopen. Succes, als je op tijd aankomt krijg je van mij een kruisje.
    tof
    pi_42520289
    Kaartje voor Groningen en ADO binnen
    Zaterdag PSV
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
    pi_42522399
    Eindelijk weer echt voetbal zaterdag. Nederlands elftal .
      maandag 9 oktober 2006 @ 20:35:39 #164
    139407 jorienvdherik
    pi_42522932
    ach ja
    pi_42523318
    Waarom is het zaterdag eigenlijk?
      maandag 9 oktober 2006 @ 20:45:22 #166
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42523387
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
    ach ja
    Bijna, een paar lettertjes verkeerd gezet en die spatie moet ook weg.

Ajax!

Kom op, je kunt 't wel
      maandag 9 oktober 2006 @ 20:47:26 #167
    139407 jorienvdherik
    pi_42523462
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 20:45 schreef twi het volgende:

[..]

Bijna, een paar lettertjes verkeerd gezet en die spatie moet ook weg.

Ajax!

Kom op, je kunt 't wel
    NOOOOITT
    pi_42524176
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

NOOOOITT
    Ontkenningsfase
    pi_42526910
    Jullie mogen dadelijk geen enkele uitwedstrijd meer bezoeken
    pi_42526964
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
    Jullie mogen dadelijk geen enkele uitwedstrijd meer bezoeken
    pi_42526983
    Hee dirkie al zenuwachtig jongen?! Nog maar een kleine twee weekjes.
    Houd van een lijntje.
      maandag 9 oktober 2006 @ 23:18:01 #172
    139407 jorienvdherik
    pi_42527959
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 21:02 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ontkenningsfase
    kijk ik op dat kaartje is het vak nummer 128

maar station bijlmer of duivendrecht kiezen dus
    pi_42528006
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

pi_42528010
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Bijlmer is praktisch naast de Arena. Duivendrecht is ongeveer 10 minuutjes lopen.
      maandag 9 oktober 2006 @ 23:32:02 #175
    139407 jorienvdherik
    pi_42528398
    dan pak ik bijlmer wel
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:26:25 #176
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_42529983
    Naar het nederlands elftal gaan is al behoorlijk kansloos. En daarbij, waarom zou je naar wat een "joden-elftal" genoemd wordt gaan kijken?
    Mijn party reviews
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:27:25 #177
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42530005
    Heerlijk die rust zonder jasza.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:33:06 #178
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_42530152
    Echt genieten he. Jammer dat hij vandaag geen post op de mat kreeg
    Mijn party reviews
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:35:06 #179
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42530193
    haha dat zijn de betere grappen
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:36:01 #180
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_42530218
    Lach je nu omdat je je verplicht voelde of rolde je echt even schuddebuikend door je stulpje heen ?
    Mijn party reviews
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:37:56 #181
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42530254
    Echt zo'n fakesmile natuurlijk
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:38:32 #182
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_42530267
    Doh! ik ga pitten, bis morgen
    Mijn party reviews
    pi_42530919
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 00:35 schreef PLAE@ het volgende:
    haha dat zijn de betere grappen
    ik snap de grap weer eens niet.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:23:31 #184
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_42532970
    Goedemorgen
    Mijn party reviews
    pi_42533052
    alle risico uitwedstrijden gaan eruit: Ado, Utrecht, zal niet lang meer duren voor 010 er ook uit gaat
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:46:14 #186
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42533223
    quote:
    Van Dop: Geen uitsupporters

Datum: 09-10-2006

Jan Willem Van Dop wil geen uitsupporters meer bij de onderlinge duels tegen Ajax. Dat betekend dus dat er geen Utrecht-supporters meer worden toegelaten in de Arena en geen Ajax-supporters meer in De Galgenwaard tegen elkaar spelen.

Tevens heeft Van Dop meegedeeld dat er nooit meer gespeeld zal worden tegen Marokko. Dit naar aanleiding van de ongeregeldheden afgelopen donderdag.

Bron: Voetbal Insite
    En net (8.30 uur) op 538 het gerucht dat er op 22 oktober 2006 geen Ajax-supporters naar de Kuip mogen.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:50:57 #187
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_42533284
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 08:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En net (8.30 uur) op 538 het gerucht dat er op 22 oktober 2006 geen Ajax-supporters naar de Kuip mogen.
    Ik houdt er toch stevig rekening mee....de verkoop ligt niet voor niets spelen, er zal veel spelen op de achtergrond.
    Mijn party reviews
    pi_42533389
    Hehe, die van Dop... niet echt reeel lijkt me...
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:02:37 #189
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_42533474
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 08:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nou, weer een mooi moment om zelfregulerend in te grijpen tegen die mongolen die zichzelf supporter durven noemen...

Hoe duidelijk wil je het hebben?
    Get woke, go broke!
    pi_42533604
    10/10/2006 - NS weigert Ajax fans te vervoeren
    (Gepost door RvN)

BRON: Telegraaf.nl

De Nederlandse Spoorwegen weigert nog langer voetbalfans te vervoeren totdat de clubs of de KNVB aangeven bereid te zijn eventuele schade aan treinen en spoor te vergoeden, zo meldt Telegraaf.nl. Om die reden ligt de kaartverkoop voor Ajax fans voor Feyenoord-Ajax al enige tijd stil.

"Wij hebben geen zin meer deze kosten te betalen. We zijn momenteel in gesprek met Ajax en de voetbalbond en uiteindelijk is het de bedoeling dat er een nieuw contract op tafel komt dat voor alle clubs gaat gelden" aldus een woordvoerder van de NS op Telegraaf.nl.
    pi_42533605
    geen Ado, geen 010, geen utrecht. Blijft er nog wat leuks over eigenlijk?
    Ajax!!
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:11:25 #192
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_42533630
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 09:10 schreef Cordoba32 het volgende:
    geen Ado, geen 010, geen utrecht. Blijft er nog wat leuks over eigenlijk?
    Ik denk het niet nee .

leuk he, van die fijne hooligans met hun "clubliefde" door deze rasmongolen mag JIJ niet meer naar deze wedstrijden .

Hoera voor de "echte" supporters .
    Get woke, go broke!
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:19:32 #193
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42533800
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 09:10 schreef JeroenV het volgende:
    (Gepost door RvN)

De Nederlandse Spoorwegen weigert nog langer voetbalfans te vervoeren totdat de clubs of de KNVB aangeven bereid te zijn eventuele schade aan treinen en spoor te vergoeden, zo meldt Telegraaf.nl. Om die reden ligt de kaartverkoop voor Ajax fans voor Feyenoord-Ajax al enige tijd stil.

"Wij hebben geen zin meer deze kosten te betalen. We zijn momenteel in gesprek met Ajax en de voetbalbond en uiteindelijk is het de bedoeling dat er een nieuw contract op tafel komt dat voor alle clubs gaat gelden" aldus een woordvoerder van de NS op Telegraaf.nl.
    Hadden ze dat niet al in de fuckin' zomer kunnen bedenken in plaats van twee weken voor Feyenoord - Ajax?
    pi_42533836
    wat een geruchten allemaal. Ik zit 22 oktober in de kuip voor ajax!
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:25:13 #195
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42533891
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik denk het niet nee .

leuk he, van die fijne hooligans met hun "clubliefde" door deze rasmongolen mag JIJ niet meer naar deze wedstrijden .

Hoera voor de "echte" supporters .
    Pannekoek, wat hebben deze hooligans volgens jou op hun geweten, waardoor de NS heeft besloten om voorlopig geen combi's meer te rijden? En wat hebben die hooligans volgens jou in Utrecht gedaan, waardoor ze voortaan niet meer naar FC Utrecht mogen?
    pi_42533909
    Dan maar vrij vervoer toch?
    pi_42533928
    Ze kunnen bij de NS toch best wel een trein inrichten die hooligan-proof is?
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:31:55 #198
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42534011
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
    Ze kunnen bij de NS toch best wel een trein inrichten die hooligan-proof is?
    Toevallig had ik het er afgelopen weekend nog over, kan Ajax geen trein(en) kopen en inrichten? Soort van veewagons, met banken erin. Supporters zullen misschien minder snel iets slopen, dat van hun club is. Weet niet of dat het probleem van de NS is?

Ook een mooi project meteen voor 410, kunnen mooi de wagons schilderen.
    pi_42534112
    Er zit wat in MONTANA.
    In Southern Sun
    pi_42534186
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 09:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Toevallig had ik het er afgelopen weekend nog over, kan Ajax geen trein(en) kopen en inrichten? Soort van veewagons, met banken erin. Supporters zullen misschien minder snel iets slopen, dat van hun club is. Weet niet of dat het probleem van de NS is?

Dan nog heb je geen invloed op buitenaf... Het zullen echt niet alléén de ajax supporters zijn die de boel slopen...
    pi_42534320
    Het gaat toch om de Ajax supporters? Wat moeten er dan geen Ajax supporters in die trein?
    In Southern Sun
    pi_42534341
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 09:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dit inderdaad geen slecht idee is, het is dan van "ons" een ajax supporter zal nooit een ajax trein slopen dat geloof ik niet, ik denk dat daarvoor op dat moment ook de sociale controle een stuk sterker zal zijn.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:53:59 #203
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_42534438
    Dan gaat de NS moeilijk doen dat je niet van hun faciliteiten gebruik mag maken ofzo denk ik. Het zou wel een oplossing zijn.
    Mijn party reviews
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:04:22 #204
    15466 --HOOLIE--
    Maar das logisch...
    pi_42534635
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 09:53 schreef Sethje het volgende:
    Dan gaat de NS moeilijk doen dat je niet van hun faciliteiten gebruik mag maken ofzo denk ik. Het zou wel een oplossing zijn.
    De NS kan toch het spoor, een machinist en misschien ook nog wel een locomotief te beschikking stellen tegen een vergoeding/huurprijs???
    Politie begeleiding is er toch altijd wel dus dat maakt geen verschil.
    Ik vind het een uitstekend plan...zolang het maar geen echte veewagens zijn maar een wat ouder model wagon ofzo..
    |X|
    |X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
    |X|
    pi_42535017
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 09:10 schreef JeroenV het volgende:
    (Gepost door RvN)

Verklaring van de NS vind ik niet meer dan logisch, alleen de timing is nogal beroerd.
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:27:42 #206
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_42535105
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 10:04 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

De NS kan toch het spoor, een machinist en misschien ook nog wel een locomotief te beschikking stellen tegen een vergoeding/huurprijs???
    Politie begeleiding is er toch altijd wel dus dat maakt geen verschil.
    Ik vind het een uitstekend plan...zolang het maar geen echte veewagens zijn maar een wat ouder model wagon ofzo..
    Ja precies het zou een goede oplossing zijn.
    Mijn party reviews
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:36:29 #207
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42535309
    Nadeel is alleen dat Ajax dit hoogstwaarschijlijk niet eens overweegt, aangezien het maar om twee trein-combi's per seizoen gaat. Zelf zie ik het wel zitten, zo'n trein zelf inrichten met bar enzo.

pi_42535499
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
    Nadeel is alleen dat Ajax dit hoogstwaarschijlijk niet eens overweegt, aangezien het maar om twee trein-combi's per seizoen gaat. Zelf zie ik het wel zitten, zo'n trein zelf inrichten met bar enzo.

Dan is het waarschijnlijk geen haalbare kaart inderdaad. Maar waarom kan de NS zelf geen supporterstreinen inrichten? Desnoods met geld van de gezamenlijke voetbalclubs, maar een paar al afgeschreven treinen kaal slopen en dan een paar hufterproof banken erin lijkt me toch niet het duurste project ter wereld.
    pi_42535518
    En waarom dan maar 1 of twee treincombi's? Dan gebruik je dat ding vaker, lijkt me juist gezellig. Barretje erbij etc...
    In Southern Sun
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:47:31 #210
    131729 jna
    pi_42535557
    quote:
    Oud-Ajacied Sahadewsing op proef bij Omniworld
    09 oktober 2006

Jerghinio Sahadewsing traint de komende periode mee bij FC Omniworld. De 21-jarige middenvelder maakte vorig seizoen nog deel uit van Jong Ajax, maar zit sinds deze zomer zonder club. Nadat eerdere proefperiodes bij AGOVV en FC Zwolle op niets uitliepen, hoopt hij bij de ploeg uit Almere zijn eerste profcontract in de wacht te slepen. Sahadewsing is geen onbekende voor Omniworld, want de ploeg probeerde de Amsterdammer vorig seizoen al vast te leggen. Destijds koos hij echter voor een langer verblijf bij Ajax.
    en
    quote:
    Dat Ryan Babel momenteel weer in een zeer goede vorm steekt, werd tijdens het duel met Bulgarije wel bevestigd. De 19-jarige Ajacied beleefde afgelopen seizoen een moeilijke periode in zijn nog korte carriere, maar leeft onder leiding van Ajax-trainer Henk ten Cate helemaal op.

"Ik heb het plezier terug," laat Babel aan het Algemeen Dagblad weten. "De trainer speelt daar een belangrijke rol in, denk ik. Henk ten Cate benadrukt steeds dat ik met flair moet voetballen, dat ik plezier moet hebben. Als er op elk foutje dat je maakt kritiek komt, zoals vorig jaar, dan wil je de bal niet meer. Nu maak ik mijn acties weer zoals ik dat in de jeugd altijd al deed. Gewoon op gevoel."

"De manier waarop Ten Cate corrigeert, zo zou mijn vader dat ook doen. Ik denk dat dat de Surinaamse manier is. Mijn vader is altijd heel streng voor me en dat is hij nog steeds. Als kind had je taken en daar moest je je aan houden. Ja maar waarom, dat zei je niet, dat was brutaal."

Ook Henk ten Cate is tevreden over de ontwikkeling van Babel. "Ryan is verder in ontwikkeling dan Huntelaar op die leeftijd. Die jongen kan echt heel goed worden."
    Jawel, je keek.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:48:09 #211
    15466 --HOOLIE--
    Maar das logisch...
    pi_42535578
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:

Wat zouden nou de kosten zijn van 2 treinstellen??
    En je kan ze natuurlijk meer dan 2 keer per seizoen gebruiken...
    |X|
    |X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
    |X|
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:51:00 #212
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42535649
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 10:44 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dan is het waarschijnlijk geen haalbare kaart inderdaad. Maar waarom kan de NS zelf geen supporterstreinen inrichten? Desnoods met geld van de gezamenlijke voetbalclubs, maar een paar al afgeschreven treinen kaal slopen en dan een paar hufterproof banken erin lijkt me toch niet het duurste project ter wereld.
    Zeker niet, daarbij is het slechts een investering, in de toekomst levert het geld op. Oude treinen hufterproof maken en inzetten bij risicovolle combi-wedstrijden, lijkt me de beste optie. Toch denk ik dat men die treinen eerder zal proberen te slopen, dan een speciale Ajax-trein.
    pi_42535704
    quote:
    Ryan Babel speelt de afgelopen weken als herboren. De Ajax-spits zegt een duidelijke verklaring te hebben voor zijn opleving: "Henk ten Cate benadrukt steeds dat ik met flair moet voetballen."
    "Ik heb het plezier terug", zegt Babel in het AD. "De trainer speelt daar een belangrijke rol in, denk ik. Henk ten Cate benadrukt steeds dat ik met flair moet voetballen, dat ik plezier moet hebben. Als er op elk foutje dat je maakt kritiek komt, zoals vorig jaar, dan wil je de bal niet meer. Nu maak ik mijn acties weer zoals ik dat in de jeugd altijd al deed. Gewoon op gevoel."
    pi_42535732
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 10:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zeker niet, daarbij is het slechts een investering, in de toekomst levert het geld op. Oude treinen hufterproof maken en inzetten bij risicovolle combi-wedstrijden, lijkt me de beste optie. Toch denk ik dat men die treinen eerder zal proberen te slopen, dan een speciale Ajax-trein.
    mjah, maar als feyenoorder sloop je liever een Ajax trein dan een trein van de NS, en andersom...
    pi_42535764
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 10:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik denk als je duidelijk maakt aan de supporters dat er dan echt een gigantische boete op staat, dat dat wellicht meevalt. Als ze het dan nog doen, weet je meteen wat voor 'supporters' het zijn die hun club zo hard naaien. Misschien dat het ook voor nu een oplossing kan zijn, zoals de NS zelf een beetje suggereert.
    pi_42535781
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 10:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

mjah, maar als feyenoorder sloop je liever een Ajax trein dan een trein van de NS, en andersom...
    Dude, die Ajaxtrein zou niet gedeeld worden dan natuurlijk
    pi_42535811
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
    En waarom dan maar 1 of twee treincombi's? Dan gebruik je dat ding vaker, lijkt me juist gezellig. Barretje erbij etc...
    Omdat alleen Philips en Feyenoord zo'n appart "station" hebben waardoor je meteen het uitvak ingesluisd kan worden. Bij 9 van de 10 andere steden moet je dan nog door de halve stad heen lopen. En dat is nou net niet de bedoeling van een combi
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:57:27 #218
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42535816
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 10:48 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Wat zouden nou de kosten zijn van 2 treinstellen??
    En je kan ze natuurlijk meer dan 2 keer per seizoen gebruiken...
    Een trein-combi kan alleen worden toegepast als er een station in de buurt van het voetbalstadion van de tegenpartij is gevestigd, dus dat kan niet altijd. Maar bijvoorbeeld naar Gent (Zulte Waregem - Ajax in december) zou het kunnen en vast nog wel wat eredivisiewedstrijden, het zou op zijn minst een haalbaarheidsonderzoek waard zijn. Wat is het e-mailadres van John Jaakke?
    pi_42535841
    Het kan niet altijd, maar wel regelmatig. Die 1, 2 keer per jaar is wat overdreven.
    In Southern Sun
    pi_42535875
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Omdat alleen Philips en Feyenoord zo'n appart "station" hebben waardoor je meteen het uitvak ingesluisd kan worden. Bij 9 van de 10 andere steden moet je dan nog door de halve stad heen lopen. En dat is nou net niet de bedoeling van een combi
    Het nieuwe ADO stadion zal denk ik ook wel zo'n station krijgen. En bij NAC bijvoorbeeld zouden ze ook best een paar houten planken neer kunnen smijten in die weilanden.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:59:45 #221
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42535882
    quote:

[..]

Pannekoek, als Ajax een trein zal inrichten voor combi-wedstrijden, gaan ze die niet uitlenen aan Feyenoord.
    pi_42535916
    quote:

[..]

.
    In Southern Sun
    pi_42535933
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Misschien is dat dan een investering die de clubs moeten doen, een infrastructuur maken die daar passend voor is.
    In Southern Sun
    pi_42536048
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Misschien is dat dan een investering die de clubs moeten doen, een infrastructuur maken die daar passend voor is.
    De clubs moeten flinke kosten maken, het bestemmingsplan van de gemeente wijzigen ( ) etc. Omdat jullie en treintje met een bar erin willen. Lijkt me geen haalbare kaart
    pi_42536316
    jullie denken toch niet dat Ajax een trein gaat aanschaffen omdat er een paar debielen zijn die het elke keer weer opnieuw voor iedereen verzieken?

Ik denk dat Ajax zegt dat de supporters elkaar er eerst op moeten aanspreken, en als het blijft gebeuren, dan maar zonder supporters naar de Kuip, in plaatst van duizenden euro's kosten aan boete's en en herstelwerkzaamheden.

Ajax (en andere clubs) gaan toch niet investeren in de kansloze relschoppers
    pi_42536354
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

De clubs moeten flinke kosten maken, het bestemmingsplan van de gemeente wijzigen ( ) etc. Omdat jullie en treintje met een bar erin willen. Lijkt me geen haalbare kaart
    Het is niet alleen jullie.
    In Southern Sun
    pi_42536812
    Maakt verder niet uit. Het is een onhaalbaar plan. Clubs willen daar geen geld aan uitgeven.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:36:16 #228
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42536910
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 11:15 schreef cohen het volgende:
    jullie denken toch niet dat Ajax een trein gaat aanschaffen omdat er een paar debielen zijn die het elke keer weer opnieuw voor iedereen verzieken?

Ik denk dat Ajax zegt dat de supporters elkaar er eerst op moeten aanspreken, en als het blijft gebeuren, dan maar zonder supporters naar de Kuip, in plaatst van duizenden euro's kosten aan boete's en en herstelwerkzaamheden.

Ajax (en andere clubs) gaan toch niet investeren in de kansloze relschoppers
    verdiep je dan op z'n minst wat in die onzin voor je begint te blaten.

Het was toch duidelijk de schuld van die mongool die in r'dam de scepter zwaait dat het uit de hand liep.... en van de ns zelf...
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:36:44 #229
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_42536921
    Waar zouden de treinstellen opgeslagen worden als ze niet in gebruik zijn? Die dingen zijn al afgebrand voor er ooit een supporter in heeft gezeten lijkt me. Gewoon hufterproof veewagons met veel cameratoezicht en verplichte identificatie heeft meer zin dan nog volgens mij.
    Life is what you make it.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:39:38 #230
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42537005
    Maak tot 11.00 de kuip en omgeving verboden gebied. Voor die tijd alvast de uitsupporters met combibussen brengen en klaar is kees.
    pi_42537059
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 11:36 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

verdiep je dan op z'n minst wat in die onzin voor je begint te blaten.

Het was toch duidelijk de schuld van die mongool die in r'dam de scepter zwaait dat het uit de hand liep.... en van de ns zelf...
    lul nou niet, jaren achtereen zijn er supporters betrokken bij vernielingen in de trein. En ook Ajax supporters.
    pi_42537062
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 11:36 schreef Schanulleke het volgende:
    Waar zouden de treinstellen opgeslagen worden als ze niet in gebruik zijn? Die dingen zijn al afgebrand voor er ooit een supporter in heeft gezeten lijkt me. Gewoon hufterproof veewagons met veel cameratoezicht en verplichte identificatie heeft meer zin dan nog volgens mij.
    Ja dan gaat er niemand meer mee, is meteen het probleem opgelost.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:42:08 #233
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42537078
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 11:41 schreef cohen het volgende:

[..]

lul nou niet, jaren achtereen zijn er supporters betrokken bij vernielingen in de trein. En ook Ajax supporters.
    die 2 bankjes die in zo'n oud treinstel worden gemold zijn niet bepaald het probleem natuurlijk.
    pi_42537344
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 11:42 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

die 2 bankjes die in zo'n oud treinstel worden gemold zijn niet bepaald het probleem natuurlijk.
    nee dat is heel normaal. dat vindt de NS geen probleem
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:56:29 #235
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42537477
    wat een argumenten meneer, je zit er vol van merk ik wel

Ik snap niet dat ik de moeite nog neem om dit uit te leggen maar vooruit.
    Een paar banken die gesloopt worden (gebeurt dat nog op een normaal tripje nee toch) dat kost geen drol en zit heus standaard al wel bij het kaartje in.
    Vertragingen, het in het honderd lopen van de dienstregeling, treinen die echt flink gemold worden, mensen die over het spoor lopen etc etc. Daar is de NS bang voor. En daar wil men compensatie voor.

Ach nu ga je zeggen dat dat logisch is, maar je weet gewoon niet beter.

Ik vind het pas logisch als het niet hun eigen schuld is.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:01:19 #236
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42537626
    Klopt, op 17 april 2005 is het allemaal uit de hand gelopen door de NS zelf en de lokale driehoek van de gemeente Rotterdam, je kan de Ajax-supporters weinig tot niets verwijten. Maar weet de buitenstaander dit? Volgens mij niet, zeker als het AD de volgende dag een foto op de voorpagina plaatst met een waterkanon in actie tegen een groep Feyenoorders, met daaronder de tekst dat Ajax-supporters slaags waren geraakt met de politie. Buitenstaanders hebben vaak een mening, gebaseerd op incorrecte berichtgevingen.

[ Bericht 8% gewijzigd door M0NTANA op 10-10-2006 12:06:57 ]
    pi_42538365
    Ik heb het niet alleen over het incident vorig jaar. maar andere jaren zijn er ook ajax supporters geweest die spullen van de NS hebben gesloopt, of ervoor gezorgd hebben dat treinstellen kapot zijn gegaan. Dan is het toch logisch dat Ajax niet gaat investeren in een veetrein?
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:29:10 #238
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42538482
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 12:25 schreef cohen het volgende:
    Ik heb het niet alleen over het incident vorig jaar. maar andere jaren zijn er ook ajax supporters geweest die spullen van de NS hebben gesloopt, of ervoor gezorgd hebben dat treinstellen kapot zijn gegaan.
    Dat is het grote probleem niet, de kosten van het treintjeslopen zijn het probleem niet, dat is al eerder gezegd.
    quote:
    Dan is het toch logisch dat Ajax niet gaat investeren in een veetrein?
    Zoals ook al eerder gezegd, mócht Ajax zelf met een trein komen (wat ik niet zie gebeuren voor twee trein combi's per jaar), zal deze naar verwachting minder snel gesloopt worden dan een NS-trein.

[ Bericht 0% gewijzigd door M0NTANA op 10-10-2006 14:20:04 ]
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:32:54 #239
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42538604
    Een eigen trein kopen (wie kwam er eigenlijk met dat onzinidee? ) zou niks helpen want het gaat meer om de dienstregeling enzo. En met een eigen trein maak je nog steeds gebruik van hetzelfde spoor.

Dan gaat de ns nog steeds eisen dat je 3 reservetreinen klaar moet hebben staan etc etc.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:13:42 #240
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42539834
    Dat idee van die treinen kwam van mij, puur om het slopen van de treinen terug te brengen. Maar zelf gaf ik ook al aan dat het waarschijnlijk niet eens overwogen wordt, aangezien we maar zo'n twee á drie (eventueel nog één in het bekertoernooi) trein-combi's per seizoen hebben.

Jouw idee om het gebied rondom de Kuip tot 11.00 uur als verboden terrein te maken, zodat de supporters tot die tijd door middel van bussen kunnen worden vervoerd naar Rotterdam, lijkt mij een goed idee. Dan moet de ME gemachtigd zijn om keihard op te kunnen treden, zodat iedereen die het verbod niet respecteert, wordt aangepakt.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:14:14 #241
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_42539853
    Wat als de NS voet bij stuk blijft houden?
    Geen ajacieden naar Rotterdam de 22e?
    For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:16:14 #242
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42539927
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 13:14 schreef PyTh het volgende:
    Wat als de NS voet bij stuk blijft houden?
    Geen ajacieden naar Rotterdam de 22e?
    Denk niet dat het uitvak dan gebruikt wordt, buscombi zie ik niet gebeuren en vrij vervoer (natuurlijk) al helemaal niet. Er zullen er wel een stel los gaan, ben zelf voor de zekerheid al bezig met kaarten.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:22:01 #243
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42540097
    Ik denk dat we het op onze buik kunnen schrijven. Al scheelt het niet echt in politie-inzet, de bestuurders, lokale driehoek, politie etc etc zullen er wel blij mee zijn.
    pi_42541237
    Nou volgend jaar dus geen Utrecht uit, feyenooit uit en Ado uit meer, leuke tripjes worden dat nog
    pi_42541279
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
    Dat idee van die treinen kwam van mij, puur om het slopen van de treinen terug te brengen. Maar zelf gaf ik ook al aan dat het waarschijnlijk niet eens overwogen wordt, aangezien we maar zo'n twee á drie (eventueel nog één in het bekertoernooi) trein-combi's per seizoen hebben.

Jouw idee om het gebied rondom de Kuip tot 11.00 uur als verboden terrein te maken, zodat de supporters tot die tijd door middel van bussen kunnen worden vervoerd naar Rotterdam, lijkt mij een goed idee. Dan moet de ME gemachtigd zijn om keihard op te kunnen treden, zodat iedereen die het verbod niet respecteert, wordt aangepakt.
    Dat is een gigantische politiemacht die dan op de been moet komen. Ook om langs de route te staan, want je zal altijd josti's hebben die vanaf viaducten stenen gaan smijten ofzo. Ik denk dat je echt op de NS bent aangewezen.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:59:58 #246
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42541316
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 13:57 schreef Bananenman het volgende:
    Nou volgend jaar dus geen Utrecht uit, feyenooit uit en Ado uit meer, leuke tripjes worden dat nog
    inderdaad.

Kunnen mensen wel gaan roepen dat twente, heerenveen en groningen net zo leuk zijn maaruh ik ben t er niet echt mee eens.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:01:44 #247
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42541367
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 13:57 schreef Bananenman het volgende:
    Men (de KNVB, NS en andere clubs) moedigt de Ajax-supporters zodoende aan om meer wedstrijden "los" te gaan bezoeken en ik weet niet of dat de veiligheid ten goede komt.
    pi_42541465
    Wordt wederom de overwinning vieren voor een leeg uitvak in de Kuip
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_42541487
    Wordt dat dan weer 2-3 .
    In Southern Sun
    pi_42541541
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat is het grote probleem niet, de kosten van het treintjelopen zijn het probleem niet, dat is al eerder gezegd.
    [..]
    Door wie dan? In het bericht staat namelijk
    quote:
    De Nederlandse Spoorwegen weigert nog langer voetbalfans te vervoeren totdat de clubs of de KNVB aangeven bereid te zijn eventuele schade aan treinen en spoor te vergoeden, zo meldt Telegraaf.nl.
    pi_42541606
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
    Wordt dat dan weer 2-3 .
    Liever een 0-4
    Porcupine Tee - Normal
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:11:52 #252
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42541678
    De manier hoe 't 2-3 werd is natuurlijk veel mooier dan een 0-4. Maar ik zou voor beide scenario's tekenen
    pi_42541756
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:11 schreef twi het volgende:
    De manier hoe 't 2-3 werd is natuurlijk veel mooier dan een 0-4. Maar ik zou voor beide scenario's tekenen
    Klopt. Maar het wordt weer eens tijd voor een dikke overwinning in de Kuip
    Porcupine Tee - Normal
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:17:29 #254
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_42541854
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:14 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Klopt. Maar het wordt weer eens tijd voor een dikke overwinning in de Kuip
    Droom nog maar een poosje verder.
    A.M.A.B
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:17:43 #255
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42541867
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:05 schreef StarGazer het volgende:
    Wordt wederom de overwinning vieren voor een leeg uitvak in de Kuip
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:19:09 #256
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42541918
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:07 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Door wie dan? In het bericht staat namelijk
    [..]
    Daar bedoel ik mee dat die kosten het probleem niet zijn, die zijn niet verschrikkelijk hoog.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:19:30 #257
    139407 jorienvdherik
    pi_42541935
    waneer horen jullie of je wel of niet mag
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:21:09 #258
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42541986
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
    waneer horen jullie of je wel of niet mag
    Ik vind je zo'n zielig figuur

Je geeft niks om Feyenoord maar alleen maar om het uitschelden van Ajacieden, zoals laatst bij die jeugdwedstrijd

paupertje. Ga je geen kaartje kopen als wij niet komen?
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:22:30 #259
    139407 jorienvdherik
    pi_42542031
    nee dan blijf ik thuis
    pi_42542045
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Daar bedoel ik mee dat die kosten het probleem niet zijn, die zijn niet verschrikkelijk hoog.
    Die kosten zullen idd niet gigantisch hoog zijn, maar als de NS die kosten niet vergoed krijgt vind ik het niet meer dan logisch dat het hiertegen protesteert. Al had de timing wel iets beter kunnen zijn ...
    pi_42542167
    Hey jongens.... het loopt dus niet storm voor de wedstrijd tegen feyenoord in De Kuip.
    Ze kunnen in Rotterdam de kaarten aan de straatstenen niet kwijt naar het schijnt.
    Zeker bang voor de nederlaag die ze weer zullen krijgen van de beste club van Nederland
    Amsterdam en ook RRRRRRRRRRRotterrrrrrrdam
    31 december 2006: Inactive FOK!account
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:26:25 #262
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_42542192
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:21 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik vind je zo'n zielig figuur

Je geeft niks om Feyenoord maar alleen maar om het uitschelden van Ajacieden, zoals laatst bij die jeugdwedstrijd

paupertje. Ga je geen kaartje kopen als wij niet komen?
    En dat zeg je van iemand die een SCC heeft en nagenoeg elke (uit)wedstrijd van Feijenoord bezoekt.
    A.M.A.B
    pi_42542220
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:26 schreef Cart_man het volgende:

[..]

En dat zeg je van iemand die een SCC heeft en nagenoeg elke (uit)wedstrijd van Feijenoord bezoekt.
    Sterker, hij zegt het zelf.
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:22 schreef jorienvdherik het volgende:
    nee dan blijf ik thuis
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:28:19 #264
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42542259
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:26 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Kan jij nog wat van leren dan he
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:29:03 #265
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42542284
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:22 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Die kosten zullen idd niet gigantisch hoog zijn, maar als de NS die kosten niet vergoed krijgt vind ik het niet meer dan logisch dat het hiertegen protesteert. Al had de timing wel iets beter kunnen zijn ...
    Klopt, maar ik denk dat de onderhandelingen niet zullen stuklopen op de vernielingen aan de NS-treinen. Timing is klote, Feyenoord mag wel met de trein naar Eindhoven (17 September 2006), maar nu de Klassieker dichterbij komt, gaan ze ineens over het wijzigen van een contract lopen fucken.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:35:02 #266
    139407 jorienvdherik
    pi_42542484
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:28 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Kan jij nog wat van leren dan he
    jij gaat helemaal nooit
    pi_42542556
    Zijn er eigenlijk naast de treinperikelen nog andere noemenswaardige dingen gebeurd de laatste tijd?
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:37:06 #268
    139407 jorienvdherik
    pi_42542581
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:36 schreef Robar het volgende:
    Zijn er eigenlijk naast de treinperikelen nog andere noemenswaardige dingen gebeurd de laatste tijd?
    iemand kreeg zn 1e puistjes op 410
    pi_42542610
    Kan het weer normaal?
    In Southern Sun
    pi_42542850
    quote:

Oranje Het boeit me echt geen reet en is doodsaai.
    pi_42543118
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:44 schreef devv05 het volgende:

[..]

als je mag kiezen tussen Ajax landskampioen of Nederlands elftal wereldkampioen. Wat kies je dan?
    pi_42543261
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:44 schreef devv05 het volgende:

[..]

Correctie, JIJ VINDT het doodsaai.
    Ik kijk er nog steeds wel graag naar.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:58:23 #273
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_42543311
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:52 schreef cohen het volgende:

[..]

als je mag kiezen tussen Ajax landskampioen of Nederlands elftal wereldkampioen. Wat kies je dan?
    Dat is geen vergelijking, Oranje wereldkampioen of Ajax de CL winnen, dat is een betere vergelijking.
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:56 schreef Robar het volgende:

[..]

Correctie, JIJ VINDT het doodsaai.
    Ik kijk er nog steeds wel graag naar.
    Graag? Vanwege het voetbal?
    pi_42543313
    quote:

[..]

Daar is geloof ik al eens een topic over geweest.

Maar dan Ajax CL winnen, lijkt me een betere vergelijking .
    In Southern Sun
    pi_42543505
    quote:

[..]

als je mag kiezen tussen Ajax landskampioenCL of Nederlands elftal wereldkampioen. Wat kies je dan?
    1000x liever Ajax CL, daar hoef ik geen seconde over te denken.

Verder lijkt zo'n home op wielen me wel wat. Maar even paar treintjes opkopen dan.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:07:39 #276
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42543634
    Inderdaad, dan kies je voor Ajax CL. Als ik zou moeten kiezen tussen Ajax UEFA winnaar en Nederland wereldkampioen/europees kampioen wordt dat toch een stuk moeilijker om te kiezen.
    pi_42543642
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:

[..]

Accepteer je het wel dat anderen daar wat langer dan geen seconde over na moeten denken?
    pi_42543696
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:

[..]

Verder lijkt zo'n home op wielen me wel wat. Maar even paar treintjes opkopen dan.
    ja maar als het nedelrnads elftal je niks boeit, kies je dan ook nog voor LANDSKAMPIOENSCHAP van ajax boven wereldkampioenschap van NL?

het is idd geen goeie vergelijking, maar wel als je niet van Nl-elftal houdt
    pi_42543705
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 14:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat is geen vergelijking, Oranje wereldkampioen of Ajax de CL winnen, dat is een betere vergelijking.
    [..]

Graag? Vanwege het voetbal?
    Touché!

Maar inderdaad, het is meer de hoop dat Nederland weer eens een mooie pot speelt.
    Zaterdag ben ik eindelijk eens verwend.
    pi_42543766
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:07 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Accepteer je het wel dat anderen daar wat langer dan geen seconde over na moeten denken?
    Accepteren wel, snappen niet.
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:08 schreef cohen het volgende:

[..]

ja maar als het nedelrnads elftal je niks boeit, kies je dan ook nog voor LANDSKAMPIOENSCHAP van ajax boven wereldkampioenschap van NL?

het is idd geen goeie vergelijking, maar wel als je niet van Nl-elftal houdt
    Landskampioenschap is iets vrij normaals voor ons Ajax, wereldkampioenschap voor Nederland maak je waarschijnlijk nooit meer mee. Zoals je zelf al zegt, de vergelijking slaat nergens op.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:13:05 #281
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42543836
    Moet ik wel bij zeggen dat het Nederlands Elftal van nu me minder doet dan dat van pakweg '94-'98, toen het raamwerk van Ajax kwam.
    pi_42543883
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

[..]

Landskampioenschap is iets vrij normaals voor ons Ajax, wereldkampioenschap voor Nederland maak je waarschijnlijk nooit meer mee. Zoals je zelf al zegt, de vergelijking slaat nergens op.
    Dan snap je het niet.
    pi_42543907
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

[..]

Datzelfde geldt toch ook in mindere mate voor de CL.
    Die heeft Ajax al gewonnen.

Ik twijfel daar toch over, maar dat maakt mij waarschijnlijk meer een voetbalfan en jou meer een Ajaxsupporter
    Dit terwijl ik Ajax een zeer warm hart toedraag.

En er is ook een verschil tussen niet kunnen snappen en niet willen snappen.
    Ik heb het idee dat je niet wilt snappen dat andere mensen liever Oranje wereldkampioen zien worden.
    pi_42543914
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:13 schreef twi het volgende:
    Moet ik wel bij zeggen dat het Nederlands Elftal van nu me minder doet dan dat van pakweg '94-'98, toen het raamwerk van Ajax kwam.
    Goed punt. Ben ik het ook mee eens.
    pi_42543956
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:13 schreef twi het volgende:
    Inderdaad, sinds MvB bondscoach is, is de interesse wel minder geworden!
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:21:26 #286
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42544149
    Dat ligt voor mij echt niet aan Marco. Marco is juist een van de redenen waarom ik het nog kan waarderen. Maar als ik een Van Persie zie scoren, ga je mij echt niet horen juichen. Dat is niet bewust, maar ik heb gewoon niks met spelers die niet van Ajax komen.

Misschien had ik het ook anders beantwoord wanneer je het me in '98 zou vragen. Ajax had net de CL gewonnen, en met zo'n 7-8 spelers van Ajax in de basis op dat toernooi had ik ongetwijfeld ervoor gekozen dat ik liever Oranje het WK had zien winnen dan Ajax de CL.

Nu ligt dat gewoon anders. Ik heb meer met een Krohn-Dehli of een Lindenbergh (of zelfs een Boukhari) in een Ajax-shirt dan met een Mark van Bommel of een Denny Landzaat in een Oranje-shirt.
    pi_42544172
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:14 schreef Robar het volgende:

[..]

Datzelfde geldt toch ook in mindere mate voor de CL.
    Die heeft Ajax al gewonnen.

Ik twijfel daar toch over, maar dat maakt mij waarschijnlijk meer een voetbalfan en jou meer een Ajaxsupporter
    Dit terwijl ik Ajax een zeer warm hart toedraag.

En er is ook een verschil tussen niet kunnen snappen en niet willen snappen.
    Ik heb het idee dat je niet wilt snappen dat andere mensen liever Oranje wereldkampioen zien worden.
    Ik zou gewoon niets liever willen dan Ajax weer de CL zien winnen

Ik zou het leuk vinden als NL Wereldkampioen zou worden maar ik voel me op geen enkele manier verbonden met dat elftal en al helemaal niet met haar supporters. Dat zijn geen voetballiefhebbers maar grotendeels dagjesmensen die zich als idioot verkleden en ook zo gedragen.
    pi_42544225
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:21 schreef twi het volgende:
    Dat ligt voor mij echt niet aan Marco. Marco is juist een van de redenen waarom ik het nog kan waarderen. Maar als ik een Van Persie zie scoren, ga je mij echt niet horen juichen. Dat is niet bewust, maar ik heb gewoon niks met spelers die niet van Ajax komen.

Misschien had ik het ook anders beantwoord wanneer je het me in '98 zou vragen. Ajax had net de CL gewonnen, en met zo'n 7-8 spelers van Ajax op dat toernooi had ik ongetwijfeld ervoor gekozen dat ik liever Oranje het WK had zien winnen dan Ajax de CL.

Nu ligt dat gewoon anders. Ik heb meer met een Krohn-Dehli of een Lindenbergh (of zelfs een Boukhari) in een Ajax-shirt dan met een Mark van Bommel of een Denny Landzaat in een Oranje-shirt.
    Wtf? Sorry, maar je juicht niet als Van Persie voor Oranje scoort omdat het geen (oud-)Ajacied is?

Dat vind ik echt vre-se-lijk overdreven.
    pi_42544245
    Eerst Ajax de CL; daarna Nederland WK.
    pi_42544326
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:21 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik zou het leuk vinden als NL Wereldkampioen zou worden maar ik voel me op geen enkele manier verbonden met dat elftal en al helemaal niet met haar supporters. Dat zijn geen voetballiefhebbers maar grotendeels dagjesmensen die zich als idioot verkleden en ook zo gedragen.
    Och, van de zomer wel naar Frankfurt geweest. Om het feest, die wedstrijd kon me niet zoveel boeien.

Inderdaad 1000x liever Ajax de CL dan Nederland de wereldtitel. Het is niet zo dat ik niet juich als Nederland scoort, maar ik merk dat ik dat minder doe als een niet Ajacied scoort dan een Ajacied .
    In Southern Sun
    pi_42544346
    quote:

[..]

Ik zou dat ook heel graag zien, maar op de een of andere manier voelt het wereldkampioenschap als het hoogst haalbare binnen het voetbal.
    pi_42544409
    Ik zie Nederland graag EK of WK winnen, helemaal omdat mijn held Marco de leiding heeft. Maar het Nederlands elftal komt niet eens in de buurt van Ajax natuurlijk.

Als ik moest kiezen tussen Ajax landskampioen of Nederland wereldkampioen, kies ik voor dat eerste.

Mooi verwoord devv05:
    quote:
    Ik voel me op geen enkele manier verbonden met dat elftal en al helemaal niet met haar supporters. Dat zijn geen voetballiefhebbers maar grotendeels dagjesmensen die zich als idioot verkleden en ook zo gedragen.
    Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
    ××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
    F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
    pi_42544452
    Ajax de CL is een grotere prestatie dan Nederland de wereldbeker, maar ik geloof niet dat ik harder juich bij Ajax dan bij Oranje
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:29:07 #294
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42544491
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:23 schreef Roeni3 het volgende:
    Wtf? Sorry, maar je juicht niet als Van Persie voor Oranje scoort omdat het geen (oud-)Ajacied is?

Dat vind ik echt vre-se-lijk overdreven.
    Onbewust. En dat is inderdaad raar, maar in Oranje heb ik gewoon geen onvoorwaardelijke steun voor de spelers die spelen. Dat heb ik bij Ajax wel. Bij Ajax heb je je voorkeur voor bepaalde spelers, maar behalve wat uitzonderlijke gevallen heb je geen hekel aan bepaalde spelers. En bij Oranje kan ik er tegenwoordig zo 10 opnoemen waar ik gewoon een schijthekel aan heb.
    pi_42544628
    quote:

[..]

Dat stukje over die idioten kan ik helaas niet tegenspreken, daarom ga ik sporadisch (lees eens in de 10 jaar) naar een wedstrijd van het Nederlands elftal. En inderdaad komen er veel mensen die erg weinig met voetbal hebben.

Ik ben Ajaxsupporter, maar ik ben boven alles supporter van goed voetbal.
    Als het Nederlands elftal dat kan tentoonstellen, dan kijk ik er heel erg graag naar.
    Helaas worden we de laatste tijd niet verwend en kijk ik ook minder graag dan normaal.
    pi_42544710
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:29 schreef twi het volgende:

[..]

Onbewust. En dat is inderdaad raar, maar in Oranje heb ik gewoon geen onvoorwaardelijke steun voor de spelers die spelen. Dat heb ik bij Ajax wel. Bij Ajax heb je je voorkeur voor bepaalde spelers, maar behalve wat uitzonderlijke gevallen heb je geen hekel aan bepaalde spelers. En bij Oranje kan ik er tegenwoordig zo 10 opnoemen waar ik gewoon een schijthekel aan heb.
    Mooi verwoord

Blijk je toch nog een toffe gast te zijn, twi!
    pi_42544750
    De klassieker is op komst en de klakkies worden weer zenuwachtig zie ik.
    Houd van een lijntje.
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:35:57 #298
    139407 jorienvdherik
    pi_42544800
    morgen naar oranje
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:36:29 #299
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_42544819
    Ik ben supporter van goed voetbal.

Hoe zit dat dan? Als Feyenoord of PSV ineens prachtig voetbal gaat spelen en Ajax blijft zo aanprutsen zoals de laatste paar wedstrijden (of eigenlijk jaren), dan ben je supporter van hen? Hopelijk vat je het niet te fel op hoor, maar ook al zouden andere clubs mooier/beter voetballen, ik ga daar echt geen supporter van zijn. Zie AZ bijvoorbeeld, ik waardeer(de) het attractieve voetbal, maar ik heb alleen maar een grotere hekel aan ze gekregen (met name door de supporters, maargoed).
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:37:59 #300
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_42544889
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 15:34 schreef Erwtensoep het volgende:
    De klassieker is op komst en de klakkies worden weer zenuwachtig zie ik.
    Hahahaha

Post van de dag.
    A.M.A.B
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:38:22 #301
    139407 jorienvdherik
    pi_42544908
    vol
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: